Korisnik:   Lozinka:   
Beograd Novi Sad Kragujevac Niš
PC Berza Forum : Ver. 2.35
Najnovije teme Najnoviji odgovori Prikačene teme Najaktivnije teme Najčitanije teme
Pronađi : U : Pretraži :
Forum : Komponente
Servis i "overklokovanje"
servis i zastita potrosaca
STRANA 1 OD 2  
Gare87 servis i zastita potrosaca 02.09.2014. 02:11 T58865

status: user
broj poruka: 4710
Ovako: Crklo mi je nesto na monitoru LG2042 nece da se ukljuci display, monitor otvorili proverili neke napone tranzistore, otpornost, ono sto moze da se proveri uredjajem za merenje, posto nismo imali mogucnosti ostatak da proverimo, odneo sam monitor u servis za monitore(dakle ne ovlasceni, nego servis za raznorazne vrste monitora). Danas su me zvali i rekli da je popravka moguca i da kosta 1800 dinara.

E sad problem, ja ih pitam dobro kazite mi sta je to sto je crklo da znam da procenim da li mi se isplati da placam ili ne, a on ce meni, morate da prihvatite popravku pa onda vam kazemo sta je problem, ja kao WTF!?!? Ovako nesto mi se nikad nije desilo, uvek svako do sada mi kaze sta je problem i da li hocu da to poprave, a ovi ne nego me `ucenjuju` da prihvatim cenu popravke pa onda ce mi reci.

Dakle da li oni imaju pravo tako da postupaju, a ako ne da li ja imam pravo da kontaktiram inspekciju ako odbijaju da mi kazu sta je bio problem!?!?





AMD Phenom II 960T 3.5Ghz
MSI 870S-C45
Patriot 2GB DDR3 1600MHz
Kingston 4GB DDR3 1600Mhz
WD10EARS 1TB
Sapphire 7870 Ghz Edition 2GB GDDR5
OCZ MXS-PRO 600W
Windows 8.1 RTM 9600 64-bit
:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
vladats ... 02.09.2014. 08:40 #561573

status: user
broj poruka: 4537
Ajde stavi se u ulogu servisera.Utrosio si par sati na dijagnozu kvara,kazes musteriji sta je problem a on ode na drugo mesto i zavrsi problem dosta jeftinije jer se onaj drugi nije mucio da trazi uzrok kvara.Ili odes kod zubara i trazis anesteziju uz popravku zuba on ti udari injekciju a ti pobegnes kod drugog i kazes popravka bez anestezije.Malo se salim ali to svakako ne spada u obmanu potrosaca nego u politiku servisa.Mozes da trazis da ti na racunu popravke stavi cenu zamenjenog dela i to je to.Trzisna sa time nema veze.


:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
Simon72 ... 02.09.2014. 09:57 #561577

status: user
broj poruka: 2799
Pa sigurno nisu utrošili par sati a po stavkama je 1500 din za ruke 300 din deo.


:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
LonleyMax Da li je moguce... 02.09.2014. 10:47 #561581

status: user
broj poruka: 1475
... da si uopste postavio ovo pitanje (ili sto bi ti napisao WTF)? o.O

Probao si da nadjes kvar, nisi znao, odneo si u servis, popravka je toliko i toliko i gotova prica.
Nisi ga odneo da ustanove kvar i varte ga nego da ga poprave, zar ne? 1800 dinara, covek ti je lepo rekao ne vidim sta tu ima da se razmislja jel ti se isplati ili ne, 1800 din je potrebno da ti proradi monitor (sam nisi znao da ga popravis) a nov je 10-ak k (obican neki) pa je prema tome lako odluciti da li se isplati ili ne i bez da si upoznat sta je geknulo!

valid.canardpc.com/5gxb85

:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
codeus ... 02.09.2014. 10:54 #561582

status: user
broj poruka: 4054
:)

mogu da ti kazu sta je kvar ali onda ukoliko odbijes opravku placas 1000-1500 din diagnostiku.




:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
VMARC Ovde je neko ras`o na banani 02.09.2014. 11:40 #561586

status: user
broj poruka: 9425

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
MacBook Pro 13-inch: 2.5GHz
with Retina display
2.5GHz dual-core Intel Core i5
Turbo Boost up to 3.1GHz
8GB 1600MHz memory
128GB flash storage
Intel HD Graphics 4000

:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
Gare87 Re: Ovde je neko ras`o na banani 02.09.2014. 13:36 #561591

status: user
broj poruka: 4710
lupate gluposti, naravno da nisam ni planirao da mi kazu sta je kvar pa da odnesem monitor i zamenim delove, vec cu otici licno tamo da mi kazu to i to je u kvaru delovi kostaju toliko i toliko, pa onda cu odluciti da li prihvatam popravku, oni sami su mi rekli mi proverimo sta je kvar kazemo ti, pa onda ja odlucujem da li cu prihvatiti cenu ili ne. a juce kad sam ih zvao onaj mi kaze samo da li prihvatate ili ne, bez objasnjenja, sta ako su nesto zamenili sto kosta 500din recimo a uzimaju mi 1800, napisali su mi u poruci `cena popravke sa delovima vaseg monitora je 1800`

Zato sam pitao ovde da procitam misljenja, jer do sada nikad mi se nije desilo da mi je neki majstor nesto(bilo sta) popravljao a da mi ne kaze sta je kvar i delovi kostaju toliko...

a da i rekli su mi da preko cene popravke je 200din za rad, sta vise ja sam im bio i rekao sta smo proverili da znaju, pa da provere druge stvari koje nismo mogli.




AMD Phenom II 960T 3.5Ghz
MSI 870S-C45
Patriot 2GB DDR3 1600MHz
Kingston 4GB DDR3 1600Mhz
WD10EARS 1TB
Sapphire 7870 Ghz Edition 2GB GDDR5
OCZ MXS-PRO 600W
Windows 8.1 RTM 9600 64-bit


::
:: - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
:: MacBook Pro 13-inch: 2.5GH
:: with Retina displa
:: 2.5GHz dual-core Intel Core i
:: Turbo Boost up to 3.1GH
:: 8GB 1600MHz memor
:: 128GB flash storag
:: Intel HD Graphics 400
::
::
:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
vladats @gare 02.09.2014. 14:04 #561592

status: user
broj poruka: 4537

Budi srecan sto si naleteo na dobrog majstora pa ti je rekao cenu krajnju bez obzira ako mu se jos nesto iskomplikuje u radu.Po meni fer ponuda a njegovo je licno pravo dali ce ti reci pre servisa ili ne.Serviser uslugu ima pravo i da naplati po satnici ako je tako propisao cenovnikom firme.U svakom slucaju to je odnos dogovorni kupac-servis a mesta prituzbi nemas sto se tice inspekcija.Hoces - neces cao zdravo.

:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
bigbluepro Prosto neverovatno da nisi upucen kako stvari funkcionisu 02.09.2014. 14:07 #561594

status: user
broj poruka: 239
0. Odes, platis, gotovo..

1. Kad nesto odneses u bilo koji servis, ljudi ce ti dati procenu/cenu popravke.Sto znaci da je dijagnostika uradjena. Koliko sami delovi vrede/koliko ruke vrede je posebna tema...

2.U slucaju da ti konkretna cena ne odgovara morao bi da platis dijagnostiku jer je ocigledno radjena i u tom slucaju ces/moras dobiti opis kvara.

3. Ako nisi znao sve gore navedeno, onda no comment...



:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
Gare87 Re: Prosto neverovatno da nisi upucen kako stvari funkcionisu 02.09.2014. 14:17 #561596

status: user
broj poruka: 4710
znam ja sve to, ali isto tako znam, da trebaju da mi kazu ste ja kvar bio, a ne da platim nesto pa onda da mi kazu sta je kvar, koja je poenta, ja sam im odneo monitor i rekao sam im da procene sta je kvar pa da mi kazu i onda ja da odlucim da li mi se isplati da popravljam ili ne, oni su sve to uradili ali mi nisu rekli u cemu je kvar, jos malo pa cu ici do njih pa cemo videti. Naravno da nisam planirao da zovem trzisnu ispekciju, nego prvo da vidim sa serviserima!




