Imam jedan neobican problem. Naime pre neki dan sam otkrio da mi je crkla USB TV karta. To samo po sebi ne bi bilo cudno da ovo nije druga USB TV karta koja mi je crkla. Obe su kod predhodnih vlasnika radile nekoliko godina bez ikakvih problema. Prosli put sam jednostavno bacio crknutu TV kartu i uzeo drugu. Ovaj put mi je bilo mnogo cudno, pa sam malo razmislio. Setio sam se i da mi je crkao pre nekog vremena i jedan externi USB HDD. I onda sam dosao do teorije.
Imam utisak da mi je antenski kabel pod naponom i da struja prolazi kroz tv kartu i ide do ostalih USB-ova. Nekada mi se zaista desi da mi USB-ovi polude i vrlo cesto sevne varnica kada ubacujem flash u prednje USB portove na kucistu. Ali sam uvek mislio da je flash iz nekog cudnog razloga naelektrisan, a u stvari mozda je obrnuto. Stvarno sam laik sto se tice TV tehnologije, pa zanima da li vam ova teorija ima smisla i da li mogu preko nekog instrumenta da je proverim (da nekako izmerim napon)?
Takodje me zanima d ali znate nekoga ko bi mogao da proba da popravi TV kartu, posto cvrsto verujem da nije neki veliki kvar?
Hvala,
Pozdrav
Ko ne zna, i zna da ne zna, dete je, nauci ga, Ko zna, a ne zna da zna, spava, probudi ga, Ko ne zna, a misli da zna, budala je, kloni ga se, Ko zna, i zna da zna, mudar je, sledi ga.
Mene tukla struja godinama na SBBu iz kablova. NIkad nije nista crklo ali na kraju je pocela dobrano da bije. Uglavnom kad je par putra stresla ove iz Sbb stavili su mi `galvanski razdelnik` i od tada nemam problema.
Nema druge nego da proveris uzemljenje. Ukoliko nemas
09.06.2015. 10:26
status: user broj poruka: 10997
odgovarajuci instrument, izvrsi kratkospajanje shasije (kucista) kompa sa ``nulom`` u najblizoj ``shuko`` uticnici ili sa cevima koje vode do/od radijatora. Kratkospajanje=povezivanje pomocu nekog licnastog ili ``punog`` kabla.
Ovo bi trebalo da pomogne ako se radi o pojavi tkz. fantomskog napona, do cega dolazi kod neispravno uzemljenih el. instalacija.