Vidim da je ovo kategorija SERVIS ,pa se nadam da je pravo mesto. Interesuje me da li neko zna koliko po starom zakonu je vreme u kom pokvareni uređaj pod garancijom mora da se vrati vlasniku ili se u suprotnom dobije novi? hvala Reč je o televizoru u mom slučaju, Samsung - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - AMD Phenom 2 1090t,Gigabyte 870A-UD3,4gb Exceleram 1800mhz,Sapphire HD 6870,2x2 TB Samsung HDD,NZXT m59
45 dana krajnji rok u kojem je po starom zakonu servis duzan da vrati popravljeni proizvod ili da ga zameni novim.Sada to i nije bitno zato sto je stupanjem novog zakona 01. januara 2011. stari zakon automatski prestao da vazi.Takodje,vecinu nadleznosti je sada preuzeo centar za zastitu potrosaca umesto trzisne inspekcije. http://www.youtube.com/watch?v=ojJUzv88Els&feature=topvideos
ali moj ti je savet da ih zoves posle nedelju dana od kad si ostavio tv na popravku ili da im posaljes mail. tako sam ja uradio i sutradan su me pozvali da mi kazu sta se desava....
ne moze da vazi.Novi zakon je stupio na snagu i po njemu postupa centar za zastitu potrosaca i trzisna inspekcija.Ja sam takav odgovor dobio od nekoliko trzisnih inspektora u vezi reklamacije koju jos uvek jurim zato sto je Pa(t)kom odbio da primi uredjaj na servis. http://www.youtube.com/watch?v=ojJUzv88Els&feature=topvideos
- odneses neispravan proizvod - oni prime proizvod i krenu sa utvrdjivanjem kvara - U ROKU OD 15 DANA moraju da ti jave da li je prozivod nesipravan i ako jeste da li moze da se popravi ili sledi zamena za isti proizvod ili proizvod slicnih karakteristika. - Ako ne moze da se popravi, oko zamene se dogovorite i to je to - Ako moze da se popravi oni kazu treba nam toliko i toliko da popravimo posto moramo da narucimo neki deo ili ne znam ni ja sta.
Tako se radi e sad ako ste vi da izvinete volovi pa vam nesto sedi u servisu 45 dana to je drugo, ili ako ste naleteli na neke neozbiljne ljude...ali i tim neozbiljnim moze da se zapreti inspekcijom itd...
:: 45 RADNIH dana, znaci bez vikenda i praznika. :: :: Nisam verovao ali tako je.. :: :: AMD Phenom II x6 1055 - 2.8Ghz :: 5 Gb RAM Kingston hyperX genesis 1600MHz cl :: 470 gtx gigabyte 1280 ddr5 320 bi :: MB:MSI 760GM-E5 :: Chieftec Drago :: LC power 600 :: CpuCooler:Titan-Vanes :: Mouse:mx518 :: ::
Crklo je ortaku napajanje , odneseno je u prodavnicu jer je bilo pod garancijom , ljudi kod kojih je kupio su ispali ok i dali mu neko cisto da ima komp u radnom stanju, bilo kakvo opterecenje tj igre ili zahtevniji softwer bi napravile sranje, oni poslali distributerima i oni kazu posle nekih 10-ak dana da ne moze da se popravi i da ce dobiti drugo. Indenticno takvo ili drugo trenutno nisu imali pa je morao da ceka da stigne sledeca nabavka da bi imali sa cime da mu zamene, i to moze da ceka 45 RADNIH DANA od trenutka kad je odneo u servis, to je po zakonu mozes da nazivas nekoga volom ili da zoves inspekciju ali na garanciji koju si dobio pise da mugu da zadrze proizvod 45 RADNIH DANA, ako su skotovi mogu...A nakon isteka 45 radnih dana u koliko nemaju da ti zamene ili ako ti jednostavno ne zelis drugo, obavezni su da ti vrate novac.Nema potrebe da nazivas neke ljude volovima jer ako neko u servisu hoce da te jebe, moze, nezavisno da li si vo ili ne...
Ti i ostali sto pre shvatite da GARANCIJA NIJE ZAKONSKI AKT TO BOLJE PO TEBE...ono sto pise u zakonu je jedino merodavno... Nemoj se vredjati nista tebi ruzno nisam mislio reci, ako si se uvredio izvini, nisam misli oda si ti vo nego sam pricao uopsteno...
Jedino sto je bitno a u garanciji pise je DUZINA GARANCIJE 24 ili 36 meseci...(ili duze), ostalo je totalno irelevantno i racuna se samo ono sto pise u zakonu...
Da ne pricam da mnogi u nasoj zemlji jos uvek ne znaju razliku izmedju dva pojma: SAOBRAZNOST i GARANCIJA ili ti dve engleske reci: WARRANTY and GUARANTEE, mnogi misle da je to jedno isto...
