Korisnik:   Lozinka:   
Beograd Novi Sad Kragujevac Niš
PC Berza Forum : Ver. 2.35
Najnovije teme Najnoviji odgovori Prikačene teme Najaktivnije teme Najčitanije teme
Pronađi : U : Pretraži :
Forum : Komponente
Servis i "overklokovanje"
servis i reklamacije
STRANA 1 OD 1
kuglice servis i reklamacije 15.04.2011. 17:01 T35307

status: user
broj poruka: 391
kakva ste iskustva imali povodom reklamacije na neke komponente i koliko ste cekali na od.govor tj zamenu?
:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
VozD1912 lepa iskustva 15.04.2011. 18:31 #315297

status: user
broj poruka: 949
odneo graficku u servis, za nedelju dana im posaljem mail sa pitanjem sta je bilo i istog dana su mi zamenili za nov proizvod. u pitanju je riknula 4870x2 nova 6970

http://www.youtube.com/watch?v=UDXOzyGlJdg

:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
mixer93 29.03 sam odneo 15.04.2011. 18:33 #315298

status: user
broj poruka: 4187
maticnu na reklamaciju,bila je sreda,i tacno sledece srede me zovu da dodjem po maticnu. Znaci nedelju dana sam cekao sve ukupno.


AthlonII x4 640
MSI 770-C45
2x2GB Kingston HyperX blu 1600 cl9
Gainward HD4850 GS
LC6650GP3 V2.3

:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
Stripy Re 15.04.2011. 18:33 #315299

status: user
broj poruka: 4163
Zavisi od firme do firme. Lično iskustvo, vrh je KimTec, dno dna je Alti


:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
mixer93 Re: Re 15.04.2011. 18:41 #315307

status: user
broj poruka: 4187
A vidis meni je upravo alti bio davalac garancije.


AthlonII x4 640
MSI 770-C45
2x2GB Kingston HyperX blu 1600 cl9
Gainward HD4850 GS
LC6650GP3 V2.3

:: Zavisi od firme do firme. Lično iskustvo, vrh je KimTec, dno dna je Alt
::
::
::
:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
SkyFire ... 15.04.2011. 18:46 #315310

status: user
broj poruka: 18472
Po zakonu 45 dana moras da cekas ako se oni tako postave.To je njhovo pravo..
Sve zavisi od firme do firme.Nekad dobijes za par dana,10 dana ili ti mesec..Zavisi i sta je u pitanju,koji proizvod ,da li ce ici na servis ili da li ga ima na stanju..

Štangliranje



:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
lazar007 sve je to stvar 15.04.2011. 18:52 #315314

status: user
broj poruka: 319
prodavca ili davaoca garancije, mada ja sam vecinu svojih komponenti kupio u atom-u i oni mi se cine kao skroz korektni , npr. riknula memara i ja im odnesem sve onako i plocu i procesor i memoriju , i oni zamene sve za dva dana a da mi nisu ni pogledali garanciju , sto me odusevilo .

10 + za atom od mene.


:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
dukiduledu ja imam odlicna iskustva 15.04.2011. 19:22 #315327

status: user
broj poruka: 826
sa KIm-Tec-om i Altijem....bez cekanja,extra sve resavaju....

:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
B011 ... 15.04.2011. 19:32 #315331

status: user
broj poruka: 280
Rok za odgovor potrosacu na izjavljenu reklamaciju je 15 dana, i u tom roku je trgovac duzan da na reklamaciju odgovori, i predlozi resenje (Clan 58 Zakona o zastiti potrosaca).

Preporucujem da pogledas Zakon o zastiti potrosaca (`Sluzbeni glasnik RS` broj 73/10):
http://www.parlament.rs/content/lat/akta/akta_detalji.asp?Id=948&t=Z#

A narocito dokument Pojasnjenje pojma saobraznosti, garancije i postupka reklamacije:
http://www.mpt.gov.rs/postavljen/163/pojasnjenje_saobraznost.pdf

Takodje, obrati paznju da pojmovi saobraznosti (kao zakonska obaveza) i garancije (kao dodatnog osiguranja) nisu jednaki, vec da garancija moze iskljucivo davati veca prava od onih propisanih Zakonom, nikako manja.

