Korisnik:   Lozinka:   
Beograd Novi Sad Kragujevac Niš
PC Berza Forum : Ver. 2.35
Najnovije teme Najnoviji odgovori Prikačene teme Najaktivnije teme Najčitanije teme
Pronađi : U : Pretraži :
Forum : Komponente
Servis i "overklokovanje"
sta kaze zakon??
STRANA 1 OD 2  
dorabi1 sta kaze zakon?? 08.05.2015. 10:11 T61219

status: user
broj poruka: 939
o duzini garancije za proizvod dobijen nakon prihvacene reklamacije za drugi proizvod? Da li se nastavlja trajanje garancije od starog ili se dobija nova garancija posto je i proizvod nov? U pitanju je maticna ploca koja bi trebalo da ima 5 godina garancije, pa bi vredelo da se potrudim. A prava informacija bi vredela svima!
:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
Srdjanc ... 08.05.2015. 10:15 #593531

status: user
broj poruka: 3106

Nova.

:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
TheBear Re: sta kaze zakon?? 08.05.2015. 10:21 #593532

status: user
broj poruka: 6502
Zakon o obligacionim odbnosima clan 503. - produzenje garantnog roka

`kad je zbog neispravnog funkcionisanja izvršena zamena stvari ili njena bitna opravka, garantni rok počinje teći ponovo od zamene, odnosno od vraćanja opravljene stvari.`


:: o duzini garancije za proizvod dobijen nakon prihvacene reklamacije za drugi proizvod? Da li se nastavlja trajanje garancije od starog ili se dobija nova garancija posto je i proizvod nov? U pitanju je maticna ploca koja bi trebalo da ima 5 godina garancije, pa bi vredelo da se potrudim. A prava informacija bi vredela svima!
:: www :: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
vladats ... 08.05.2015. 10:23 #593533

status: user
broj poruka: 4537

Po logici bi trebalo da se resetuje garancija pa iz pocetka ali posto kada menjas neispravnu za ispravnu ne dobijas nov fiskalni racun sumnjam da ce ti krenuti garancija iz pocetka.To i mene interesuje.

:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
kizo987 ... 08.05.2015. 10:28 #593535

status: user
broj poruka: 45

Ako dobijete nov uredjaj dobijate i novi garantni list a samim tim i pun garantni rok.

:: www :: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
codeus ... 08.05.2015. 10:37 #593536

status: user
broj poruka: 4054

:) dosadni garancijasi

5 godisnje garancije su veoma specificne i odnose se na odredjene serije proizvoda i uslovi koriscenja i ostvarivanja su precizno definisani od strane proizvodjaca !!

ostvarivo je samo lokalna a ne i globalna 5 godisnja garancija , samo za proizvode uzete od OVLASCENIH DILERA I DISTRIBUTERA, i naravno registrovani proizvod.

tako da srecno gubljenje vremena


:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
VMARC 08.05.2015. 10:55 #593538

status: user
broj poruka: 9425

Nastavlja se do isteka roka od datuma kupovine.
:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
dorabi1 Re: ... 08.05.2015. 11:19 #593548

status: user
broj poruka: 939

veruj da je tih 5 godina garancije masno naplaceno od strane proizvodjaca! :)

::
:: :) dosadni garancijasi
::
:: 5 godisnje garancije su veoma specificne i odnose se na odredjene serije proizvoda i uslovi koriscenja i ostvarivanja su precizno definisani od strane proizvodjaca !
::
:: ostvarivo je samo lokalna a ne i globalna 5 godisnja garancija , samo za proizvode uzete od OVLASCENIH DILERA I DISTRIBUTERA, i naravno registrovani proizvod
::
:: tako da srecno gubljenje vremena
::
::
::
:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
vladats @ VMARC 08.05.2015. 11:30 #593550

status: user
broj poruka: 4537

Pa i ja tako mislim.Prodavci gledaju fiskalni racun a trebalo bi garantni list.To je muljaza.

:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
codeus Re: Re: ... 08.05.2015. 11:50 #593551

status: user
broj poruka: 4054

dorabi , idi na sajt proizvodjaca i pogledaj za svoju plocu sta i kako . niko ne daje 5g na lepe oci , imaju jasna pravila sta i kako kod svih 5 godisnjih garancija

kod nekih OEM-a , 5 godisnja je podeljena u 3 + 1 + 1 , i nevazi ista garancija za sva 3 vremenska dela , tacnije ne vazi za ono sto prosecan korisnik misli - crklo daj mi drugu .

