`PRIMER TREĆI: Pismo Kristine Vukanović Poslednjih dana se često govori o zaštiti potrošača, o novim zakonima koji na mnogo načina `štite` potrošače, a štete prodavcima. Naime, roba koja nije odgovarujećeg kvaliteta može se bez ikakvih problema menjati ili se novac dat za robu vraća kupcu. A kako prolaze oni koji robu usled kvara predaju ovlašćenom servisu, da li su i oni zaštićeni ovim zakonom? Naš `slučaj` je počeo 21. oktobra, kad smo pozvali MSI servis zbog kvara na laptopu, koji je još pod garancijom. Serviseri su po laptop došli na kućnu adresu, i odneli ga u servis. Nakon nekoliko dana pozvali smo call centar kako bismo saznali da li je kvar otkriven. Rečeno nam je da je kvar otkriven, ali da se ne može popraviti, pa nam sleduje novi laptop. Ta vest nas je obradovala, ali ne zadugo. Dani su prolazili, a nama je postajalo sumnjivo što se niko iz ove kompanije ne oglašava povodom našeg slučaja. S vremena na vreme smo se obraćali call centru, ali uvek su nam isto odgovarali: `Budite strpljivi, ovih dana ce vam se javiti Aleksandar Ilić, u čijoj ste nadležnosti.` A Aleksandra Ilića nema pa nema. Kako je zakonski rok za vraćanje proizvoda sa popravke od 45 dana uveliko prošao, obratili smo se i inspekciji koja je pažljivo saslušala nas problem i upozorila nas da rešavanje našeg problema može da potraje. Nakon više od tri meseca, jedna od službenica call centra nam je čak dala informaciju da je naš laptop popravljen i da je `izašao` iz servisa 24. januara i da ce stići do nas u roku od 48 sati. Dani su prolazili, a laptop se nije pojavljivao. Zatim, kako bismo proverili šta nije u redu, da li isporuka kasni zbog poledice ili nekog od štrajkova, dobili smo i broj telefona MSI servisa u koji je laptop odnet. Kad smo dali podatke radniku servisa, on nam je ljubazno saopštio da proizvod pod tim imenom ne postoji u servisu niti je postojao. A kad je saslušao čitav istorijat našeg slučaja, radnik mi je rekao: `Gospođo, pre bih Vam poverovao da ste mi rekli da ste sinoć videli vanzemaljce, nego da je Vas laptop u servisu od 21. oktobra.` Tada sam već počela i ja da sumnjam da li je laptop uopšte i postojao. I tako dolazimo do dana kad nam se već pomenuti Aleksandar Ilić javio i rekao da on `ima rešenje za nas`. Kaže da će nas pozvati izvesni Milan, koji će nam pomoći. Milan se nije javio pa smo došli i do njegovog broja telefona. Kroz razgovor gospodin Milan nas je obavestio da će izvesna Vesna rešiti nas problem. A od Vesne ni traga ni glasa. Vesna možda i ne postoji. Možda i naš laptop ne postoji! Vise nisam sigurna ni u šta!`
Pa ako su došli na kućnu adresu po laptop, onda su morali da izdaju i neku potvrdu-revers da su ga primili na servis. Sa tim papirom se lepo ode u inspekciju.
