Od novembra prošle godine, u okviru akcije 4Mb po ceni 1Mb uz IPTV koristim usluge Telekoma. Internet radi odlicno, nema prekida i nikakvih tehničkih primedbi za sada nemam. Problem su racuni za ADSL. Do sada sam reklamirao 4 racuna za telefon, posto bi uvek prvo stizao racun sa cenom click 4 paketa. Nakon reklamacije stizao bi validni racun koji uredno placam. Cak me je jednom zvala ljubazna operatorka iz Telekoma da se izvini za racune koji nisu bili validni!!!! Da li jos neko ima slicne probleme? Kako da resim problem? Hvala
Imao sam problem ne te vrste ali slican sa Telekomom.To je trajalo mesec-dva dok nisam otisao licno do poslovnice meni najblize i ustanovio da od svih operatera koji rade samo 1 ili 2 imaju tehnicko znanje da problem rese.Radi se o preusmeravanje poziva,ubedjivali su me da sve radi i cak da sam se pretplatio na drugu opciju a ne na tu koju sam koristio 6 meseci! Raskinuo sam ugovor sklopio novi,oni su resetovali moj prikljucak i posle dan - dva sve je vraceno u normalu.Tako da i ti ,idi u neku poslovnicu ako treba napravi novi ugovor,jer su dosta inertni. Pozdrav
Ja sam ga rešio! Raskinuo ugovor sa Telekomom i pod skoro istim uslovima uzeo SBB. Znači, uz ugovor na dve godine imam digitalnu TV (po istoj ceni kao i analognu), 6 Gb protoka i pri tom još 110 dinara jeftinije nego kod Lelekoma.
Sa njima samo najgora iskustva. Sto se tice ADSLa koji koristim, - jad i beda.
Koliki su muljatori shvatite kad pocnu da koriste podstke o vama, koje su kao slucajno zatrazili. Znaci kad popunjavas obrazac za nesto, pogledaj tri puta sta im ostavljas od podataka, jer su u stanju to da koriste, kad im treba (naravno protiv tebe).
Drugar je imao tri telefonska prikljucka kod njih. Jedan u jednom gradu (kod njegovih roditelja - eto vodio se na njega), drugi u drugom gradu (gde se sa porodicom preselio) i treci je bio ISDN linija (svojevremeno). Sve je bilo ok, dok jedan racun za ISDN nije zagubio i zaboravio da ga plati. Momentalno su mu iskljucili sva tri broja. Od tada pocinje horor drzavne sluzbe, koju boli jedna stvar za tvoje probleme, pa takvom brzinom i resava tvoj problem. Covek je popizdeo.
Nisam pametan kako naterati ovakvu bandu na posten rad.
Pozdrav. - Just look at us.Everything is backwards. everything is upside down.Doctors destroy health, lawyers destroy justice, universities destroy knowledge, governments destroy freedom, the major media destroy information and religions destroy spirituality
maxima po to sto si ti uradio je bas to sto oni zele, da produze ugovor Telekom je grupa poluprofesionalaca ( a o ovima u korisnickom ne bi ni da pricam) sa advokatskim rukovodstvom koje interesuje sam tudji potpis i onda kad nagazis crtu j***-u ti sve po spisku a jos ako si im dao vise potpisa kao sto je strela napomenuo za svog druga J***-o si jeza
ako imas drugih solucija ( mislim na internet a za sada nemas ,ugovor te veze) bezi dalje od Telekoma kao i odi svih njihovih usluga
Nisam vezan ugovornom obavezom,u pitanju je fiksni telefon i usluga preusmeravanja poziva.Nevezano za ADSL. Znam za jadac! Covek je u ugovornoj obavezi,a ako je tako najbolje da ode licno kod njih,telefonom nece sigurno nista resiti,samo ce da se maltretira.
Broj postavljenih tema: 60383. Broj poslatih odgovora: 647301. Trenutno niste prijavljeni na PC Berzu i zbog toga imate status 'gosta'. Kao gost ne možete da šaljete poruke na Forum. Ako ste registrovani kao član PC Berze, prijavite se. Ako ste novi korisnik, molimo registrujte se da bi dobili mogućnost aktivnog učešća u radu Foruma.