Sto se saobraznosti tice (kao zakonske obaveze), za nju je odgovoran trgovac kod koga si robu kupio. Drugim recima, da li ces se zbog neispravnosti robe obratiti trgovcu (kao odgovornom za saobraznost) ili davaocu garancije (npr uvozniku) je tvoj izbor.



:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
Ruff Re: ... 15.04.2011. 19:41 #315334

status: user
broj poruka: 829
nisi u toku,od nove godine je kako je B011 napisao. zez je sto mogu da ti jave za 15 dana sta je u pitanju, ali od dobre volje trgovca je kada ce ti biti to vraceno (mislim, kad ti u zakonu pise nesto na fazon `u razumnom roku`, sta reci...).

asus p5k, e4400@3GHz, 212+, geil ultra 6gb, hd 6950 2gb, ga 9600gt oc silent
wd3200aaks, wd5000aaks, wd6400aaks, f2 hd154ui, ss st85f-p


:: Po zakonu 45 dana moras da cekas ako se oni tako postave.To je njhovo pravo.
:: Sve zavisi od firme do firme.Nekad dobijes za par dana,10 dana ili ti mesec..Zavisi i sta je u pitanju,koji proizvod ,da li ce ici na servis ili da li ga ima na stanju.
::
:: Štangliranje
::
::
::
::
:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
SkyFire Re: Re: ... 15.04.2011. 19:42 #315335

status: user
broj poruka: 18472
Tim bolje..I hvala za inffo.

@B011
+ za tebe.

Štangliranje



:: nisi u toku,od nove godine je kako je B011 napisao. zez je sto mogu da ti jave za 15 dana sta je u pitanju, ali od dobre volje trgovca je kada ce ti biti to vraceno (mislim, kad ti u zakonu pise nesto na fazon `u razumnom roku`, sta reci...)
::
:: asus p5k, e4400@3GHz, 212+, geil ultra 6gb, hd 6950 2gb, ga 9600gt oc silen
:: wd3200aaks, wd5000aaks, wd6400aaks, f2 hd154ui, ss st85f-p
::
:: :: Po zakonu 45 dana moras da cekas ako se oni tako postave.To je njhovo pravo.
:: :: Sve zavisi od firme do firme.Nekad dobijes za par dana,10 dana ili ti mesec..Zavisi i sta je u pitanju,koji proizvod ,da li ce ici na servis ili da li ga ima na stanju.
:: ::
:: :: Štangliranje
:: ::
:: ::
:: ::
:: ::
:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
Ruff Re: Re: Re: ... 15.04.2011. 19:46 #315336

status: user
broj poruka: 829
pa sad, bolje ili ne... valjda jeste. i nema na cemu, tu smo da pomognemo jedni drugima, zar ne?:)

asus p5k, e4400@3GHz, 212+, geil ultra 6gb, hd 6950 2gb, ga 9600gt oc silent
wd3200aaks, wd5000aaks, wd6400aaks, f2 hd154ui, ss st85f-p


:: Tim bolje..I hvala za inffo
::
:: @B01
:: + za tebe
::
:: Štangliranje
::
::
::
:: :: nisi u toku,od nove godine je kako je B011 napisao. zez je sto mogu da ti jave za 15 dana sta je u pitanju, ali od dobre volje trgovca je kada ce ti biti to vraceno (mislim, kad ti u zakonu pise nesto na fazon `u razumnom roku`, sta reci...)
:: ::
:: :: asus p5k, e4400@3GHz, 212+, geil ultra 6gb, hd 6950 2gb, ga 9600gt oc silen
:: :: wd3200aaks, wd5000aaks, wd6400aaks, f2 hd154ui, ss st85f-p
:: ::
:: :: :: Po zakonu 45 dana moras da cekas ako se oni tako postave.To je njhovo pravo.
:: :: :: Sve zavisi od firme do firme.Nekad dobijes za par dana,10 dana ili ti mesec..Zavisi i sta je u pitanju,koji proizvod ,da li ce ici na servis ili da li ga ima na stanju.
:: :: ::
:: :: :: Štangliranje
:: :: ::
:: :: ::
:: :: ::
:: :: ::
:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
B011 Re: Re: ... 15.04.2011. 19:50 #315337

