Drugar odneo lap(Lenovo Y500,sa 2xgt 650m+i7 ivy)svojevremeno placen preko 110k.Sam lap pored harda od 1TB ima i SSD onaj od 16gb cache. E sad,taj SSD je drugi put riknuo,health 0%,drugi put 1%.Kao i prosli put covek odnese u servis(lap jos pod garancijom)ali sad ne da mu promene nego da mu stave krsten m-sata SSD.On naravno do da doplati,oko 9000 za 128gb.Uz sve to,takodje drugi put,mu otkazao glavni fan na lapu,naravno i to da zamene. Prva stvar je kao nema m-sata SSD,kao da saceka da nabave(na sajtu i pre kad je pitao naravno,ima),a drugo mozgovi u servisu,pazite ovo,su posumnjali da je system(originalni 8.1 koji je stigao uz lap)uzrok otkazivanja SSD-ova i pregrevanja lapa??>?>?>? Onda je gospoda uzela i oborila system,i napravili su se pametni da pored sistemske C particije,formatiraju i D gde covek drzi sve osim systema i osnovnih softverskih paketa,krace receno formatirali su ceo hard i izbrisali 800GB podataka.......I kao posle nije bilo do WindowsaDa Windows ima veze sto uzimate usrane cache SSD-ove i jos usranije ventove koje menjate ako otkazu fabricki.
System je radio besprekorno,odrzavan redovno,nikakav problem sa malwareom i slicno.Ako je to uopste i bitno...
Od instaliranih igara i instalacija,svakodnevnih programa do nekih bitnih stvari za faks(programi,podaci,nesto literature,rokovi,zadaci za vezbe....),onda dosta filmova,800 pesama,serije... U krajnjem slucaju,nije tu ni bitno sta je bilo,bilo je 800GB njegovih privatnih stvari,koje su idioti sa 8 razreda osnovne skole(jedva zavrsene)nasli za pravo da obrisu?>?Ili im je rukovodilac lepo to rekao da odrade,ko zna,mozda ne budemo morali nov ssd ili cak fan,da se ustedi. Majmuncine !!
Kao rekli mu,imas na garantnom listu da ne garantujemo za podatke.Da ne garantuju za podatke ako otkaze deo na kome su podaci,ovde je cache SSD out,kao i glavni fan. Dalje,nisu uradili nista.Vratili mu neformatiran cache SSD,koji stoji neaktiviran po disk managment.Posle toga ne radi.Dalje,rekao mu lik ja sam to testirao 4 dana sve je ok,a jedini test koji je radio(i to mu mrtav ladan rekao)je Resident Evil 6 Benchmark Nisu dakle testirali,ni zamenili cache SSD,NISU NI KULER koji otkazuje zameniili,pobrisali mu sve i vratili kao da nista nije bilo. Najgore od svega prodavac gde je uzeo lap,covek nema nista sa tim,nego retardi iz servisa uvoznika.Vratio im je opet,pritisnuo idiota u servisu(NS),i ovaj mu rekao kao sredicemo do ponedeljka.
EDIT:Da dodam,kljucna stvar,uvoznik je PIN COMPUTERS,sa kojima ja licno imam itekako iskustva,slicnih kao gorepomenuto.
Đoko, u svakom servisu ti ne odgovaraju za podatke, to čak u većini i sami kažu pre nego što uređaj ode pod nož, a i piše u garanciji koju niko ne čita. To što je izbrisao podatke, jbg, boleće, ali to se zna. Ovakve stvari nažalost se svuda dešavaju, evo meni pre neki dan crče hdd kupljen za poznanicu za laptop posle 5 dana, čekam 15dana za ostvarivanje, zamene disk, ali moram i drugi put(treći) da odem po račun i garanciju (wtf), uopšte nije ni bitno koja je firma jer je to sve postalo normalno, a i iskreno mi je žao te firme jer postoji odavno, a vidim da se nešto dešava, sve ide na gurku danas i uz frustracije..
