Kolega moj sa posla je imao vrlo neprijatno iskustvo sa dotičnim servisom pre par dana.
Imao je problem sa HP laptoptom, naime nema sliku na lokalnom monitoru, ali je sve ok na externom display-u. Laptop je kupljen u Comtrade-u koji ga je zbog isteka garancije uputio u ovlašćeni servis System One u ulici Omladinske Brigade na NBG-u.
Kolega odnese laptop, plati 1800 dindžovana za dijagnostiku i uredno prijavi kvar, što je službenica jasno zabeležila kod prijave i rečeno mu je da će ga kontaktirati.
Dobio je vrlo brzo informaciju da je potrebno da se menja matična ploča i da ta usluga košta 32.000 dinara.
OK, kolega preuzme laptop jer on sad ceo ne vredi toliko para, i ode kući noseći se mišlju da će da nastavi da radi normalno bar preko externog monitora. Kad ono medjutim....upali laptop i dobije na LOKOLANOM moitoru poruku:
CMOS error....press any key to continue...
Što će reći, originalni problem nema blage veze sa novim stanjem. Možete misliti kako se dalje razvija situacija.....`Izvinite, ja nisam u ovakvom stanju doneo laptop..... - A ne, ne, tako smo ga zatekli.`
Hoću da kažem posle svega ovoga, nije vredno kidati živce na ovakav bezobrazluk. I, da, slobodno tamo nosite laptop na servis, imate moju toplu preporuku
Moj kum je odneo kod njih na čišćenje HP laptop u garanciji.
Posle njihovog `čišćenja` su sredili tastaturu, ne rade dva reda tastera.
On se opet vrati kod njih, prijavio da su mu zeznuli tastaturu, oni prihvate reklamaciju.
Posle toga je laptop je bio ravno dva meseca kod njih dok nije stigla nova tastaura i zamenili je (inače HP delovi za računare u garanciji servisima uglavnom stižu 7-10 dana od poručivanja).
A nisu dozvolili da on nosi laptop i koristi ga sa USB tastaturom dok ne stigne deo.
Ogroman problem je što je jedini ovlašćeni servis za HP uređaje (HP Envy, HP Pavilion, Compaq Presario, HP Mini) upravo SO, tako da nemaš izbor kome da nosiš uređaj u garanciji.
Do sutra bih mogao da pisem o njihovim brljotinama i idiotluku. Ja stvarno ne znam ko njih gura, verovatno su rezimski, ali to je jedan brod ludaka, nesposobnjakovica i aljkavih kretena. Zbog njih vise ne radimo Toshibu. Steta sto su uzeli i HP, pa od skoro ni HP bas ne guramo. Ostao je jos samo KimTec kao ozbiljan servis u gradu, zato ponajvise guramo Asus i Dell. EWE se sa Dellom jos uvek drzi...
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - MacBook Pro 13-inch: 2.5GHz with Retina display 2.5GHz dual-core Intel Core i5 Turbo Boost up to 3.1GHz 8GB 1600MHz memory 128GB flash storage Intel HD Graphics 4000
EWE me je odusevio brzinom i kvalitetom rada kada sam nosio lap na reklamaciju. Sve cisto, pedantno, vraceno sa torbom, ociscen i obrisan od fleka po touchpadu i sljastecoj okolini zajedno sa cebetom koje stoji preko tastature kada je skopljen i sa konpletnom pratecom dokumntacijom sta je radjeno na laptopu i sta je menjano.
Za System One sam cuo da opstaje jer ti sto ga guraju imaju jaka ledja a nekolicina laptopova sa reklamacije, prepuni ogrebotina, prljavijih nego sto su odneti i sa raznoraznim ostecenjim sam se prilicno nagledao... Aljkavi i neodgovorni, ukratko.
U meni se bore budala i genije. Plasim se da pametniji ne popusti!
