Zamolio bih vas da procitate sledeci problem, tj. tekst u celosti, pa da date svoje misljenje:
U stanu imam 3 telefonske linije, sve tri ‘ciste’, bez PCM/FM/dvojnika/itd. Kod provajdera X (namerno necu imenovati, da ne bi osuli paljbu po njima – jos uvek, ali ako se ustanovi njihov propust, letece perje) popunim online zahtev za proveru tehnickih mogucnosti, i nakon dva dana dobijem mail u kome pise da je uvodjenje ADSL-a moguce na sve tri. Pozovem korisnicki servis provajdera X da to potvrdim, i da ‘rezervisem’ paket koji zelim, ali, medjutim od ljubaznog operatera dobijem informaciju da uslovi zaista postoje, ali nema slobodnih portova, te da ce me obavestiti cim se neki oslobodi, da potpisemo ugovor, i dobijem ponudu da, ako i pre toga potpisem ugovor za ADSL, do uspostavljanja zeljenog servisa mogu da koristim potpuno besplatno dial-up pristup preko istog tog provajdera. Na tu ponudu se zahvalim, i zamolim ih da mi jave ukoliko se oslobodi neki port, da potpisemo ugovor (i napomenem da sam njihov zadovoljan korisnik ADSL-a vec nekoliko godina na drugoj lokaciji). Tu se ja pomirim sa cinjenicom da u tom stanu nece biti brzog net-a jos dugo, dugo…
Nakon mesec dana, zvoni mi telefon, i sa druge strane me obraduju da su se na dve linije oslobodili portovi, ted a mogu da dodjem da potpisemo ugovor, na obostrano zadovoljstvo. Tu me provajder X odusevi, jer ipak, brine o svojim novim-starim korisnicima, i u roku od pola sata budem u njihovim prostorijama da potpisemo ugovor. Jos me oduseve da imam pospust 50% u prva tri meseca… Platim prvi mesec (klauzula prilikom potpisivanja ugovora, verovatno je tako kod svih), i dobijem opremu uz detaljna uputstva kako da povezem. Preskocicu citat do sledece recenice ljubazne prodavacice:
“kad se pojavi zeleni trouglic, zovite da vam pustimo signal, i time zapocnemo servis”
Odem kuci, sve lepo instaliram, i, ocekivano, dobijem crveni trouglic, kako mi je i naglaseno. Nakon 5-6 dana, na modemu su zasijale obe lampice, a trouglic u taskbar-u je bio zelene boje. Pozovem korisnicki servis provajdera X, i zamolim ih da mi puste signal.
“Na zalost, ne mozemo vam jos uvek pustiti signal, telekom nam nije poslao izvestaj o instalaciji sistema, molim Vas da pozovete sutra, sve je spremno ako Vam je trouglic pozeleneo, i samo je pitanje administracije. Pozovite sutra u toku pre podneva.”
Naravno, sacekam sledeci dan, i sad cu parafrazirati dijalog koji sam imao sa korisnickim servisom tokom danasnjeg dana:
- Dobar dan, zovem po dogovoru, da mi pustite signal. - Dajte mi Vas broj telefona na kom je adsl. - 26xxxxx. - Da li ste sigurni? - Da. 26xxxxx. Sto? - Na Vasem broju telefona nema tehnickih mogucnosti za adsl. - Molim?! - Samo da proverim… Na telefonskom prikljucku 26xxxxx nema slobodnih portova. - To nije moguce, kako mi je trouglic zelene boje? - Mozda je neki drugi provajder u medjuvremenu ugradio port na vasem broju. Da li ste jos kod nekog popunjavali zahtev za adsl? - Nisam. Dugogodisnji sam korisnik provajdera X, i zadovoljan sam, jel’ neki nesporazum u pitanju? - Mozda je neko drugi u Vase ime popunio. - Nije. Nemoguce je, taj broj se ne koristi, znam samo ja da imam tu liniju u stanu. Kako nema slobodnih portova, kad ste me pre nedelju dana zvali da potpisemo ugovor i dali mi opremu, i naglasili mi das u portovi slobodni? - Treba da saznate koji je provajder zauzeo Vas port, da kod njega uzmete MIK, is a time dodjete kod nas. - Ma kakav crni MIK? Prvi put se uspostavlja adsl na 26xxxxx. Da li je moguce da ste me obmanuli da potpisem ugovor (koji, igrom slucaja, ne moze da se raskine prva 3 meseca), pa da cekam ko zna koliko do uspostave servisa? Nadam se da je u pitanju nesporazum, molim vas da proverite, kako ne bismo pravili problem tamo gde ga nema. Kako nema slobodnih portova, a meni trouglic nepuna tri dana ima zelenu boju? Na drugom broju, za koji ste isto rekli da ima slobodnih portova, kad povezem opremu, crvene je boje, sto je i ocekivano. - Ne znam sta da vam kazem, pozvacu Vas za 5-10min dok proverim.
