kada istekne 45 dana trazis im nov ili pare natrag. ako se ne varam, radi se o 45 kalendarskih dana.
da ne otvaram novu temu, riknuo mi je hard, trajao je tacno godinu dana a ostalo je jos dve godine do isteka garancijie. iskreno, vise mi ne treba (novi i prazan) hard, trazio bih pare natrag. da li imam pravo na to, ili moram da dobijem zamenu za njega? (ortak mi je rekao da ne moze tek tako, mada ja mislim suprotno...)
asus p5k, e4400@3GHz, geil ultra 6gb, ga 9600gt oc silent wd3200aaks, wd5000aaks, wd6400aaks, st31000528as barracuda R.I.P., f2 hd154ui
Ma da, platice ti po onoj ceni kojoj si platio, dodatno uvecanu za dusevnu bol.
Mozes da dobijes samo zamenu.
Bayerische Motoren Werke
:: kada istekne 45 dana trazis im nov ili pare natrag. ako se ne varam, radi se o 45 kalendarskih dana :: :: da ne otvaram novu temu, riknuo mi je hard, trajao je tacno godinu dana a ostalo je jos dve godine do isteka garancijie. iskreno, vise mi ne treba (novi i prazan) hard, trazio bih pare natrag. da li imam pravo na to, ili moram da dobijem zamenu za njega? (ortak mi je rekao da ne moze tek tako, mada ja mislim suprotno... :: :: :: asus p5k, e4400@3GHz, geil ultra 6gb, ga 9600gt oc silen :: wd3200aaks, wd5000aaks, wd6400aaks, st31000528as barracuda R.I.P., f2 hd154ui :: ::
koincidencijalno, cena je manje-vise ista kao sto je i bila tako da to nije ni bitno. dusevne boli je bilo i to veoma, ali preziveo sam (nije da sam imao drugu opciju). poenta je da mi hdd ne treba, a ako se ne varam po zakonu jedna od opcija kada rikne je i da dobijem pare. jesi li sto posto siguran u to da mogu da dobijem samo zamenu?
asus p5k, e4400@3GHz, geil ultra 6gb, ga 9600gt oc silent wd3200aaks, wd5000aaks, wd6400aaks, st31000528as barracuda R.I.P., f2 hd154ui
:: Ma da, platice ti po onoj ceni kojoj si platio, dodatno uvecanu za dusevnu bol :: :: Mozes da dobijes samo zamenu :: :: Bayerische Motoren Werk :: :: :: kada istekne 45 dana trazis im nov ili pare natrag. ako se ne varam, radi se o 45 kalendarskih dana :: :: :: :: da ne otvaram novu temu, riknuo mi je hard, trajao je tacno godinu dana a ostalo je jos dve godine do isteka garancijie. iskreno, vise mi ne treba (novi i prazan) hard, trazio bih pare natrag. da li imam pravo na to, ili moram da dobijem zamenu za njega? (ortak mi je rekao da ne moze tek tako, mada ja mislim suprotno... :: :: :: :: :: :: asus p5k, e4400@3GHz, geil ultra 6gb, ga 9600gt oc silen :: :: wd3200aaks, wd5000aaks, wd6400aaks, st31000528as barracuda R.I.P., f2 hd154ui :: :: :: ::
13. Prigovor (reklamacija) Član 34. Potrošač ima pravo prigovora na kupljeni proizvod ili pruženu uslugu, za koje se ne izdaje garantni list, zbog nedostataka koji su nastali u roku od šest meseci od dana kupovine, odnosno izvršene usluge. Uz prigovor iz stava 1. ovog člana podnosi se račun o kupljenom proizvodu, odnosno izvršenoj usluzi. Prigovor se podnosi u prodajnom objektu u kome je proizvod kupljen, odnosno usluga izvršena, a uz saglasnost potrošača i na drugom mestu koje je za to određeno, licu ovlašćenom za prijem prigovora koje mora biti prisutno na tom mestu tokom radnog vremena. Ovlašćeno lice odlučuje o prigovoru istog dana kada je prigovor podnet, a najkasnije u roku od osam dana od dana podnošenja prigovora. Prodavac, odnosno davalac usluge je dužan da svojim aktom bliže utvrdi način i uslove rešavanja prigovora. Član 35. Ako je prigovor iz člana 34. ovog zakona osnovan zbog nedostatka na proizvodu, potrošač ima pravo na: 1) zamenu kupljenog proizvoda za nov proizvod, odnosno proizvod odgovarajuće marke (modela, tipa) ili 2) da mu se vrati iznos plaćen za taj proizvod u visini maloprodajne cene tog proizvoda na dan vraćanja ili 3) otklanjanje nedostatka na proizvodu. Ako je prigovor iz člana 34. ovog zakona osnovan zbog nedostatka u izvršenju usluge, potrošač ima pravo na: 1) otklanjanje nedostatka ili 2) vraćanje plaćenog iznosa ili na smanjenje cene srazmerno nedostatku izvršene usluge. Ako potrošač pretrpi štetu prouzrokovanu proizvodom sa nedostatkom, odnosno neizvršenjem usluge ili izvršenjem usluge sa nedostatkom može da zahteva naknadu štete. Prava iz stava 1 do 3. ovog člana potrošač može da ostvari pod uslovom da nedostatak nije nastao njegovom krivicom.