::
:: veruj da je tih 5 godina garancije masno naplaceno od strane proizvodjaca! :
::
:: ::
:: :: :) dosadni garancijasi
:: ::
:: :: 5 godisnje garancije su veoma specificne i odnose se na odredjene serije proizvoda i uslovi koriscenja i ostvarivanja su precizno definisani od strane proizvodjaca !
:: ::
:: :: ostvarivo je samo lokalna a ne i globalna 5 godisnja garancija , samo za proizvode uzete od OVLASCENIH DILERA I DISTRIBUTERA, i naravno registrovani proizvod
:: ::
:: :: tako da srecno gubljenje vremena
:: ::
:: ::
:: ::
:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
codeus Re: @ VMARC 08.05.2015. 11:56 #593552

status: user
broj poruka: 4054

zasto muljaza ? , daje se nova garancija (NOVA) ukoliko je uredjaj zamenjen novim u prvih 6 meseci ...

pa nemojte da sme smesni , koliko je puta bilo ovde price o srpskom mentalitetu i shvatanju garancije ..

izmislili smo pojam `SAOBRAZNOST` da se pokriju sve reklamacije ne istog proizvodjaca , samo kod nas moze za MSI da dobijes ASUS i obrnuto

::
:: Pa i ja tako mislim.Prodavci gledaju fiskalni racun a trebalo bi garantni list.To je muljaza
::
::
:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
vladats @ codeus 08.05.2015. 12:22 #593555

status: user
broj poruka: 4537

A sta ako 7 dana pred istek prve garancije dobijes proizvod u zamenu koji se pokvari za 8 dana ponovo ?

Onda se sta gleda ? Po fiskalnom racunu garancija je prosla a po garantnom listu nije.Hipoteticki slucaj se desava posle 2 godine od kupovine prvog proizvoda.

:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
codeus Re: @ codeus 08.05.2015. 12:33 #593556

status: user
broj poruka: 4054

hipoteticki , nemas srece :)



::
:: A sta ako 7 dana pred istek prve garancije dobijes proizvod u zamenu koji se pokvari za 8 dana ponovo
::
:: Onda se sta gleda ? Po fiskalnom racunu garancija je prosla a po garantnom listu nije.Hipoteticki slucaj se desava posle 2 godine od kupovine prvog proizvoda
::
::
:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
vladats @codeus 08.05.2015. 12:46 #593557

status: user
broj poruka: 4537

Zato sam i rekao da je muljaza.Ako cemo posteno onda gledaj garantni list do kraja.Kupac nije kriv za skart proizvod.

:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
Jamire Re: ... 08.05.2015. 12:48 #593558

status: user
broj poruka: 1097
kako gde i kako kome.

Ja sam imao slucaj da kada je crkla matcina ploca zamenili su novom a posto je ostalo 3 meseca garancije nisu hteli da uvaze granciuju kada je maticna crkla posle 6 meseci.
Po pravilu bi trebalo da vazi nova grancija za rekalamciju ali kako rekoh kako i kako kome!

AMD FX-8320, 4300 MHz (21.5 x 200)
Cooler Master 212 EVO
Motherboard ASUS M5A99FX PRO R2.0
Kingston HyperX Blue 2x4 gb 1600
Gigabyte R9 270 OC
SSD OCZ Agility 3 60gb
1.5 WD+500gb WD
Chiftec CX-05B-B
Thermatle Purepower 600 Wati

::
:: Nova
::
::
:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
zerocool55 Re: Re: @ VMARC 08.05.2015. 13:14 #593559

status: user
broj poruka: 1131
Poenta je da se svi borimo da se drugacije svati rec garancija a ne da se podkopavamo i da dozvoljavamo prodavcima da oni tretiraju garanciju kako njima odgovara cini mi se da si ti ili prodavac ili neko ko je iz nekog razloga na njihovoj strani...


