Uh, ovde ti je pravilo: kupac je po defaultu retard, ako se ne dokaže suprotno. Međutim kod Canon-a, stvari ne stoje dobro po tom pitanju.
Kod PS G9 modela to se dešavalo, onako ne-retko, i Canon-ov odgovor na to je bio boli nas uvo, mi ga dobro prodajemo, heftajte se, sorry, bad luck. U poslednje vreme Canonov QC/QA, Quality Control/Quality Assurance (QC / QA) nije na nivou.
Zvaničan odgovor Canon-a na takva pitanja je:
`On a 230,000 pixel LCD, finding what people call a `stuck` or `dead` pixel is not considered a flaw by the technician. In fact on page 8 of the G9 manual, Canon states, `Less than 0.01% of the pixels may occassionally misfire, or appear as red or black dots ... this does not constitute a malfunction.`
Što znači, cena se smanjuje po svaku cenu, heftalice u ruke.
kupi fotoaparat u AXELFOTO firmi, ako je neko proveren, to su oni, i zovi prethodno telefonom i raspitaj se vezano za garanciju za mrtav pixel (moje misljenje je da im se garancija isplati tek za vrhunske modele, jer na njima se u principu to i ne desava).
Hoće da se desi na čemu hoćeš, na 5D Mark II modelu koji košta 2 kila evra, samo telo!
:: kupi fotoaparat u AXELFOTO firmi, ako je neko proveren, to su oni, i zovi prethodno telefonom i raspitaj se vezano za garanciju za mrtav pixel (moje misljenje je da im se garancija isplati tek za vrhunske modele, jer na njima se u principu to i ne desava) :: :: ::
...ali ako ne rese problem[e] sa mojim aparatom....................
...Bice sledece nedelje jos jedna tema koju cu postaviti..............
....u kokoj nece biti lepih reci o toj firmi, a saznacete i zasto.
Za sad sam pripremio stampanu verziju zakona o zastiti potrosaca, saznao adresu i telefone `dobrih` ljudi iz 27. marta pa ako bude bilo problema...........
...nadam se da necu morati da postavljam jos jednu temu vezanu za aparat i da cu resiti probleme.
U svakom slucaju i ako budem postavljao tu temu, to nece biti `Klasicno napusavanje` vec opis svega sto sam prosao sa tom firmom pa nek` zeljko brise temu ako hoce
Jedan ili par mrtvih piksela na bilo kakvom LCDu je potpuno normalna stvar, i niko ti nece dati garanciju na to i menjati ekran zbog jednog piksela, nema veze Canon sa tim. To shto u nekim prodavnicama kod nas to rade je chisto na njihovu shtetu da bi nekako prodali robu jer ima 2 miliona prodavnica na milion kupaca. I onda se pojavi neko pametan kao ti koji se ponasha kao da je dobio neispravan i izlupan aparat, kladim se da si `pretio` trzishnom inspekcijom, a oni poshto imaju i robe na crno (jer se drugachije u ovoj zemlji ne moze raditi), moraju da urade sve shto kazesh iako nemaju nikakvu obavezu...
Broj postavljenih tema: 60372. Broj poslatih odgovora: 647151. Trenutno niste prijavljeni na PC Berzu i zbog toga imate status 'gosta'. Kao gost ne možete da šaljete poruke na Forum. Ako ste registrovani kao član PC Berze, prijavite se. Ako ste novi korisnik, molimo registrujte se da bi dobili mogućnost aktivnog učešća u radu Foruma.