Sta se desava sa danasnjim igrama i njihovom primitivnom grafikom,
STRANA 1 OD 2
Adzem
Sta se desava sa danasnjim igrama i njihovom primitivnom grafikom,
18.11.2020. 18:52
T67860
status: user broj poruka: 3797
koje jedu frejmove, na koje se klinci loze i kupuju zveri od grafika, koje isporucuju ispod sto frejmova?! Kako je to moguce, pogledajte detalje, pogledajte vi na sta to lici... Bacite molim vas pogled na skrin sot, koji sam malopre uzeo https://ibb.co/s1mjJrL
Crysis, koji je izasao pre skoro 15 godina jede sve ovo za dorucak, bukvalno je tri svetlosne godine daleko od ovoga. Mislim da bi ovde bilo 200 frejmova sa ovom konfom u kridzi.
Finalna masina konacno sastavljena: Ryzen 3600 OC G.Skill Trident Z Neo 3800 MSI B450 Tomahawk Max RX 5700 xt Acer KG251QDbmiipx 240hz
Re: Sta se desava sa danasnjim igrama i njihovom primitivnom grafikom,
18.11.2020. 19:54
#666158
status: user broj poruka: 786
Ne pratim igre od GTA V, ali ova slika deluje graficki losije od legendarnog return to castle Wolfenstein koji je glatko radio na 128mb GDDR
:: koje jedu frejmove, na koje se klinci loze i kupuju zveri od grafika, koje isporucuju ispod sto frejmova?! Kako je to moguce, pogledajte detalje, pogledajte vi na sta to lici.. :: Bacite molim vas pogled na skrin sot, koji sam malopre uzeo https://ibb.co/s1mjJr :: :: Crysis, koji je izasao pre skoro 15 godina jede sve ovo za dorucak, bukvalno je tri svetlosne godine daleko od ovoga. Mislim da bi ovde bilo 200 frejmova sa ovom konfom u kridzi. :: :: :: Finalna masina konacno sastavljena :: Ryzen 3600 OC :: G.Skill Trident Z Neo 3800 :: MSI B450 Tomahawk Max :: RX 5700 xt :: Acer KG251QDbmiipx 240hz
Meni licno malo smeta sve ispod 150fps kad stavim naocare.
Sta seres bre za 90fps, vidis kao supermen? Ne optimizuje se danas nista. Trpaj kod.. daj novu verziju i teraj... Vidis da sa vremena na vreme i drajveri ne valjaju a ti bi 1000fps...
Sto napisa neko - daj smislenu igru a za benchmark imas sajtove za to...
:: Mozes li da mi objasnis 90ak frejmova na zverinama od grafa? : :: :: :: Finalna masina konacno sastavljena :: Ryzen 3600 OC :: G.Skill Trident Z Neo 3800 :: MSI B450 Tomahawk Max :: RX 5700 xt :: Acer KG251QDbmiipx 240hz :: ::
Skoro sve igre mogu na 100 frejma da rade sa grafickama u klasi oko 300e ali da nisu u 4k, eventualno neki detalji smanjeni.
Slazem se sa ovim sto je Jovan napisao, uporedjujes skroz razlicite engine tj drugaciji `art style`. Inace odigrao sam Crysis stari i Warhead pre nekih godinu dana mozda manja, i obicno je djubre spram novih igara graficki gledano, bez moda sa boljim texturama je nista posebno.
Na primer ja sam super zadovoljan kako izgleda https://ibb.co/5KMv3S4 sve sto sam mogao sam stavio na ultra, ali eto ova igra na primer je optimizovana jako lose i cim se ukljuci MAA i na minimum FPS pada ispod 40, pa cak i sa jakim grafickama ce imati manje od 100 jer im je takav engine. Takodje ima problem sa zamucenim texturama bez MAA, pa sam morao da stavim 1.2(valjda toliko) upscaling da izgleda ostrije.
Takodje Origins i Odyssey izgledaju fenomalno, isto i Witcher 3 sa 4k texturama izgleda next gen, a ta je igra primer za dobru optimizaciju, uvek imam konstantan fps svi detalji na Ultra.
