Imam neku wi fi opremu, moj bivsi prijatelj mi je ostavio, posto sam totalni laik po pitanju tih rutera, antena,itd. zamolila bih vas za pomoc . zanima me sta mogu da uradim sa sledecom opremom :
1. RuterBOARD 133/133c to pise na ploci, pozadi na nalepnici stoji RouterBoard 133c3 2. Wistron Neweb model: CM9 3. neko plasticno kuciste koje stoji ispod antene u koje mogu da stavim ovu ruter plocu i, 4. antena koja se kaci na to sve na njoj nista ne pise : ali ovako izgleda : http://pliki.interprojekt.pl/wiki/attach/GOLD-SADW-56026-ENG/GOLD-SADW-56027.jpg
da li ja mogu taj ruter i antenu nekako da iskoristim uz usb wifi modem(imam neki tp linkov usb modem sa malom antenicom koja moze da se skine) da poboljsam signal na laptopu predpostavljam da sa ovom ogromnom antenom mogu da uhvatim dosta wifi spot-ova.
ako ne moze da se iskoristi za to, kolika bi cena bila za ceo komplet, i da li neko od vas iskusnih moze da mi pomogne da sastavim oglas,ili barem ovde da mi napise tacne oznake ove opreme, ako ne budem nista znala neko ce mi platiti manje nego sto oprema vredi , napominjem da je oprema stajala na krovu pola godine. hvala !
Pošto taj RB ima po jedan lan i minipci slot,možeš od njega napraviti ili acess point ili klijenta.Pošto si rekla da hoćeš da hvataš druge wi fi mreže treba ti klijent mod,sa kojim ćeš net proslediti lan kablom do svog laptopa(mora lan kablom,ne može bežično). E sad šta su realne cene to je teško reći... CM 9 cene i do 2500 din ja je kupim za 700 din. Taj rb lik ceni 30e,stoji mu oglas mesec dana.Po meni 2500 maksimum,i to ako nije mnogo radio... Plastična kutija,nemam pojma koja je ali oko 300 din. Antene nemam pojma :(
P.S.koliko vidim antena je na 5ghz,sad da li u okruženju imaš takve mreže pitanje je,naravno nije nemoguće,nego su ipak manje zastupljene od 2,4ghz.