Totalno razočarenje ... noćna mora ... System One IT services
STRANA 1 OD 2
flash
Totalno razočarenje ... noćna mora ... System One IT services
25.11.2010. 20:58
T31242
status: user broj poruka: 39
Servis Toshibie u garanciji mi se pretvorio u noćnu moru, zbog očajnog servisa System One IT services, skoro dva meseca mi drže Toshibin notebook zbog adaptera koji je crko i ubijo mi bateriju, a naravno bateriju necu dobiti novu .... 2x mi menjaju adapter kao da prave mig 29 ... totalna katastrofa ... oni rade garanciju i Acera, FCS-a i Toshibe, bože. Uzeo sam u međuvremenu Acer Aspire od 550e svidela mi se konfiguracija ... sav srećan dolazim kući pun inszaliram win7 i primetim da je pun mrtvih pixela, došlo mi da ga udarim o zid .... koji prevaranti uzeo sam ga u List Compuetrsu i to ne kao podleže garanciji .. dobio ga zapakovanog u kutiji... pa da ne veruješ koji su to lopovi ... užas.. gde mi živimo.... koliko je Acer loš brend ja sam zapanjen .. cuo sam da im je to mana ... Acer u životu više neću ni da pogledam ...
Toshibu još čekam, a za koji dan ču im poslati inspekciju ... preterali su ga ..... generalno sam usmeren samo na HP od sada, jedino sa HP-om do sada nemam loših iskustava njihov servis je odličan, kvalitet odličan, a nikada na njihov notebook-u nisam video mrtav pixel
šta vi mislite ? , kakva su vaša iskustva ?, da li je moguće da su i veliki brendovi kao Toshiba dozvolili sebi takav luksuz da varaju kupce ... na garanciju ... na tako loš servis ... užas ....
Do skoro sam mogao da se zakunem u Tošibu i Dell. Od skoro samo u Dell. Čuo sam u zadnjih par meseci sa raznih strana želbe na tošibu. Da li su je izfušerisali ili je to III klasa koju šalju nama, zaista ne znam.
Valjda je zakonski rok 45 dana. Tako da tošhibi možeš da šalješ inspekcije. Morali bi da ti daju novu bateriju.
Iskopaj negde uslove za piksele. Mislim da ako ima 3 piksela moraju da ti zamene. Jesu podpikseli (Red, Green, Blue svetli) ili celi pikseli (kao laserski zrak ili skroz crn)?
Re: Totalno razočarenje ... noćna mora ... System One IT services
25.11.2010. 21:27
#266042
status: user broj poruka: 19010
nema sumnje, najmanje sto mozes da uradis je da im posaljes inspekciju, a IMAS pravo da vratis taj laptop, jer su ti fakticki prodali kao NEISPRAVAN, nema to veze sa garancijom, nemoj da nasedas na njihova opravdanja, odmah im vrati, ako se bune zapreti inspekcijom, i zamenice ti ga.
:: Servis Toshibie u garanciji mi se pretvorio u noćnu moru, zbog očajnog servisa System One IT services, skoro dva meseca mi drže Toshibin notebook zbog adaptera koji je crko i ubijo mi bateriju, a naravno bateriju necu dobiti novu .... 2x mi menjaju adapter kao da prave mig 29 ... totalna katastrofa ... oni rade garanciju i Acera, FCS-a i Toshibe, bože :: Uzeo sam u međuvremenu Acer Aspire od 550e svidela mi se konfiguracija ... sav srećan dolazim kući pun inszaliram win7 i primetim da je pun mrtvih pixela, došlo mi da ga udarim o zid .... koji prevaranti uzeo sam ga u List Compuetrsu i to ne kao podleže garanciji .. dobio ga zapakovanog u kutiji... pa da ne veruješ koji su to lopovi ... užas.. gde mi živimo.... koliko je Acer loš brend ja sam zapanjen .. cuo sam da im je to mana ... :: Acer u životu više neću ni da pogledam .. :: :: Toshibu još čekam, a za koji dan ču im poslati inspekciju ... preterali su ga .... :: generalno sam usmeren samo na HP od sada, jedino sa HP-om do sada nemam loših iskustava njihov servis je odličan, kvalitet odličan, a nikada na njihov notebook-u nisam video mrtav pixe :: :: šta vi mislite ? , kakva su vaša iskustva ?, da li je moguće da su i veliki brendovi kao Toshiba dozvolili sebi takav luksuz da varaju kupce ... na garanciju ... na tako loš servis ... užas ....