Ryzen7 2700x 4,2Ghz Msi b450m Pro M2 Max Aegis 2x8gb 3200mhz WD10EARS 1TB WD1003FZEX 1TB Biostar SSD 480gb XFX RX 580 GTS 8gb OCZ MXS-PRO 600W Windows 10 Pro 64-bit
Zasto 90fps? Pa pogledaj koje sve tehnologije/efekte Unreal Engine koristi i koliko su zahtevne pa ce ti biti jasno. Igra leti kada joj sve stavis na minimum naravno.
Mozda grafika izgleda bezveze, ali fortnite koristi raytracing recimo. Treba uloziti dosta snage kako bi igra izgledala kao crtani film. Fortnite je zapravo prilicno dobro optimizovan i skalabilan.
Mnogo gledas ovo na povrsinskom nivou. A i deluje mi da si vec formirao neko svoje misljenje koje neces da menjas.
Recimo neko poredjenje, mozes da uzmes olovku i za 2 sekunde nacrtas krug i kazes ovo je lopta. A neko moze da nacrta taj isti krug i da ga senci pola sata i da isto kaze da je to lopta. Njegova lopta ce izgledati malo bolje od tvoje, moras se sloziti, ali trud koji ste ulozili nike isti.
Ovo su stvarno osnovne stvari, kao neko ko toliko ulaze u high fps gaming, za ocekivati je da si malo upuceniji u materiju. Ili si uzeo da trolujes forum.
Ako stvarno nisi, zagrebi malo dublje, stvarno je jako zanimljva materija, a mozda ces steci malo dublje postovanje za developere koji optimizuju igre na nacine koje gotovo da ne mozes da primetis golim okom a koje dizu fps.
Re: Sta se desava sa danasnjim igrama i njihovom primitivnom grafikom,
19.11.2020. 17:00
#666174
status: user broj poruka: 6650
.... brate, znaš šta se dešava? ... omatorio si.
Budale računaju na sreću.
:: koje jedu frejmove, na koje se klinci loze i kupuju zveri od grafika, koje isporucuju ispod sto frejmova?! Kako je to moguce, pogledajte detalje, pogledajte vi na sta to lici.. :: Bacite molim vas pogled na skrin sot, koji sam malopre uzeo https://ibb.co/s1mjJr :: :: Crysis, koji je izasao pre skoro 15 godina jede sve ovo za dorucak, bukvalno je tri svetlosne godine daleko od ovoga. Mislim da bi ovde bilo 200 frejmova sa ovom konfom u kridzi. :: :: :: Finalna masina konacno sastavljena :: Ryzen 3600 OC :: G.Skill Trident Z Neo 3800 :: MSI B450 Tomahawk Max :: RX 5700 xt :: Acer KG251QDbmiipx 240hz
To je u 4K rezoluciji sa nekih 100 igrača na serveru tako da tih 90 i kusur frejmova je prihvatljivo. Crysis je neoptimizovan jezivo, tako da ne bi pregurao ni 100 fpsa u 4K.
:: Mozes li da mi objasnis 90ak frejmova na zverinama od grafa? : :: :: :: Finalna masina konacno sastavljena :: Ryzen 3600 OC :: G.Skill Trident Z Neo 3800 :: MSI B450 Tomahawk Max :: RX 5700 xt :: Acer KG251QDbmiipx 240hz :: ::
Vidis bas do Crysis igre su se pravile radi atmosfere i da budu sto bolje otimizovane. Pojavom Crysis-a koji je neoptimizovan do do koske ali je izgledao extra u to vreme sto se tice grafike, ljudi su poceli da se nadmecu ko moze sa vise FPS-a da ga protera, neki su menjali sve komponente da bi mogli da ga igraju.
Razvojem interneta i razmenom komentara i testova brzine rada nekih igara, neko iz vrha igracke industrije je primetio da se Hardver mnogo brze razvija od softvera i da nema potrebe za ( tj. da im je pala prodaja ) kupovinog novijieg i skupljieg hardvera. Cak i los u to vreme AMD i ATI su zadovoljavali posao.
