Sama od sebe se sj...(disk E) Particija je skoro puna, ima par GB slobodnog i tu imam dosta bitnih stvari. Sa cime da popravim ovo i sta da popravim ..? U my computer mi trazi da je formatiram, mada preko odredjenih programa vidim da tu svi fajlovi zarpavo tu samo se particiji ne moze pristupiti. EASEUS Data Recovery Wizard, imam demo, potrosio sam 3h na scan da na kraju ne bi nista mogao uraditi jer je demo verzija. Jer se moze particija samo popravili, ne da mi odradi recover fajlova negde drugde jer su mi HDD-ovi puni ?
Ko se vec susretao trebao bi da odma shvati sa screen-a, ja sam ovde laik za ovo ..
Treba ti tool za recovery NTFS tabele.Ocigledno je particija promenila ekstenziju i sada vise nemas pristup iz wina da je otvoris.Nemoj raditi nikakavim backup programima a pogotovu ne iz biosa jer ces ceo HD da ugrozis i sve podatek koje imas na njemu. Ako particija nije u NTFS tabeli tesko ce ti bilo koji backpu program uopste povratiti podatke.Oni zapravo nisu izbrisani vec su na neki nacin skriveni.E sad,nisam sa tim imao problem tako da nebih znao koji tool pod imenom da koristis ali za sigurno ti treba povracaj file formata diska tj particije .
Ma pričali smo o ovome više puta, na CD-u za spašavanje imaš alatke. Tj. Hiren`s boot cd, trenutno 9,7 verzija je najsvežija. Oporavi particiju, za dž. Ne diraj po disku ništa drugo i ne radi ništa na računaru do tada, podaci su tu, samo je master boot record particije skiknuo, bar prema onome što ti je easeus-ov program pokazao. Za sada, don`t panick! Next - Next - Next - Accept - Ok ...? Eh? Jbt!!!
@Pisko@ Ne treba njemu Recovery Files,treba mu tool za repair diska.Cisto treba objasniti da se nebi zbunio ako to nije nikad radio.Tacno ima na Hiren`s Boot disku ali pitanje je sa kojim repair programom da radi?