Nakon 3 sata zvoni mi opet telefon, i ponovi se skoro identican razgovor. Jedino dobijem ponudu da vratim opremu, i da mi oni vrate novac. Meni je internet neophodan, ne igra mi posao da im vracam to, i potencijalno ostanem bez porta (za koji mislim da postoji, obzirom na moje skromno poznavanje tih tehnologija), i to im kazem, a oni odgovore kako ne mogu pomoci, da to nije do njih. Zakazemo novi razgovor za ponedeljak.
Moje nedoumice su sledece:
1. Kako je moguce da nestane port, a da mi trouglic (indicator signala) bude zelen? 2. Da li postoji mogucnost da me provajder X obmanuo kako bi uzeo novac? 3. Sta da radim do/u ponedeljak? 4. Da li taj trouglic moze da pozeleni od muke? :)
Jos kako, uvek sam smatrao isti za najvece smece providing usluga, iako deo problema nestane nabavkom rutera, ostaje kao pravilo sledece: kada svi zbog Telekoma imaju prpbleme ima ga i B, kada niko nema probleme ne znaci da ni B nece imati. Kod njihove usluge je uvek sigurica da ces imati makar 1 problem dnevno vise od ostalih provajdera...kada svi imaju signal moze se desiti da B ne pusta `slavinu`, na nekim centralama stalno puca konekcija, dolazi do rekonekcije rutera, na modemima ne mozes sto godina da se konektujes, u proseku radi sporije od ostalih, imaju all inclusive bugove koje svi ostalu imaju zajedno i sl. :) i to sve nude po nesto nizoj ceni, ko ce tome odoleti, toliko dodatnih iznenadjenja :)))
A N G E L
:: Po dobijenim podacima asocira me da je u pitanju provajder cije ime pocinje sa B a zavrsava se sa L. :: :: Da li sam upravu ? :: :: ___________________________________ :: :: Oh drat these computers, they`re so naughty and so complex, I could pinch them. :: ::
He, he, bas je popularan taj Milan Tarot u poslednje vreme.
Ako stvarno jeste provajder u pitanju za koji predpostavljam da jeste mogu reci da su od nove godine postali mnogo losi sa svojim ADSL uslugama. Kukao sam i kukao i kukao...njihovoj tehnickoj podrsci medjutim oni su krivili Telekom i onda cvrc. Lista zalbi na njihove usluge se drasticno povecala od nove godine. Bilo mi doslo u jednom momentu da odem licno tamo kod njih da im pokazem kako se lome, pardon, popravljaju ADSL problemi.
Pobegao sam od njih da nebih dobio nervni slom.
Od kada sam na Telekom nikada srecniji nisam bio.
___________________________________
Oh drat these computers, they`re so naughty and so complex, I could pinch them.