Tu krece pomama koja ce igra da optereti najaci harver na maksimum i da ima ispod 60 fps-a kao sto je to uradio Crysis. Pocele su da se pojavljuju igre bez atmosvere ali sa WOW grafikom koje su klincima bile extra i dale mogucnost da se hvale kako nesto brze radi kod njih jer su bacili ogromne pare samo da bi im par igara radilo normalno.
Tu krece placanje programera igara odnosno velikih studija koji su kupili male ali talnentovane grupe programera od strane proizvodjaca harvera da optimizuju kod bas za njihov hardver a da ubace otezavajuce okolnosti za protivnicki. Potrosaci su i ovo progutali a kod progarma je bio sve vise nepotimizovan, konacno je softver stigao hardver ( doduse vestackim putem ). Grupe programera koji su bili talentovani su se rasformirale neke silom neke zbog nezadovoljstva zatevima velikih studija ( na primer EA games ).
Doslo je do zasicenja trzista i opet je opala prodaja harvera. Da ne bi spustali cene, setili su se da igre prodaje atmosfera i zaraza igraca, pa su se setili da naprave zaraznu igru da je online i da trazi srednje jak hardver. Da bi bio uspesan u njima treba ti sto jaci hardver da bi imao sto vise FPS-a jer sto vise FPS-a znaci da ces pre da vidis/ubijes protivnika koji ima manje FPS-a ( opet los kod ili namerno tako napisan ). Klinci kukaju kod roditelja da ne mogu da igraju, roditelji nemaju zivaca i vremena za to kukanje i daju pare. Klinci zadovoljni, hardver/softver se opet prodaje kao pre i svi zadovoljni.
Iz ovog razloga citas/cujes ja ne mogu nista da igram sto ne ide preko 100 FPS-a, iako ljudsko oko moze max da vidi 35 FPS-a extremni slucajevi 40. Sada u igrama ne mozes da budes dobar jer na primer detekcija sudara nije optimizovana pa ce onaj sa 150 FPS-a pre da kokne nekog nego onaj sa 60 FPS-a zato kukanje za FPS.
.. lepo ti napisa čovek da su ti oči usko grlo, iskopaj ih i uradi upgrade na UHD, 8k, 16 super k...oči od sokola by nvidia ili jastreba by AMD Radeon... Odavno je jasno da smo mi za kiborgiranje, pogotovo oči i mozak, pa i zbog lošeg FPS-a.
ne znam za FPS-ove, ali ovaj deda prica zanimljive stvari, na granici sa teorijama zavere:
In June 2020, barely six months since the pandemic started, the world is in a different place. Within this short time frame, COVID-19 has both triggered momentous changes and magnified the fault lines that already beset our economies and societies. Rising inequalities, a widespread sense of unfairness, deepening geopolitical divides, political polarization, rising public deficits and high levels of debt, ineffective or non-existent global governance, excessive financialization, environmental degradation: these are some of the major challenges that existed before the pandemic. The corona crisis has exacerbated them all. Could the COVID-19 debacle be the lightning before the thunder? Could it have the force to ignite a series of profound changes? We cannot know what the world will be like in 10 months’ time, even less what it will resemble in 10 years from now, but what we do know is that unless we do something to reset today’s world, tomorrow’s will be profoundly stricken. In Gabriel Garcia Marquez’s Chronicle of a Death Foretold , an entire village foresees a looming catastrophe, and yet none of the villagers seem able or willing to act to prevent it, until it’s too late. We do not want to be that village. To avoid such a fate, without delay we need to set in motion the Great Reset. This is not a “nice-to-have” but an absolute necessity. Failing to address and fix the deep-rooted ills of our societies and economies could heighten the risk that, as throughout history, ultimately a reset will be imposed by violent shocks like conflicts and even revolutions. It is incumbent upon us to take the bull by the horns. The pandemic gives us this chance: it “represents a rare but narrow window of opportunity to reflect, reimagine and reset our world”. [165]
The deep crisis provoked by the pandemic has given us plenty of opportunities to reflect on how our economies and societies work and the ways in which they don’t. The verdict seems clear: we need to change. we should change. But can we? Will we learn from the mistakes we made in the past? Will the pandemic open the door to a better future? Will we get our global house in order? Simply put, will we put into motion the Great Reset? Resetting is an ambitious task, perhaps too ambitious, but we have no choice but to try our utmost to achieve it. It’s about making the world less divisive, less polluting, less destructive, more inclusive, more equitable and fairer than we left it in the pre-pandemic era. Doing nothing, or too little, is to sleepwalk towards ever-more social inequality, economic imbalances, injustice and environmental degradation. Failing to act would equate to letting our world become meaner, more divided, more dangerous, more selfish and simply unbearable for large segments of the globe’s population. To do nothing is not a viable option.
