Dragi Nas Telekom je bez Naseg znanja aktivirao uslugu omnifon. Usluga je free par meseci a onda ce poceti da se obracunava(*120din +PDV) svima koji je ne otkazu. Pogledajte poledjinu telefonskog racuna gde kao da kriju, onako sitnim slovima stoji ispisano ovo gore.
Ima po netu dosta pisanja o ovome ...
Najjace je opravdanje direktora Telekoma koji kaze da ako neko placa adsl, njemu nece biti problem da placa i ovu uslugu.
Na uplatnici od aprila lepo na kraju piše: Osetite potpuno novi kvalitet telefoniranja i prijavite se za korišćenje Omnifon usluge na broj 9813, 064/789 ili putem sajta https://www.telekomcentar.com
Osnovna pretplata: 195,00 Pretplata za dodatne usluge: 74,75 (tražio sam CallID odavno, ne sećam se tačno kada, ali bih rekao da ima bar 2 godine) Na oktobarskom računu iz 2008. osnovna pretplata je povećana sa 74,75 na sadašnjih 195,00 i na par računa je uračunata zatezna kamata u iznosu od 0,47 dinara ili tako nešto... Osim toga, ništa o Omnifonu ili bilo čemu drugom. Onda mora nešto da piše na zadnjoj strani onog dela koji ostaje u pošti.
A, gde si ti pročitao da je to izjavio Radujko ?
Koliko sam ja stigao da pročitam u poslednjih 15 minuta, Omnifon se automatski ``pušta`` svim korisnicima ADSL Click paketa, a promotivni period automatski prestaje 1. decembra, ukoliko korisnici u međuvremenu ne odluče da se prijave i produže uslugu, po ceni od 119 dinara +PDV.
Svi ostali zovu na onaj broj 98xx... ili 064789, ako ŽELE Omnifon, a ne ako neće :)
Pozdrav svima! To uopste nije prevara, i to iz tri razloga:
-prvo: paket je jako koristan, -drugo: zaposleni u telekomu su izuzetno ljubazni, -trece: telekom je posteno dao mesec dana, znaci vise nego sto je morao i svakako vise nego dovoljno, ako hoces da se odjavis.
`Japanci imaju samo jedan praznik godisnje a i na taj jedan rade`
Takozvani APP ili ako prodje prodje. Kao i u svakoj banana drzavi gde se krade od stanovnika na sve moguce nacine i naravno bez ikakvih posledica po vlastodrsce i bilo cije odgovornosti i ako nije po zakonu. Ako prodje proslo je i dobro je za njih ...naravno. Lose za nas po obicaju.
Nije prevara????????????? Da bez znanja korisnika pusti nesto sto ovaj mora da placa. Pa valjda treba to da ponudi pa ko hoce nek izvoli, a ne na mala vrata pa ............. ako prodje.
:: Pozdrav svima :: To uopste nije prevara, i to iz tri razloga :: :: -prvo: paket je jako koristan :: -drugo: zaposleni u telekomu su izuzetno ljubazni :: -trece: telekom je posteno dao mesec dana, znaci vise nego sto je morao i svakako vise nego dovoljno, ako hoces da se odjavis :: :: `Japanci imaju samo jedan praznik godisnje a i na taj jedan rade :: ::
I Infostan je tako tužio onoliki broj korisnika, pa ako nemaju priznanicu - neka plate. Ako imaju - izvin`te, loš nam je informacioni sistem.
Telekom za pare kojima naplaćuje pretplatu može svim korisnicima koji imaju tehničke uslove da ponudi Omnifon i slične usluge i pakete besplatno, tj, da budu uključeni u cenu pretplate, a ko neće neka se ne prijavljuje.
Ali nepostojanje prave konkurencije u oblasti fiksne telefonije, a ADSL još uvek ide preko telefonskih parica, omogućuje Telekomu da monopoliše uslugama u tom domenu.
A budžet se može puniti i smanjenjem i pažljivim odabirom pojedinaca/ekipa/manifestacija koje sponzorišeš!
Nagradno pitanje je:
navedite čak 3 događaja koja Telekom nije generalno sponzorisao.
1. nagrada je neuvođenje Omnifon usluge.
Pozdrav!
Vlada
:: :: :: Takozvani APP ili ako prodje prodje. Kao i u svakoj banana drzavi gde se krade od stanovnika na sve moguce nacine i naravno bez ikakvih posledica po vlastodrsce i bilo cije odgovornosti i ako nije po zakonu. Ako prodje proslo je i dobro je za njih ...naravno. Lose za nas po obicaju ::
Sad su prepravili zato sto su ih iznapusavali. Slikacu racun pa cu da ti pokazem. Prvo je bilo da je promo pa da moras da otkazes ukoliko neces. I to je bilo sitno napisano kao da zele da sakriju.
@scientist nije prevara.....ajde ja tebi da narucim taxi koji ce da te svaki dan vozi do centra grada iako tebi taj taxi ne treba...ali ces ga placati. fazon....e uveli su mojoj babi...kao to ti je super usluga trebace ti..sta ce njoj ovaj paket. opet maznjavaju pare ljudima koji nemaju veze sta su ovi paketi. ljubazni i treba da budu i ne vidim da bi trebali ikako drugacije da se ponasaju.to sto je ovde naviknuto da ti se svaka salterusa izdrakava...to je problem ljudi koji to tolerisu. a sto se tice odjave....to je posebno bezobrazno.