Koliko ja tumacim ovaj clan, u roku od 6 meseci mozes da trazis povracaj para i to u prodajnom objektu, u servisu samo mozes dobiti zamenu. Mozda gresim. Ako ima neki pravnik na forumu neka nam protumaci ovo.
mene buni ovo Potrošač ima pravo prigovora na kupljeni proizvod ili pruženu uslugu, za koje se ne izdaje garantni list, zbog nedostataka koji su nastali u roku od šest meseci od dana kupovine, odnosno izvršene usluge.
a sta ako imam garantni list? da li to onda produzava rok ili ne? posto je hard star godinu dana, vidim polako da od para nece biti nista, al cimanje je posle da ga prodajem itd. ne bih znao ni koliko para da trazim...:/
asus p5k, e4400@3GHz, geil ultra 6gb, ga 9600gt oc silent wd3200aaks, wd5000aaks, wd6400aaks, st31000528as barracuda R.I.P., f2 hd154ui
Pošto je u garantnom roku, moraju da ti uređaj poprave ili zamene istim ili boljim NOVIM uređajem.
Ako ne može tako nešto da se uradi (gde će prodavac uvek gledati da ti da robu, a ne novac) treba da tražiš novac nazad.
Mislim da neki garantni uslovi možda postoje u garantom listu, proveri.
Pozdrav!
Vlada
:: mene buni ov :: Potrošač ima pravo prigovora na kupljeni proizvod ili pruženu uslugu, za koje se ne izdaje garantni list, zbog nedostataka koji su nastali u roku od šest meseci od dana kupovine, odnosno izvršene usluge :: :: a sta ako imam garantni list? da li to onda produzava rok ili ne :: posto je hard star godinu dana, vidim polako da od para nece biti nista, al cimanje je posle da ga prodajem itd. ne bih znao ni koliko para da trazim...: :: :: asus p5k, e4400@3GHz, geil ultra 6gb, ga 9600gt oc silen :: wd3200aaks, wd5000aaks, wd6400aaks, st31000528as barracuda R.I.P., f2 hd154ui :: ::
proverio sam danas, u pravu si. moze samo zamena, osim ako ne istekne 45dana.:/ oh, well. sada makar znam sistem.:)
asus p5k, e4400@3GHz, geil ultra 6gb, ga 9600gt oc silent wd3200aaks, wd5000aaks, wd6400aaks, st31000528as barracuda R.I.P., f2 hd154ui
:: Mislim da možeš da NE računaš na pare :: :: Pošto je u garantnom roku, moraju da ti uređaj poprave ili zamene istim ili boljim NOVIM uređajem :: :: Ako ne može tako nešto da se uradi (gde će prodavac uvek gledati da ti da robu, a ne novac) treba da tražiš novac nazad :: :: Mislim da neki garantni uslovi možda postoje u garantom listu, proveri. :: :: Pozdrav :: :: Vlad :: :: :: mene buni ov :: :: Potrošač ima pravo prigovora na kupljeni proizvod ili pruženu uslugu, za koje se ne izdaje garantni list, zbog nedostataka koji su nastali u roku od šest meseci od dana kupovine, odnosno izvršene usluge :: :: :: :: a sta ako imam garantni list? da li to onda produzava rok ili ne :: :: posto je hard star godinu dana, vidim polako da od para nece biti nista, al cimanje je posle da ga prodajem itd. ne bih znao ni koliko para da trazim...: :: :: :: :: asus p5k, e4400@3GHz, geil ultra 6gb, ga 9600gt oc silen :: :: wd3200aaks, wd5000aaks, wd6400aaks, st31000528as barracuda R.I.P., f2 hd154ui :: :: :: ::
Broj postavljenih tema: 60373. Broj poslatih odgovora: 647173. Trenutno niste prijavljeni na PC Berzu i zbog toga imate status 'gosta'. Kao gost ne možete da šaljete poruke na Forum. Ako ste registrovani kao član PC Berze, prijavite se. Ako ste novi korisnik, molimo registrujte se da bi dobili mogućnost aktivnog učešća u radu Foruma.