Korisnik:   Lozinka:   
Beograd Novi Sad Kragujevac Niš
PC Berza Forum : Ver. 2.35
Najnovije teme Najnoviji odgovori Prikačene teme Najaktivnije teme Najčitanije teme
Pronađi : U : Pretraži :
Forum : Internet
Pristup Internetu
Pomoc oko wireless signala!!!!
STRANA 1 OD 1
Himan Pomoc oko wireless signala!!!! 21.11.2010. 22:45 T31130

status: user
broj poruka: 12
Imam AP TP-LINK TL-WA501g i grid antenu 24 db i veliki problem!! Naime kod druga sa ovom opremom drvecem i kucama ispred antene AP prima signal sa predajnika koji je udaljen oko 3,5 km od njega i covek ima internet , a kod mene na udaljenosti od 1 km i samo jednom kucom ispred antene nema nikakvog signala!! Moze li ko da mi postavi podesavanje AP-a da podesim posto sam laik kad udjem u njega sa 192.168.1.1 mogu samo da gledam sta pise ali cekirano je AP a ne CLIENT mod!! Inace koristim ga na 1 racunaru za bezicni internet!!

Svi saveti su dobrodosli!!!!
:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
mikele79 re 21.11.2010. 23:03 #264854

broj poruka: 99
Moras da imas AP client mode da bi dobio internet na modem, a i moras da znas da li taj provajder koristi Horizontalnu ili Vertikalnu polarizaciju, znaci da li si uopste dobro namestio antenu, jer ako nisi dobro namestio polarizaciju neces uopste hvatati signal. to bi morao da kontaktiras tog provajdera, to ti je najbolja solucija

IceCream re 22.11.2010. 09:36 #264894

broj poruka: 791
mislim morao bi da vidis bilo kakav signal ,sto ce reci da nisi dobro setovao AP
kad pristupis na 192.168.1.1 AP-u pod Wireless /Wireles mode obelezis Client pa save
i Survey za skeniranje etera
usput da je antena u pogresnoj polarizaciji na toj razdaljini bi video signal ali dosta oslabljen ,ima tu jos i uticaj kabla i svega po malo
i moj savet je da antenu postavis tako da ima opticku vidljivost prema ISP-u ,prepreke u vidu kuca ,drveca itd su pravi recept za probleme

STRANA 1 OD 1
Broj postavljenih tema: 60383. Broj poslatih odgovora: 647301.