Jos jedan od ozaloscenih. Odnese im se laptop na servis da vide zasto ne radi ekran, gde inace radi VGA i S-video out bez problema. Gospoda konstatuju da je inverter crko, zamenu, oderu za dijagnostiku plus narucivanje novog dela, ceka se +45 dana. Daju oni lipo garanciju 6 meseci na inveter, kad ono, posle 2 nedelje isti simptomi kao ranije, ekran se pali gasi i definitivno nece da se upali. Konstatacija, crko ti ekran, daj jos 15000din. za novi.
Zaobici taj servis u najsirem mogucem luku, em sto ne znaju posao, em sto su spori i traljavi, em sto imaju kompleks vise vrednosti. Pu, pu, pu videti me vise necete puuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu !!!
WOW, ni manje ni vise, nego 34,000 RSD. LOL To ima logike, jedino ako je stvarno crkla mobo, te da je lap od 1000Eur. Nego, ja te ne skotah bas najbolje...Dakle, odneo je lap jer nije imao sliku na lokalnom dipslay-u, a vratili mu, tj. uzeo je nazad i sada ima sliku, odnosno CMOS errorr na lokalnom, sto ce reci da je ispravan? Osim, naravno te greske, jer su mozda odradili clear CMOS?
Da li sada radi lap kako treba, ili?
P.S> Izvadi RAM iz laptopa, pa ga polovicno vrati ( da lap ne radi ), odnesi u bilo koji servis i recice da je mobo crkla, of kors :)A i sta bi drugo, jelte?
Ja bih sledece godine u ovo vreme bio milioner da sam samo 1% ljudima davao krivu diagnozu i drao ih.... Radim ko glupan i nema ker za sta da me ujede, ali mi ne pada na pamet da se sluzim takvim stvarim...ccc
- Majstore, da li će ići ili neće ići? - Hm, mislim da će biti čupavo.
Uvek fotografisati i snimiti funkcionalnost laptopa. Ionako svi imate neki vid uredjaja koji moze to da obavi. Kada ode u ovaj ili slican servis, po usluzi, ako vam se vrati uredjaj problematicniji nego sto je bio, lepo prijavis inspekciji, ako pre toga ne zele ovi da rese to sto su zabrljali. Naravno sa dokazima koji su uradjeni pre slanja u servis.
Nama je jedan ASUS laptop u firmi odlepio i snimio sam ga, radi ogrebotina i ostalih mogucih ostecenja koje bi mogao da ocekujem pri vracanju iz servisa. Srecom vracen je u normalnom stanju. Da je bilo nesto, popili bi tuzbu radi ostecenja kompanijskog uredjaja. Ujedno odredjen model ima odredjene specifikacije, te ako ti neko nesto mazne ili zameni u laptopu, to je dovoljan dokaz da se ne poklapa sa specifikacijama istog, sto ukazuje na kradju delova.
Najbolje je da se vrnes u servis sa par `batica` i da potrazite direktora.
_____________________________ P8P67 Pro v.3.1/i7 2600K/16GB RAM/MSI Lightning 770/SSD HyperX 120 3K/ 1TB/3TB SATA/X-Fi xtremeGamer Fatality Pro/CM 690 II Advanced/Toughpower 775W/LG 32LD750/X360 gamepad/Zalman MFC1 Plus/CM TX3 EVO
equi , po opisu kvara pretpostavljam da je hp sa ati rs880 chipsetom, prijavljivanje cmos errora je znak da ce mu vrisnuti uskoro i vga izlaz !