That said, the Great Reset is far from a done deal. Some may resist the necessity to engage in it, fearful of the magnitude of the task and hopeful that the sense of urgency will subside and the situation will soon get back to “normal”. The argument for passivity goes like this: we have been through similar shocks – pandemics, harsh recessions, geopolitical divides and social tensions – before and we will get through them again. As always, societies will rebuild, and so will our economies. Life goes on! The rationale for not resetting is also predicated on the conviction that the state of the world is not that bad and that we just need to fix a few things around the edges to make it better. It is true that the state of the world today is on average considerably better than in the past. We must acknowledge that, as human beings, we never had it so good. Almost all the key indicators that measure our collective welfare (like the number of people living in poverty or dying in conflicts, the GDP per capita, life expectancy or literacy rates, and even the number of deaths caused by pandemics) have been continuously improving over pas centuries, impressively so in the last few decades. But they have been improving “on average” – a statistical reality that is meaningless for those who feel (and so often are) excluded. Therefore, the conviction that today’s world is better than it has ever been, while correct, cannot serve as an excuse for taking comfort in the status quo and failing to fix the many ills that continue to afflict it.
The tragic death of George Floyd (an African American killed by a police officer in May 2020) vividly illustrates this point. It was the first domino or the last straw that marked a momentous tipping point at which an accumulated and profound sentiment of unfairness felt by the US African-American community finally exploded into massive protests. Would pointing out to them that on “average” their lot is better today than in the past have appeased their anger? Of course not! What matters to African Americans is their situation today , not how much their condition has “improved” compared to 150 years ago when many of their ancestors lived in slavery (it was abolished in the US in 1865), or even 50 years ago when marrying a white American was illegal (interracial marriage only became legal in all states in 1967). Two points are pertinent to the Great Reset in this: 1) our human actions and reactions are not rooted in statistical data but are determined instead by emotions and sentiments – narratives drive our behaviour. and 2) as our human condition improves, our standards of living increase and so do our expectations for a better and fairer life.
In that sense, the widespread social protests that took place in June 2020 reflect the urgent necessity to embark on the Great Reset. By connecting an epidemiological risk (COVID-19) with a societal risk (protests), they made it clear that, in today’s world, it is the systemic connectivity between risks, issues, challenges and also opportunities that matters and determines the future. In the first months of the pandemic, public attention has understandably been focused on the epidemiological and health effects of COVID-19. But, moving forward, the most consequential problems lie in the concatenation of the economic, geopolitical, societal, environmental and technological risks that will ensue from the pandemic, and their ongoing impact on companies and individuals.