:: Jos kako, uvek sam smatrao isti za najvece smece providing usluga, iako deo problema nestane nabavkom rutera, ostaje kao pravilo sledece: kada svi zbog Telekoma imaju prpbleme ima ga i B, kada niko nema probleme ne znaci da ni B nece imati. Kod njihove usluge je uvek sigurica da ces imati makar 1 problem dnevno vise od ostalih provajdera...kada svi imaju signal moze se desiti da B ne pusta `slavinu`, na nekim centralama stalno puca konekcija, dolazi do rekonekcije rutera, na modemima ne mozes sto godina da se konektujes, u proseku radi sporije od ostalih, imaju all inclusive bugove koje svi ostalu imaju zajedno i sl. :) i to sve nude po nesto nizoj ceni, ko ce tome odoleti, toliko dodatnih iznenadjenja :)) :: :: :: A N G E L :: ::
Ja sam kod Bltoeleaoriola bio 12 godina,od modema na 14400 do adsl-a. Nisam imao problema ne mogu da gresim dusu. Puaclo,zagusivalo Lelekom kriv,ja predjem kod Lelekoma nerado i ....stvarno nemam nikakvih problema sa ping pongovima,speedovima. Nemam potrebe da zovem korisnicki,koji btw nece ni da ti kaze kako da otvoris portove ,sreca moja te videh u kartama kako se to radi. Ako je Bltoeleaoriola u pitanju,sticajem okolnosti komsija mi je jedan koji radi tamo pa mogu da pitam za slucaj nestajanja portova sa pojavom zelenila na lampici modema
Pitaj ga, bio bih zahvalan da cujem sta je resenje misterije...
Nikad problema nisam imao sto se tice brzine, shape-ovanja i slicno sto sam mogao da procitam da rade, i zato ih ne bih menjao, niti imenovao, iako je potpuno jasno o kome se radi. :)
Ali i dalje mi nije jasno kako mogu da imam signal funkcionalnosti bez porta...da je crvene boje, sve bi bilo ok, strpljivo bih cekao...ovako...
:: :: :: :: Ja sam kod Bltoeleaoriola bio 12 godina,od modema na 14400 do adsl-a. Nisam imao problema ne mogu da gresim dusu. Puaclo,zagusivalo Lelekom kriv,ja predjem kod Lelekoma nerado i ....stvarno nemam nikakvih problema sa ping pongovima,speedovima. Nemam potrebe da zovem korisnicki,koji btw nece ni da ti kaze kako da otvoris portove ,sreca moja te videh u kartama kako se to radi. Ako je Bltoeleaoriola u pitanju,sticajem okolnosti komsija mi je jedan koji radi tamo pa mogu da pitam za slucaj nestajanja portova sa pojavom zelenila na lampici modema
Znas sta je moguce...znam da je to telekom radio. Recimo podneses 5 zahteva kod 5 razlicitih provider-a da ti se proveri da li je moguce uvesti adsl kod tebe,ali jedan od njih bude telekom. E sada tebi svi oni lepo jave kako je to moguce,ali tebi ce telekom uzeti i ,kako oni kazu, `rezervisati` u prevodu primoravaju te da uzmes njihov net. raspitaj se da li ima veze ako si popunjavao od telekom-a samo podtojanje tehnickih mogucnosti. Sto se tice B****L-a,ja sam ih promenio jer se tamo nista ne zna gde je sta i ko je odgovoran za sta...a sto se tice net-a ja sam bio zadovoljan. mozes da uzmes i da se iscimas i da ih zoves da se oni raspitaju ko je uzeo tvoj port i kako, koliko ja znam oni mogu da samo prebace to na sebe. ako si prebacen kod nekog drugog,malo se raspitaj kakav je i sta je to i trazi u B****l-u da ti vrate novac jer uslua nikada nece biti izvrsena niti je pocela. Samim tim nemaju osnova da te tuze. Ja znam da sam imao jako problema sa njihovom pravnom sluzbom.Jer taj koji je ,makar tada , sastavljao ugovore je...nije zavrsio pravo...samo toliko.... lepo se provedi i gledaj da ne budes nervozan!
Broj postavljenih tema: 60383. Broj poslatih odgovora: 647301. Trenutno niste prijavljeni na PC Berzu i zbog toga imate status 'gosta'. Kao gost ne možete da šaljete poruke na Forum. Ako ste registrovani kao član PC Berze, prijavite se. Ako ste novi korisnik, molimo registrujte se da bi dobili mogućnost aktivnog učešća u radu Foruma.