Mogu vam reci da sam prijatno iznenadjen i odusevljen, Imao sam problem da su mi bratu prodali plocu i pastu( koja je bila beton pasta za vezivanje hladnjaka bez kopci), i posto mi je to napravilo problem jer smo je stavili na procesor, odnosno nikad je ne bi mogli odlepiti.
I posto nisam znao sta da radim obratio sam se preko sajta njihovoj direkciji i javio mi se njihov sef i sve je sredio ocas posla, ploca nam je zamenjena nova, stavljen novi procesor E5700 (3ghz ,2 mb cache) umesto dotadasnjeg E2160 (1.8 ghz 1mb cache) sa coolerom i sredjen kommplet sa njihovom ugradnjom i sve...
Stvarno sam pozitivno iznenadjen, jer nisam verovao da to moze u Srbiji, a o sefu da ne pricam koliko je covek ljubazan i predusretljiv, tako da eto moj neki nacin da se oduzim je da postavim post ovde i da stvarno odozgo (centrala Gigatrona) neko vidi sve, i ispravljaju greske svojih zaposlenih. Ovo mi daje nadu da se ipak u ovoj drzavi moze nesto promeniti na bolje, svaki put se pocinje Malim korakom!
Stvarno su perfektni!Ja sam imao problem sa Altek 5.1 sistemom koji je 2 puta crkao!Oba puta je u kratkom roku popravljen a za drugi put nisam ni imao garanciju istekla je ali su ljudi to uradili nisu pravili nikakav problem.Stvarno sve pohvale!!!
Secam se da sam to procitao ovde pre nedelju-dve. Bas me zanimalo sta se dalje izdesavalo... Drago mi je sto je problem resen i sto si dobre utiske podelio sa svima.
Pozdrav!
:: Mogu vam reci da sam prijatno iznenadjen i odusevljen, Imao sam problem da su mi bratu prodali plocu i pastu( koja je bila beton pasta za vezivanje hladnjaka bez kopci), i posto mi je to napravilo problem jer smo je stavili na procesor, odnosno nikad je ne bi mogli odlepiti :: :: I posto nisam znao sta da radim obratio sam se preko sajta njihovoj direkciji i javio mi se njihov sef i sve je sredio ocas posla, ploca nam je zamenjena nova, stavljen novi procesor E5700 (3ghz ,2 mb cache) umesto dotadasnjeg E2160 (1.8 ghz 1mb cache) sa coolerom i sredjen kommplet sa njihovom ugradnjom i sve.. :: :: Stvarno sam pozitivno iznenadjen, jer nisam verovao da to moze u Srbiji, a o sefu da ne pricam koliko je covek ljubazan i predusretljiv, tako da eto moj neki nacin da se oduzim je da postavim post ovde i da stvarno odozgo (centrala Gigatrona) neko vidi sve, i ispravljaju greske svojih zaposlenih. Ovo mi daje nadu da se ipak u ovoj drzavi moze nesto promeniti na bolje, svaki put se pocinje Malim korakom ::
Hehe, pa dobro, ja sam iskreno bio malo pesimista, jer sam pomislio kao i sve sto ovde ide, neka bzv opravdanja i bla bla....
Al eto stvarno sam srecan sto se dosledno postuje garancija i tudje vreme, covek nije morao da mi da novi procesor, posto je ovaj od brata bio polovan, al sef je bio korektan i rekao da je to njihov nacin da se izvine zbog neugodnosti i izgubljenog vremena, I`m speechless :)
:: Hehe, pa dobro, ja sam iskreno bio malo pesimista, jer sam pomislio kao i sve sto ovde ide, neka bzv opravdanja i bla bla... :: :: Al eto stvarno sam srecan sto se dosledno postuje garancija i tudje vreme, covek nije morao da mi da novi procesor, posto je ovaj od brata bio polovan, al sef je bio korektan i rekao da je to njihov nacin da se izvine zbog neugodnosti i izgubljenog vremena, I`m speechless : :: :: ::
Evo ja cak da ne poverujete imam bas pozitivno iskustvo sa pakom servisom. Brzo su mi vratili, sredili, bez smaranja. Znaci svuda moze lepo kad se hoce
LG 42LD420, Athlon II x4 630, Asus M4A87TD/USB3, Kingston HyperX 2x2Gb DDR3 1600 cl9 Black Limited Edition, Gigabyte HD6870, SpinPoint F3 1tb, WD5000AAKS 500gb, Chieftec GPS-550AB-A 550W, NZXT Apollo
:: i da kaze kako lazes.Jer u Srbiji garancija ne postoji,svi su lopovi i prevaranti,a gaarncije se stampaju umesto WC papira :: :: :: http://www.youtube.com/watch?v=CYSAyPNR7qg :: :: ::
:: Odlicna vest,samo da srede stvari u maloprodaji....... :: Nude nesto sto nemaju na stanju po extra cenama,a posle daju opciju kupovine skupih stvari.
