odneo graficku u servis, za nedelju dana im posaljem mail sa pitanjem sta je bilo i istog dana su mi zamenili za nov proizvod. u pitanju je riknula 4870x2 nova 6970
Po zakonu 45 dana moras da cekas ako se oni tako postave.To je njhovo pravo.. Sve zavisi od firme do firme.Nekad dobijes za par dana,10 dana ili ti mesec..Zavisi i sta je u pitanju,koji proizvod ,da li ce ici na servis ili da li ga ima na stanju..
prodavca ili davaoca garancije, mada ja sam vecinu svojih komponenti kupio u atom-u i oni mi se cine kao skroz korektni , npr. riknula memara i ja im odnesem sve onako i plocu i procesor i memoriju , i oni zamene sve za dva dana a da mi nisu ni pogledali garanciju , sto me odusevilo .
Rok za odgovor potrosacu na izjavljenu reklamaciju je 15 dana, i u tom roku je trgovac duzan da na reklamaciju odgovori, i predlozi resenje (Clan 58 Zakona o zastiti potrosaca).
Takodje, obrati paznju da pojmovi saobraznosti (kao zakonska obaveza) i garancije (kao dodatnog osiguranja) nisu jednaki, vec da garancija moze iskljucivo davati veca prava od onih propisanih Zakonom, nikako manja.
Sto se saobraznosti tice (kao zakonske obaveze), za nju je odgovoran trgovac kod koga si robu kupio. Drugim recima, da li ces se zbog neispravnosti robe obratiti trgovcu (kao odgovornom za saobraznost) ili davaocu garancije (npr uvozniku) je tvoj izbor.
nisi u toku,od nove godine je kako je B011 napisao. zez je sto mogu da ti jave za 15 dana sta je u pitanju, ali od dobre volje trgovca je kada ce ti biti to vraceno (mislim, kad ti u zakonu pise nesto na fazon `u razumnom roku`, sta reci...).
asus p5k, e4400@3GHz, 212+, geil ultra 6gb, hd 6950 2gb, ga 9600gt oc silent wd3200aaks, wd5000aaks, wd6400aaks, f2 hd154ui, ss st85f-p
:: Po zakonu 45 dana moras da cekas ako se oni tako postave.To je njhovo pravo. :: Sve zavisi od firme do firme.Nekad dobijes za par dana,10 dana ili ti mesec..Zavisi i sta je u pitanju,koji proizvod ,da li ce ici na servis ili da li ga ima na stanju. :: :: Štangliranje :: :: :: ::
:: nisi u toku,od nove godine je kako je B011 napisao. zez je sto mogu da ti jave za 15 dana sta je u pitanju, ali od dobre volje trgovca je kada ce ti biti to vraceno (mislim, kad ti u zakonu pise nesto na fazon `u razumnom roku`, sta reci...) :: :: asus p5k, e4400@3GHz, 212+, geil ultra 6gb, hd 6950 2gb, ga 9600gt oc silen :: wd3200aaks, wd5000aaks, wd6400aaks, f2 hd154ui, ss st85f-p :: :: :: Po zakonu 45 dana moras da cekas ako se oni tako postave.To je njhovo pravo. :: :: Sve zavisi od firme do firme.Nekad dobijes za par dana,10 dana ili ti mesec..Zavisi i sta je u pitanju,koji proizvod ,da li ce ici na servis ili da li ga ima na stanju. :: :: :: :: Štangliranje :: :: :: :: :: :: :: ::
pa sad, bolje ili ne... valjda jeste. i nema na cemu, tu smo da pomognemo jedni drugima, zar ne?:)
asus p5k, e4400@3GHz, 212+, geil ultra 6gb, hd 6950 2gb, ga 9600gt oc silent wd3200aaks, wd5000aaks, wd6400aaks, f2 hd154ui, ss st85f-p
:: Tim bolje..I hvala za inffo :: :: @B01 :: + za tebe :: :: Štangliranje :: :: :: :: :: nisi u toku,od nove godine je kako je B011 napisao. zez je sto mogu da ti jave za 15 dana sta je u pitanju, ali od dobre volje trgovca je kada ce ti biti to vraceno (mislim, kad ti u zakonu pise nesto na fazon `u razumnom roku`, sta reci...) :: :: :: :: asus p5k, e4400@3GHz, 212+, geil ultra 6gb, hd 6950 2gb, ga 9600gt oc silen :: :: wd3200aaks, wd5000aaks, wd6400aaks, f2 hd154ui, ss st85f-p :: :: :: :: :: Po zakonu 45 dana moras da cekas ako se oni tako postave.To je njhovo pravo. :: :: :: Sve zavisi od firme do firme.Nekad dobijes za par dana,10 dana ili ti mesec..Zavisi i sta je u pitanju,koji proizvod ,da li ce ici na servis ili da li ga ima na stanju. :: :: :: :: :: :: Štangliranje :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: ::
U samom Zakonu nije bilo moguce propisati precizne rokove za servis, iz prostog razloga sto se razlikuju od jedne do druge vrste uredjaja. Razumni rok za servis bezicnog telefona nije isti kao za frizider. Ovakve stvari se i ne mogu precizno navoditi u opstem aktu kakav je zakon.
Iako se formulacija `razumni rok` cini suvise neodredjenom, ona daje mogucnost i potrosacu da se obrati trgovcu (kod koga je roba na servisu), i navede razloge zbog kojih veruje da je roba na servisu duze nego sto je `razumno`.
Upravo zato je i bitno kupovati kod proverenih firmi, sa kojima ste imali pozitivna iskustva, ili ste culi da su korektni - posto mnoge odredbe Zakona (pa i nacin samog resavanja reklamacije) pretpostavljaju dogovor trgovca i potrosaca, odnosno dobru voljiu obe strane da se nastala situacija razresi.
