unapred hvala na odgovorima i samo da napomenen da sam kontaktirao teh.podrsku ali da im je usluga bila na nivou pa mi treba pojasnjenje od postpaid korisnika kao i od drugih ljudi koji imaju info iz prve ruke
kod postpaid-a kada stizu racuni za prosli mesec koliki je rok placanja i koliki je maximalni rok za placanje racuna pre nego sto te system otkaci (ugasi net)
Kada pristigne, piše datum štampe i rok do kog treba da se uplati uplatnica(dve nedelje). Međutim, mi smo skoro na poslu uspeli nekako da omašimo par meseci. Nismo platili kablovsku kod njih za mart, april, jun, a platili smo avgust, septembar, oktobar. Popunjava se po principu prvog sledećeg neplaćenog meseca. Tj ako nisi platio mart, a platio si račun za avgust oni ti beleže ko da si platio za mart.
Sistem im je malo konfuzan i nadam se da će to izmeniti uskoro, jer posle ne mož da pohvataš šta je za koji mesec plaćeno. Signal nam nisu prekinuli iako smo im dugovali oko 3000din. support normality
Nemoj nista da te cudi, njima je kompletna firma `na nivou`. Od korisnicke podrske do konstantnog presecanja neta i bednih izgovora `radova na cvoristima` ne znam sta je gore... __________________ Scourge of PCBerza
Broj postavljenih tema: 60383. Broj poslatih odgovora: 647301. Trenutno niste prijavljeni na PC Berzu i zbog toga imate status 'gosta'. Kao gost ne možete da šaljete poruke na Forum. Ako ste registrovani kao član PC Berze, prijavite se. Ako ste novi korisnik, molimo registrujte se da bi dobili mogućnost aktivnog učešća u radu Foruma.