status: user
broj poruka: 280
U samom Zakonu nije bilo moguce propisati precizne rokove za servis, iz prostog razloga sto se razlikuju od jedne do druge vrste uredjaja. Razumni rok za servis bezicnog telefona nije isti kao za frizider. Ovakve stvari se i ne mogu precizno navoditi u opstem aktu kakav je zakon.

Iako se formulacija `razumni rok` cini suvise neodredjenom, ona daje mogucnost i potrosacu da se obrati trgovcu (kod koga je roba na servisu), i navede razloge zbog kojih veruje da je roba na servisu duze nego sto je `razumno`.

Upravo zato je i bitno kupovati kod proverenih firmi, sa kojima ste imali pozitivna iskustva, ili ste culi da su korektni - posto mnoge odredbe Zakona (pa i nacin samog resavanja reklamacije) pretpostavljaju dogovor trgovca i potrosaca, odnosno dobru voljiu obe strane da se nastala situacija razresi.


:: nisi u toku,od nove godine je kako je B011 napisao. zez je sto mogu da ti jave za 15 dana sta je u pitanju, ali od dobre volje trgovca je kada ce ti biti to vraceno (mislim, kad ti u zakonu pise nesto na fazon `u razumnom roku`, sta reci...)
::
:: asus p5k, e4400@3GHz, 212+, geil ultra 6gb, hd 6950 2gb, ga 9600gt oc silen
:: wd3200aaks, wd5000aaks, wd6400aaks, f2 hd154ui, ss st85f-p
::
:: :: Po zakonu 45 dana moras da cekas ako se oni tako postave.To je njhovo pravo.
:: :: Sve zavisi od firme do firme.Nekad dobijes za par dana,10 dana ili ti mesec..Zavisi i sta je u pitanju,koji proizvod ,da li ce ici na servis ili da li ga ima na stanju.
:: ::
:: :: Štangliranje
:: ::
:: ::
:: ::
:: ::
:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
B011 ... 15.04.2011. 20:01 #315338

status: user
broj poruka: 280
Narocito obratite paznju na deo IV Zakona, koji se bavi zastitom potrosaca kod ugovora na daljinu (tu je onih `cuvenih` 14 dana za vracanje robe), kao i Clan 54, koji objasnjava pravne posledice nesaobraznosti.


:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
Wlada011 ... 15.04.2011. 21:32 #315360

status: user
broj poruka: 851
Prvo pravilo kupovine u Srbiji ako je ikako moguce ne kupiti ovde, drugo pravilo sve imati duplo kako bi eliminisao njihovu nadu da ces postati nestrpljiv i kupiti drugo. Trece voditi advokata sa sobom u kupovinu. Nikad nista nisam reklamirao i sada je doslo do toga da kartu stvarno trebam da reklamiram i ja se razmisljam da li da to uradim kao sto mi je proizvodjac rekao ili da je pustim da se upali. Tj ona se nece upaliti, usporice u igrici odjednom. Koliko god razlika bila mala sa bolje na gore tj sa 6970 na 5870 mi je grozno da prelazim makar i na mesec dana. Ali ako mora mora. Visa sila, nisam ja hteo da se to desi. Naravno uvekl postoji mogucnost da sacekam da situacija postane jos gora sa temp i samim tim se nadam da ce se pojaviti nesto zasta bi ova karta preko bila zamenjena.
Za 3 meseca njoj temp ne mogu da budu bolje nikako. Moze samo da se pojavi neka ludilo igrica koja ce je ugasiti kao prekidac.
Do pre 5 meseci mislio sam ako kinezima platis 300-400e za grafiku miran si sada vidim da nisam bio u pravu. Alaviji su nego sto sam mislio. Jure Amere a mi ispastamo, svemirski brod sa tehnologijom kasni, Amerki karaju zute ganglije sa njihovim kvalitetom i mi ispastamo.