U pravu je imarkovic. Nisu tebi pkseli nastali u toku upotrebe laptopa, pa da se ćeraš sa uslovima garancije. Ti si kupio fabrički neispravan proizvod i po Zakonu, možeš da im ga vratiš. Mora ti daju drugi bez piskela ili da vrate novac. Zato je bolje da ti na licu mesta raspakuju kutiju, upale laptop i onda ga kupiš. Ako neće pravac inspekcija.
kontaktiras lepo ACER i vidis sa njima za mrtve pixele sta i kako pa lepo u prodavnicu, inace ja licno imam vise nego odlicno iskustvo sa ACERom, ali eto, sto se tice HP znam gomilu nesrecnih korisnika jer im ploce riknjavaju samo tako, ljudi po servisima kazu da DELL najmanje dolazi na reklamaciju, a to za TOSHIBAu ako je proslo 45 dana krvi im se napij!!! SMRADOVI!!! Ujutru telefon u ruke i zovi inspekciju i odmah nanu naninu!
System One drzi jedan retardirani TRUPAC. Stoka neobrazovana... Imao sam kontakt sa retusom... Drzao je ovlasceni servis za Fujicu... Al ne znam kako dodje lik do Toshibe... On i cela njegova ekipa su totalni neznalci...
:: System One drzi jedan retardirani TRUPAC. Stoka neobrazovana... Imao sam kontakt sa retusom... Drzao je ovlasceni servis za Fujicu... Al ne znam kako dodje lik do Toshibe... On i cela njegova ekipa su totalni neznalci... :: :: :: ↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓ :: 8====D ~ ~ ~ LEPI SALE - - - > http://ll.rs/Yuop :: ::
Ne znam, kolezi je popravio Toshibu bez drndanja prevelikog, kljoknuo mu je u autobusu i dobio je naglo višedelni monitor umesto jednodelnog. I, popravili uz neko, ajde, prihvatljivo čekanje. No matter what (idiot has done). Ipak, ovde se više radi o našim Balkancima iz Serbistana u servisu a ne o Toshibi - ovakvo ponašanje mora biti prijavljeno, a, osim domaćih veoma efikasnih, jel`, inspektora, valjalo bi se požaliti i Toshibi-nom predstavništvu ili bilo čemu, da znaju kome plaćaju usluge. Inače će ova ekipa nastaviti da maltretira kupce. AKO JE SVE OVO ISTINA, što si rekao, tj. nisi prećutao neke detalje koji bacaju drugo svetlo, jer, čujemo samo jednu stranu, a lako je napušiti bilo koga.
Zakonski rok jeste 45 dana po radnim nalogu, ali čim im ti potpišeš radni nalog i preuzmeš notebook do tih 45 dana oni su te rešili, pa odneseš notebook ponovo jel ne rad, onii opet mogu da ga drže 45 dana, pa opet 45 dana i tako u nedogled do isteka garancije ....... da ne veruješ .... a to ako sam nesto ispustio ne znam šta mogu da ispustim odnesem notebook kome je crko punjač , notebook radi sem te baterije koju je ubio, čekam jebeni punjač 30 dana , oštecen sam jer sam bez notebook-a,a nisam morao da budem bez njega, mogli su da kažu čeka se punjač kupim univerzalni ... itd... ovako sam dobio orginal punjač, sa kojim notebook zuji kada se uključi znači nije ni proban .... žalim se i onda mi opet uzimaju notebook i čekam punjač od Toshibe smešno... ozbiljan servis tošibe nema na stanju punjač .... pa šta reci više .... komedija ... ali sam ja glavni glumac trenutno i nije mi smeštno ............. njihova priča baš bi želeo da je čujem .... tužna priča kako su oni dobri, nisu mogli selili su se, boleo ih je zub, nije im bilo dobro itd .... šta to mene briga .......... njihova priča .... ha, ha, ha
savatije na kom modelu hp .. slikaj pošalji ocu i to da vidim .. stvarno to nisam video . :))
Za Acer nisam jedini koji sam dobio sa mrtvim pixelim, to je notebook od 550e kriminal, bruka, al izgleda dolazi III klasa kod nas u to sam ubeđen definitivno, iako sam ih cenio i poštovao ... sada ih ne primećujem .... nepostoje više ... prodacu ga ispod cene... nek se oni sami pitaju što ce im prodaja opasti ......
