Pokrećem temu iz nekoliko razloga od koja ću dva hajlajtovati. Prvi je to što sam totalni laik, i ne znam mnogo o mrežnoj opremi, a drugi je što želim to da promenim a da se pri tom mnogo ne mučim. :) Nije da hvalim svoju kuću ali ovo može da pomogne mnogima kao ja :)
Iz tog razloga postavio sam nekoliko video snimaka na lokalnom jeziku :)
Sto ih ne moz naci nigde kod nas na trzistu! :P A sto se tice cena, bar ono sto sam navatao od pre 100 godina za starije modele, ako su su i sad takve onda su korektne! :)
Ma ima ih ih kod nas, i biće ih baš dosta u narednom periodu. Evo šta mi je rekao čovek iz prodaje:
`DSL-N10 end user cijena je 44EUR sa PDV-om, i bice dobavljiv tek za nekih 20tak dana, s tim sto ako im ne treba ADSL router, uvijek mogu da uzmu RT-N10, koji ima iste karakteristike kao i DSL-N10, samo sto nije ADSL. Njegova cijena je 26EUR (end user sa PDV-om), i moze se naci u prodaji recimo u DESK-u ili Viphouse-u`
:: Sto ih ne moz naci nigde kod nas na trzistu! : :: A sto se tice cena, bar ono sto sam navatao od pre 100 godina za starije modele, ako su su i sad takve onda su korektne! : :: :: http://valid.canardpc.com/show_oc.php?id=1886176 :: ::
A ovo govanjce 6 in 1 koliko kosta? tako nesto trazim :D
Lenovo Y560 Intel i3 330M 2.13GHz HM55 3GB DDR3 1066MHz 320GB 7200rpm 15.6 LED HD BrightView (1366 x 768) ATI Mobility Radeon HD5730 1GB GDDR3 (DirectX 11) Switchable / Intel GMA HD JBL Stereo Speakers W7Pro