Korisnik:   Lozinka:   
Beograd Novi Sad Kragujevac Niš
PC Berza Forum : Ver. 2.35
Najnovije teme Najnoviji odgovori Prikačene teme Najaktivnije teme Najčitanije teme
Pronađi : U : Pretraži :
Forum : Komponente
Servis i "overklokovanje"
Stručna servisna ugradnja
STRANA 1 OD 1
vladarko Stručna servisna ugradnja 27.01.2011. 16:52 T33110

status: user
broj poruka: 4228
Hard disk kupljen u Emmi-ju, garancija Asbis.

***

`Ukoliko je nemoguće popraviti uređaj kupac ima pravo na zamenu proizvoda za isti, sličan ili odgovarajuće zamenski proizvod, u zavisnosti od raspoloživosti i vekta trajanja proizvoda - uz saglasnost vlasnika proizvoda`

***

`NAPOMENA: ovaj proizvod zahteva stručnu sevisnu ugradnju, reklamacija neće biti usvojena ako deo ovog garantnog lista koji se odnosi na servis, nije popunjen i overen`

***

Kao što je navedeno, mašti jadnika koji mora da reklamira proizvod ostavlja se na volju šta će mu biti ponuđeno kao zamenski proizvod. Nigde ne piše da je zamenski proizvod obavezno nov. Mogućih varijacija na temu je bezbroj.

Kupio sam hard disk, ali nisam stručno osposobljen za ugradnju SATA3 diskova, bahat sam i zanemarim tu važnu napomenu i ispostavi se da je disk neispravan. Avaj, svoj novi disk moram da nosim na ugradnju u stručni servis, pretražujem sajtove da proverim ko se reklamira kako je ovlašćen i stručan...

Horor! Stručna ugradnja se prepoznaje na kilometar. Ima i takve koja se ne može prepoznati. Isplati se otvoriti agenciju ili servis, kao oni što popunjavaju obrasce pored milicije: overavam garantne listove za hardver.

Slažem se da ima neke logike, ali pakujte i uputstvo za korišćenje i ugradnju sa svim uređajima, pa će biti manje reklamacija na samom startu. Uvozite kvalitetne komponente, a ne one koje ste kupili na tonu, pa AkoProđeProđe.

Da li ovo znači da sada svaku komponentu računara mora da ugradi stručno lice? Stručno: za šta?


Pozdrav!

Vlada
:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
raic re 27.01.2011. 17:10 #288390

status: user
broj poruka: 9006
Ne mora da ugrađuje odobreno lice, to svuda piše pa nikom ništa.
A za zamenu uvek možeš da se dogovoriš, u najgorem slučaju ako im stisneš muda malo jače.


Always carry a flask of whiskey in case of snakebite.
Furthermore, always carry a small snake.


:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
dukiduledu na zalost 27.01.2011. 17:12 #288392

status: user
broj poruka: 826
ovaj novi zakon o ``zastiti potrosaca`` je izgleda daleko manje zastitnicki,nego oni pre....
:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
vladarko Re: re 27.01.2011. 17:14 #288394

status: user
broj poruka: 4228
Ma, iznervirao sam se, jer sam uzeo garantni list da popunim podatke vezane za serijski broj i pročitam ovo, mislim da to nisam video do sada.

Pozdrav!

Vlada

:: Ne mora da ugrađuje odobreno lice, to svuda piše pa nikom ništa
:: A za zamenu uvek možeš da se dogovoriš, u najgorem slučaju ako im stisneš muda malo jače
::
::
:: Always carry a flask of whiskey in case of snakebite
:: Furthermore, always carry a small snake.

::
::
:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
raic Re: Re: re 27.01.2011. 17:18 #288397

status: user
broj poruka: 9006
Opušteno, to piše svuda pa se desi da ti zamene grafičku koja ima jednu veliku lepu čađavu rupu tamo gde bi trebalo da joj je gpu i tragove od pajsera svuda po štampanoj ploči.