There is no denying that the COVID-19 virus has more often than not been a personal catastrophe for the millions infected by it, and for their families and communities. However, at a global level, if viewed in terms of the percentage of the global population effected, the corona crisis is (so far) one of the least deadly pandemics the world has experience over the last 2000 years. In all likelihood, unless the pandemic evolves in an unforeseen way, the consequences of COVID-19 in terms of health and mortality will be mild compared to previous pandemics. At the end of June 2020 (at a time when the outbreak is still raging in Latin America, South Asia and much of the US), COVID-19 has killed less than 0.006% of the world population. To put this low figure into context in terms of lethality, the Spanish flu killed 2.7% of the world’s population and HIV/AIDS 0.6% (from 1981 to today). The Plague of Justinian from its onset in 541 until it finally disappeared in 750 killed almost one-third of the population of Byzantium according to various estimates, and the Black Death (1347-1351) is considered to have killed between 30% and 40% of the world population at the time. The corona pandemic is different. It does not constitute an existential threat, or a shock that will leave its imprint on the world’s population for decades. However, it does entail worrisome perspectives for all the reasons already mentioned. in today’s interdependent world, risks conflate with each other, amplifying their reciprocal effects and magnifying their consequences. Much of what’s coming is unknown, but we can be sure of the following: in the post-pandemic world, questions of fairness will come to the fore, ranging from stagnating real incomes for a vast majority to the redefinition of our social contracts. Similarly, deep concerns about the environment or questions about how technology can be deployed and governed for the benefit of society will force their way onto the political agenda. All these issues predated the pandemic, but COVID-19 has both laid them bare for all to see and amplified them. The direction of the trends hasn’t changed but, in the wake of COVID-19, it got a lot faster.
The absolute prerequisite for a proper reset is greater collaboration and cooperation within and between countries. Cooperation – a “supremely human cognitive ability” that put our species on its unique and extraordinary trajectory – can be summed up as “shared intentionality” to act together towards a common goal. [166] We simply cannot progress without it. Will the post-pandemic era be characterized by more or less cooperation? A very real risk exists that tomorrow the world will be even more divided, nationalistic and prone to conflicts than it is today. Many of the trends reviewed in the macro section suggest that, moving into the future, our world will be less open and less cooperative than before the pandemic. But an alternative scenario is possible, one in which collective action within communities and greater collaboration between nations enable a more rapid and peaceful exit from the corona crisis. As economies restart, there is an opportunity to embed greater societal equality and sustainability into the recovery, accelerating rather than delaying progress towards the 2030 Sustainable Development Goals and unleashing a new era of prosperity. [167] What could make this possible and raise the probability odds in favour of such an outcome?
Seeing the failures and fault lines in the cruel light of day cast by the corona crisis may compel us to act faster by replacing failed ideas, institutions, processes and rules with new ones better suited to current and future needs. This is the essence of the Great Reset. Could the globally shared experience of the pandemic help alleviate some of the problems we faced as the crisis started? Can a better society emerge from the lockdowns? Amartya Sen, laureate of the Nobel Prize in Economics, thinks so, believing that: “The need to act together can certainly generate an appreciation of the constructive role of public action,” [168] citing as proof some examples like World War II having made people realize the importance of international cooperation, and convincing countries like the UK of the benefit of better-shared food and healthcare (and the eventual creation of the welfare state). Jared Diamond, the author of Upheaval: How Nations Cope with Crisis and Change , is of a similar opinion, hoping that the corona crisis will compel us to address four existential risks that we collectively face: 1) nuclear threats. 2) climate change. 3) the unsustainable use of essential resources like forests, seafood, topsoil and fresh water. and 4) the consequences of the enormous differences in standards of living between the world’s peoples: “Strange as it may seem, the successful resolution of the pandemic crisis may motivate us to deal with those bigger issues that we have until now balked at confronting. If the pandemic does at last prepare us to deal with those existential threats, there may be a silver lining to the virus’s black cloud. Among the virus’s consequences, it could prove to be the biggest, the most lasting – and our great cause for hope”. [169]
These expressions of individual hope are supported by a multitude of surveys concluding that we collectively desire change. They range from a poll in the UK showing that a majority of people want to fundamentally alter the economy as it recovers, in contrast to one-fourth wanting it to return to how it was, [170] to international surveys finding that a large majority of citizens around the world want the economic recovery from the corona crisis to prioritize climate change [171] and to support a green recovery. [172] Worldwide, movements demanding a “better future” and calling for a shift to an economic system that prioritizes our collective well-being over mere GDP growth are proliferating.
