Od pre 15-ak dana, navedeni ADSL ruter se s vremena na vreme uključi sa inicijalnim podešavanjima. Znači, sve što sam izmenio nestaje, naizgled bez razloga, a ruter učitava default podešavanja. U podršci za korisnike su mi rekli da prijavim problem. Ono što me zanima je, zna li neko koliko traje procedura otklanjanja problema (ili zamene rutera)? Pitam zato što sumnjam da im je ekspeditivnost jača strana, pa ne bih da čekam neodređeno vreme da se sve reši.
Ja sam iz Cacka i trebalo im je 30-40 h da dodju kod mene, problem se u vecini slucajeva resava za 48h. Serviser dodje kod tebe kuci pogleda, da li radi ili ne radi, ako ne radi vadi novi modem proverava, ako radi, stari nosi i to je to :). Kada dodje serviser kod tebe cela procedura traje 15-ak min. Dace ti verovatno i broj servisera koji treba da dodje kod tebe, pa ga kontaktiraj i dogovorite se za vreme :).
Pozdrav!
:: Zdravo :: :: Od pre 15-ak dana, navedeni ADSL ruter se s vremena na vreme uključi sa inicijalnim podešavanjima. Znači, sve što sam izmenio nestaje, naizgled bez razloga, a ruter učitava default podešavanja. U podršci za korisnike su mi rekli da prijavim problem. Ono što me zanima je, zna li neko koliko traje procedura otklanjanja problema (ili zamene rutera)? Pitam zato što sumnjam da im je ekspeditivnost jača strana, pa ne bih da čekam neodređeno vreme da se sve reši :: :: Hvala svima na odgovorim :: Pozdrav
Nisam očekivao ovako nešto . Hvala na brzom odgovoru. Jedino što me zabrinjava je što se navedeni problem dešava sporadično. Znači, ponekad po uključenju je sve u redu, ali ponekad se dogodi da učita inicijalna podešavanja. Nisam siguran da li bi se problem manifestovao u trenutku kad je tu neko iz telekoma...
Gde stanuješ? Ja sam se samo najavio njihovoj poslovnici na brdu i istog dana otišao i dobio zamenu za 2 minuta. Doduše, nisam bio zadovoljan ni zamenom pa sam kupio TP-Link.
Pa ti reci trebalo bi da ti zamene :). Meni preko UTP kabla nije hteo uopste da radi net (MT882) i ja zovnem njih onaj ustanovi da ne radi, pokupi novi MT882 (ocekivao sam HG520S :)) i zameni ga odmah :). Zovi servisera ne kosta te nista :), ovaj sto je bio kod mene je ok lik :).
Pozdrav!
:: Nisam očekivao ovako nešto . Hvala na brzom odgovoru. Jedino što me zabrinjava je što se navedeni problem dešava sporadično. Znači, ponekad po uključenju je sve u redu, ali ponekad se dogodi da učita inicijalna podešavanja. Nisam siguran da li bi se problem manifestovao u trenutku kad je tu neko iz telekoma... :: :: Ss :: ::
Znači, bilo je i pozitivnih iskustava sa Telekomom... Živim kod Prokuplja, ali se nadam da će ovdašnji serviseri biti podjednako predusredtljivi kao i oni sa kojima ste imali kontakta.
Hvala vam na informacijama. Nadam se da će mi zameniti ovo čudo :)
Rekoh u prethodnom postu da se nadam da će serviseri biti predusretljivi... Tako i bi . Prijavio sam problem oko 11:30, pozvali me par puta u sledećih 2-3 sata i oko 18 sati čovek došao da vidi u čemu je problem. Moram reći da nisam očekivao da će ovako brzo reagovati. Na stranu to što se problem manifestuje sporadično, pa mi je verovao na reč da problem postoji (pošto se nije manifestovao u trenutku).Sa novim ruterom bi trebalo sve da radi kao ranije.
Napisah ovih par redova ne toliko da kažem da je problem rešen, već da se ispravim za sumnju koju sam pokazao prema tehničkoj službi. Volim da mislim da ovo nije usamljen slučaj (brzog rešavanja problema korisnika) već trend koji će dovesti do toga, da (za neko vreme) niko neće moći da kaže da, kao krajnji korisnik, nije ispoštovan kako treba.
Ja sam imao pre isto misljenje, da ce doci u narednih 10 dana, ali bio sam bas prijatno iznenadjen :).
Pozdrav!
:: Rekoh u prethodnom postu da se nadam da će serviseri biti predusretljivi... Tako i bi :: Prijavio sam problem oko 11:30, pozvali me par puta u sledećih 2-3 sata i oko 18 sati čovek došao da vidi u čemu je problem. Moram reći da nisam očekivao da će ovako brzo reagovati. Na stranu to što se problem manifestuje sporadično, pa mi je verovao na reč da problem postoji (pošto se nije manifestovao u trenutku).Sa novim ruterom bi trebalo sve da radi kao ranije. :: :: Napisah ovih par redova ne toliko da kažem da je problem rešen, već da se ispravim za sumnju koju sam pokazao prema tehničkoj službi. Volim da mislim da ovo nije usamljen slučaj (brzog rešavanja problema korisnika) već trend koji će dovesti do toga, da (za neko vreme) niko neće moći da kaže da, kao krajnji korisnik, nije ispoštovan kako treba :: :: Pozdrav svim :: Ss :: ::
Broj postavljenih tema: 60355. Broj poslatih odgovora: 646997. Trenutno niste prijavljeni na PC Berzu i zbog toga imate status 'gosta'. Kao gost ne možete da šaljete poruke na Forum. Ako ste registrovani kao član PC Berze, prijavite se. Ako ste novi korisnik, molimo registrujte se da bi dobili mogućnost aktivnog učešća u radu Foruma.