Kada sam ukljucio u katalistu ,Win11 mi je ponudio vece rezolucije od nominalne 1920x1080 koju podrzava monitor ,stavio sam 2560 x 1440 i primeti se razlika u pogledu boljeg kvaliteta slike ,vise piksela.Vidim AMD hvali da je ovo dobro za strategije. Rx 550 ,Philips 24 incha E sad ne znam da li to moze imati neke negativne posledice po monitor. Jel neko koristio ovo?
Kakve negativne posledice po monitor? To nikakve veze nema sa monitorom. Grafička karta i dalje baca native rezoluciju monitoru. Koristio sam to milion puta, što kod nVidia što kod AMD karti. Kod jednih se zove DSR kod drugih VSR. Sama reč ti kaže, virtualna, znači ne izlazna rezolucija. To je najprostije rečeno običan supersampling. Sadržaj se unutar Engine-a igre renderuje u višoj rezoluciji ali se monitoru isporučuje native rezolucija. Tu se malo dobija na oštrini prikaza. Nikakvog to kontakta nema sa rezolucijom monitora niti bilo čime vezanim za monitor. E sad, učinak i svrha te tehnike variraju dosta od igre do igre. Uglavnom se koristi da se usitne HUD elementi i dobije na `površini` kod specifičnih naslova gde to ima smisla. Strategije su baš jedan od žanrova koji profitira od ove tehnike.
Da napomenem samo da ove dve tehnike ne treba mešati sa nVidia DLSS i AMD FSR tehnologijama. To je totalno druga priča i kompletno drugačiji pristup celoj tematici.
:: Kada sam ukljucio u katalistu ,Win11 mi je ponudio vece rezolucije o :: nominalne 1920x1080 koju podrzava monitor ,stavio sam 2560 x 144 :: i primeti se razlika u pogledu boljeg kvaliteta slike ,vise piksela.Vidim AM :: hvali da je ovo dobro za strategije :: Rx 550 ,Philips 24 inch :: E sad ne znam da li to moze imati neke negativne posledice po monitor :: Jel neko koristio ovo?
Dobijam kvalitetniju sliku ,jasnija slova itd ..jasniji prikaz u web browseru.Win11 i dalje kaze preporucena rezolucija 1920x1080.Igrice slabo igram to me i ne zanima toliko ,GPU koristim za GPU ubrzanje u aplikacijama.Pretpostavljam da su softverski odradili nesto ,ali je odlicno.Stoji u info rezolucija aktivnog signala 1920x1080 ,desktop rezolucija 2560 x 1440. nVidia DLSS i AMD FSR to je druga prica nema veze sa ovim.
:: Kakve negativne posledice po monitor? To nikakve veze nema sa monitorom. Grafička karta i dalje baca native rezoluciju monitoru. Koristio sam to milion puta, što kod nVidia što kod AMD karti. Kod jednih se zove DSR kod drugih VSR. Sama reč ti kaže, virtualna, znači ne izlazna rezolucija. To je najprostije rečeno običan supersampling. Sadržaj se unutar Engine-a igre renderuje u višoj rezoluciji ali se monitoru isporučuje native rezolucija. Tu se malo dobija na oštrini prikaza. Nikakvog to kontakta nema sa rezolucijom monitora niti bilo čime vezanim za monitor. E sad, učinak i svrha te tehnike variraju dosta od igre do igre. Uglavnom se koristi da se usitne HUD elementi i dobije na `površini` kod specifičnih naslova gde to ima smisla. Strategije su baš jedan od žanrova koji profitira od ove tehnike :: :: Da napomenem samo da ove dve tehnike ne treba mešati sa nVidia DLSS i AMD FSR tehnologijama. To je totalno druga priča i kompletno drugačiji pristup celoj tematici :: :: :: Kada sam ukljucio u katalistu ,Win11 mi je ponudio vece rezolucije o :: :: nominalne 1920x1080 koju podrzava monitor ,stavio sam 2560 x 144 :: :: i primeti se razlika u pogledu boljeg kvaliteta slike ,vise piksela.Vidim AM :: :: hvali da je ovo dobro za strategije :: :: Rx 550 ,Philips 24 inch :: :: E sad ne znam da li to moze imati neke negativne posledice po monitor :: :: Jel neko koristio ovo?
Broj postavljenih tema: 60372. Broj poslatih odgovora: 647167. Trenutno niste prijavljeni na PC Berzu i zbog toga imate status 'gosta'. Kao gost ne možete da šaljete poruke na Forum. Ako ste registrovani kao član PC Berze, prijavite se. Ako ste novi korisnik, molimo registrujte se da bi dobili mogućnost aktivnog učešća u radu Foruma.