::
:: zasto muljaza ? , daje se nova garancija (NOVA) ukoliko je uredjaj zamenjen novim u prvih 6 meseci ..
::
:: pa nemojte da sme smesni , koliko je puta bilo ovde price o srpskom mentalitetu i shvatanju garancije ..
::
:: izmislili smo pojam `SAOBRAZNOST` da se pokriju sve reklamacije ne istog proizvodjaca , samo kod nas moze za MSI da dobijes ASUS i obrnuto
::
:: ::
:: :: Pa i ja tako mislim.Prodavci gledaju fiskalni racun a trebalo bi garantni list.To je muljaza
:: ::
:: ::
:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
neXus2000 ... 08.05.2015. 13:16 #593560

status: user
broj poruka: 3350
Prvo i osnovno, Zakon kaze da garntni list mora biti uredno popunjen.
Garantni list sadrzi dan prodaje, model, serijski broj, pecat (a gdi je) i potpis. Kad zamenis proizvod, drugi model ili cak isti model ide i nova garancija. Jer sam proizvod ima nov serijski broj, moze i IMEI (ako je telefon u pitanju) ili bilo sta sto ga vezuje za taj proizvod, koji je drugaciji od prethodnog. Tj. moraju da ti popune nov garantni list. UREDNO. To sto se nasi ne pridrzavaju Zakona, to pokazuje lenjost i mujanje prodavca/servisa/uvoznika.

Naravno, postoje i proizvodjaci koji imaju polisu, zamene ti za novo, ali ti nastavljaju garanciju. Time se ogradjuju od onih koji namerno kvare uredjaje. Ali, to je idiotizam. Jednostavno takve likove staviti na black listu, pa samo njima stavljati ovaj sistem ogranicenja. To moze i prodavac i serviser i uvoznik. Jer ipak je prodato na nekoga, a time isto lice proslede i proizvodjacu.


@The Bear
on je izvukao clan zakona koji to dobro pokazuje, ali kada ga kriva levca cita, moze ispasti da se garantni rok nastavlja.

Zapravu u delu zakona `garantni rok POCINJE TECI PONOVO` objasnjava situaciju da je u pitanju nov garantni rok. U pitanju je rec `ponovo` od ponoviti.

Da je recenica ispisana `kad je zbog neispravnog funkcionisanja izvrsena zamena stvari ili njena bitna opravka, garantni rok NASTAVLJA TECI od zamene, odnosno od vracanja opravljene stvari.`

Mozes da uhvatis caku samo tako, ako dobro citas :)

_____________________________
P8P67 Pro v.3.1/i7 2600K/16GB RAM/MSI Lightning 770/SSD HyperX 120 3K/ 1TB/3TB SATA/X-Fi xtremeGamer Fatality Pro/CM 690 II Advanced/Toughpower 775W/LG 32LD750/X360 WiFi gamepad/Zalman MFC1 Plus/CM TX3 EVO

:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
ICEsd Re: ... 08.05.2015. 17:31 #593586

status: user
broj poruka: 2158

Evo neXus2000 sve rece, samo da dodam:

Ako se uredjaj popravi ( npr promene kondenzatore ili mikrofon na telefonu ), garancija se nastavlja a ako promene ceo uredjaj ( ili tezu popravku npr. zamene celu elektroniku u telefonu a samo ostave masku ) dobija se nova garancija.

E sad to sto je zakon lose napisan pravnicki to je problem zakonodavca i strucnosti nasih pravnika/politicara.

