... koristim ga vec cetiri meseca, i sve je bilo ok... radio je maltene nazivno (256/64, sirotinjski - rece neko, mislim da je abner :)))
ali... (uvek to ali)... poslednja 2-3 dana mi bas testira zivce... elem, modem je Thomson SpeedTouch 546 (i), i kada udjem u njegove setingse i sl., testiram konektivnost, dobijam sledece:
Test Succeeded DSL Test Succeeded ATM Test Succeeded Ethernet Test Succeeded PPP Test Succeeded IP Test Failed Internet
poslednja stavka detaljno: Enabled/OK Connectivity to Gateway (xx.xx.xxx.x) Disabled/Not OK Connectivity to DNS Server 1 (xxx.xxx.xxx.xxx) Disabled/Not OK Connectivity to DNS Server 2 (xxx.xxx.xxx.xxx)
prvo sam isao na hardverski reset... nista... pa sam onda odradio softverski reset... nista... pa sam onda pokusao sa `restore factory settings`... nista... pa sam ponovo, SVE U KOMPLETU, instalirao... nista...
e sad, zanima me da li ja negde gresim, ili je telekom poceo da baguje, ili se modem (polako) sprema za vecna lovista... ne poznajem nikoga ko koristi telekomov adsl, pa pitam vas - ako vas ima, kako kod vas funkcionise u poslednja dva dana...
hvala drugari...
p.s. ovo sada ide sa dial-upa... jbt ... kako se covek lako navikne na dobro, ovo je uzas :/
:: :: :: ... koristim ga vec cetiri meseca, i sve je bilo ok... radio je maltene nazivno (256/64, sirotinjski - rece neko, mislim da je abner :)) :: :: ali... (uvek to ali)... poslednja 2-3 dana mi bas testira zivce... elem, modem je Thomson SpeedTouch 546 (i), i kada udjem u njegove setingse i sl., testiram konektivnost, dobijam sledece :: :: Test Succeeded DS :: Test Succeeded AT :: Test Succeeded Etherne :: Test Succeeded PP :: Test Succeeded I :: Test Failed Interne :: :: poslednja stavka detaljno :: Enabled/OK Connectivity to Gateway (xx.xx.xxx.x :: Disabled/Not OK Connectivity to DNS Server 1 (xxx.xxx.xxx.xxx :: Disabled/Not OK Connectivity to DNS Server 2 (xxx.xxx.xxx.xxx :: :: prvo sam isao na hardverski reset... nista... pa sam onda odradio softverski reset... nista... pa sam onda pokusao sa `restore factory settings`... nista... pa sam ponovo, SVE U KOMPLETU, instalirao... nista... :: :: e sad, zanima me da li ja negde gresim, ili je telekom poceo da baguje, ili se modem (polako) sprema za vecna lovista... ne poznajem nikoga ko koristi telekomov adsl, pa pitam vas - ako vas ima, kako kod vas funkcionise u poslednja dva dana.. :: :: hvala drugari.. :: :: :: p.s. ovo sada ide sa dial-upa... jbt ... kako se covek lako navikne na dobro, ovo je uzas : :: :: :
Doticnog Thomson-a uopste ne poznajem, no ako dobro razumem ovo sto si napisao onda ovako.
Ovde koliko vidim linka ima i sve sto treba funkcinise samo ne mozes da se konektujes, sto ce reci po meni 3 stvari su moguce.
Prva - negde gresis u podesavanjima za konekciju - enkapsulacija, VPI/VCI, cak i korisnicko ime i lozinka
Druga - modem/ruter sta god da je to cudo sto imas je zreo za zamenu.
Treca - nesto nije u redu sam samim portom na ploci u centrali, mora se resetovati.
E sad da bi ustanovio koja je od ove tri opcije , svakako je najbolje da nazoves podrsku.