Korektni su oni, ja sam jednom ostavio hard i zvali su me posle 20-ak dana i zamenili za nov... A drugi put je bilo napajanje i to je trajalo mozda 15-ak dana... Ali ja za sada imam samo pozitivno iskustvo, mada su i oni deraci i uvaljivaci.
Pa... i ovo se može svrstati pod pozitivnu kritiku.
Poštenije bi bilo objaviti listu firmi koje ne treba nikako kuditi, a pohvale su dobrodošle.
Kako god, lepo je videti da se iznose i pozitivna iskustva sa servisima. To znači da postoje i normalni ljudi, na obe strane.
Pozdrav!
Vlada
:: :: Znači ovaj forum je da padneš od smeha :: :: Može neko od firmi da se hvali, ali ako ti neko zadaje glavobolju ne smeš da širiš loš glas :: :: Baš demokratski :: ::
♪♪♪`We came acoss the West Sea We didn`t have much idea Of the kind of climate waiting We used our hands for guidance Like the children of a preacher Like a dry tree seeking water Or a daughter Nice `n` sleazy Nice `n` sleazy does it Does it every time.
An angel came from outside Had no halo Had no father With a coat of many colours He spoke of brothers many Wine and women Song aplenty He began to write a chapter In history Nice `n` sleazy Nice `n` sleazy does it Does it every time. `♪♪♪
:: :: Znači ovaj forum je da padneš od smeha :: :: Može neko od firmi da se hvali, ali ako ti neko zadaje glavobolju ne smeš da širiš loš glas :: :: Baš demokratski :: ::
:: :: Znači ovaj forum je da padneš od smeha :: :: Može neko od firmi da se hvali, ali ako ti neko zadaje glavobolju ne smeš da širiš loš glas :: :: Baš demokratski :: ::
Voleo bi da svako od vas provede ako ne mesec,makar nedelju dana u nekom od servisa,maloprodaji pa da mi onda kaze svoje misljenje o serviserima,prodavcima i normalno kupcima. Mnogo smo komplikovan narod i uglavnom problem sagledamo samo iz jednog ugla. Samo iz ugla koji nama odgovara i druga nas strana ne zanima.Ja sam imao tu srecu i nesrecu da sam bio na sve tri strane i donekle sam upoznat sa mnogo razlicitih ljudi ali sve se moze resiti normalnim tonog i razgovorom,to jest dogovorom. Svaka cast ljudima koji rade u servisima i imaju nerve kao sajle za hiljade opravdanih i neopravdanih reklamacija. Ovim putem molim sve ljude da i oni imaju strpljenja za druge koji su prema njima fer i korektni!
@VladaTS - u pravu si, imaju problem u maloprodaji sa radinicima pojedinim, sto mi je i sam sef potvrdio , cak mi je i rekao `Pa dokle vise da im pricam 100 puta da ne rade iste greske i oni opet, ne brinite, ovo ce njima biti odbijeno od plate, pa nek misle iduci put sta nude i prodaju` Jeste ne popularan potez da nekog udaras po dzepu , al ako Boze moj ti nekom non stop moras nekom da objasnjavas istu stvar po 1000 puta, to stvarno nema smisla.
Broj postavljenih tema: 60373. Broj poslatih odgovora: 647173. Trenutno niste prijavljeni na PC Berzu i zbog toga imate status 'gosta'. Kao gost ne možete da šaljete poruke na Forum. Ako ste registrovani kao član PC Berze, prijavite se. Ako ste novi korisnik, molimo registrujte se da bi dobili mogućnost aktivnog učešća u radu Foruma.