:: Kao rekli mu,imas na garantnom listu da ne garantujemo za podatke.Da ne garantuju za podatke ako otkaze deo na kome su podaci,ovde je cache SSD out,kao i glavni fan :: Dalje,nisu uradili nista.Vratili mu neformatiran cache SSD,koji stoji neaktiviran po disk managment.Posle toga ne radi.Dalje,rekao mu lik ja sam to testirao 4 dana sve je ok,a jedini test koji je radio(i to mu mrtav ladan rekao)je Resident Evil 6 Benchmark :: Nisu dakle testirali,ni zamenili cache SSD,NISU NI KULER koji otkazuje zameniili,pobrisali mu sve i vratili kao da nista nije bilo :: Najgore od svega prodavac gde je uzeo lap,covek nema nista sa tim,nego retardi iz servisa uvoznika.Vratio im je opet,pritisnuo idiota u servisu(NS),i ovaj mu rekao kao sredicemo do ponedeljka :: :: EDIT:Da dodam,kljucna stvar,uvoznik je PIN COMPUTERS,sa kojima ja licno imamo itekako iskustva,slicnih kao gorepomenuto :: :: Dete Partizana :: :: ::
Poznata stvar,ali druze,kazes coveku,on tamo zavede i posalje ovima gore,testirano sve,problem je taj i taj,lap digne system bez problema i na obicnom hardu radi sve kao sat,health harda 90%++.Sve se to vidi kad dignes. Kad ukljucis lap,prvo sto se cuje da je fan na izdizaju i osecas da grafike i cpu koje obicno u loadu idu do 65-70,kucaju preko 90 stepeni. A gospodinu je sve ok,ne cuje tandrcanje i krckanje,nekog raspalog fana koji je vec menjao. Isti lik 2 puta. Drugo,ssd ne radi,cache je 5400rpm hard. I onda se ti pravis pametan i diras stvari koje rade,jos je sve lepo odvojeno na sistemsku i store particiji??Sve to da bi zaobisao posao koji treba da odradis,da bi,naravno,prosao bez troskova. Stani zar tebi kao serviseru ne bi bilo lakse,odradi sta pise i cao.Ne,nego se ti pravis pametan.
Sto se tice firme,u nekoj normalnoj prici nije ni meni bitno,ali imao sam tu srecu/nesrecu da kad sam uzimao komponente,vecina stvari su oni uvezli i garancija kod njih.Sa druge strane imao sam srecu u poslednje 3-4 godine da mi nista bitno ne otkazuje,ali ono malo sto jeste,nije moglo da prodje bez problema sa doticnom gospodom. Koliko postoji firma isto me apsolutno ne zanima,cuo sam,pored mojih,dosta prituzbi na njihov rad,i to servisa,ostatak ok. Ono sto me najvise tu nervira je sto na kraju mi likovi kojima mogu da predajem sve sto ono sto rade i ne rade u toj ili biloj kojoj drugoj firmi sole pamet.Ona stara prica,onaj koji nema pojma najvise laje.To je ovde situacija. Ortak kao i ja pre toga,koji ceo zivot je sa racunarima,evo sad zavrsavamo elektrotehniku,dozivljava da ga idiot koji ne zna da destira dalje od benchmarka i koji ne zna da formatira i da pronadje cache komponentu,zajebava.Dobro je da je system znao da digne. E sad ima sad i kod mene tu malo,sto ne valja,msm po zdravlje pre svega,sto ne prihvatam nepravdu i lopovluk i ne odmahujem rukom.Zato sam,mozda,i poceo pomalo da sedim u 23 godini. A da ne govorim sad sta rade pojedini strucnjaci kod cala u firmi sa mrezama,pa ja svakih 7 dana idem i ispravljam,a naplacuju 2k dinara izlazak na teren i jos 2.5-3k rad od 15 minuta,koji na kraju ne odrade. Ali to je neka druga prica.
Cist bezobrazluk! Kad god cujem ovakvu ili slicnu pricu, pomislim na `cenjenu gospodu` iz S1, al` izgleda da i drugi polako postaju kao oni umesto da se situacija menja na bolje...
Sto se podataka tice, vec je sve receno. Obavezno bekap pre odnosenja u servis (naravno, onda kada je to tehnicki izvodljivo)! Svi oni se unapred ogradjuju od toga, a velika je verovatnoca da je drugar pri predaji uredjaja na servisiranje i potpisao bar jedan dokument koji se toga tice (ako ne, onda je u garantnom listu skoro sigurno napisano nesto u smislu da `garantuju samo fizicku ispravnost...`).
I nisu oni krivi. Ni pravno ni moralno. Pre predavanja bilo kog uredjaja, iz bilo kog razloga, mora se napraviti bekap podataka, bilo to 8MB, 8GB, 800GB ili 8TB. Tuzno ali surovo istinito. Nemas osnova za tuzbu, ne pali se. Da su zaj@bali stvar, jesu, ali da im ne mozes nista... Mozes, da im pljunes pod prozor.
