Grafička kartica AGP Asus 7600gs 256mb plaćena 4800 din. počela da pravi problem gasi monitor izbacuje šaren ekran u garanciji do 02.2013-te ali radnja u kojoj je kupljena zatvorena-pukla.Piše na garanciji da je davaoc garancije Pakom dal je neko imao sa njima iskustva dali će biti problem da im ja odnesem karticu na servis i dal postoji u BG-u fisko
mislim da je u Milutina Milankovića(bivši Treći Bulevar).Ne znam kakvi su po pitanju grafičkih, ali meni nisu hteli da priznaju garanciju na DVD rezač jer je navodno `stajao godinu dana u magacinu firme koja je meni prodala uređaj` i da je garancija za njih istekla, iako je njihov garantni listi, u kome stoji da je Pakom davalac garancije i da ista važi OD DATUMA KUPOVINE.Predao sam tužbu centru za zaštitu potrošača(oni sada rešavaju sve umesto tržišne inspekcije pošto pripadaju ministarstvu), i jebaću im mamu maminu samo za taj jebeni DVD rezač.Šef servisa iz Niša mi kaže: `Pa šta vam je to, 2000 dinara, jebeš 2000 dinara, kupite novi rezač`?!Nabavio sam broj pravnice koja rešava te predmete(a prima 1000 prijava dnevno, i radi sama sve), i nadam se da će uskoro da im presedne to klošarenje za bedne pare.Govna su neopevena, budi spreman na sve, i nemoj ništa fino sa njima.Ja ću u najgorem slučaju nekome od njih da `redizajniram` auto onim DVD-jem.
AMD Athlon II x3 455 - MSI 770 C45 - Hynix 2GB DDR3 - Hitachi DeskStar 500GB - Asus 8600GT - LC Power 600H-12 - Xigmatek Asgard - Philips 222EL LED 5 macaka,dve iste, i tri razlicite! :)
Meni su ok i brzo zavrsili sa garanciom kada sam jednom isao. Nemam nista lose da kazem o njima iako su ljudi masovno nezadovoljni. Nebitno koja je prodavnica i gde, samo da je pakom.
LG 42LD420, Phenom II x6 1055t, Asus M4A87TD/USB3, G.Skill Sniper 8GB DDR3 1600 cl9, Gigabyte 6870, G.Skill Sniper SSD 120GB, SpinPoint F3 1tb, WD5000AAKS, Chieftec GPS-550AB-A, NZXT Apollo
:: Grafička kartica AGP Asus 7600gs 256mb plaćena 4800 din. počela da pravi problem gasi monitor izbacuje šaren ekran u garanciji do 02.2013-te ali radnja u kojoj je kupljena zatvorena-pukla.Piše na garanciji da je davaoc garancije Pakom dal je neko imao sa njima iskustva dali će biti problem da im ja odnesem karticu na servis i dal postoji u BG- :: fisko
Pa videću šta će meni reći pošto vidim da je na poleđini kartice upisan datum markerom 06.09.2007. verovatno će reći da su oni tad isporučili karticu prodavcu i da je garancija istekla kao kod tebe tootless.Garancija je navodno 36 meseci fisko
Jebi im mamu maminu ako počnu da kenjaju.Ako te budu zajebavali, šibni mi mejl pa da te uputim odmah na centar za zaštitu potrošača i pravnu službu, da te ne bi vozali na relaciji ministarstvo-inspekcija-CZP-inspekcija.
AMD Athlon II x3 455 - MSI 770 C45 - Hynix 2GB DDR3 - Hitachi DeskStar 500GB - Asus 8600GT - LC Power 600H-12 - Xigmatek Asgard - Philips 222EL LED 5 macaka,dve iste, i tri razlicite! :)
:: Pa videću šta će meni reći pošto vidim da je na poleđini kartice upisan datum markerom 06.09.2007. verovatno će reći da su oni tad isporučili karticu prodavcu i da je garancija istekla kao kod tebe tootless.Garancija je navodno 36 meseci :: fisk :: ::
Daj bre toothless ti si mala bebica za VOŽD-a ... čova zna kako se to radi ... on bi za tu kartu 7600gs 256mb dobio najmanje GTX560ti ... sačekajte experta u reklamaciji neispravnih komponenti u garantnom roku ...