Dell generalno nije loš ali sumljam u list Computers baš zbog uvaljivanja ovog Acera oni ga uvoze ... ja ću ga zaobići, samo HP rekoh definitivno, Sony je najbolji ali ovde nema pravi servis.
skoro sam slao ortaka u toshibin servis, zemun, crko hdd, baterija otisla i punjac zeza, ja mu rekao sta da im kaze, posto sam mu testirao komp i znam sta mu je sve otislo, i izvukao mu slike sa hdd.
Pap oni kao hdd totalno crko nista nemoze da se izvuce, laz, nemaju pojma, dobro to mu zamenise odma, ali su ga drndali za bateriju dva meseca, koju je morao da plati jel je na bateriju bila garancija 6 meseci, ali uzmu staru, dobijes novu i platis 4000din.
Ortak je otisao da im jeb. sve po spisku, posle dva meseca nista nisu uradili, kao nikako da stigne iz japana baterija - ja je narucio kod drugih ljudi, stigla je za nedelju dana (9000din), na kraju je uzeo laptop sa starom baterijom i novim hdd koji su zamenili i nisu mu vratili kabl od struje, posle je neki jadan lik iz servisa, koji radi na prijemu, dao svoj adapter od toshibe jel vise nije znao stace jer je drugar poceo da peni. Ludaci i neznalice, a posteni ljudi ne mogu da dobiju posao.
Meni je jednu toshibu servisirao MIkros Beograd, ali su u medjuvremenu izgubili licencu pa su notebook prebacili u system one, ovi su ga kao popravili. Prvo su poslali pogresan lap top nazad a kada su poslali pravi krenem ja da instaliram nov sistem i gasi mi se, i tako stalno, okrenem provlim da se ne okrece ventilator na kuleru. rasturim, povezem konektor na plocu i radi. MIslim jbt, koji DEBIL moze da zaboravi da zakaci to i to u ovlascenom servisu????? p.s. Sto je najgore ne mozes da dodjes do servisera telefonom, a o popravci te obaveste SMS-om..???
da ne možeš da dobiješ servisera telefonom zaboravih ... :D
26.11.2010. 10:57
#266207
status: user broj poruka: 39
Da prvi servis zamenu DVD-RW-a je radio Mikros ... doneo im notebook videli ne radi, rekli mi dođi za 15 dana, došao .. zamenili odmah i ćao-zdravo, a ove kretene ni telefonom ne možeš da dobiješ ... javlja se sekretarica u call centru ... ne zna ni kako se zove ... frizerka neka ... smešni su baš mnogo,ali glume ozbiljnost, a ja se mislim ... da li je moguće da je to Toshiba sebi dozvolila ... pa ni u snu je više neću kupiti , niti preporučiti nekom da kupi .... pa ona garancija no mether what, pa čista prevara nisam to očekivao od tako velikog brenda, iskreno ponavljam jedino HP ima gomilu servisa i mesta gde možeš proveriti uređaj stavrno su profi ja svaka im čast moram da ih pominjem, a mislio sam samo su izvikani ... ne sve pohvale za HP stvarno su najbolji ... a to ću i da proverim HP je na njihovom sajtu objavio da menja baterije i popravlja čip set na NVIDIA gde se usled pregrevanja crkavali notebook-ovi, čak i nvidia je priznala grešku, ako mi u Srbiji zamene onda smo ipak još uvek ima nade za nas ... :))
Kuni se u Apple samo :). A sto se tice tvoje situacije pa jednostavno za taj Acer si sam kriv trebao si da ga otvoris i proveris :), a sto se tice Toshiba servisa, ako te jos malo budu zezali, salji inspekciju :). Inace pre sam nesto citao o Apple servisu u Srbiji, ako ti rikne nesto na nekom Mac-u i ako nema deo u Srbiji, ima da se nacekas (~ 2 meseca da stigne deo :)).
