Kada sam prvi put uveo internet (naravno dial-up) uzeo sam ga preko Pošte. Tad su bili (i sad su) kupovina internet sati, kupona i ostale stvari.
Kod njih sam dobio prvu e-mail adresu koju i dan-danas koristim i koju svi moji kontakti znaju i sa kojom sam se ulogovao na sve sajtove gde sam registrovan.
U međuvremenu, ja sam prešao na Telekomov ADSL (mislio sam da sam ga uzeo preko Pošte, jer su Pošta i Telekom u istoj zgradi) i ne mogu da pristupim svojoj e-mail adresi preko Outlook expresa jer PTT napravio uslov da se samo preko njihovih linija može pristupiti e-mail adresi preko Outlook expresa.
Trenutno koristim Webmail, šta mi drugo preostaje, al mi je prekipelo više da stalno moram da se logujem i ostale zajebancije.
Pitao sam u PTT rekli su mi da moram da od Telekoma dobijem neki migracioni kod kako bi od jednog provajdera prešao kod drugog (u mom slučaju sa Telekoma na PTT), a sve u cilju da bih mogao da skidam poštu uz pomoć Outlook-a.
Zanima me dal će ta promena provajdera mene koštati i kakva je procedura, jer mi je to jedina opcija da bih mogao da pristupim mejlu preko Outlook-a.
Hvala unapred. Kad čovek ode u goste, svašta mora da jede.!!!
Glupo je menjati firmu kod koje imaš ADSL samo zato što imaš adresu elektronske pošte kod drugih. Tako se ponašaju mnoge firme i time ucenjuju korisnike. Ptt nije jedini.. S druge strane oni praktično i nemaju čime drugo da te zadrže.
Možeš lepo da kupiš par sati na PTT, povežeš se modemom i pošalješ sa tog naloga SVIMA kojima si ikada slao poruku sa te adrese, obaveštenje kako zbog neposlovnosti PTT-a više ne koristiš njihove usluge i kako od sada, pa na dalje i ubuduće mogu da ti pišu na drugu adresu.
Ti zadži tu adresu na ptt i proveravaj je svakih par meseci da vidiš da nije neko ipak poslao na staru adresu itd.
Takođe, pogrešio si što si kod Telekoma uzimao Adsl jer meni se čini da oni svoje korisnike ucenjuju na drugi način: Vezuju ih ugovorom na godinu dana i ljudi ako hoće da im radi telefon moraju da plaćaju Adsl godinu dana jer ako odustanu od Adsl ili nešto a ne plaćaju oni im isključe lepo telefon. Da li je tako kod svih korisnika za telekomov Adsl, ne znam ali to se dešavalo.
Tako da je za korisnike u stvari najbolje da koriste neku mail adresu koja nije u inostranstvu, nije ogranicena po tome sa kojeg provajdera pristupas a ne zavisi od firme kod koje uzimaju adsl.
Sa Telekomovim ADSL-om EUnet-ov mail. Cale ima mail kod njih. I samo sam pozvao korisnicq podrsq EUneta i rekao, ej seko, imam Telekom ADSL, treba mi mail od EUneta ali na Outlook Express, ona rece, OK sine-blabla...truc...user...acoount...ser kenj...ne secam se podesavanja:D! Inace bila je skroz korektna i cale sada laganina tera taj mail preko Telekoma...
I ja sam prešao kod Telekoma za ADSL. Uz ugovor o krišćenju si dobio i besplatnu e-mail adresu. Adresa ti je `tvoje korsničko ime@nadlanu.com`. Javi svima da si promenio adresu i u Outlook Expressu samo promeni parametre za POP3 i SMTP, kao i User name i Password. Za POP3 i SMTP ti je isto: mail.nadlanu.com
To ti je mnogo jednostavnije nego da menjaš provajdera zbog maila. Sem toga, PTT i ostali kupuju linije od Telekoma, pa je bolje da ostaneš `na izvoru`. Na web mailu podesi da ti sve poruke prosleđuje na Telekom adresu i miran si.
Nightbird ISKUSTVO - Proporcionalno količini uništene opreme. HOBI - Način umaranja tokom slobodnog vremena.
Znam ja za tu e-mail adresu što sam dobio od njih.
Pokušavao sam nekoliko puta i sad, ali imam problema sa ulaskom u svoje e-mail sanduče. Kad ukucam lozinku i šifru prijavljuje grešku. Ništa, poslaću im mejl da vidim u čemu je problem.
Nego, markopvict kako da redirektujem da mi šalje na drugi mejl???
Broj postavljenih tema: 60383. Broj poslatih odgovora: 647301. Trenutno niste prijavljeni na PC Berzu i zbog toga imate status 'gosta'. Kao gost ne možete da šaljete poruke na Forum. Ako ste registrovani kao član PC Berze, prijavite se. Ako ste novi korisnik, molimo registrujte se da bi dobili mogućnost aktivnog učešća u radu Foruma.