:: Prvo i osnovno, Zakon kaze da garntni list mora biti uredno popunjen
:: Garantni list sadrzi dan prodaje, model, serijski broj, pecat (a gdi je) i potpis. Kad zamenis proizvod, drugi model ili cak isti model ide i nova garancija. Jer sam proizvod ima nov serijski broj, moze i IMEI (ako je telefon u pitanju) ili bilo sta sto ga vezuje za taj proizvod, koji je drugaciji od prethodnog. Tj. moraju da ti popune nov garantni list. UREDNO. To sto se nasi ne pridrzavaju Zakona, to pokazuje lenjost i mujanje prodavca/servisa/uvoznika
::
:: Naravno, postoje i proizvodjaci koji imaju polisu, zamene ti za novo, ali ti nastavljaju garanciju. Time se ogradjuju od onih koji namerno kvare uredjaje. Ali, to je idiotizam. Jednostavno takve likove staviti na black listu, pa samo njima stavljati ovaj sistem ogranicenja. To moze i prodavac i serviser i uvoznik. Jer ipak je prodato na nekoga, a time isto lice proslede i proizvodjacu
::
::
:: @The Bea
:: on je izvukao clan zakona koji to dobro pokazuje, ali kada ga kriva levca cita, moze ispasti da se garantni rok nastavlja
::
:: Zapravu u delu zakona `garantni rok POCINJE TECI PONOVO` objasnjava situaciju da je u pitanju nov garantni rok. U pitanju je rec `ponovo` od ponoviti
::
:: Da je recenica ispisana `kad je zbog neispravnog funkcionisanja izvrsena zamena stvari ili njena bitna opravka, garantni rok NASTAVLJA TECI od zamene, odnosno od vracanja opravljene stvari.
::
:: Mozes da uhvatis caku samo tako, ako dobro citas :
::
:: ____________________________
:: P8P67 Pro v.3.1/i7 2600K/16GB RAM/MSI Lightning 770/SSD HyperX 120 3K/ 1TB/3TB SATA/X-Fi xtremeGamer Fatality Pro/CM 690 II Advanced/Toughpower 775W/LG 32LD750/X360 WiFi gamepad/Zalman MFC1 Plus/CM TX3 EVO
::
::
:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
quna ... 08.05.2015. 17:40 #593588

status: user
broj poruka: 1639
Meni to nema puno logike cak i da je po zakonu. Garancija traje 2 godine, 2 godine ti garantuju da ces imati funkcionalan uredjaj i sve moguce neprijatnosti ce da rese o njihovom trosku.
Da li su oni samo obrisali prasinu ili kompletno zamenili uredjaj sta to mene kao korisnika zanima, mene samo zanima da radi kako je predvidjeno.

Nevidim razlog zasto bi se garancija produzavala. Logicno je samo da se garancija produzi za period koliko je uredjaj bio na servisu. To sto je proizvod nov sa drugim serijskim brojem to ce oni vec papiroloski da rese.

Specifican slucaj je kada vise identican proizvod nije u ponudi, u smislu da se dobije adekvatna zamena ali ni to nema razloga da utice na garanciju tj da se ona produzava.

Garancija treba da znaci da ce proizvod raditi kao sto je predvidjeno i biti servisiran/zamenjen bez naknade ako se nesto desi, a ne da ce neko kupce cascavati novim proizvodima i dodatnim garancija (osim onoliko koliko je uredjaj bio u servisu).

Sto rece Codeus Garancijasi, vise se ljudi interesuju za garancije nego za ono sto kupuju, desi se nekad, retko, cemu toliko paznje garanciji.

http://tiny.cc/My500px
i5 750 : cm 212+ : ga-p55-usb3 : 2x2gb geil black dragon : powercolor 7850 1GB : kingston v300 120gb : samsung f3 500gb : seagate 1tb : creative x-fi : corsair tx650 : xigmatek asgard : benq g2750 : hama urage exodus : a4tech

:: www :: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
neXus2000 ... 08.05.2015. 18:46 #593590

status: user
broj poruka: 3350
Pazi, da imas dve identicne ploce jednu pored druge (navodim kao primer), nece se ponasati identicno. To je dokazano mali milion puta. Sto u radu, sto u kvarenju (rok izdrzljivosti). Ja sam uvek dobijao novu garanciju za nov proizvod. Retko kad mi se desilo da sam morao da se iscimam. I to samo jednom kod onog budjavog Pakoma za rezac.
Jedina stvar, koja mi se lose ponasala, to je bila maticna ploca, ali serija je takva bila.
Nova ploca, nova garancija.
I na kraju TV, za koji sam morao da se pomucim, da bi mi zamenili Sony za LG, posto je Sony bio takav neopevani krsh, da to nije normalno.

Svaki put sam dobio novu garanciju. I na novim garancijama je bio popunjen datum preuzimanja novog uredjaja.

Naravno da ima ludih ljudi koji ce pred rok sjebati nesto, da bi dobili novo. Ali, ovo je Srbija, gde su prava potrosaca na takvom idiotskom nivou. Napolju dobijas novu garanciju, osim ako proizvodjac, kako sam naveo, nema takvu polisu gde ti stavlja novu garanciju, nego produzuje. BAs zbog idiota koji `produzuju` garanciju na konto sjebavanja uredjaja.