jedini ko pravi dobre mobilne cipove je intel, ali je i on sad poceo da brljavi sa h55 chipsetom za i3 procesore, crkavaju usb portovi i otkazuje cipset
reci kolezi da nosi u neki servis da mu zamene rs880 za NOV, eventualno prekuglavanje uz ciscenje hladjenja i zamene usranog originalnog termopada za jedini koji priznajem ` t-flex 600 `
nije, rade po 5-7g bez muke, otkazivanje bridza u pocetku se manifestuje kao pucanje biosa, svaki put kad prekuglam rs780 i rs880 dobijem tu poruku da je cmos sjeban, prilikom prvog paljena lapa, posle je sve OK
:: Mozda je baterija za CMOS vrisnula :: :: ____________________________ :: P8P67 Pro v.3.1/i7 2600K/16GB RAM/MSI Lightning 770/SSD HyperX 120 3K/ 1TB/3TB SATA/X-Fi xtremeGamer Fatality Pro/CM 690 II Advanced/Toughpower 775W/LG 32LD750/X360 gamepad/Zalman MFC1 Plus/CM TX3 EVO :: ::
Stvarno ne znam detalje, ispričao mi je, pa reko da podelim sa vama, jer za ovakvo ponašanje treba da se zna. Kaže svaki put kad je kročio tamo, da odnese laptop i da ga vrati, neko je nekom verbalno rokao sve po spisku, znaš ono sekund pre pesnaja. Znam kako je koristio laptop i 100% mu verujem.
Na ovakve budalaštine HP sme da žmuri. Po meni, ovo ne sme da bude servis jednog renomiranog brenda.
:: :: equi , po opisu kvara pretpostavljam da je hp sa ati rs880 chipsetom, prijavljivanje cmos errora je znak da ce mu vrisnuti uskoro i vga izlaz :: :: jedini ko pravi dobre mobilne cipove je intel, ali je i on sad poceo da brljavi sa h55 chipsetom za i3 procesore, crkavaju usb portovi i otkazuje cipse :: :: reci kolezi da nosi u neki servis da mu zamene rs880 za NOV, eventualno prekuglavanje uz ciscenje hladjenja i zamene usranog originalnog termopada za jedini koji priznajem ` t-flex 600 :: :: :: ::
Konkretno meni se najvise dopao sledeci deo: `Laptop je kupljen u Comtrade-u koji ga je zbog isteka garancije uputio u ovlašćeni servis System One u ulici Omladinske Brigade na NBG-u.`
Pa dobro bre Bax-e zasto nisi kolegu uputio kod nekog proverenog a ne kod ovih sto ispadosse nesposobni serviseri a vrlo sposobne derikoze...
Citat: `Rodbinsko-partijsko-naslednicki odnosi su nam stvorili tragicnu i intelektualno slabo razvijenu klasu ljudi koji vode drzavu, zato smo...` Tomato Republic Of Serbia, BRE !!!
Konkretno meni se najvise dopao sledeci deo: `Laptop je kupljen u Comtrade-u koji ga je zbog isteka garancije uputio u ovlašćeni servis System One u ulici Omladinske Brigade na NBG-u.`
Pa dobro bre Bax-e zasto nisi kolegu uputio kod nekog proverenog a ne kod ovih sto ispadosse nesposobni serviseri a vrlo sposobne derikoze...
Citat: `Rodbinsko-partijsko-naslednicki odnosi su nam stvorili tragicnu i intelektualno slabo razvijenu klasu ljudi koji vode drzavu, zato smo...` Tomato Republic Of Serbia, BRE !!!
Zato što je on prosečan korisnik koji koristi laptop za video produkciju, koga zabole za servise, komponente i čipsetove.
Ovo je prvi laptop i generalno računar koji nosi u servis, i glava mu nije puna horor priča koje su nama poznate. Nije mi se obratio za pomoć, samo mi je ispričao epilog.
Neverovatno je da običan korisnik bilo kakve tehnologije u ovoj zemlji treba prvo da ore po internetu da vidi gde da odnese nešto na popravku. Pa ako ćeš već na nekom da zaradiš, nemoj da praviš budalu od njega.
Odneo laptop u ovlašćen servis.....nije odneo alnaser u pekaru.