:: Crklo je ortaku napajanje , odneseno je u prodavnicu jer je bilo pod garancijom , ljudi kod kojih je kupio su ispali ok i dali mu neko cisto da ima komp u radnom stanju, bilo kakvo opterecenje tj igre ili zahtevniji softwer bi napravile sranje, oni poslali distributerima i oni kazu posle nekih 10-ak dana da ne moze da se popravi i da ce dobiti drugo. Indenticno takvo ili drugo trenutno nisu imali pa je morao da ceka da stigne sledeca nabavka da bi imali sa cime da mu zamene, i to moze da ceka 45 RADNIH DANA od trenutka kad je odneo u servis, to je po zakonu mozes da nazivas nekoga volom ili da zoves inspekciju ali na garanciji koju si dobio pise da mugu da zadrze proizvod 45 RADNIH DANA, ako su skotovi mogu...A nakon isteka 45 radnih dana u koliko nemaju da ti zamene ili ako ti jednostavno ne zelis drugo, obavezni su da ti vrate novac.Nema potrebe da nazivas neke ljude volovima jer ako neko u servisu hoce da te jebe, moze, nezavisno da li si vo ili ne.. :: :: Poz :: :: :: AMD Phenom II x6 1055 - 2.8Ghz :: 5 Gb RAM Kingston hyperX genesis 1600MHz cl :: 470 gtx gigabyte 1280 ddr5 320 bi :: MB:MSI 760GM-E5 :: Chieftec Drago :: LC power 600 :: CpuCooler:Titan-Vanes :: Mouse:mx518 :: ::
Ma sve je ok, ne vredjam se ja , samo sam hteo da ti kazem da mogu da jebu ako su skotovi 45 dana i to radnih, naravno da im se ne isplati jer nikad vise nista u zivotu neces da uzmes kod njih niti ces da ih preporucis bilo kome, ali na toj garanciji bukvalno tako pise, dzaba inspekcije dreka ili vika.Jednostavno ti kazu nema na stanju i nemamo nista slicno da zamenimo i AKO hoce , nazalost, mogu da te jebu laganica 45 dana
Trebao si da preformulises malo da se ne bi svi ljudi koji su postavili kometare osetili prozvanim bez razloga.Vec sam gore naveo da sada vecina nadleznosti oko reklamacija spada u resor centra za zastitu potrosaca a ne trzisne inspekcije zato sto skotovi koji su pravili novi zakon ne umeju da ga protumace.Ja,na primer, imam drugaciji problem jer cekam dva meseca da se inspekcija i centar za potrosace dogovore i rastumace ko je nadlezan sto Pakom ne priznaje svoju garanciju.Cime ja sad da pretim inspekciji? :) http://www.youube.com/watch?v=ojJUzv88Els&feature=topvideos
:: generaliyujete bez potrebe, stvar je ovakva :: :: - odneses neispravan proizvo :: - oni prime proizvod i krenu sa utvrdjivanjem kvar :: - U ROKU OD 15 DANA moraju da ti jave da li je prozivod nesipravan i ako jeste da li moze da se popravi ili sledi zamena za isti proizvod ili proizvod slicnih karakteristika :: - Ako ne moze da se popravi, oko zamene se dogovorite i to je t :: - Ako moze da se popravi oni kazu treba nam toliko i toliko da popravimo posto moramo da narucimo neki deo ili ne znam ni ja sta :: :: Tako se radi e sad ako ste vi da izvinete volovi pa vam nesto sedi u servisu 45 dana to je drugo, ili ako ste naleteli na neke neozbiljne ljude...ali i tim neozbiljnim moze da se zapreti inspekcijom itd.. :: :: :: :: :: 45 RADNIH dana, znaci bez vikenda i praznika. :: :: :: :: Nisam verovao ali tako je.. :: :: :: :: AMD Phenom II x6 1055 - 2.8Ghz :: :: 5 Gb RAM Kingston hyperX genesis 1600MHz cl :: :: 470 gtx gigabyte 1280 ddr5 320 bi :: :: MB:MSI 760GM-E5 :: :: Chieftec Drago :: :: LC power 600 :: :: CpuCooler:Titan-Vanes :: :: Mouse:mx518 :: :: :: ::
Radim u servisu ali necu da branim ni servis ni kupce. Zakon je napisan kao nogom.Po starom je 45 dana rok za resavanje reklamacije a po novom u razumnom roku,uzas. Pitali smo institucije i inspekciju sta to znaci ali ni oni nemaju blage veze.Zatim se jedan snasao irekao da se do daljnjeg postupa po novom zakonu od 45 dana dok se ne izbace neke izmene zakona ili ti trt mrt.Neznaju oni da rade ni svoj posao ali drzava nam je takva.Onog ko je citav zivot radio povrtarstvo ubacis da bude zaduzen za telekomunikacije a tog coveka bacis da bude zaduzen za saobracaj i sve to kada smutis mozes da prospes u kantu........izvinjavam se svima na dugackom tekstu ali sam besan!!!
Broj postavljenih tema: 60373. Broj poslatih odgovora: 647173. Trenutno niste prijavljeni na PC Berzu i zbog toga imate status 'gosta'. Kao gost ne možete da šaljete poruke na Forum. Ako ste registrovani kao član PC Berze, prijavite se. Ako ste novi korisnik, molimo registrujte se da bi dobili mogućnost aktivnog učešća u radu Foruma.