_____________________________
P8P67 Pro v.3.1/i7 2600K/16GB RAM/MSI Lightning 770/SSD HyperX 120 3K/ 1TB/3TB SATA/X-Fi xtremeGamer Fatality Pro/CM 690 II Advanced/Toughpower 775W/LG 32LD750/X360 WiFi gamepad/Zalman MFC1 Plus/CM TX3 EVO

:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
VMARC 08.05.2015. 18:56 #593591

status: user
broj poruka: 9425
Garantni list vazi uz fiskalni racun. Garantni rok traje od datuma kupovine i zavrsava se u vazecem roku od datuma kupovine.
Ako kupite proizvod 1.1.2014 i ako se pokvari 30.11.2015, dobijate novi uredjaj novi garantni list na kome pise 2 godine ali i datum kupovine (1.1.2014.) koji popunjava ovlasceno lice / servis.
Sam garantni list, upravo zato, nije validan bez fiskalnog racuna.

Ne spominjite inostranstvo, isto je i tamo. Da je drugacije pravno regulisano, mogli bi ste jednom kupljeni uredjaj da imate dozivotno, kvareci ga namerno neposredno pred istek garantnog roka. To je normalno i jedino fer i posteno, za obe strane.

:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
dorabi1 Re: Re: Re: ... 08.05.2015. 19:12 #593593

status: user
broj poruka: 939
nije u pitanju da li je 5 ili 3 godine, potpuno svejedno, nego da li je zakonski nova garancija ili produzenje stare. Medo je lepo objasnio i dokumentovao, zakon kaze da je nova garancija posle zamene, zasto bi pitao proizvodjaca?

I zasto ti smeta ako bi uzeo garanciju ponovo? Ne razumem?! Proizvodis ploce ili slicno?

::
:: dorabi , idi na sajt proizvodjaca i pogledaj za svoju plocu sta i kako . niko ne daje 5g na lepe oci , imaju jasna pravila sta i kako kod svih 5 godisnjih garancija
::
:: kod nekih OEM-a , 5 godisnja je podeljena u 3 + 1 + 1 , i nevazi ista garancija za sva 3 vremenska dela , tacnije ne vazi za ono sto prosecan korisnik misli - crklo daj mi drugu
::
:: ::
:: :: veruj da je tih 5 godina garancije masno naplaceno od strane proizvodjaca! :
:: ::
:: :: ::
:: :: :: :) dosadni garancijasi
:: :: ::
:: :: :: 5 godisnje garancije su veoma specificne i odnose se na odredjene serije proizvoda i uslovi koriscenja i ostvarivanja su precizno definisani od strane proizvodjaca !
:: :: ::
:: :: :: ostvarivo je samo lokalna a ne i globalna 5 godisnja garancija , samo za proizvode uzete od OVLASCENIH DILERA I DISTRIBUTERA, i naravno registrovani proizvod
:: :: ::
:: :: :: tako da srecno gubljenje vremena
:: :: ::
:: :: ::
:: :: ::
:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
codeus Re: ... 08.05.2015. 19:13 #593594

status: user
broj poruka: 4054

hehehe , kakve nebuloze si napisao !!! .. dve ploce se nece ponasati identicno :) .. 2 ploce ce se ponasati apsolutno identicno u uslovima koje je propisao OEM

nece se klokovati identicno ali to nije proizvodjacev problem !!

jeste kod nas je zakon nakaradan .. sve svaljuje na prodavca , zato i imao voliko problema

preko to ide malo drugacije , uzmes plocu kod ovlascenog dilera a ne prodavca koji nije nabavio kontingent od ovl. dilera za odredjeni brend
i rikne ploca u garanciji , trazi se RMA i ploca ide u RMA servis

u servisu se prvo pregledava fizicko stanje ploce .. pa kaze

bilo kakvo fizicko ostecenje , iskrivljen pin , polomljen usb, zagreban lak na ploci , nedostatak BAR kod nalepnice - GUBIS GARANCIJU

bilo koji mrtav ulazni port ..npr nerade usb=ovi , uzrok je neispravnos stampaca, misa, keyba .. ploca radi , juzni most radi ali su usb data linije u kratkom spoju - GUBIS GARANCIJU

bilo koja modifikacija - GUBIS GARANCIJU

mrtav jedan ili vise FET-ova na 12V grani a PWM drajver OK - uzrok PSU - GUBIS GARANCIJU

ventilatori zapeceni od PRASINE (uredjaj nije ordzavan po propisu proizvodjaca) - GUBIS GARANCIJU

i jos ...