AMD Phenom II 960T 3.5Ghz
MSI 870S-C45
Patriot 2GB DDR3 1600MHz
Kingston 4GB DDR3 1600Mhz
WD10EARS 1TB
Sapphire 7870 Ghz Edition 2GB GDDR5
OCZ MXS-PRO 600W
Windows 8.1 RTM 9600 64-bit


:: 0. Odes, platis, gotovo.
::
:: 1. Kad nesto odneses u bilo koji servis, ljudi ce ti dati procenu/cenu popravke.Sto znaci da je dijagnostika uradjena. Koliko sami delovi vrede/koliko ruke vrede je posebna tema..
::
:: 2.U slucaju da ti konkretna cena ne odgovara morao bi da platis dijagnostiku jer je ocigledno radjena i u tom slucaju ces/moras dobiti opis kvara
::
:: 3. Ako nisi znao sve gore navedeno, onda no comment..
::
::
::
::
:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
vladats ... 02.09.2014. 14:25 #561597

status: user
broj poruka: 4537

Cak sta vise hipoteticki moze da naplati recimo 3 sata rada u servisu,sat vremena kosta 600 dinara recimo i da ti izda takav racun ako to hoce.Onog momenta kad izda racun i pazar preda u banku njemu inspekcija moze da pljune pod prozor.Opet kazem na dobrog si i naleteo.Mislis da neki trzisni inspektor ili prosecna musterija zna nesto o elektronici ?


:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
Gare87 Re: ... 02.09.2014. 14:39 #561600

status: user
broj poruka: 4710
ma ok, nisam ja zlonameran, ali mi je cudno, obicno svako mi kaze sta je kvar pa ja odlucujem hocu li da prihvatim popravku ili ne, ali isto tako se dovoljno razumem u elektroniku da nadjem koji deo koliko vredi i da li je precenjen, videcu s njima posle da li imam garanciju na popravku i trazicu cenu svega ako im platim!



AMD Phenom II 960T 3.5Ghz
MSI 870S-C45
Patriot 2GB DDR3 1600MHz
Kingston 4GB DDR3 1600Mhz
WD10EARS 1TB
Sapphire 7870 Ghz Edition 2GB GDDR5
OCZ MXS-PRO 600W
Windows 8.1 RTM 9600 64-bit


::
:: Cak sta vise hipoteticki moze da naplati recimo 3 sata rada u servisu,sat vremena kosta 600 dinara recimo i da ti izda takav racun ako to hoce.Onog momenta kad izda racun i pazar preda u banku njemu inspekcija moze da pljune pod prozor.Opet kazem na dobrog si i naleteo.Mislis da neki trzisni inspektor ili prosecna musterija zna nesto o elektronici
::
::
::
:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
vladats ... 02.09.2014. 14:59 #561602

status: user
broj poruka: 4537

Naravno,bas sam to i hteo da ti predlozim.Bolje insistirati na pismenoj garanciji nego na uzrocniku kvara.U pitanju je toliko mala suma da cak nije ni krivicno odgovorna.I da te je izdzepario za tu sumu nista mu nebi mogao zakonski a kamoli iservisirao nesto.Na racunu pod napomenu neka stave rok garancije i neka overe pecatom.

Poz.

:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
Stripy Re 02.09.2014. 15:05 #561605

status: user
broj poruka: 4163
Svako ima sopstvenu politiku poslovanja kao što svako ima svoj subjektivan stav prema istoj. Ja lično imam servis i takođe praktikujem istu politiku kao i servis kome si odneo monito. Ako je tebi prihvatljivo da platiš 1800 dinara za rad posle koga ćeš imati ispravan monitor, šta te baš briga da li je crko jedan osigurač ili pola elektronike na ploči elektronike? Ovo je glavni problem u nas Srba, svi gledaju kolike će pare neko da uzme. Ljudi, znanje se plaća, svidelo se vama to ili ne. Drugo nisu te ucenili nego su ti dali ponudu: plati popravku i dobićeš spisak šta je zamenjeno ili nemoj da platiš i nosi ga takvog kući. Treće, imaju pravo tako da postupaju i nemaš ti šta da kukaš inspekcijama, zašto, zato što neće da ti daju besplatnu dijagnostiku? Jedino gde možeš da kukaš je ako su ti naplatili dijagnostiku a nisu ti rekli šta je u pitanju, mada mogu da ti napišu šta hoće. Ja npr ne naplaćujem ni pregled niti ako nešto ne mogu da popravim. Isto tako ako stranka neće da plati popravku uređaja (skupo joj ili slično), neću da kažem šta je kvar niti sam to u obavezi.

:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
mjevtic Zastita potrosaca? 02.09.2014. 15:17 #561609

status: user
broj poruka: 75
Ne znam kakvu zastitu potrosaca ocekujes, dok ne kazes da ti poprave nisi njihov potrosac tj klijent. Ti ocigledno ocekujes besplatnu dijagnostiku, probao si sam da utvrdis sta je i nisi uspeo sada od njih trazis da ti kazu sta je i da odes u radnju komponenti i kupis deo koji je verovatno dosta jeftiniji nego sama dijagnostika i zamenis sam. Svaki serviser koji misli da radi uopste kako bi nesto zaradio ce ovako postupiti, rekao ti je koliko kosta da bi procenio da li ti se isplati popravka, odlucis da li ti se isplati i platis ako pristajes. Kada dobijes sta je zamenjeno onda mozes da proveris koliko kosta deo i ako ti se ne svidja cena dijagnostike i rada onda sledeci put zaobidjes taj servis i to je jedino normalno funkcionisanje u odnosu serviser/klijent


:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
codeus ... 02.09.2014. 15:29 #561613

status: user
broj poruka: 4054

jedno je zamena raznih ploca ili delova uredjaja , kao popravka desktop kompa gde recimo prdne hdd pa serviser ubaci drugi hdd !!

ali opravka uredjaja na chip level je nesto sasvim drugo, tu se negleda cena zamenjene komponente.

evo ti primer, opravio sam neki dell, crkla je ploca, mrtva ko srpska privreda. nereaguje na taster u opste.

nesto je pravilo kratak spoj na ulaznom naponu, potrosio sam 4h premeravajuci 382 sitna jebena keramicka kondenzatora dok nisam nasao krivca za kvar. cena tog malog konda je 1 dinar !!! cena druge ploce je 180e . naplato sam 20e
ZASTO?


:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
Dexter013 @Codeus 02.09.2014. 15:32 #561615

status: user
broj poruka: 17093
Zato sto si lopov i derikoza?

Cpu: FX 6300 @4 Ghz
Cooler:CM v8 GTS
GPU:GTX 670 Gigabyte WF x3 OC
Ram:10 Gb Kingston
MBO:Asus M5A97
Case:CM Storm Enforcer
PSU:Chieftec 650w a85
Keyboard: Logitech iluminated
Mouse:Mx 518
Screen Dell 22

:: icq :: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
vladats @codeus 02.09.2014. 15:38 #561618

status: user
broj poruka: 4537

Zato sto je realna cena za pola tvog radnog vremena.Ljudi ovde ne cene znanje i misle da se servis resava za pola sata.

Za obican fizicki posao bi bio slicno placen a sto si isao u skolu ko te pita.Najteze je raditi sa narodom rece mi jednom cale.Bio je u pravu.

:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
Gare87 kao sto rekoh 02.09.2014. 16:06 #561633

status: user
broj poruka: 4710
nisam zlonameran bio, nisam hteo da odem negde da uzmem delove a oni da dijagnostikuju samo, hteo sam da znam sta je problem da znam sta placam, evo do sad sam se sa njima `dogovarao`,nisu hteli mi da mi napisu sta su menjali iako bih platio, pa sam zahtevao to da urade.

Isto tako, dosao sam pola sata pre kraja r. Vremena, a oni zakljucali pa mi pricaju da sam trebao do pola 4 da dodjem

AMD Phenom II 960T 3.5Ghz
MSI 870S-C45
Patriot 2GB DDR3 1600MHz
Kingston 4GB DDR3 1600Mhz
WD10EARS 1TB
Sapphire 7870 Ghz Edition 2GB GDDR5
OCZ MXS-PRO 600W
Windows 8.1 RTM 9600 64-bit


:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
djape7777 dobro su ti i primili... 02.09.2014. 20:13 #561664

status: user
broj poruka: 926



Ja kada vidim da je neko ` cackao` a ne poznajem lika obicno vratim tj. Odbijem popravku. Obavezno to cackalo sj*be vise nego sto je bilo pa vreme I rad koje ulozim dok to nadjem ne mozes da naplatis adekvatno. Zato ako nisi znao da popravis onda plati ili sedi sam pa `provali` ...
:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
Gare87 Re: dobro su ti i primili... 02.09.2014. 21:03 #561670

status: user
broj poruka: 4710
to servisere ne treba da interesuje da li je monitor cackan, da li je pukao, izgoreo, i slicno, nego da pogledaju i poprave i da kazu sta je problem, a mi sto smo proveravali sto da ne proverimo, monitor nije u garanciji, i znali smo sta radimo, drugar se bavi elektronikom i kontrolerima, a ovo nije ovlasceni servis za monitore, i uzimaju delove od drugih pa stavljaju na te pokvarene, ne kupuju delove nove, to su mi rekli.....