Znajuci da ne moze nista,prosto situacija je takva,zakonski.Jedina poenta teme je da se jos jednom cuje,i vidi kod kakvih mi uzimamo komponente. @VMARC Izvini druze,ali ovo ONI NISU KRIVI?Ne drugar je kriv sto su mu uvalili falicni SSD cache koji je otkazao potpuno(health 0%,i to odjednom)posle 3 meseca.Drugar je kriv sto mu drugi put zaredom uvaljuju sranje od kulera koji menja svaka 3 meseca,a covek bukvalno nigde ne nosi lap,koristi ga kao desk,uzeo je lap zato sto ne studira u svom gradu.Nosi ga samo do mene i faksa,jednom u 7 dana,u krajnjem slucaju sta je bitno sta on radi sa lapom,kad vec na samo lapu nema nikakvih mehanickih ostecenja,njegova stvar.I na kraju mu kaze,ovde ti je sve u redu,nzm sto si donosio.A na sve to dira ono sto nema veze za problemom.Zanimljivo meni su isto rekli,sa novim monitorom koji je imao crknuti pixel,odmah po ukljucenju,a na garanciji lepo stoji(u to vreme)LG daje 3 meseca garancije na mrtve pixele.Pa mi kao vratili i obrazlozenje nije IMAO NIKO da primi posiljku u sred radnog vremena(podne),u jednom od najvecih uvoznika u zemlji.Pa onda drugi put monitor RADI?Pa 7 dana vracaj tamo,vracaj vamo,a kad ih zovnes manji od miseva i prave se blesavi.
Tacno je da nisu krivi za podatke,pravno.Ali itekako su krivi sa druge strane,nije dobio nikakav papir da potpise,nije dobio nikakvo obavestenje,nikakvo pitanje,u vezi onog sta je u evidenciji naveo,krace receno bolelo ih je dupe sta je tamo covek iz prodavnice otkucao,radili su na svoju ruku.Ok stoji u garanciji,ali hard nije crkao i nikakav softverski problem ne postoji,nikakve veze to sa tim nema,laptop radi osim cache SSD-a i kulera koji kao da ne radi. To za kupca koji uzeo lap od 110k i jos je uzeo neke druge stvari.I ovo je nebitno,kupac je kupac,ali eto 1k eura svojevremeno,pljunuto u kesu. Nije ovde poenta(bar ne potpuno)u podacima,to je kao slag na tortu/celicni deo na martinkama u dupe. Ja znam sta bih ja uradio tom serviseru i servisu kad bih se pojavio tamo,ali dobro...
Ma,lepo njemu receno,a i meni prijatelj,donecu ti ja neke stvari iz USA,30%(sad i vise)jeftinije,pa ako crkne,crkne,jbg nema nerviranja sa nasim retardima,rizik si prihvatio unapred. To cemo i da radimo,ovde cu samo kuciste i napajanje odsad da uzimam.Mrs u pm.
A i za ostalo mozete da im pljunete pod prozor (sto se tice bilo kakve tuzbe). To sto se vama to ne dopada, to je razumljivo, ali ja vam samo kazem kako jeste. Isto bi ste prosli u bilo kom servisu u svetu. I da, pravljenje razlike izmedju odnosa ka vlasniku laptopa od 1K i od 200€ se zove diskriminacija. Tako da je potpuno nebitno sto su na laptopu od 1K sve to sjebali, jer to ne znaci da je on vise ostecen nego onaj sa laptopom od 200€ i 80Kb podataka. Odnos ka klijenutu ne bi trebao da se posmatra kriz prizmu cene uredjaja koji donosi na servis.
Meni,i nama ovde na forumu i svakom normalnom coveku,ali dobro znam,opet iz licnog iskustva,da doticni to tamo ne gledaju,ali opet i za to mozemo da im pljunemo pod prozor..A ovo da je ovako svugde u svetu,izvini druze,drugar mi radi kao serviser u USA,drugi lik je svako leto u Becu i posto je ukljucen kroz faks i projekte u racunarstvo i IT,ovako svugde u svetu NIJE. Pre svega se cita sta je naveo kupac kao problem,pa sve ostalo,a navedeno je bilo sve sta je problem.Radi se redom i sta je navedeno kao problem,ostalo se ne dira.Bar se tako radi kod njega u servisu,u nekoj tamo raspaloj USA,savezna drzava New Jersey. Ovo oko odnosa prema klijentu,pa msm da je jasno sve. Ali dobro,ode sve ovo u drugom smeru,bezveze.U ponedeljak mu je rekao bice sredjen kuler,cache SSD(hardversku komponentu,kao i sto je i svaka druga)opet nije pomenuo,naravno vratice mu crknuti,iako je sve pod garancijom.Ali dobro,lepo si rekao,mozemo da mu pljunemo pod prozor. Eto jedno novo iskustvo za njega,ako nista.