ASUSOV RMA SERVIS

zato kod nas nikada nece doci APLE , kod njih je osnovna garancija GODINU DANA i ne jebu tomato drazave koje imaju ovakve zakone gde nista nije uredjeno

iz zakona o zastiti potrosaca IZUZETI SU MOBILNI OPERATERI I BANKE !!

QUNA je lepo objasnio , a vidim i WMARC

:: Pazi, da imas dve identicne ploce jednu pored druge (navodim kao primer), nece se ponasati identicno. To je dokazano mali milion puta. Sto u radu, sto u kvarenju (rok izdrzljivosti). Ja sam uvek dobijao novu garanciju za nov proizvod. Retko kad mi se desilo da sam morao da se iscimam. I to samo jednom kod onog budjavog Pakoma za rezac
:: Jedina stvar, koja mi se lose ponasala, to je bila maticna ploca, ali serija je takva bila
:: Nova ploca, nova garancija
:: I na kraju TV, za koji sam morao da se pomucim, da bi mi zamenili Sony za LG, posto je Sony bio takav neopevani krsh, da to nije normalno
::
:: Svaki put sam dobio novu garanciju. I na novim garancijama je bio popunjen datum preuzimanja novog uredjaja
::
:: Naravno da ima ludih ljudi koji ce pred rok sjebati nesto, da bi dobili novo. Ali, ovo je Srbija, gde su prava potrosaca na takvom idiotskom nivou. Napolju dobijas novu garanciju, osim ako proizvodjac, kako sam naveo, nema takvu polisu gde ti stavlja novu garanciju, nego produzuje. BAs zbog idiota koji `produzuju` garanciju na konto sjebavanja uredjaja
::
::
:: ____________________________
:: P8P67 Pro v.3.1/i7 2600K/16GB RAM/MSI Lightning 770/SSD HyperX 120 3K/ 1TB/3TB SATA/X-Fi xtremeGamer Fatality Pro/CM 690 II Advanced/Toughpower 775W/LG 32LD750/X360 WiFi gamepad/Zalman MFC1 Plus/CM TX3 EVO
::
::
:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
codeus Re: Re: Re: Re: ... 08.05.2015. 19:17 #593595

status: user
broj poruka: 4054

ako imas fiskalni racun .. nosi gde si kupio pa pitaj njih ..

ako nemas fiskalni , nemoj ni ici

kakve veze imas ti sa OEM garancijom od 5 godina ?!

garancija ti traje onoliko koliko ti pise na racunu . TACKA

ne proizvodim ploce , samo ih popravljam .

i proliv vec dobijam od toga da nemozete da shvatite

:: nije u pitanju da li je 5 ili 3 godine, potpuno svejedno, nego da li je zakonski nova garancija ili produzenje stare. Medo je lepo objasnio i dokumentovao, zakon kaze da je nova garancija posle zamene, zasto bi pitao proizvodjaca
::
:: I zasto ti smeta ako bi uzeo garanciju ponovo? Ne razumem?! Proizvodis ploce ili slicno
::
:: ::
:: :: dorabi , idi na sajt proizvodjaca i pogledaj za svoju plocu sta i kako . niko ne daje 5g na lepe oci , imaju jasna pravila sta i kako kod svih 5 godisnjih garancija
:: ::
:: :: kod nekih OEM-a , 5 godisnja je podeljena u 3 + 1 + 1 , i nevazi ista garancija za sva 3 vremenska dela , tacnije ne vazi za ono sto prosecan korisnik misli - crklo daj mi drugu
:: ::
:: :: ::
:: :: :: veruj da je tih 5 godina garancije masno naplaceno od strane proizvodjaca! :
:: :: ::
:: :: :: ::
:: :: :: :: :) dosadni garancijasi
:: :: :: ::
:: :: :: :: 5 godisnje garancije su veoma specificne i odnose se na odredjene serije proizvoda i uslovi koriscenja i ostvarivanja su precizno definisani od strane proizvodjaca !
:: :: :: ::
:: :: :: :: ostvarivo je samo lokalna a ne i globalna 5 godisnja garancija , samo za proizvode uzete od OVLASCENIH DILERA I DISTRIBUTERA, i naravno registrovani proizvod
:: :: :: ::
:: :: :: :: tako da srecno gubljenje vremena
:: :: :: ::
:: :: :: ::
:: :: :: ::
:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
VMARC 08.05.2015. 19:27 #593596