AMD Phenom II 960T 3.5Ghz
MSI 870S-C45
Patriot 2GB DDR3 1600MHz
Kingston 4GB DDR3 1600Mhz
WD10EARS 1TB
Sapphire 7870 Ghz Edition 2GB GDDR5
OCZ MXS-PRO 600W
Windows 8.1 RTM 9600 64-bit


::
::
::
:: Ja kada vidim da je neko ` cackao` a ne poznajem lika obicno vratim tj. Odbijem popravku. Obavezno to cackalo sj*be vise nego sto je bilo pa vreme I rad koje ulozim dok to nadjem ne mozes da naplatis adekvatno. Zato ako nisi znao da popravis onda plati ili sedi sam pa `provali` ..
::
:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
vuk125 Re: Re: dobro su ti i primili... 03.09.2014. 09:43 #561719

status: user
broj poruka: 2929
Stvar je jednostavna, nema nista za dzabe. Plati 1500din za dijagnostiku ili 1800din za popravku. Nece ti reci sta je kvar jer niko nece da se drnda oko tvog mon. za dz.
Ako neces da popravljas ili uzmi monitor pa sam trazi gresku ili im daj kes da ti kazu sta je kvar. Svako ima pravo da napalati svoj rad a tebi moze da se svidja ili ne svidja.
Nemozes nikoga nterati da ti daje informaciju za dzabe ne postoji zakon koji ga na to obavezuje.


:: to servisere ne treba da interesuje da li je monitor cackan, da li je pukao, izgoreo, i slicno, nego da pogledaju i poprave i da kazu sta je problem, a mi sto smo proveravali sto da ne proverimo, monitor nije u garanciji, i znali smo sta radimo, drugar se bavi elektronikom i kontrolerima, a ovo nije ovlasceni servis za monitore, i uzimaju delove od drugih pa stavljaju na te pokvarene, ne kupuju delove nove, to su mi rekli.....
::
::
::
::
:: AMD Phenom II 960T 3.5Gh
:: MSI 870S-C4
:: Patriot 2GB DDR3 1600MH
:: Kingston 4GB DDR3 1600Mh
:: WD10EARS 1T
:: Sapphire 7870 Ghz Edition 2GB GDDR
:: OCZ MXS-PRO 600
:: Windows 8.1 RTM 9600 64-bit
::
:: ::
:: ::
:: ::
:: :: Ja kada vidim da je neko ` cackao` a ne poznajem lika obicno vratim tj. Odbijem popravku. Obavezno to cackalo sj*be vise nego sto je bilo pa vreme I rad koje ulozim dok to nadjem ne mozes da naplatis adekvatno. Zato ako nisi znao da popravis onda plati ili sedi sam pa `provali` ..
:: ::
:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
cokla dok sam bio klinac... 03.09.2014. 16:05 #561775

status: user
broj poruka: 756
...sve što sam hteo da kupim mi je bilo skupo. Kad sam počeo da radim, ukapirao sam koliko vredi znanje, rad i trud. Da umeš da vrednuješ te stvari, ne bi nikad pitao ovako nešto, druže Gare87.
Uostalom, šta su zapeo za taj servis? Traži bolju cenu. Možda su ti likovi prevaranti i derikože. Zajebi da se gnjaviš sa njima i produži dalje.
:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
Gare87 Re: dok sam bio klinac... 03.09.2014. 17:31 #561791

status: user
broj poruka: 4710
E pa vidis ja drugacije `vrednujem znanje` meni kad donesu neki racunar da pogledma sta mu je, pa kad saznam koji je problem odmah pozovem i kazem to i to je problem treba to da se zameni, oces-neces....ali bez obzira

na kraj sam se sa ljudima sporazumeo, ispali su ok i korektni, napisali su mi sta je zamenjeno(riknuo je invertor i kondenzatori su se poduli) i jos mi je rekao covek da ce verovatno za neko vreme i lampe da crknu, pa ce i to trebati da se zameni, a do tad cu razmisliti da li mi se isplati vise da ulazem u popravke ovog monitora jer je vec previse iskoriscen



AMD Phenom II 960T 3.5Ghz
MSI 870S-C45
Patriot 2GB DDR3 1600MHz
Kingston 4GB DDR3 1600Mhz
WD10EARS 1TB
Sapphire 7870 Ghz Edition 2GB GDDR5
OCZ MXS-PRO 600W
Windows 8.1 RTM 9600 64-bit