Mom drugaru su Apple servisu u USA vratili Macbook Pro kao ispravan
05.03.2015. 18:53
#585729
status: user broj poruka: 9425
Ali nije Apple servis, vec ovlasceni MBP mu je pod 10.10 radio uzasno sporo. Evo upravo mu menjam hard disk. Nisu se udostojili da mu cekiraju osnovnu stvar. Pritom, MBP nije u garanciji, znaci da bi mu napltili zamenu HDD i to ne malo... Znaci, brale, svuda je isto...
Ima svakakvih primera na sve strane,ali u nekom globalu nije svuda isto.Svako ce naci neki svoj problem ili situaciju za jednu ili drugu strane,poenta da kod nas to ide samo na jednu stranu. Ae da ne ide sve ovo u haos,ako vec nije :)
:: Ima svakakvih primera na sve strane,ali u nekom globalu nije svuda isto.Svako ce naci neki svoj problem ili situaciju za jednu ili drugu strane,poenta da kod nas to ide samo na jednu stranu :: Ae da ne ide sve ovo u haos,ako vec nije : :: :: :: :: Dete Partizana :: :: ::
Evo sad mi taj ortak rece,ne smemo nista da diramo sto nije navedeno kao problem(ako i samo ako klijent zna sta je problem i sam to potpise tamo,na priznanici ili sta vec),jer tuzbu popijamo uz drakonsku kaznu. Ae sad lock
Ko je SSDu radio Resident Evil Bencmark test. Taj je mogao i da tera proceror da ustaje ujutru i trci 5 krugova oko zgrade. Ma nema zaposljava se ko stigne po tim servisima, strucnjaci sede kuci i igraju igrice nemaju posla. Sve preko veze i gotovo. Verujem da i sada kada bi se vi zaposlili i da nadjete kvar da bi vam sef rekao Alo decko stani malo, vec 5 uredjaja si rekao da ne rade i da treba zamena, pusti ih kupice novi.
Unistiti nekome podatke (u ovom slucaju nisu bili toliko bitni, sreca) a da za to nema apsolutno nikakve potrebe i jeste za tuzbu i taj servis treba zatvoriti.
Ja ti donesem auto na servis jer zezaju vrata, a ti mi pobacas u kantu patosnice, jelkice, navlke za sedista, custom felne...
Ali od toga nema nista,probali neki prijatelji vec,prosto nismo jedini.Toliko ljudi se zali da to nije realno,ovo govorim za neki period od recimo pocetka 2014.godine.Bilo je i ovde,benchu,a i licno znam ljude koje su doticni toliko iznervirali da su na kraju pukli,pustili sve i uzeli neke stvari preko.
Sto se tice samih podataka,80% i nije toliko bitno,ali ovih 20% jeste itekako,mogu se nabaviti opet,ali ce oduzeti mnogo vremena.Ali sta ces.
Ali ozbiljno, pored toliko besplatnih servisa, i pouzdanih naravno,za online storage ne postoji nikakav izgovor da se bitni dokumenti i podaci zakace tu.
Za glomaznije podatke eksterni hdd ili ako su stvarno jako bitni dva. Za svaki slucaj. Jeste investicija, naravno ali svakako mozebiti jeftinija od gubitaka podataka. Ja sve fajlove koji su mi potrebni za posao drzim na desktopu, google drive-u, tabletu, telefonu, flash drive-u i laptopu. Sve slike koje sam uslikao u zadnje 4 godine mi se nalazei na desktopu i na google drive-u. Nisam paranoican ali jednom sam izgubio podatke i trudim se da mi se to vise nikada ne desi Naravno, ne opravdavam servis na bilo koji nacin, ali tvoj prijatelj je naucio lekciju za backup. Bolje sada i na fajlovima koje moze da nadje opet nego kasnije.