Da cuo sam da Kinezi prave nove brodove koji ce zameniti penzionisani Discovery i Endevor. Astonautima vec uzimaju meru za sanduk. Ja mislim da kada bi onome u svemiru saopstili da je neki deo iz Kine zapao bi u takav sok da ne bi mogao da se povrati da se izvrsi zadatak, tresao bi se kao slogiran.



OOOOOOO Zasto ste SVIIII
COOLERMASTER, SAPHIRE, MSIII.
pored Corsair-EVGA tako jadniiii...
Zasto samo Srbi nevideeeee,
misle da sa Kinom imaju High END, la la la
Kina, Taiwan alea, aleeee...Serbian High End.

:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
Mixx ... 15.04.2011. 22:08 #315370

status: user
broj poruka: 2931
https://www.komparator.rs u Smederevu. cimaju se za musteriju vise nego sto bi za sebe. JESTE reklama. zasluzena

___________________________________________________
http://img810.imageshack.us/f/useyourcpu.jpg/

:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
mslavko82 Re: ... 16.04.2011. 00:28 #315398

status: user
broj poruka: 721
Stvarnost je iluzija prouzrokovana nedostatkom alkohola!

:: https://www.komparator.rs u Smederevu. cimaju se za musteriju vise nego sto bi za sebe. JESTE reklama. zasluzen
::

Jel si ti iz Smedereva? Pošto te `komparatore` nešto svi hvale - drugar iz Smedereva je isto bio oduševljen njima, uspeli su da mu iščupaju zamenu za lipsali štampač čak i kad ga je ovdašnji BG servis otkačio mesec dana pred kraj garancije sa obrazloženjem fizičkog oštećenja (znajući ga, nije nemoguće da je tako i bilo :))) )

Elem, što se mene tiče: Kimtec, Grappolo, Asbis su zaista fer i korektni u 99% slučajeva. Kod ostalih je situacija promenljiva, kako~kad, bukvalno zavisi na koga naletiši... Izuzev kod Pakoma - kod njih pomoći nema, samo motka... Srećom, pa odoše na doboš...

A što se zakona tiče - ovaj novi je gori od starog, samo finije upakovan, da deluje kao napredak... A problem nikad i nije bio u pisanoj reči, nego u njenoj primeni...
:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
gile23 Re: Re 16.04.2011. 00:52 #315408

status: user
broj poruka: 9121
Ti imas sigurno vise iskustva od mene, drugaru nije nesto radio monitor, kupio ga je u Winwin-u (isto sto i Alti), ovi odneli u Bg u servis jer po fazonu nesto ovde ne moze iako im je ovde centrala, tamo proverili sta je sa monitorom i za 7 ili 15 dana se coveku vratio monitor sa garancije, samo testiranje monitora je trajalo 5 dana. Ja kupio neki kuler, nije mogao da se namontira (falio mu je jedan deo), rekao da ne moze, ovi bez problema vratili pare.

Meni su u nekoj firmi (ne mogu da se setim kojoj) zamenili crknutu maticnu za dan-dva :).

Pozdrav!


:: Zavisi od firme do firme. Lično iskustvo, vrh je KimTec, dno dna je Alt
::
::
::
:: www :: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
STRANA 1 OD 1
Broj postavljenih tema: 60373. Broj poslatih odgovora: 647173.
Trenutno niste prijavljeni na PC Berzu i zbog toga imate status 'gosta'. Kao gost ne možete da šaljete poruke na Forum. Ako ste registrovani kao član PC Berze, prijavite se. Ako ste novi korisnik, molimo registrujte se da bi dobili mogućnost aktivnog učešća u radu Foruma.
- niste prijavljeni - samo za čitanje - zaključano
- nema novih poruka - ima novih poruka - ima novih tema
Slagalica.net
Microsystems d.o.o.
PCB Network: pcberza.rs | lisica.rs