Korisnik:   Lozinka:   
Beograd Novi Sad Kragujevac Niš
PC Berza Forum : Ver. 2.35
Najnovije teme Najnoviji odgovori Prikačene teme Najaktivnije teme Najčitanije teme
Pronađi : U : Pretraži :
Forum : Tehnika
Foto i video oprema
Koji od ova 4 aparata?
STRANA 1 OD 1
Furioso Koji od ova 4 aparata? 02.08.2007. 13:52 T5152

status: user
broj poruka: 2
Pozdrav svima.
Totalni sam pocetnik i svaka pomoc bi mi dobro dosla. Unapred hvala
Budget mi je oko 200 evra, pa sam suzio krug na sledece aparate, mada svaka vasa sugestija za neki drugi model i marku je dobrodosla.

Canon A550
Olympus FE230
Nikon L12
Casio Z75

Bitan mi je sto bolji zoom

Pozz svima
:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
demjan Canon 02.08.2007. 15:05 #24703

broj poruka: 4

U toj ponudi, ja bi bez razmisljanja uzeo canon-a. Evo i zasto:

Canon A550 140 mm (4 x) Macro focus range 5 cm
Olympus FE230 114 mm (3 x) Macro focus range 10 cm
Nikon L12 105 mm (3 x) Macro focus range 15 cm
Casio Z75 114 mm (3 x) Macro focus range 10 cm

Jos argumenata:
http://www.dpreview.com/reviews/compare_post.asp?method=sidebyside&cameras=canon_a550%2Coly_fe230%2Cnikon_cpl12%2Ccasio_exz75&show=all

pozdrav!

Oglasnik 02.08.2007. 15:29 #24704

broj poruka: 726
Na prvom mjestu treba da bude kvalitet fotografije.

Ali,ako ti je bas vazan sto veci opticki zoom,onda bih ti preporucio da razmislis o Panasonic aparatima (npr. TZ1) - isti cjenovni rang sa znatno vecim zumom u odnosu na konkurente,dok su fotografije (uz neophodna setovanja) vrlo dobre.

Fuji S5700 je aparat o kojem takodje treba ozbiljno razmisliti (10X o. zoom),osim ako ti smeta cinjenica da nije kompaktan i ne moze stati u dzep (doduse,i TZ1 je problematican).