Dalje, ako nisam dobro shvatio i ako se ti u stvari konektujes a nema nikakvog protoka onda odbaci prvu opciju i ostaju ti druga i treca
Cujem da je njihova tehnicka stvarno ozbilja i da radi skoro non stop, ali zato Verat pozoves u 17:30 i javlja se samo masina sa porukom da su svi operateri trenutno zauzeti i moli te da pokusas kasnije ponovo i tako do sutradan u 08:00 kad se ne pojave na poslu. Samo zamislite sta se desava kad uzmete modem u petak posle 16:00, dok stignete kuci malo se okrepite spojite i onda iznenadjenje u vidu `MACHORA`.
:: Cujem da je njihova tehnicka stvarno ozbilja i da radi skoro non stop, ali zato Verat pozoves u 17:30 i javlja se samo masina sa porukom da su svi operateri trenutno zauzeti i moli te da pokusas kasnije ponovo i tako do sutradan u 08:00 kad se ne pojave na poslu. Samo zamislite sta se desava kad uzmete modem u petak posle 16:00, dok stignete kuci malo se okrepite spojite i onda iznenadjenje u vidu `MACHORA` :: :: Laku noc Srbijo ma gde i ma kolika bila !! :: :: :: :: :: :: :: Zasto ne pozoves tehnicku podrsku :: :: :: :: Poz :: ::
Mozda gresim , no mislim da ne rade non stop ( bar prava tehnicka podrska za ADSL, nekakav Call Centar mozda i radi ) nego samo radnim danom od jutra do uvece i subotom nesto krace, a nedeljom nikako.
:: Cujem da je njihova tehnicka stvarno ozbilja i da radi skoro non stop, ali zato Verat
Lose si cuo... Rade, mislim, do 18h... Ne rade vikendom i praznicima... Takodje, ja sam isti kvar prijavljivao 10 dana za redom (uplatio sam 768/192 a oni mi pustili 256/64) i svaki put je bilo `nazavce vas iz tehnicke podrske`. Nijednom nisu nazvali, a svaki put su uredno obelezili da je kvar ispravljen... Jednom sam uspeo da uhvatim coveka koji je pozvao admina (koji su inace retko kad na poslu) i sve je reseno za nekih sat vremena...
tj sve je to SMIN, i sve ADSL-ove odrzava telekom, mada imaju kao i svoj ADSL, ISP ovi samo zakupljuju opremu. Tehnicka podrska moze da pomogne samo oko koriscenja, ne i oko fizickih problema(bar ne mnogo). A ranije (ne znam od 2002) si kao ISP posl 15:00 mogao da dobijes osobu koja zna sta je ali nema ovlascenja da dira ista na ruteru (od tad ne radim nista petkom - da ne cekam ponedeljak)
Imao sam slicne probleme, ali ne doduse u proteklih nekoliko dana. (768kbps, Huawei modem) Naime, desavalo se da mi veza jednostavno pukne i da modem ne moze da uspostavi vezu sto se prikazivalo zelenim svetlom na modemu kod dela `Link` - inace je narandzasto. I isto tako sam zvao tehnicku podrsku koja je fino govorila `Ne znam u cemu je problem, kod nas se prijavljuje da je sve u redu`, i nakon duzeg smaranja da nije sve u redu, kazu lepo da ce sve biti sredjeno za sat vremena i naravno ne bude. Modem je sam od sebe sledeceg dana uspeo da se konektuje. U podesavanjima za modem sve je bilo izbrisano samo od sebe u sekciji WAN...Izgleda da sve zavisi od modema. Moj jedan prijatelj se pretplatio na telekom odmah nakon sto su poceli sa ADSL uslugama i dobio je crni Sagem modem sa kojim kaze da nikada nije imao probleme sa konekcijom...
Telekom salje ruteru pogresan DNS, stoga resenje problema je da premenis isti(mislim na tvoju lan karticu) Telekomovi DNSovi 212.200.190.150 212.200.191.150
Bar je to kod mene resilo probleme, a imao sam iste simtome:)
Broj postavljenih tema: 60383. Broj poslatih odgovora: 647294. Trenutno niste prijavljeni na PC Berzu i zbog toga imate status 'gosta'. Kao gost ne možete da šaljete poruke na Forum. Ako ste registrovani kao član PC Berze, prijavite se. Ako ste novi korisnik, molimo registrujte se da bi dobili mogućnost aktivnog učešća u radu Foruma.