:: Gde je tvom kolegi mozak.. :: :: Konkretno meni se najvise dopao sledeci deo :: `Laptop je kupljen u Comtrade-u koji ga je zbog isteka garancije uputio u ovlašćeni servis System One u ulici Omladinske Brigade na NBG-u. :: :: Pa dobro bre Bax-e zasto nisi kolegu uputio kod nekog proverenog a ne kod ovih sto ispadosse nesposobni serviseri a vrlo sposobne derikoze.. :: :: Citat: :: `Rodbinsko-partijsko-naslednicki odnosi su nam stvorili tragicn :: i intelektualno slabo razvijenu klasu ljudi koji vode drzavu, zato smo...` :: Tomato Republic Of Serbia, BRE !!! :: ::
P gde da ga nosis ti direktno normalno da ce da ti naplate. Ides u firmi gde si kupio! Pa ako oni nece da to odrade ides direktno u servis sa fisklanimr aucnom i uredno pupuenjenom grancijom!
AMD FX-8320, 4300 MHz (21.5 x 200) Cooler Master 212 EVO Motherboard ASUS M5A99FX PRO R2.0 Kingston HyperX Blue 2x4 gb 1600 Gigabyte R9 270 OC SSD OCZ Agility 3 60gb 1.5 WD+500gb WD Chiftec CX-05B-B Thermatle Purepower 600 Wati<
:: Kolega moj sa posla je imao vrlo neprijatno iskustvo sa dotičnim servisom pre par dana :: :: Imao je problem sa HP laptoptom, naime nema sliku na lokalnom monitoru, ali je sve ok na externom display-u. Laptop je kupljen u Comtrade-u koji ga je zbog isteka garancije uputio u ovlašćeni servis System One u ulici Omladinske Brigade na NBG-u :: :: Kolega odnese laptop, plati 1800 dindžovana za dijagnostiku i uredno prijavi kvar, što je službenica jasno zabeležila kod prijave i rečeno mu je da će ga kontaktirati :: :: Dobio je vrlo brzo informaciju da je potrebno da se menja matična ploča i da ta usluga košta 32.000 dinara :: :: OK, kolega preuzme laptop jer on sad ceo ne vredi toliko para, i ode kući noseći se mišlju da će da nastavi da radi normalno bar preko externog monitora. Kad ono medjutim....upali laptop i dobije na LOKOLANOM moitoru poruku :: :: CMOS error....press any key to continue.. :: :: Što će reći, originalni problem nema blage veze sa novim stanjem. Možete misliti kako se dalje razvija situacija.....`Izvinite, ja nisam u ovakvom stanju doneo laptop..... - A ne, ne, tako smo ga zatekli. :: :: Hoću da kažem posle svega ovoga, nije vredno kidati živce na ovakav bezobrazluk :: I, da, slobodno tamo nosite laptop na servis, imate moju toplu preporuku
Problem mozes resiti tako sto ces kontaktirati HP Srbija javice ti se operater direktno HP-ov opertater prijavi ih i oni ce ih poterati. Ja sam tako resio problem sa HP laptopom vrteli su me mazali farbali i prekipelo mi i dobio sam novi. Sa HP-om zajebavanja nema sto vise prijava ovlasceni servis gubi licencu i moze se pusi.