Nema veze ako je HDD formatiran, sve ili vecina moze da se vrati samo ukoliko nije nista pisano/snimano na njemu posle. I kad se radi recovery nabolje je na drugi HDD da se odradi, cisto da nestone krene naopako. Za te stvari imas Active Undelete ili R-Studio
:: Drugar odneo lap(Lenovo Y500,sa 2xgt 650m+i7 ivy)svojevremeno placen preko 110k.Sam lap pored harda od 1TB ima i SSD onaj od 16gb cache :: E sad,taj SSD je drugi put riknuo,health 0%,drugi put 1%.Kao i prosli put covek odnese u servis(lap jos pod garancijom)ali sad ne da mu promene nego da mu stave krsten m-sata SSD.On naravno do da doplati,oko 9000 za 128gb.Uz sve to,takodje drugi put,mu otkazao glavni fan na lapu,naravno i to da zamene :: Prva stvar je kao nema m-sata SSD,kao da saceka da nabave(na sajtu i pre kad je pitao naravno,ima),a drugo mozgovi u servisu,pazite ovo,su posumnjali da je system(originalni 8.1 koji je stigao uz lap)uzrok otkazivanja SSD-ova i pregrevanja lapa??>?>?> :: Onda je gospoda uzela i oborila system,i napravili su se pametni da pored sistemske C particije,formatiraju i D gde covek drzi sve osim systema i osnovnih softverskih paketa,krace receno formatirali su ceo hard i izbrisali 800GB podataka.......I kao posle nije bilo do WindowsaDa Windows ima veze sto uzimate usrane cache SSD-ove i jos usranije ventove koje menjate ako otkazu fabricki :: :: System je radio besprekorno,odrzavan redovno,nikakav problem sa malwareom i slicno.Ako je to uopste i bitno.. :: :: :: Dete Partizana ::
Samo da pored toga nije radio low level mada cisto sumljam...
:: Nema veze ako je HDD formatiran, sve ili vecina moze da se vrati samo ukoliko nije nista pisano/snimano na njemu posle. I kad se radi recovery nabolje je na drugi HDD da se odradi, cisto da nestone krene naopako :: Za te stvari imas Active Undelete ili R-Studi :: :: :: :: Drugar odneo lap(Lenovo Y500,sa 2xgt 650m+i7 ivy)svojevremeno placen preko 110k.Sam lap pored harda od 1TB ima i SSD onaj od 16gb cache :: :: E sad,taj SSD je drugi put riknuo,health 0%,drugi put 1%.Kao i prosli put covek odnese u servis(lap jos pod garancijom)ali sad ne da mu promene nego da mu stave krsten m-sata SSD.On naravno do da doplati,oko 9000 za 128gb.Uz sve to,takodje drugi put,mu otkazao glavni fan na lapu,naravno i to da zamene :: :: Prva stvar je kao nema m-sata SSD,kao da saceka da nabave(na sajtu i pre kad je pitao naravno,ima),a drugo mozgovi u servisu,pazite ovo,su posumnjali da je system(originalni 8.1 koji je stigao uz lap)uzrok otkazivanja SSD-ova i pregrevanja lapa??>?>?> :: :: Onda je gospoda uzela i oborila system,i napravili su se pametni da pored sistemske C particije,formatiraju i D gde covek drzi sve osim systema i osnovnih softverskih paketa,krace receno formatirali su ceo hard i izbrisali 800GB podataka.......I kao posle nije bilo do WindowsaDa Windows ima veze sto uzimate usrane cache SSD-ove i jos usranije ventove koje menjate ako otkazu fabricki :: :: :: :: System je radio besprekorno,odrzavan redovno,nikakav problem sa malwareom i slicno.Ako je to uopste i bitno.. :: :: :: :: :: :: Dete Partizana :: ::
Iako ste vi krivi sto niste backupovali podatke (ako je vec crkavao hybrid HDD), jer racunate da ce da ga zamene, a ne samo ssd deo, oni su stvarno specijalni slucajevi da formatiraju bez ikakve potrebe D particiju. Na zalost svuda rade ljudi bez imalo mozga i znanja (u svim branshama) jer znaju nekog i to je tako...
A tek prica da je OS ubio SSD je van pameti.
i5-4690k @4.5Ghz on Cryorig R1 ultimate | Z97 Sabertooth mk.2 | Asus 280X DC2T | 8gb Crucial Ballistix@1600mhz CL8 | Samsung Evo 840 240gb | WD black 1tb | 750W cft-750-14cs | Cm Storm Stryker
Broj postavljenih tema: 60372. Broj poslatih odgovora: 647167. Trenutno niste prijavljeni na PC Berzu i zbog toga imate status 'gosta'. Kao gost ne možete da šaljete poruke na Forum. Ako ste registrovani kao član PC Berze, prijavite se. Ako ste novi korisnik, molimo registrujte se da bi dobili mogućnost aktivnog učešća u radu Foruma.