e sam si sebi odgovorio ... ako ti crkne čeka oko 2 meseca ne hvala, a nov notebook dobiješ neotpakova u kutiji nisam očekivao da bobijem notebook od 550eur od veike firme kao List Computer i brenda koji je delovao sve bolje i bolje ... mada sam ranije imao čudnih problema sa njim ... crkavanje usb-ova .. posle je skroz crko.. pre 5 god na nekom notebook-u, ali je generalni utisak je bio OK, a sada dobio sam mačku u dzaku .... nisam očekivao, a upravu si sam sam kriv ovde ima gomilu prevaranata ... Acer je uvezao CT proverio sam ... III klasa monitora očaj, ne kukam samo opominjem ... pogrešio sam ... verovao sam .. kupovao sam tamo ranije dosta, a imam prilično iskustva ... kako je sa drugima ... pitam ? ...
Imam iskustva sa System One IT servisom. Pre godinu godinu dana mi je otisao adapter za laptop, i odnesem im i jedno i drugo i napomenem da je verovatno adapter, nakon cega su oni uzeli samo adapter a laptop nisu hteli da ostave kod sebe kao da je sugav.Kasnije sam saznao zasto. Proslo je 45 dana za servis, oni me nisu nazvali. Otisao sam kod njih, u cilju da uzmem pare, vise me nista ne zanima... ali oni su bas taj dan 47.-48. od kad sam im dao adapter, dobili novu turu, jer im je roba bila zadrzana na granici nekih 2 nedelje. Tu sam ja pricao sa nekim sefom koji mi je rekao da su oni porucili adapter cim sam ja predao pokvareni kod njih na servis. Ja pogledam papir kojim mi je mahao, tamo pise da su narucili 3 nedelje kasnije. Naravno, nema tu mnogo razgovora, on je sef, i `u pravu` je i kad laze, i kad ga uhvatite da laze jako neprijatan, ali i dalje `u pravu`... Sve u svemu, zakljucak tog razgovora je dosao kad sam ja spomenuo inspekciju jer je meni taj sef rekao sledece : `Ma slobodno zovi inspekciju, mi ovde imamo papire, pokriveni smo. Zvao inspekciju ili ne, ti pare neces dobiti. Eto ti taj adapter ako hoces da ga nosis` Nakon toga sam otisao u inspekciju, i izdesavalo se svasta, poenta je da inspektorka nije mogla nista jer je samo adapter bio kod njih, a ne i laptop. Iako je u garanciji eksplicitno navedeno da se garancija odnosi na proizvod i svaki njegov deo, sto ce reci i adapter. Rekla mi je da je situacija bila takva, da je i laptop bio tamo, vrlo brzo bi sve bilo gotovo i ja bih dobio svoj novac nazad. Nakon toga mi je rekla da mogu samo da se zalim sudu casti, sto sam i uradio. Ali vrlo brzo sam odustao od toga, prodao sam laptop i batalio sve iz prostog razloga sto za to treba puno vremena i para. Laptop je bio placen 1100e, ali svejedno ne isplati se. Procedura je sledeca, sud casti bi verovatno doneo presudu u moju korist, a onda ja sa tom presudom dignem tuzbu protiv System One IT servisa, i sa tim bi trebalo da dobijem spor. Naravno taj servis ima advokata, i to bi se poprilicno oduzilo, posebno jos ako se uzme u obzir kakvo je nase sudstvo... i tako... nije vredno mog nerviranja i mojih 2-3 ili vise godina...