:: Kolega moj sa posla je imao vrlo neprijatno iskustvo sa dotičnim servisom pre par dana :: :: Imao je problem sa HP laptoptom, naime nema sliku na lokalnom monitoru, ali je sve ok na externom display-u. Laptop je kupljen u Comtrade-u koji ga je zbog isteka garancije uputio u ovlašćeni servis System One u ulici Omladinske Brigade na NBG-u :: :: Kolega odnese laptop, plati 1800 dindžovana za dijagnostiku i uredno prijavi kvar, što je službenica jasno zabeležila kod prijave i rečeno mu je da će ga kontaktirati :: :: Dobio je vrlo brzo informaciju da je potrebno da se menja matična ploča i da ta usluga košta 32.000 dinara :: :: OK, kolega preuzme laptop jer on sad ceo ne vredi toliko para, i ode kući noseći se mišlju da će da nastavi da radi normalno bar preko externog monitora. Kad ono medjutim....upali laptop i dobije na LOKOLANOM moitoru poruku :: :: CMOS error....press any key to continue.. :: :: Što će reći, originalni problem nema blage veze sa novim stanjem. Možete misliti kako se dalje razvija situacija.....`Izvinite, ja nisam u ovakvom stanju doneo laptop..... - A ne, ne, tako smo ga zatekli. :: :: Hoću da kažem posle svega ovoga, nije vredno kidati živce na ovakav bezobrazluk :: I, da, slobodno tamo nosite laptop na servis, imate moju toplu preporuku
Nisi obratio paznju garancija je istekla... A sta svaki srbistanac radi kad ode garancija ide u bilo koji sem u ovlasceni servis...
Citat: `Rodbinsko-partijsko-naslednicki odnosi su nam stvorili tragicnu i intelektualno slabo razvijenu klasu ljudi koji vode drzavu, zato smo...` Tomato Republic Of Serbia, BRE !!!
:: P gde da ga nosis ti direktno normalno da ce da ti naplate. Ides u firmi gde si kupio! Pa ako oni nece da to odrade ides direktno u servis sa fisklanimr aucnom i uredno pupuenjenom grancijom :: :: AMD FX-8320, 4300 MHz (21.5 x 200 :: Cooler Master 212 EV :: Motherboard ASUS M5A99FX PRO R2.0 :: Kingston HyperX Blue 2x4 gb 160 :: Gigabyte R9 270 O :: SSD OCZ Agility 3 60gb :: 1.5 WD+500gb W :: Chiftec CX-05B- :: Thermatle Purepower 600 Wati :: :: :: Kolega moj sa posla je imao vrlo neprijatno iskustvo sa dotičnim servisom pre par dana :: :: :: :: Imao je problem sa HP laptoptom, naime nema sliku na lokalnom monitoru, ali je sve ok na externom display-u. Laptop je kupljen u Comtrade-u koji ga je zbog isteka garancije uputio u ovlašćeni servis System One u ulici Omladinske Brigade na NBG-u :: :: :: :: Kolega odnese laptop, plati 1800 dindžovana za dijagnostiku i uredno prijavi kvar, što je službenica jasno zabeležila kod prijave i rečeno mu je da će ga kontaktirati :: :: :: :: Dobio je vrlo brzo informaciju da je potrebno da se menja matična ploča i da ta usluga košta 32.000 dinara :: :: :: :: OK, kolega preuzme laptop jer on sad ceo ne vredi toliko para, i ode kući noseći se mišlju da će da nastavi da radi normalno bar preko externog monitora. Kad ono medjutim....upali laptop i dobije na LOKOLANOM moitoru poruku :: :: :: :: CMOS error....press any key to continue.. :: :: :: :: Što će reći, originalni problem nema blage veze sa novim stanjem. Možete misliti kako se dalje razvija situacija.....`Izvinite, ja nisam u ovakvom stanju doneo laptop..... - A ne, ne, tako smo ga zatekli. :: :: :: :: Hoću da kažem posle svega ovoga, nije vredno kidati živce na ovakav bezobrazluk :: :: I, da, slobodno tamo nosite laptop na servis, imate moju toplu preporuku
To sam mu i preporučio da uradi, ako ima vremena i živaca.