Ako mi bude trebao taj paket ja cu ga i naruciti,sve to super,promo period pa se kao upoznajes sa paketima koje ti nude bla bla bla,ali su jako bezobrazni sto namecu ljudima pakete koji nisu potrebni u 90% slucajeva! nego su kupili opremu pa moraju7 da je isplate... e pa zao nam je ne treba nam!
Moje shvatanje promocije nečega je da se u nekom periodu besplatno promoviše nešto, a nakon isteka promotivnog perioda ko hoće prijavljuje se za uslugu i počinje da plaća pretplatu.
Ovde je malo pobrkan redosled događaja.
Naopak.
Pozdrav!
Vlada
:: @scientis :: nije prevara.....ajde ja tebi da narucim taxi koji ce da te svaki dan vozi do centra grada iako tebi taj taxi ne treba...ali ces ga placati :: fazon....e uveli su mojoj babi...kao to ti je super usluga trebace ti..sta ce njoj ovaj paket :: opet maznjavaju pare ljudima koji nemaju veze sta su ovi paketi :: ljubazni i treba da budu i ne vidim da bi trebali ikako drugacije da se ponasaju.to sto je ovde naviknuto da ti se svaka salterusa izdrakava...to je problem ljudi koji to tolerisu :: a sto se tice odjave....to je posebno bezobrazno :: :: Ako mi bude trebao taj paket ja cu ga i naruciti,sve to super,promo period pa se kao upoznajes sa paketima koje ti nude bla bla bla,ali su jako bezobrazni sto namecu ljudima pakete koji nisu potrebni u 90% slucajeva! nego su kupili opremu pa moraju7 da je isplate... e pa zao nam je ne treba nam :: ::
:: izgleda mi da niste shvatili moju poruku, pokusajte da citate izmedju redova :: :: A da i da dodam: -i cetvrto: izuzetno je povoljno, zar ne :: :: Pozdrav svima jos jedamput :: :: `Japanci imaju samo jedan praznik godisnje a i na taj jedan rade :: ::
Uuuuuuuuuu, al` si sad odvalio notornu glupost. Mora da imas nekoga ko radi u telekomu. Ja vece retarde nisam video od njihove tehnicke podrske. Kompletno neljubazni, i povrh svega neinformisani. Desilo se par puta da mi telefon zbog zaboravljenih racuna iskljuce, i samim tim i adsl. Kad sam platio racun, i pozvao ih, rekli su mi u oba navrata, da ce biti danas, sutra ukljucen. U oba slucaja sam cekao skoro 10 dana da mi se ukljuci adsl, tako da nemoj molim te da mi pricas o ljubaznosti telekoma... __________________ Scourge of PCBerza
:: Pozdrav svima :: To uopste nije prevara, i to iz tri razloga :: :: -prvo: paket je jako koristan :: -drugo: zaposleni u telekomu su izuzetno ljubazni :: -trece: telekom je posteno dao mesec dana, znaci vise nego sto je morao i svakako vise nego dovoljno, ako hoces da se odjavis :: :: `Japanci imaju samo jedan praznik godisnje a i na taj jedan rade :: ::
Ti gmazovi!!! Ponovicu da su mojoj devojci u devet ujutru javili posle godinu i tri meseca da nema uslova za adsl. Idioti. Pet godina sam na pretplati kod njih. Nisu me obavestili da zaokruzuju na minut, nisu zvali da pitaju da li zelim da produzim ugovor sa njima uz neki telefon(tako ja mislim da bi trebalo da se posluje), pola meseca ne mozes da proveris racun! Zato sam presao na Vip. Telekom nikad vise!!! Ah da i seticu se one njihove cuvene `imamo jedni druge` ahahahahahah kakva gej parola. Sto se tice teme nisam uopste iznenadjen lopurde su to! Nasiljem protiv argumenata.. support normality MOJ DNK je bolji od tvog!!!
Danas sam dobio najnoviji račun za fiksni i ADSL. Na njemu, najzad, piše ono što je tgrebalo da piše odmah: `Nakon isteka promotivnog perioda, ukoliko se ne prijavite, usluga Onnifon će Vam biti automatski isključena`.
Očigledno je da su morali sve da napišu jasno i glasno, posle frke koja se digla na mnogim forumima, blogovima i u pojedinim novinama.
Nightbird ISKUSTVO - Proporcionalno količini uništene opreme. HOBI - Način umaranja tokom slobodnog vremena.
Broj postavljenih tema: 60383. Broj poslatih odgovora: 647301. Trenutno niste prijavljeni na PC Berzu i zbog toga imate status 'gosta'. Kao gost ne možete da šaljete poruke na Forum. Ako ste registrovani kao član PC Berze, prijavite se. Ako ste novi korisnik, molimo registrujte se da bi dobili mogućnost aktivnog učešća u radu Foruma.