to je serviser tehnomanije za philips. u tehnomaniji sam kupio transcend player i sluske philips 9500 . sada se nako 10 mjeseci izgubi zvuk na lijevoj. kabal je bez fizickih ostecenja. imate li kakav savjet. kako da se postavim. da bi izbjegao filozofiju ja planiram da trazim diagnostiku odmah tj da se pregledaju fizicki i da se to konstatuje. imate li jos kakav savjet. imam original pakovanje slusalica i fiskalni racun ali ne i garantni liosr, jer ga nije ni bilo. inace garancija je 2 godine. zahvalan sam na svakom savjetu.
Pa ne mislis valjda da ces da ih bijes ili ne znam sta vec... Normalno da ces poci od toga da niko nije rodjen samo da bi tebe zavrnuo... i objasnices sta je problem, pa ces da vidis sta ce da kazu... Inace, kad sam uzimao Sansa Clip, rekli su mi da je karton iz kutije ujedno i garantni list (uz fiskalni naravno)...
Konfa: Phenom II 955, Asus M4A79 Deluxe, 6GB Geil EVO One 800Mhz Cl4, Asus 6870, Kingston 96GB V100+, WD 1002FAEX + WD 1001FALS + WD 10EARS, Creative xFi Titanium Fatality Pro + Logitech Z5500, Tt Kandalf, CM Real Power 700, Dell 2412M
probaj druge sluske .. ako rade .. pokidao si zicu na levoj sisi .. ako nerade .. ondak je problem na drugom kraju zice .. raskliman chinc ... nosi na garanciju
NIsam ništa pokidao da se vidi da je pokidano. Jednostavno i pored paženja izgubile su signal. Za neupućene, sastoje se iz dva djela , slušalice sa kratkim kablom i jedan nastavak dužine pola metra koji se sastoji od 3.5 mm adaptera jednog muškog i jednog ženskog. Zakačio sam druge sluške i na nastavku rade ali same philips slušalice ne rade kako sa tako i bez tog nastavka. Vidjećemo šta će biti sutra.
kuriozitet je da ljudi iz servisa su na forumu pc berze i nakon dvije rečenice su me pitali jesi li ti kefalo :D za garanciju me navozala tehnomanija tj neki prodavac koji je tražio potvrdu tj. da imam potvrdu da se bubice ne mogu popraviti iako mi je i u servisu i na call centru rečeno da je riječ o stvari koja se mjenja. Beotronic je ispao korektan, nazvao tehnomaniju i pojasnio kako se garancija u ovom slučaju realizuje (zamena na licu mesta u radnji ) te sam problem riješio a baš sam se ložio cijeli dan kako će sad biti problema, kako će me zezati.Naprotiv. Znači ako kupujete nešto od philipsa, ako mu servis pokriva beotronic doo, budite bez brige :)
Servis Beotronic u Beogradu uopste nije profesionalan, ni kompetentan. Moje iskustvo sa njima je krajnje negativno. Kada mi se pokvario sporet marke Whirpool, pozvala sam ovlasceni servis, tj Beotronic. Majstor na sporetu nije utvrdio kvar, a uspeo je i da izazvove kvar na uticnici i utikacu, izbio je glavni osigurac i konstatovao je da je to kao kvar. Na kraju sam pozvala komsiju elektricara u penziji, koji je promenio uticnicu i utikac,a sporet i dalje nije radio. Onda se komsija pozabavio i sporetom, ustanovio kvar i popravio ga. Zice od kabla koji ulazi u sporet su trebale da se prespoje samo. Toliko o znanju i umecu majstora Beotronic servisa, koji je samo naplatio svoj dolazak, naravno, bez ikakve pomoci meni, cak je uspeo i da odmogne. Beotronic servis zaobilaziti u sirokom luku.
Broj postavljenih tema: 60372. Broj poslatih odgovora: 647167. Trenutno niste prijavljeni na PC Berzu i zbog toga imate status 'gosta'. Kao gost ne možete da šaljete poruke na Forum. Ako ste registrovani kao član PC Berze, prijavite se. Ako ste novi korisnik, molimo registrujte se da bi dobili mogućnost aktivnog učešća u radu Foruma.