status: user
broj poruka: 9425
Codeus, ne uzbuduj se. Decenijama u nazad srbi izvode zakljucke iskljucivo na osnovu onoga kako njima odgovara (ili kako bi im odgovaralo). Malo ko se postavlja neutralno, realno, pa kaze: `Cekaj, da li sam samo ja tu na gubitku ili dobitku?`
Samo malo mucnjuti glavom i sve se samo kaze. Pa ko bi normalan davao iznova novu granciju za svaki zamenjen proizvod?
:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
dorabi1 Re: Re: Re: Re: Re: ... 08.05.2015. 19:29 #593597

status: user
broj poruka: 939
opet se ti kacis za 5 godina, nebitno da li je i pola godine, pitam lepo za novu garanciju ili nastavak stare?
Ne vidim razlog zasto ne bih uzeo garanciju u punom trajanju ako mogu? Ne kapiram zasto ti to pravi problem?
::
:: ako imas fiskalni racun .. nosi gde si kupio pa pitaj njih .
::
:: ako nemas fiskalni , nemoj ni ici
::
:: kakve veze imas ti sa OEM garancijom od 5 godina ?!
::
:: garancija ti traje onoliko koliko ti pise na racunu . TACK
::
:: ne proizvodim ploce , samo ih popravljam
::
:: i proliv vec dobijam od toga da nemozete da shvatite
::
:: :: nije u pitanju da li je 5 ili 3 godine, potpuno svejedno, nego da li je zakonski nova garancija ili produzenje stare. Medo je lepo objasnio i dokumentovao, zakon kaze da je nova garancija posle zamene, zasto bi pitao proizvodjaca
:: ::
:: :: I zasto ti smeta ako bi uzeo garanciju ponovo? Ne razumem?! Proizvodis ploce ili slicno
:: ::
:: :: ::
:: :: :: dorabi , idi na sajt proizvodjaca i pogledaj za svoju plocu sta i kako . niko ne daje 5g na lepe oci , imaju jasna pravila sta i kako kod svih 5 godisnjih garancija
:: :: ::
:: :: :: kod nekih OEM-a , 5 godisnja je podeljena u 3 + 1 + 1 , i nevazi ista garancija za sva 3 vremenska dela , tacnije ne vazi za ono sto prosecan korisnik misli - crklo daj mi drugu
:: :: ::
:: :: :: ::
:: :: :: :: veruj da je tih 5 godina garancije masno naplaceno od strane proizvodjaca! :
:: :: :: ::
:: :: :: :: ::
:: :: :: :: :: :) dosadni garancijasi
:: :: :: :: ::
:: :: :: :: :: 5 godisnje garancije su veoma specificne i odnose se na odredjene serije proizvoda i uslovi koriscenja i ostvarivanja su precizno definisani od strane proizvodjaca !
:: :: :: :: ::
:: :: :: :: :: ostvarivo je samo lokalna a ne i globalna 5 godisnja garancija , samo za proizvode uzete od OVLASCENIH DILERA I DISTRIBUTERA, i naravno registrovani proizvod
:: :: :: :: ::
:: :: :: :: :: tako da srecno gubljenje vremena
:: :: :: :: ::
:: :: :: :: ::
:: :: :: :: ::
:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
STRANA 1 OD 2  
Broj postavljenih tema: 60372. Broj poslatih odgovora: 647167.
Trenutno niste prijavljeni na PC Berzu i zbog toga imate status 'gosta'. Kao gost ne možete da šaljete poruke na Forum. Ako ste registrovani kao član PC Berze, prijavite se. Ako ste novi korisnik, molimo registrujte se da bi dobili mogućnost aktivnog učešća u radu Foruma.
- niste prijavljeni - samo za čitanje - zaključano
- nema novih poruka - ima novih poruka - ima novih tema
Slagalica.net
Microsystems d.o.o.
PCB Network: pcberza.rs | lisica.rs