Da li je dobar ishod resenja reklamacije u *in*in?
STRANA 1 OD 1
naruto
Da li je dobar ishod resenja reklamacije u *in*in?
26.10.2017. 13:19
T65356
status: user broj poruka: 141
Zdravo svima,
Predao sam na reklamaciju napajanje 730W Thermaltake Smart SE SPS-730M Modularno 87%ef, 14cm/SPS-730MPCBEU. U relativno kratkom roku mi je odgovoreno i dobio sam kao zamensko napajanje Chieftec CTG-750C.
Thermaltake je imalo 3 godine garancije i 14cm ventilator, a Chieftec je sa 2 godine garancije i 12 cm vetilatorom, oba su modularna
Thermaltake je i dalje u prodaji na njihovom sajtu, dok ovog Chieftec-a nema nigde.
Ako zanemarimo precnik vetilatora i nivo buke, da li sam dobio adekvatnu zamenu?
Re: Da li je dobar ishod resenja reklamacije u *in*in?
26.10.2017. 14:19
#640384
status: user broj poruka: 563
Ako imaju na stanju zasto ti nisu zamenili istim??? Ja to ne bih prihvatio,taj chieftec im stoji godinama u nekom cosku pa su ga se sada resili....
:: Zdravo svima :: :: Predao sam na reklamaciju napajanje 730W Thermaltake Smart SE SPS-730M Modularno 87%ef, 14cm/SPS-730MPCBEU :: U relativno kratkom roku mi je odgovoreno i dobio sam kao zamensko napajanje Chieftec CTG-750C :: :: Thermaltake je imalo 3 godine garancije i 14cm ventilator, a Chieftec je sa 2 godine garancije i 12 cm vetilatorom, oba su modularn :: :: Thermaltake je i dalje u prodaji na njihovom sajtu, dok ovog Chieftec-a nema nigde :: :: :: Ako zanemarimo precnik vetilatora i nivo buke, da li sam dobio adekvatnu zamenu ::
:: Da su ovog chieftec-a izvukli iz budzaka, neka stara kutija, ali je napajanje novo, makar tako deluje na izgled, sa svim kablovima i stickerom :: :: U svakom slucaju im poslah mail, da vidim iy kog razloga sam dobio pomenuti chieftec umesto thermaltake :: :: @vladark :: :: Ovo je link za TT http://www.thermaltake.com/products-model.aspx?id=C_00001966
Ne postoji o struji na sajtu. Našao sam na nekoj slici: 57 A na +12V granama, dok je kod Chieftec 2 x 30A.
Naravno, trebalo bi da je Thermaltake tiši, manje struje da troši i da si sigurniji kod crk...riknj... kvara, jer ima dužu garanciju.
Ako misliš da si mnogo loše prošao, probaj da tražiš novac nazad. Mada, ovu temu je trebalo bistriti pre nego što si prihvatio drugo napajanje.
Pozdrav!
Vlada
:: Da su ovog chieftec-a izvukli iz budzaka, neka stara kutija, ali je napajanje novo, makar tako deluje na izgled, sa svim kablovima i stickerom :: :: U svakom slucaju im poslah mail, da vidim iy kog razloga sam dobio pomenuti chieftec umesto thermaltake :: :: @vladark :: :: Ovo je link za TT http://www.thermaltake.com/products-model.aspx?id=C_00001966
Ja mislim da imas tri godine garancije iz razloga sto si kupio uredjaj sa 36 meseci gar. roka. Dobio si zamenu koja treba da ``radi`` tri godine od datuma kupovine. Ako nije tako, trazis novac nazad i kupis sta ti odgovara. Da li si potpisao dokument o preuzimanju uredjaja sa reklamacije?
Su morali da te kontaktiraju sa pitanjem da li prihvatas da ti se zameni uredjaj. Ako ne mogu da poprave ono koje si reklamirao ili adekvatnu zamenu po tebi nemaju moraju da ti izdaju finansijsko razduzenje pa da ti lepo kupis sta hoces. Klasicno izvlacenje od strane najveceg vodjinog lanca.
Posto sam, kako objasnih preuzeo napajanje Chieftec CTG 750C, resim da napisem zalbu na reklamaciju na direktor@winwin.rs i zatrazim obajsnjenje zasto nisam dobio isti model napajanja, koje sam predao na reklamciju, kad ga vec imaju na stanju. Takodje, ukazem na clan 503 zakona obligacionim odnosima i zatrazim novu garanciju na novodobijeni proizvod.
Odobre oni meni zamenu za TT, dakle isti model, koji sam reklamirao ali za novu garanciju nece ni da cuju, i tako smo se dopisivali nekoliko dana i danas dobijem ovaj odgovor:
Poštovani,
Kao naš kupac dobili ste novi uredjaj po Zakonu o zaštiti potrošača. Prilikom reklamacije pozvali ste se na nesaobraznost uredjaja i podneli zahtev za zamenu. Reklamacija je pozitivno rešena i uredjaj je zamenjen. Ne možete se sada pozvati na Zakon o obligacionim odnosima.