Always carry a flask of whiskey in case of snakebite.
Furthermore, always carry a small snake.


:: Ma, iznervirao sam se, jer sam uzeo garantni list da popunim podatke vezane za serijski broj i pročitam ovo, mislim da to nisam video do sada.
::
:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
dkocic Garancija 27.01.2011. 17:21 #288399

status: user
broj poruka: 103
Uvek je bilo tako i sam si se uverio da si dobio krsh a prodavac ne zna dal si se bacao sa njim il ti je takva sudbina. S`obzirom da mi sve znamo nekad izvuces deblji kraj, da si odneo u strucan servis ne bih obijao pragove nego na jednom mestu bih zavrsio svoj problem. Sve je relativno aj`d u zdravlje
:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
Mixx ... 27.01.2011. 17:24 #288401

status: user
broj poruka: 2931
vracamo se na onu pricu od pre neki dan: kupujte tamo gde vas postuju. drzim se tog pravila i nikad nisam imao problem. e sad, sto tog momenta kad meni treba nemaju hdd samsung nego wd, ili athlon 245 a ja bih 250... mada ni to nije problem, ako su korektni i skontaju da ste stalna musterija iscimace se da vam nabave, bar je tako u mom slucaju.
___________________________________________________
http://img339.imageshack.us/img339/9292/retardlz.jpg

:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
vladarko Re: Garancija 27.01.2011. 17:29 #288408

status: user
broj poruka: 4228
Malo sam bio ironičan, moj hard disk je ispravan, ali navodim situaciju koja može svakom da se desi. Već vidim da kod kupovine sledeće komponente me prodavac upozorava da je za ostvarenje garancije potrebna stručna ugradnja.


Pozdrav!

Vlada

:: Uvek je bilo tako i sam si se uverio da si dobio krsh a prodavac ne zna dal si se bacao sa njim il ti je takva sudbina. S`obzirom da mi sve znamo nekad izvuces deblji kraj, da si odneo u strucan servis ne bih obijao pragove nego na jednom mestu bih zavrsio svoj problem. Sve je relativno aj`d u zdravlje
:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
toothless Asbis je ok sto se tice reklamacije 27.01.2011. 17:39 #288414

status: user
broj poruka: 3241
Ja sam nosio bezicni mis na reklamaciju u Asbis-ov servis gde ga je lik isprobao i dao mi potvrdu( da uredjaj ne moze da se popravi) sa kojom sam uzeo novi mis u Tehnomaniji gde je i kupljen.Jos me pitali da li hocu isti proizvod,nesto drugo ili da mi vrate pare!Brzo i jednostavno,bez suvisnih pitanja gde mi je original ambalaza i slicne gluposti koje stoje u garantnom listu.
P.S. Nemojte da kazete Phat Phuck-u da sam izgubio ambalazu od uredjaja da mi ne ucenio glavu! :D
:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
toothless retki su dobri prodavci i serviseri 27.01.2011. 17:43 #288416

status: user
broj poruka: 3241
Jedino mesto gde nikada nisam imao problem pri kupovini ili reklamaciji je tehnomanija na Batajnickom drunu(za ostale njihove objekte ne znam).Ljubazni i strucni,dosada jedna reklamacija i ona je resena u roku od par minuta.
BTW,danas sam isao da predam novu prijavu za DVD rezac protivPA(T)KOM-a zato sto je stupio na snagu novi zakon pa jos resavaju nadleznosti izmedju inspekcije i Centra za zastitu potrosaca.

:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
ElitePro Hahaha 27.01.2011. 17:48 #288422

status: user
broj poruka: 305

Presmesno koji imbecili bolesnici!!!!
:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
Mixx ... 27.01.2011. 17:48 #288423

status: user
broj poruka: 2931
ja mogu da preporucim radnju/servis u smedrevu za koju mogu da garantujem, al verujem da je vecini daleko. pm ako nekog zanima
___________________________________________________
http://img339.imageshack.us/img339/9292/retardlz.jpg

:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
vladarko Periferije su nešto drugo 27.01.2011. 17:53 #288428

status: user
broj poruka: 4228
Matična ploča ima uputstvo za montažu isto kao i monitor ili štampač. Nemam puno iskustva sa Asbisom, relativno mali broj komponenata sam i reklamirao do sada, a sklopio sam ili održavao ni sam ne znam više koliko računara.

Da ne ureknem ovaj SATA3, idem da ga formatiram. Inače, cena mu je u Emmiju odlična. Otišao sam da ga kupim sa jednom cenom, a dočekala me je 150 dindži niža.

Pozdrav!

Vlada

:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
ribolovac re 27.01.2011. 20:13 #288518

status: user
broj poruka: 1305
@vladarko
Jel to wd disk?
Ako te ne mrzi prenesi nam utiske da li i koliko brze radi od sata2 diskova.


:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
neXus2000 .... 27.01.2011. 20:53 #288529

status: user
broj poruka: 3350
Ma kakva strucna ugradja. Cemu sluzi uputstvo uz uredjaje. Dobro, uz HDD ne ide jer je u kesici, ali uglavnom za sve ostalo ide.


:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
vladarko Re: re 28.01.2011. 03:10 #288703

status: user
broj poruka: 4228
Ne mrzi me, samo to sad mogu subjektivno da kažem, jer nemam SATA3 kontroler, mislim da nema nikakve razlike u brzini, kada je na SATA2.

Pre NG sam kupio jedan Black SATA3 i moram da priznam, da li zato što me je nerviralo drljanje koje se non-stop čuje iz kućišta, da sam stekao utisak da nije nešto brži od plave serije ili Samsung F3 diskova...

Naravno, sve ovo pričam bez ikakvih testova.

Pozdrav!

Vlada

:: @vladark
:: Jel to wd disk
:: Ako te ne mrzi prenesi nam utiske da li i koliko brze radi od sata2 diskova
::
::
::
:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
YaBre Re: Stručna servisna ugradnja 28.01.2011. 08:02 #288720

status: user
broj poruka: 25


Pa to je genijalno daje izgovor svakom prodavcu da ti ne uvazi garanciju jer nisi poshtovao uslove tj.stucnu ugradnju >> znaci sledeci put kad oces da ubodes USB stik u komp ti lepo pozovi majstora.
:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
vladarko Re: Re: Stručna servisna ugradnja 28.01.2011. 13:49 #288781

status: user
broj poruka: 4228
Upravo je to i bila poenta mog posta! Ali, mislim da to nije slučaj za, recimo, stik, tj, periferije i ostalo, već samo za interne komponente (trenutno, one na koje ide porez od 8 %, a nalaze se u unutrašnjosti računara): diskove, optike, diskete, PCI i PCIe kartice, procesore, ploče, memorije, napajanja, ventilatore i slično...



Pozdrav!

Vlada

::
::
:: Pa to je genijalno daje izgovor svakom prodavcu da ti ne uvazi garanciju jer nisi poshtovao uslove tj.stucnu ugradnju >> znaci sledeci put kad oces da ubodes USB stik u komp ti lepo pozovi majstora
::
:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
STRANA 1 OD 1
Broj postavljenih tema: 60373. Broj poslatih odgovora: 647173.
Trenutno niste prijavljeni na PC Berzu i zbog toga imate status 'gosta'. Kao gost ne možete da šaljete poruke na Forum. Ako ste registrovani kao član PC Berze, prijavite se. Ako ste novi korisnik, molimo registrujte se da bi dobili mogućnost aktivnog učešća u radu Foruma.
- niste prijavljeni - samo za čitanje - zaključano
- nema novih poruka - ima novih poruka - ima novih tema
Slagalica.net
Microsystems d.o.o.
PCB Network: pcberza.rs | lisica.rs