:: ...sve što sam hteo da kupim mi je bilo skupo. Kad sam počeo da radim, ukapirao sam koliko vredi znanje, rad i trud. Da umeš da vrednuješ te stvari, ne bi nikad pitao ovako nešto, druže Gare87
:: Uostalom, šta su zapeo za taj servis? Traži bolju cenu. Možda su ti likovi prevaranti i derikože. Zajebi da se gnjaviš sa njima i produži dalje.
:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
codeus Re: Re: dok sam bio klinac... 03.09.2014. 19:22 #561806

status: user
broj poruka: 4054

jos si mlad deckonja

jedno je komp , e crkla ti ploca , druga ploca kosta toliko i cao . sto nekazes prdno ti pwm drajver za napajanje cpu-a a sa njim i 3 od 6 faznih fetova i to sve gornji fetovi , nesto mi i smrducka 12v iz psu-a .

nije ti otisao sam invertor jer zamena fetova ili trafoa nekosta 1800 , samo su ti zamenili kondenzatore i to kosta 1800 , sto je OK , jer si izbegao veci kvar . ali to je cip level popravka.

trebali su ti treci da je otisla power ploca (na kojoj se nalazi i invertor) i da druga ploca za taj lcd kosta 59e bez pdv-a i carine i ugradnje . to bi onda bio ekvivalent popravke kompa , kapis

mojne se ljutis , ovde su te svi okrpili zbog stava , ali super si prosao sa cenom !! :)

:: E pa vidis ja drugacije `vrednujem znanje` meni kad donesu neki racunar da pogledma sta mu je, pa kad saznam koji je problem odmah pozovem i kazem to i to je problem treba to da se zameni, oces-neces....ali bez obzir
::
:: na kraj sam se sa ljudima sporazumeo, ispali su ok i korektni, napisali su mi sta je zamenjeno(riknuo je invertor i kondenzatori su se poduli) i jos mi je rekao covek da ce verovatno za neko vreme i lampe da crknu, pa ce i to trebati da se zameni, a do tad cu razmisliti da li mi se isplati vise da ulazem u popravke ovog monitora jer je vec previse iskorisce
::
::
::
:: AMD Phenom II 960T 3.5Gh
:: MSI 870S-C4
:: Patriot 2GB DDR3 1600MH
:: Kingston 4GB DDR3 1600Mh
:: WD10EARS 1T
:: Sapphire 7870 Ghz Edition 2GB GDDR
:: OCZ MXS-PRO 600
:: Windows 8.1 RTM 9600 64-bit
::
:: :: ...sve što sam hteo da kupim mi je bilo skupo. Kad sam počeo da radim, ukapirao sam koliko vredi znanje, rad i trud. Da umeš da vrednuješ te stvari, ne bi nikad pitao ovako nešto, druže Gare87
:: :: Uostalom, šta su zapeo za taj servis? Traži bolju cenu. Možda su ti likovi prevaranti i derikože. Zajebi da se gnjaviš sa njima i produži dalje.
:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
Gare87 tako me briga sto su me okrpili 03.09.2014. 19:57 #561813

status: user
broj poruka: 4710
ja sam lepo pitao u prvom postu
proverio sam na netu naziv delova, i uklapa se u cenu, taj invertor(ili na njemu element) kosta oko 10 evra i bas nasao na forumu da je isto neko pitao gde ima da se kupi. 4kondez, i rad od sat vreme 600din...

A recimo popravka psu-a racunara se obicno ne isplati jer su to neka zlj napajanja, koja vrede 1000din nova


AMD Phenom II 960T 3.5Ghz
MSI 870S-C45
Patriot 2GB DDR3 1600MHz
Kingston 4GB DDR3 1600Mhz
WD10EARS 1TB
Sapphire 7870 Ghz Edition 2GB GDDR5
OCZ MXS-PRO 600W
Windows 8.1 RTM 9600 64-bit


:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
STRANA 1 OD 2  
Broj postavljenih tema: 60372. Broj poslatih odgovora: 647167.
Trenutno niste prijavljeni na PC Berzu i zbog toga imate status 'gosta'. Kao gost ne možete da šaljete poruke na Forum. Ako ste registrovani kao član PC Berze, prijavite se. Ako ste novi korisnik, molimo registrujte se da bi dobili mogućnost aktivnog učešća u radu Foruma.
- niste prijavljeni - samo za čitanje - zaključano
- nema novih poruka - ima novih poruka - ima novih tema
Slagalica.net
Microsystems d.o.o.
PCB Network: pcberza.rs | lisica.rs