:: Problem mozes resiti tako sto ces kontaktirati HP Srbija javice ti se operater direktno HP-ov opertater prijavi ih i oni ce ih poterati :: Ja sam tako resio problem sa HP laptopom vrteli su me mazali farbali i prekipelo mi i dobio sam novi. Sa HP-om zajebavanja nema sto vise prijava ovlasceni servis gubi licencu i moze se pusi :: ::
Da, nazoves HP Srbija tehnicku podrsku i kazes da od prvog dana imas problem sa Laptopom i dobijes odgovor: `Pa znate to je Proconsumer serija`. Morate ga odneti u ovlasceni servis, naravno System One (servis je inace u vlasnistvu Comtrade grupe). Oni ga 5 puta vracaju uz razne izgovore, dok ga nisam poslao preko drugog servisa. Tada su, uz komentar `sta se vi mesate`, zamenili plocu u roku od 5 dana. Od tada HP i Comtrade zaobilazim u sirokom luku, ni u prodavnice im ne ulazim.
:: Problem mozes resiti tako sto ces kontaktirati HP Srbija javice ti se operater direktno HP-ov opertater prijavi ih i oni ce ih poterati :: Ja sam tako resio problem sa HP laptopom vrteli su me mazali farbali i prekipelo mi i dobio sam novi. Sa HP-om zajebavanja nema sto vise prijava ovlasceni servis gubi licencu i moze se pusi :: :: :: :: Kolega moj sa posla je imao vrlo neprijatno iskustvo sa dotičnim servisom pre par dana :: :: :: :: Imao je problem sa HP laptoptom, naime nema sliku na lokalnom monitoru, ali je sve ok na externom display-u. Laptop je kupljen u Comtrade-u koji ga je zbog isteka garancije uputio u ovlašćeni servis System One u ulici Omladinske Brigade na NBG-u :: :: :: :: Kolega odnese laptop, plati 1800 dindžovana za dijagnostiku i uredno prijavi kvar, što je službenica jasno zabeležila kod prijave i rečeno mu je da će ga kontaktirati :: :: :: :: Dobio je vrlo brzo informaciju da je potrebno da se menja matična ploča i da ta usluga košta 32.000 dinara :: :: :: :: OK, kolega preuzme laptop jer on sad ceo ne vredi toliko para, i ode kući noseći se mišlju da će da nastavi da radi normalno bar preko externog monitora. Kad ono medjutim....upali laptop i dobije na LOKOLANOM moitoru poruku :: :: :: :: CMOS error....press any key to continue.. :: :: :: :: Što će reći, originalni problem nema blage veze sa novim stanjem. Možete misliti kako se dalje razvija situacija.....`Izvinite, ja nisam u ovakvom stanju doneo laptop..... - A ne, ne, tako smo ga zatekli. :: :: :: :: Hoću da kažem posle svega ovoga, nije vredno kidati živce na ovakav bezobrazluk :: :: I, da, slobodno tamo nosite laptop na servis, imate moju toplu preporuku
Da, nazoves HP Srbija tehnicku podrsku i kazes da od prvog dana imas problem sa Laptopom i dobijes odgovor: `Pa znate to je Proconsumer serija`. Morate ga odneti u ovlasceni servis, naravno System One (servis je inace u vlasnistvu Comtrade grupe). Oni ga 5 puta vracaju uz razne izgovore, dok ga nisam poslao preko drugog servisa. Tada su, uz komentar `sta se vi mesate`, zamenili plocu u roku od 5 dana. Od tada HP i Comtrade zaobilazim u sirokom luku, ni u prodavnice im ne ulazim.