Želimo Vam prijatan dan!
Srdačan pozdrav,
________________________________________
Biljana Aleksandrić Web winwin
I vidim da nema svrhe dalje se dopisivati, pozovem call centar i trazim doticnu - ista ne zeli da se javi, vec mi se javlja koleginica i kaze da njihov manager tako kaze i da mogu da saljem dopis njihovoj pravnoj sluzbi u Cacku.
To cu i da uradim, pa da vidim kako oni tumace pomenuti clan, a uzgred cu da napisem i dopis udruzenju za zastitu potrosaca, pa da vidim sta oni savetuju.
Ne znam da li je ovo prekrsaj, po kome bi mogla da se umesa i trzisna inspekcija, ukoliko neko nesto vise zna, molba da to i podeli.
Mozes se itekako pozivati na Zakon o obligacionim odnosima. Taj isti je stupio na snagu prilikom kupovine uredjaja (fiskalni racun, faktura..i sl.) i on je nastupio pre Zakona o zastiti potrosaca. Obligacioni odnosi su ugovor izmedju dvoje ili vise lica, koji moraju da prate Zakon. Da li to bila kupovina ili stvarno pisan ugovor u skladu sa Zakonom. U jednom clanu Zakona o ob. odnosima, stoji stavka da garancija pocinje PONOVO teci. Znaci ne nastavlja se (nastavlja teci) nego ponovo. Te javi doticnoj da si kontatirao svog advokata i da je isti kontaktirao inspekciju i da ce isti uskoro da ih kontaktira da im malo objasni Zakone. Ako imas nekog advokata, bilo bi najbolje.
Ti si generalno dobio isti model, ali on se ne vodi istim serijskim brojem, pa cak i part number (neki put je i P/N drugaciji, desava se). Prvo, njihova evidencija se ne poklapa, jer moraju da cak i knjigovodstveno da razduze uredjaj na jedan nacin, a ovaj tvoj sadasnji na drugi. Tacnije, za ovo su odgovorne finansijska/poreska inspekcija i inspekcija za zastitu potrosaca (ako postoji). Drugo, nov uredjaj, nov S/N, nova garancija. Jer i tamo kod proizvodjaca mora da se zavede prodaja, zbog rezervnih delova ili u slucaju EOL, da mogu novi model slicnih karakteristika da ti dostave. Tako da ne kenjaju previse. Zato treba ovo proslediti novinama i televizijskim kucama, jer su to jedino nacini da ljudi imaju uvid za ovo (javna bruka), a ostalo preko socijala medija (FB i rest of shit).
_____________________________ P8P67 Pro v.3.1 - i7 2600K/16GB RAM/MSI 1060 Gaming X 6G/Samsung 850 Pro 256GB - 1TB - 3TB SATA/SoundBlaster ZX/CM 690 II Advanced/SS 850KM3/LG 32LD750/X360 WiFi gamepad/Zalman MFC1 Plus/Noctua NH-U12S - 2Fan
Ni ostali mozda nisu puno bolji (mada sudeci bar po mom iskustvu sa drugima - jesu) ali su ovi samo dno dna i kod njih vise ne kupujem ama bas nista.
Pre jedno sest ipo godina sam kod njih kupio jedan Lexmark MF uredjaj koji je imao ne tako veliki i bitan problem, ali posto je uredjaj bio pod garancijom resim da im to reklamiram. Posle vremena koje prevazilazi sadasnje dozvoljeno vreme, vratili su mi uredjaj bez otklanjanja problema uz neko potpuno nesuvislo obrazlozenje koje nema veze apsolutno ni sa cim, a ponajmanje sa zdravom pamecu, medjutim da stvara bude gora uredja mi je vracen i jos dodatno poheban (polomljena sarka sa zadnje strane tako da uredjaj ne moze lepo da se zatvori), sto ja na zalost iznerviran zbog odgovora na prvi problem nisam video prilikom preuzimanja vec tek kuci.
Naravno, iako je jasno da to nije moglo da se pokvari/polomi prilikom transporta u pakovanju nisu prihvatili zalbu na to i nakon nekog kraceg ganjanja sa njima odustao sam od bilo kakve dalje price - naravno nakon toga sam kupio more tehnike ali NIKAD VISE kod njih! I ne mislim da sam na gubitku a ako nima odgovara takva poslovna politika, da im kupci odlaze kod drugih - super...
:: Sa doticnim sugradjanima teram se dobrih 10 godina, veci sljam ces tesko naci sto se prodavaca racunarske opreme tice ::
Broj postavljenih tema: 60355. Broj poslatih odgovora: 646991. Trenutno niste prijavljeni na PC Berzu i zbog toga imate status 'gosta'. Kao gost ne možete da šaljete poruke na Forum. Ako ste registrovani kao član PC Berze, prijavite se. Ako ste novi korisnik, molimo registrujte se da bi dobili mogućnost aktivnog učešća u radu Foruma.