Sve u svemu, ako ti je laptop tamo vise od 45 dana, odes u servis, pa ako ne reaguju na pretnju inspekcijom, odes u inspekciju prijavis, i trebalo bi da u roku od mesec-dva rese problem, tako nesto... A ako ti je laptop kuci i cekas da oni nesto urade... prepusten si sam sebi, nista od inspekcije...
vidim da nisam jedini sa loim iskustvom System One IT
26.11.2010. 12:56
#266239
status: user broj poruka: 39
ali neću ja da molim njih za svoj notebook, Toshiba je kriva što je sebi to dozvolila i automatski blati svoje ime bar u Srbiju, ja sam se snašao, ali uvek je bolja varijatnta da sam kupim nov adaper dam 20e nego da se zajebavam sa njima 2 meseca da mi kidaju živce, ali onda Toshiba ovde nema ni pravu garanciju i podršku ... što bi onda kupovao notebook Toshiba sa nomether garancijom ... čista prevara .... opominjem druge ljude da ne bi imali isti problem ... zato napišite svoja iskustva ..... treba ovo sve poslati toshibi i zatvorii ih lepo ... ne daj bože da oni postanu glavni servis ... itd ... njih drži neki bugarin ... baš ga briga za Srbe i standarde ... novi zakon bi trebalo nešto da promeni videćemo ... oni su očajni a glavni su servis za ACER, Fudzicu-Simens i Toshibu ... kako je to moguće ... pitam ja vas ???
Za Acer 550e nemoj da te šetaju. To nema veze sa garancijom na mrtve piksele. Prodali su ti fabrički neispravan proizvod i moraju da ti ga zamene ili daju pare nazad.
To što su oni uvezli III klasu tebe ne zanima. Ti si platio prvu klasu.
Treba ti da progovoris jednu recenicu sa njim, sve ce ti biti jasno. Tuzno je sto takvi paceri mlate lovu... Ko li njemu dade da bude ovlasceni servis... Zali se toshibi, jedino tako mozes da ga ostetis...
ali mi treba i vaša loša iskustva sa njima vidim da ih ima da ih lpo napljujemo i pokažemo da nisu sposobni da budu ovlašćeni servis .... a ako Toshiba sebi to dozvoljava definitivno treba da propadne, ja Acer, Toshibu i FCS sada računam kao da nemaju garanciju, ako je treba da gatam u pasulj šta će njima da padne na pamet onda to nije sigurna garancija, bolje da uzmem polovan notebook više se isplati ..... što je najgore Acer sam kupio od Lista a uvoznik je Comtrade bio sam u listu i ljudi su se trudili kao nešto da urade, ali opet šalju njima notebook što računam kao nemoguću misiju ... ali sve lepo spremam za jak udar inspekcije na njih jer drugačije ne može, imaju oni puno neprijatelja .... samo neka mi se jave i zajedno da ih sa dokazima zatvorimo .... pozz ... za bolju i normalniju Srbiju ... .)
Idi i zameni taj Acer! O D M A H! Jel nece da ti zamene? Skupi drugare, ako ne drugare, onda nas slepce sa PC Berze i menjamo taj Acer...muka mi vise od govana bre, MUKA...svinje jedne raspale...
Generalno je očajna situacija što se tiče hardware-a, komponenti, laptop-ova, kupovine, reklamacija, stučnosti, ljubaznosti po pc-shop-ovima, itd. I nekad renomirane radnje su postale dno, prodavci neljubazni, bahati.. Primer, navedite mi jedan shop koji ažurira svoj sajt i cenovnik na dnevnoj osnovi? - Možda jedino `Grozd` u Kumodraškoj.. Ostali.. Katastrofa!!! Svi su u fazonu: `A, to nemamo. Čekamo sledeći uvoz od nedelje.` Kupuješ, npr., ploču od 13-14k dinara, grčiš se, oduzimaš ovamo, dodaješ tamo, balvan u shop-u ti kaže: `Za tu od 14k ne znamo, ali ova od 18k je odlična - nju smo probali, sastavili smo jedan računar.` A pri tom ima platu od jedno 25k na gurku..
Na žalost, ima jedan jezik koji bi likovi u One-u razumeli.. Pitanje je samo da li je čovek spreman da ide do kraja.. Kao i mnogi u temi, batalio bih stvar.. Tuga.. Poz
Broj postavljenih tema: 60373. Broj poslatih odgovora: 647173. Trenutno niste prijavljeni na PC Berzu i zbog toga imate status 'gosta'. Kao gost ne možete da šaljete poruke na Forum. Ako ste registrovani kao član PC Berze, prijavite se. Ako ste novi korisnik, molimo registrujte se da bi dobili mogućnost aktivnog učešća u radu Foruma.