Pozdrav, u poslednje vreme mi veza cesto puca, pa pokusavam da pronadjem pravi razlog, pocev od SNR margine do splitter-a. Naime, pre sam koristio 4Mbit/s preko Oriona i sve je odlicno radilo tj kako treba. Posle sam presao na 16Mbit/s, i on radi odlicno (dok se ne prekine na 2 min par puta dnevno). Dakle otkako ga koristim prvih 2 i po meseca nije bilo nikavih pucanja, problemi su poceli nedavno tj pre nekoliko dana, pa nisam siguran da je bas tel linija premda su rezultati sa mog rutera stvarno losi:
ADSL Type Interleave Path Status SHOWTIME
Downstream Upstream
Data rate(Kbps) 16021Kb 1021Kb
Noise Margin 7 29
Output power(dBm) 127 103
Attenuation(dB) 15 1
Dakle, sa TP LINK ruterom SNR margina mi je jos gora tj odnos je 6/9, i sa njim net puca nekih 6 puta dnevno.Sa trenutnim Belkin modemom ( tj cije su vrednosti iznad) to se desava 2x dnevno.Pitam se mogu li sta zameniti da poboljsam sve ovo. Ja zivim kod Pohorske na Nbg, i valjda imamo neku savremenu centralu a nisam od centrale udaljen ni 200m, ne bi trebalo da du mi vrednosti ovoliko ocajne.Ako mogu sta uciniti da poboljasam stabilnost neta (pogotovo imajuci u vidu da vise od 2 meseca nisam imao probleme) molim kazite, hvala.
Zovi Orion, i zali se da ti veza puca non stop, nemoj reci da je 2-3 puta dnevno. Pravi se glup i naivan. Nista ne znas, samo ti net stalno prekida... - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - HP ProBook 4530s Core i3 2330M, 8GB RAM, HD3000 OS X Mountain Lion 10.8.2
moguće je da su nešto brljali sa protokolima, pa ih pitaj da ti ponovo kažu sva podešavanja itd, ili da dođu da nameste, pravi se nestručan i naivan, a ako zajebavaju probaj pomoć da tražiš od tržišne inspekcije ili udruženja za zaštitu potrošača. U svakom slučaju nisu ti prodali uslugu sa pucanjem veze već flat režim 24/7
^ Zasto bi provajderu kao sto je Orion bilo u interesu da steti korisniku tim prekidima u konekciji, ne razumem? Kako li se samo brzo setite te mrtve trzisne inspekcije, samo mi to nije jasno. Coveku radi sve ok jedno vreme, problem nastane i odmah se podize pitanje RATEL-a, trzisne inspekcije i ostalog. Kao da je Orionu ili kom vec provajderu u interesu da ti zoves 3x dnevno i prijavljujes problem.
Zovi ih, prijavi problem kako bi ga resili sto pre i to je to.
My sword can cut through armor and still cut a tomato.
^ pa ni ja ne razumem zasto se telekom zeza pa mi nije premestio tel.prikljucak/adsl/iptv puna 3 meseca, na kraju sam odustao od svih zezancija i trazio raskid...
kad povecas brzinu, opadne SNR. Kod tebe je skoro na magicnoj granici od 6db. Cudi me da je toliko, posto si ocigledno na isturenom stepenu (tako kaze ATT). Posto si blizu, tj na isturenom stepenu, ne bi trebalo da bude problema i sa 24M, onda je izgleda do krsh modema. Kad dodje Telekom na teren i zakaci tester, bice garant SNR >10db.
Proverio sam telefonski kabl, uticnice, licne.. mislim da je tu nesto otislo sad mi je SNR Noise Margin 10/30. Mislim da ima prostora za napredak pa idem da kupim sutra te kablove i sve sto treba, mislim da su postojeci dotrajali.
Broj postavljenih tema: 60359. Broj poslatih odgovora: 647038. Trenutno niste prijavljeni na PC Berzu i zbog toga imate status 'gosta'. Kao gost ne možete da šaljete poruke na Forum. Ako ste registrovani kao član PC Berze, prijavite se. Ako ste novi korisnik, molimo registrujte se da bi dobili mogućnost aktivnog učešća u radu Foruma.