Imam zicni TP-LINK TL-R402M ruter i SBB kablovski internet. Do pre neki dan je sve radilo savrseno, a sad iz cista mira (nisam dirao nista u podesavanjima) imam pristup internetu jedino kad komp prikljucim direktno na modem, ali kad ide preko rutera jednostavno nemam pristup netu. SBB operater je rekao da je to iskljucivo do mog rutera i da oni nemaju nikakve veze sa tim i ne mogu mi pomoci. Pri pokretanju ``Windows Network Diagnostics`` ( kad je sve preko rutera) pojavljuje se poruka: ``Problem found The DNS server isn`t responding Your computer is trying to use a DNS server that is incorrect or doesn’t exist.`
S obzirom da sam laik u svemu ovome molio bih za pomoc... Hvala unapred...
probaj da pristupiš online settingsu(ja imam WR-340G) preko web browsera, mislim da je 192.168.1.1 pa čačkaj nešto...možda da vratiš sve na def i staviš dynamic ip(mada mislim da već stoji)...Ako ne, valjda će se javiti još neko.... Fiat iustitia, et pereat mundus
Zakaci modem direktno na racunar pa proveri koja mu je IP adresa. Isto uradi i sa ruterom. Moze da se desi da imaju istu IP adresu, i da je zbog toga doslo do sukaba. Dovoljno je ruteru promeniti IP racimo ovako 192.168.10.1
Kako da proverim IP adresu, u oba slucaja? I kako da promenim IP adresu ukoliko je to problem?
:: Zakaci modem direktno na racunar pa proveri koja mu je IP adresa. Isto uradi i sa ruterom. Moze da se desi da imaju istu IP adresu, i da je zbog toga doslo do sukaba. Dovoljno je ruteru promeniti IP racimo ovako 192.168.10. :: :: :: ::
Vec sam cacko, a stoji vec dynamic IP, jedino ne znam kako da vratim na default??
:: probaj da pristupiš online settingsu(ja imam WR-340G) preko web browsera, mislim da je 192.168.1.1 pa čačkaj nešto...možda da vratiš sve na def i staviš dynamic ip(mada mislim da već stoji)...Ako ne, valjda će se javiti još neko... :: Fiat iustitia, et pereat mundus :: :: ::