Korisnik:   Lozinka:   
Beograd Novi Sad Kragujevac Niš
PC Berza Forum : Ver. 2.35
Najnovije teme Najnoviji odgovori Prikačene teme Najaktivnije teme Najčitanije teme
Pronađi : U : Pretraži :
Forum : Komponente
Servis i "overklokovanje"
iskustvo sa servisom beotronic doo
STRANA 1 OD 1
kefalo81 iskustvo sa servisom beotronic doo 14.12.2011. 19:20 T41998

status: user
broj poruka: 775

to je serviser tehnomanije za philips. u tehnomaniji sam kupio transcend player i sluske philips 9500 . sada se nako 10 mjeseci izgubi zvuk na lijevoj. kabal je bez fizickih ostecenja.
imate li kakav savjet. kako da se postavim. da bi izbjegao filozofiju ja planiram da trazim diagnostiku odmah tj da se pregledaju fizicki i da se to konstatuje. imate li jos kakav savjet. imam original pakovanje slusalica i fiskalni racun ali ne i garantni liosr, jer ga nije ni bilo. inace garancija je 2 godine.
zahvalan sam na svakom savjetu.
:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
milos666 Kako da se postavis? 14.12.2011. 21:14 #384359

status: user
broj poruka: 398
Pa ne mislis valjda da ces da ih bijes ili ne znam sta vec... Normalno da ces poci od toga da niko nije rodjen samo da bi tebe zavrnuo... i objasnices sta je problem, pa ces da vidis sta ce da kazu...
Inace, kad sam uzimao Sansa Clip, rekli su mi da je karton iz kutije ujedno i garantni list (uz fiskalni naravno)...

Konfa: Phenom II 955, Asus M4A79 Deluxe, 6GB Geil EVO One 800Mhz Cl4, Asus 6870, Kingston 96GB V100+, WD 1002FAEX + WD 1001FALS + WD 10EARS, Creative xFi Titanium Fatality Pro + Logitech Z5500, Tt Kandalf, CM Real Power 700, Dell 2412M

:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
codeus ... 14.12.2011. 21:49 #384368

status: user
broj poruka: 4054

probaj druge sluske .. ako rade .. pokidao si zicu na levoj sisi .. ako nerade .. ondak je problem na drugom kraju zice .. raskliman chinc ... nosi na garanciju



:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
kefalo81 ... 14.12.2011. 22:06 #384373

status: user
broj poruka: 775


NIsam ništa pokidao da se vidi da je pokidano. Jednostavno i pored paženja izgubile su signal.
Za neupućene, sastoje se iz dva djela , slušalice sa kratkim kablom i jedan nastavak dužine pola metra koji se sastoji od 3.5 mm adaptera jednog muškog i jednog ženskog.
Zakačio sam druge sluške i na nastavku rade ali same philips slušalice ne rade kako sa tako i bez tog nastavka.
Vidjećemo šta će biti sutra.
:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
codeus ... 14.12.2011. 22:17 #384375

status: user
broj poruka: 4054

na svim tim malim sliskama pukne zica kad-tad .. nema veze koliko kostaju .. 100 din ili 50.000 din..

pukne zica unutar izolacije na ulazu u slusku .. imas garanciju nevidim razlog da ti ne zamene .


:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
kefalo81 svaka preporuka za beotronic doo 15.12.2011. 20:37 #384606

status: user
broj poruka: 775


kuriozitet je da ljudi iz servisa su na forumu pc berze i nakon dvije rečenice su me pitali jesi li ti kefalo :D
za garanciju me navozala tehnomanija tj neki prodavac koji je tražio potvrdu tj. da imam potvrdu da se bubice ne mogu popraviti iako mi je i u servisu i na call centru rečeno da je riječ o stvari koja se mjenja.
Beotronic je ispao korektan, nazvao tehnomaniju i pojasnio kako se garancija u ovom slučaju realizuje (zamena na licu mesta u radnji ) te sam problem riješio a baš sam se ložio cijeli dan kako će sad biti problema, kako će me zezati.Naprotiv.
Znači ako kupujete nešto od philipsa, ako mu servis pokriva beotronic doo, budite bez brige :)
:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
Tanja64 Iskustvo sa beotronic majstorima 09.07.2015. 16:30 #598695

status: user
broj poruka: 1
Servis Beotronic u Beogradu uopste nije profesionalan, ni kompetentan. Moje iskustvo sa njima je krajnje negativno. Kada mi se pokvario sporet marke Whirpool, pozvala sam ovlasceni servis, tj Beotronic. Majstor na sporetu nije utvrdio kvar, a uspeo je i da izazvove kvar na uticnici i utikacu, izbio je glavni osigurac i konstatovao je da je to kao kvar. Na kraju sam pozvala komsiju elektricara u penziji, koji je promenio uticnicu i utikac,a sporet i dalje nije radio. Onda se komsija pozabavio i sporetom, ustanovio kvar i popravio ga. Zice od kabla koji ulazi u sporet su trebale da se prespoje samo. Toliko o znanju i umecu majstora Beotronic servisa, koji je samo naplatio svoj dolazak, naravno, bez ikakve pomoci meni, cak je uspeo i da odmogne.
Beotronic servis zaobilaziti u sirokom luku.
:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
STRANA 1 OD 1
Broj postavljenih tema: 60372. Broj poslatih odgovora: 647167.
Trenutno niste prijavljeni na PC Berzu i zbog toga imate status 'gosta'. Kao gost ne možete da šaljete poruke na Forum. Ako ste registrovani kao član PC Berze, prijavite se. Ako ste novi korisnik, molimo registrujte se da bi dobili mogućnost aktivnog učešća u radu Foruma.
- niste prijavljeni - samo za čitanje - zaključano
- nema novih poruka - ima novih poruka - ima novih tema
Slagalica.net
Microsystems d.o.o.
PCB Network: pcberza.rs | lisica.rs