http://www.youtube.com/watch?v=WBmVxATDSJ0 Moje sokoćalo i3 550 Asus P7P55D PRO 2Gb DDR3 (neka na 1066) Asus 8800GTS Čifteković 0,35KW HDD WD crni 1Tb, WD zelembać 1Tb i WD zelembać 1,5Tb
Moraju imati neku potvrdu da je laptop preuzet! Ali nije da ne verujem u pricu imao sam slicnu zvrcku sa Pakomom! Crko monitor i odnesem tamo najblizi servis LG-a je Pin (fala bogu na par km od radnje) i covek kaze da ga je odma taj dan posalo iz radnje u servis! E sad zovem pin da vidim sta se dogadja sa monitorom posle 7 dana kazu tako nesto nije stiglo! Odem u Pakom licno kazu poslato taj dan popodne kad sam doneo, ja se vrnem kuci zovem PIN covek fino kulturno mi izdiktira koje modele je primio kad i da je zadnji model primljen od pakoma neki 19` koji je stigao 15 dana pre mog kvara uopste! Ja ponovo u Pakom aa ne brinite tu je negde ima tu jos vremena da se to sredi! 40-i dan ja zovem jer je pred istek 45 dana kako sam ga odneo (zvao sam i u medjuvremenu al odgovor je bio uvek isti jos je na servisu) i javi se sef radnje kaze dobro ste nas podsetili da mi to uradimo, barem da poguramo da se to sredi na vreme! Proslo 45 dana odem tamo, monitor nije stigao, dogovorim se sa trgovce da cu da uzmem drugi monitor u toj vrednosti i on lepo kaze moze samo moram doci malo kasnije da oni srede papire! zove me covek posle dva sata kaze monitor je kod nas tek 42-3 dana kao bice gotov do utorka! A na papiru lepo stoji datum kad sam ga odneo! I tako pokusao ja da se dogovorim ki covek oni nisu hteli ja zapucao u inspekciju cekali ljudi par dana stigomoitor i zovu me da podignem robu! Ja reko ja ostajem pri prijvi koju sam podneo i reko taj monitor sad zadrzite! I cekali jos par dana da vide ocu da odustanem i stize poziv da dodjem u radnju da se dogoorimo kako se to ne bi vuklo po inspekciji! Otiso tamo uzo parei shvati da u ovoj zemlji Srbiji nista ne moze da se resi na fin i kulturan nacin!
Neces da verujes, ali ja sam imao bas fino iskustvo sa msi i pakom, brzo sredili i vratili nazad, iako su kap ustanovili da je kvar zbog fizickog ostecenja, iako nije tacno, al nebitno, sredili su i vratili. I ja sam bio u cudu.
LG 42LD420, Athlon II x4 630, Asus M4A87TD/USB3, Kingston HyperX 2x2Gb DDR3 1600 cl9 Black Limited Edition, Gigabyte HD6870, SpinPoint F3 1tb, WD5000AAKS 500gb, Chieftec GPS-550AB-A 550W, NZXT Ap
:: Da ih je Dejvid Linc spajao nebi ih bolje nasao... : :: :: S1000R :: ::
Pa ima nas desetak sa Bencmark foruma, koji vise od tri meseca nemamo graficke kartice koje smo platili. Sutra je prelomni dan kad potrazujemo novac nazad. Ukoliko se odmah ne posalje novac, krece kolektivna tuzba. U rezervatu ne moze da prezivis ako se prikazes normalnim, vec samo silom.
Thermaltake Soprano RS 200 Seasonic S12D, 850w Super Silent Intel Q6600. CM - TX3 Asus P5QL-E Kingston Hyper X - 4x1 gb.,1066Mhz WD Caviar 640 Gb, Samsung F3, 1Tb Gigabyte 6850 1Gb, Windforce
To je sve verovatno zato što je Aleksandar Ilić u to vreme bio na Farmi
Šalim se malo, naravno. A sada malo ozbiljnije:
Ako nemaš revers da si predao laptop serviseru, sa uredno overenim potpisom i pečatom, onda slobodno zaboravi na laptop.
Ako sve to imaš, onda dosađuj inspekciji, ako ne pomogne lokalna, zovi republičku. Ako ni to ne upali, obrati se lokalnom zaštitniku građana ( narodni davokat, obmunsman ili tako nešto ) pa vidi da li on to može da potera po službenoj dužnosti ili da ti da neki savet.
Naravno, ostaje ti i mogućnost da pozoveš BE92 i sve lepo izneseš u javnost. Ali to samo ako imaš čvrste dokaze da te ne bi tužili posle.
zar nema neki racun da je kupila lap kod njih .. tad i tad .. to sad ni cak noris nemoze da resi .. MSI strasno treba nekom glavu da razbijes za 300e .
Broj postavljenih tema: 60373. Broj poslatih odgovora: 647173. Trenutno niste prijavljeni na PC Berzu i zbog toga imate status 'gosta'. Kao gost ne možete da šaljete poruke na Forum. Ako ste registrovani kao član PC Berze, prijavite se. Ako ste novi korisnik, molimo registrujte se da bi dobili mogućnost aktivnog učešća u radu Foruma.