:: Problem mozes resiti tako sto ces kontaktirati HP Srbija javice ti se operater direktno HP-ov opertater prijavi ih i oni ce ih poterati :: Ja sam tako resio problem sa HP laptopom vrteli su me mazali farbali i prekipelo mi i dobio sam novi. Sa HP-om zajebavanja nema sto vise prijava ovlasceni servis gubi licencu i moze se pusi :: :: :: :: Kolega moj sa posla je imao vrlo neprijatno iskustvo sa dotičnim servisom pre par dana :: :: :: :: Imao je problem sa HP laptoptom, naime nema sliku na lokalnom monitoru, ali je sve ok na externom display-u. Laptop je kupljen u Comtrade-u koji ga je zbog isteka garancije uputio u ovlašćeni servis System One u ulici Omladinske Brigade na NBG-u :: :: :: :: Kolega odnese laptop, plati 1800 dindžovana za dijagnostiku i uredno prijavi kvar, što je službenica jasno zabeležila kod prijave i rečeno mu je da će ga kontaktirati :: :: :: :: Dobio je vrlo brzo informaciju da je potrebno da se menja matična ploča i da ta usluga košta 32.000 dinara :: :: :: :: OK, kolega preuzme laptop jer on sad ceo ne vredi toliko para, i ode kući noseći se mišlju da će da nastavi da radi normalno bar preko externog monitora. Kad ono medjutim....upali laptop i dobije na LOKOLANOM moitoru poruku :: :: :: :: CMOS error....press any key to continue.. :: :: :: :: Što će reći, originalni problem nema blage veze sa novim stanjem. Možete misliti kako se dalje razvija situacija.....`Izvinite, ja nisam u ovakvom stanju doneo laptop..... - A ne, ne, tako smo ga zatekli. :: :: :: :: Hoću da kažem posle svega ovoga, nije vredno kidati živce na ovakav bezobrazluk :: :: I, da, slobodno tamo nosite laptop na servis, imate moju toplu preporuku
Otišao flat kabl, SysOne kaže nije frka, oko 3,5k, moraš da ih cimaš da vidiš šta se uopšte dešava sa laptop-om i dokle su stigli sa servisom. Vraćen laptop, sređen, uredno plaćeno. Vraćam se sa godišnjeg i imam šta i da vidim. Posle tretmana u SysOne servisu kamera ne radi, oni dugmići iznad tastature (play, stop, mute, photo itd.) ne rade, volume tockic ne radi, touch pad ne radi. Jbo ih stručan servis i serviseri. Tad i nikad više kod njih, radije ću sam da čačkam. Lap je firmin i mator je pa smo odustali od svađe sa njima.
AMD Athlon X2 7750BE CM TX3 Biostar TA790GX+ 128M 2 x 1GB OCZ Ati Edition + 2GB Kingston Sapphire ATI 4770 512MB DDR5 Sata2 Maxtor 80GB Sata2 WD Green 640GB Pioneer DVR-216D Black CM eXtreme Power Plus 550W MS Industrial APOLLO
:: Otišao flat kabl, SysOne kaže nije frka, oko 3,5k, moraš da ih cimaš da vidiš šta se uopšte dešava sa laptop-om i dokle su stigli sa servisom. Vraćen laptop, sređen, uredno plaćeno. Vraćam se sa godišnjeg i imam šta i da vidim. Posle tretmana u SysOne servisu kamera ne radi, oni dugmići iznad tastature (play, stop, mute, photo itd.) ne rade, volume tockic ne radi, touch pad ne radi. Jbo ih stručan servis i serviseri. Tad i nikad više kod njih, radije ću sam da čačkam. Lap je firmin i mator je pa smo odustali od svađe sa njima :: :: AMD Athlon X2 7750BE CM TX :: Biostar TA790GX+ 128 :: 2 x 1GB OCZ Ati Edition + 2GB Kingsto :: Sapphire ATI 4770 512MB DDR :: Sata2 Maxtor 80G :: Sata2 WD Green 640G :: Pioneer DVR-216D Blac :: CM eXtreme Power Plus 550 :: MS Industrial APOLL :: ::
Broj postavljenih tema: 60372. Broj poslatih odgovora: 647167. Trenutno niste prijavljeni na PC Berzu i zbog toga imate status 'gosta'. Kao gost ne možete da šaljete poruke na Forum. Ako ste registrovani kao član PC Berze, prijavite se. Ako ste novi korisnik, molimo registrujte se da bi dobili mogućnost aktivnog učešća u radu Foruma.