:: nisi u toku,od nove godine je kako je B011 napisao. zez je sto mogu da ti jave za 15 dana sta je u pitanju, ali od dobre volje trgovca je kada ce ti biti to vraceno (mislim, kad ti u zakonu pise nesto na fazon `u razumnom roku`, sta reci...) :: :: asus p5k, e4400@3GHz, 212+, geil ultra 6gb, hd 6950 2gb, ga 9600gt oc silen :: wd3200aaks, wd5000aaks, wd6400aaks, f2 hd154ui, ss st85f-p :: :: :: Po zakonu 45 dana moras da cekas ako se oni tako postave.To je njhovo pravo. :: :: Sve zavisi od firme do firme.Nekad dobijes za par dana,10 dana ili ti mesec..Zavisi i sta je u pitanju,koji proizvod ,da li ce ici na servis ili da li ga ima na stanju. :: :: :: :: Štangliranje :: :: :: :: :: :: :: ::
Narocito obratite paznju na deo IV Zakona, koji se bavi zastitom potrosaca kod ugovora na daljinu (tu je onih `cuvenih` 14 dana za vracanje robe), kao i Clan 54, koji objasnjava pravne posledice nesaobraznosti.
Prvo pravilo kupovine u Srbiji ako je ikako moguce ne kupiti ovde, drugo pravilo sve imati duplo kako bi eliminisao njihovu nadu da ces postati nestrpljiv i kupiti drugo. Trece voditi advokata sa sobom u kupovinu. Nikad nista nisam reklamirao i sada je doslo do toga da kartu stvarno trebam da reklamiram i ja se razmisljam da li da to uradim kao sto mi je proizvodjac rekao ili da je pustim da se upali. Tj ona se nece upaliti, usporice u igrici odjednom. Koliko god razlika bila mala sa bolje na gore tj sa 6970 na 5870 mi je grozno da prelazim makar i na mesec dana. Ali ako mora mora. Visa sila, nisam ja hteo da se to desi. Naravno uvekl postoji mogucnost da sacekam da situacija postane jos gora sa temp i samim tim se nadam da ce se pojaviti nesto zasta bi ova karta preko bila zamenjena. Za 3 meseca njoj temp ne mogu da budu bolje nikako. Moze samo da se pojavi neka ludilo igrica koja ce je ugasiti kao prekidac. Do pre 5 meseci mislio sam ako kinezima platis 300-400e za grafiku miran si sada vidim da nisam bio u pravu. Alaviji su nego sto sam mislio. Jure Amere a mi ispastamo, svemirski brod sa tehnologijom kasni, Amerki karaju zute ganglije sa njihovim kvalitetom i mi ispastamo.
Da cuo sam da Kinezi prave nove brodove koji ce zameniti penzionisani Discovery i Endevor. Astonautima vec uzimaju meru za sanduk. Ja mislim da kada bi onome u svemiru saopstili da je neki deo iz Kine zapao bi u takav sok da ne bi mogao da se povrati da se izvrsi zadatak, tresao bi se kao slogiran.
OOOOOOO Zasto ste SVIIII COOLERMASTER, SAPHIRE, MSIII. pored Corsair-EVGA tako jadniiii... Zasto samo Srbi nevideeeee, misle da sa Kinom imaju High END, la la la Kina, Taiwan alea, aleeee...Serbian High End.
Stvarnost je iluzija prouzrokovana nedostatkom alkohola!
:: https://www.komparator.rs u Smederevu. cimaju se za musteriju vise nego sto bi za sebe. JESTE reklama. zasluzen ::
Jel si ti iz Smedereva? Pošto te `komparatore` nešto svi hvale - drugar iz Smedereva je isto bio oduševljen njima, uspeli su da mu iščupaju zamenu za lipsali štampač čak i kad ga je ovdašnji BG servis otkačio mesec dana pred kraj garancije sa obrazloženjem fizičkog oštećenja (znajući ga, nije nemoguće da je tako i bilo :))) )
Elem, što se mene tiče: Kimtec, Grappolo, Asbis su zaista fer i korektni u 99% slučajeva. Kod ostalih je situacija promenljiva, kako~kad, bukvalno zavisi na koga naletiši... Izuzev kod Pakoma - kod njih pomoći nema, samo motka... Srećom, pa odoše na doboš...
A što se zakona tiče - ovaj novi je gori od starog, samo finije upakovan, da deluje kao napredak... A problem nikad i nije bio u pisanoj reči, nego u njenoj primeni...
Ti imas sigurno vise iskustva od mene, drugaru nije nesto radio monitor, kupio ga je u Winwin-u (isto sto i Alti), ovi odneli u Bg u servis jer po fazonu nesto ovde ne moze iako im je ovde centrala, tamo proverili sta je sa monitorom i za 7 ili 15 dana se coveku vratio monitor sa garancije, samo testiranje monitora je trajalo 5 dana. Ja kupio neki kuler, nije mogao da se namontira (falio mu je jedan deo), rekao da ne moze, ovi bez problema vratili pare.
Meni su u nekoj firmi (ne mogu da se setim kojoj) zamenili crknutu maticnu za dan-dva :).
Pozdrav!
:: Zavisi od firme do firme. Lično iskustvo, vrh je KimTec, dno dna je Alt :: :: ::
Broj postavljenih tema: 60373. Broj poslatih odgovora: 647173. Trenutno niste prijavljeni na PC Berzu i zbog toga imate status 'gosta'. Kao gost ne možete da šaljete poruke na Forum. Ako ste registrovani kao član PC Berze, prijavite se. Ako ste novi korisnik, molimo registrujte se da bi dobili mogućnost aktivnog učešća u radu Foruma.