Ma pusti Vozda, prevarant belosveCki, nasao on nas da farba kako dobio onakvu kartu, jos kao folira sa slikanjem srednjeg prsta, mislim stvarno, ko ce da nasedne na to x)
LG 42LD420, Phenom II x6 1055t, Asus M4A87TD/USB3, G.Skill Sniper 8GB DDR3 1600 cl9, Gigabyte 6870, G.Skill Sniper SSD 120GB, SpinPoint F3 1tb, WD5000AAKS, Chieftec GPS-550AB-A, NZXT Apollo
:: Daj bre toothless ti si mala bebica za VOŽD-a ... čova zna kako se to radi ... on bi za tu kartu 7600gs 256mb dobio najmanje GTX560ti ... sačekajte experta u reklamaciji neispravnih komponenti u garantnom roku .. :: :: :LOL ::
Pa kada mu je `srednjak` duži od onoga što ima u pantalonama, lakše mu je njega da reklamira! .) :: Ma pusti Vozda, prevarant belosveCki, nasao on nas da farba kako dobio onakvu kartu, jos kao folira sa slikanjem srednjeg prsta, mislim stvarno, ko ce da nasedne na to x :: :: LG 42LD420, Phenom II x6 1055t, Asus M4A87TD/USB3, G.Skill Sniper 8GB DDR3 1600 cl9 :: Gigabyte 6870, G.Skill Sniper SSD 120GB, SpinPoint F3 1tb, WD5000AAKS, Chieftec GPS-550AB-A, NZXT Apoll :: :: :: Daj bre toothless ti si mala bebica za VOŽD-a ... čova zna kako se to radi ... on bi za tu kartu 7600gs 256mb dobio najmanje GTX560ti ... sačekajte experta u reklamaciji neispravnih komponenti u garantnom roku .. :: :: :: :: :LOL :: ::
Kod njih sam davno jos servisirao Gericom laptop. Ispali su stvarno profi, jer su popravili nesto sto niko drugi iz BG-a nije hteo ni da pogleda (u fazoni, koji crni Gericom, mi ni ne znamo sta je to). Ali ok laptop je bio kupljen u Austriji i bila mu prosla garancija, tako da sam servis platio, ali poenta je da ni jedan servis nije hteo ni da se potrudi da zaradi pare, svako mi je rekao da idem kod uvoznika.
Demon to some. Angel to others. _______________________________
vec sam pisao na forumu kako nisu sredili monitor u roku od 45 dana i cak nisma otisao ni 46-i nego 48 dao im fore da ga dovuku iz BG-a i nista! Po njihovom monitor je bio kod njih teh 38 dana (Iako sam ja imao potvrdu na kojoj kad se preracuna proslo 48 dana od datuma predaje). I oma zapucao u inspekciju... Kasnije me zvao sef radnje da se `dogovorimo` da povucem priavu a oni da mi vrate pare i da se igramo razlaza!
Nažalost, iz ove firme je otišlo troje servisera, koji su profesionalno radili svoj posao. Gerikome niko neće ni da pipne, posebno sa grafičkom, koja je za ono vreme 2004 god -ATI X800- bila vrh. Jesam serviser, ali da sam toliko bio lud da menjam GPU na dodatnoj grafičkoj za laptop, e to stvarno nisam, niti ću.Božo je to radio svetski, a bio naš( sad je u Australiji i uživa). operator
Ne bih da solim pamet nikome, niti da bilo šta sugerišem, ali... Odavno se po pitanju reklamacija ovde na forumu forsira `pravilo` za koje sam prvi put čuo. Naime, NIGDE u svetu se NIKADA nije postupalo po principu `zamena u garantnom roku proizvodom iste cene kao u momentu kupovine`. Uvek se zamena vrši proizvodom (komponentom) koja je ISTOVETNA onoj koja se menja ili ako nije raspoloživa onda ISTIH ili SLIČNIH performansi - karakteristika! Nikako cene ! Priznajem da je bolje da se postupa po pravilu `cene` i čestitam onima koji su komponente stare, na primer, 32 meseca, uspeli da zamene za nešto `svežije` ( i do 3 puta jače, bolje, brže). Tako je barem van Srbije - moje lično iskustvo.
Zašto grafitnom olovkom ne mogu ponovo da otključavam množioce procesora ??
Broj postavljenih tema: 60373. Broj poslatih odgovora: 647170. Trenutno niste prijavljeni na PC Berzu i zbog toga imate status 'gosta'. Kao gost ne možete da šaljete poruke na Forum. Ako ste registrovani kao član PC Berze, prijavite se. Ako ste novi korisnik, molimo registrujte se da bi dobili mogućnost aktivnog učešća u radu Foruma.