Korisnik:   Lozinka:   
Beograd Novi Sad Kragujevac Niš
PC Berza Forum : Ver. 2.35
Najnovije teme Najnoviji odgovori Prikačene teme Najaktivnije teme Najčitanije teme
Pronađi : U : Pretraži :
Forum : Komponente
Periferni i ostali uređaji
Pomoc u izboru stampaca
STRANA 1 OD 1
lauven Pomoc u izboru stampaca 28.07.2009. 19:14 T19075

status: user
broj poruka: 54

E, ovako, situacija je sledeca...
U skorije vreme bih poceo da radim multimedijalne prezentacije. Posto ne bih klijentu da odnesem Cd bez omota planirao sam da i to odradim kako valja. E, sad posto sam totalni laik sto se tice stampe interesuje me kako bih ja mogao da omote odradim u `kucnoj varijanti` na sto jeftiniji nacin a da to izgleda pristojno? To naravno ne bi bili veliki tirazi, vec 10-20 komada, sve zavisi.
Znaci, pitanje je koji stampac bi mi mogao odraditi taj posao? I da li se uopste isplati kupovati stampac za to vec odneti u stampariju da oni to odrade? Ponavljam da to ne bi bili veliki tirazi pa zbog toga ova dilema.
Hvala unapred
:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
Equinoxe Re: 28.07.2009. 19:49 #131003

broj poruka: 12057

Mislim da je tu dovoljan neki crno-beli laser tipa Samsung ML-1640 za štancovanje. Refil je jeftin a ne verujem da ti je color Label neophodan.

Imaš po netu milion free PSD / CorelDraw template-a za te svrhe.
_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
Hoping for the best but expecting the worst.

******************KLIPE*******************
http://img265.imageshack.us/img265/9172/klipe.jpg

hellborg re 28.07.2009. 20:03 #131006

broj poruka: 14
pa, stvarno sve zavisi od kolicine materijala, nacina upotrebe..

imas dve opcije:
laser (color)
+ trajnost otiska, cena stampe (jeftiniji papir, farba)
- visa startna cena, gabarit, slabiji kvalitet u odnosu na dobru ink stampu

ink
+ odlican otisak na foto papiru, pogodan za manje kolicine