*****
We are now at a crossroads. One path will take us to a better world: more inclusive, more equitable and more respectful of Mother Nature. The other will take us to a world that resembles the one we just left behind – but worse and constantly dogged by nasty surprises. We must therefore get it right. The looming challenges could be more consequential than we have until now chosen to imagine, but our capacity to reset could also be greater than we had previously dared to hope.
COVID-19 The Great Reset by Klaus Schwab, Thierry Malleret
btw pozdravite mi premijerku, ceka se i njen odgovor
`The aim of public education is not to spread enlightement at all. It is simply to reduce as many individuals as possible to the same safe level, to breed a standard citizenry, to put down dissent and originallity.`
Green world, znači da ko je stigao da se ogrebe i na zagađenju svih obogati, stigao je, ostale treba hitno zaustaviti. Better world je svet koji će resetovati zapadni dug nastao falsifikovanjem papirnog novca i berzanskog nepostojećeg zlata, tako da, ko se falsifikatima obogatio, nastavi dalje bez obaveze da vrati išta. Svet nije na nikakvoj raskrsnici, on je na putu. Ceo biznis se zasniva na exploataciji, pljački celih kontinenata, falsifikovanju tj štampanju para i berzanskim balonima. Ekonomski, to je Poncijeva šema, liberalizam. Dok je lepo, lepo je, ali kad počne da ružnjika... Korina je samo katalizator, razmagljivač, kolika je neko sila u stvari. Kao Černobilj za CCCP. Šta je ostalo? Velesila koja je izgubila rat u Avganistanu, sa naštampanim dugom i desetkovanom i nekonkurentnom privredom osim ratne, i rastuću silu koja proizvodi sve. Teško je prihvatiti kraj ako si navikao da imaš kreditnu karticu koja nema limit za minus. Digni koliko treba, i još to daj u zajam uz pravi zalog... Međutim, ako je ovolika količina idiota poverovala u fame oko 5G... koga onda briga kuda će svet? Budale računaju na sreću.
Ljudsko oko je na testovima moglo da primeti promene u kretanju i na 1000 FPSa tako da si malo promašio sa stavkom.
:: Iz ovog razloga citas/cujes ja ne mogu nista da igram sto ne ide preko 100 FPS-a, iako ljudsko oko moze max da vidi 35 FPS-a extremni slucajevi 40. Sada u igrama ne mozes da budes dobar jer na primer detekcija sudara nije optimizovana pa ce onaj sa 150 FPS-a pre da kokne nekog nego onaj sa 60 FPS-a zato kukanje za FPS.
Sve je to moglo isto da se napiše još u Vaivilonu, Egiptu, Grčkoj, Rimu... ništa novo u čevečanstvu jedino što je onda svet bio ograničen samo na `poznati svet`. Boleštine, kuge i višegodišnje zime su više puta prepolovile stanovništvo i posle toga ništa više nije bilo isto. Propadale cele civilizacije i menjao društveni poredak. I njima je tada iugledalo da se to sporo i skoro neprimetno događa a sada sa istorijske distance to izgleda samo kao momenat u istoriji. Mi sada, zbog naprednije tehnologije imamo unikatnu situaciju da nemože da se menja ništa samo u lokalu. Global village u pravom smislu reči.
Nije poenta da li vidi promene ili ne. Po mojoj teroiji mozes da vidis onoliko FPS-a koliko tvoj mozak moze da obradi i da za sad ne postoje uredjaji koji to mogu da izmere.
:: :: Ljudsko oko je na testovima moglo da primeti promene u kretanju i na 1000 FPSa tako da si malo promašio sa stavkom :: :: :: Iz ovog razloga citas/cujes ja ne mogu nista da igram sto ne ide preko 100 FPS-a, iako ljudsko oko moze max da vidi 35 FPS-a extremni slucajevi 40. Sada u igrama ne mozes da budes dobar jer na primer detekcija sudara nije optimizovana pa ce onaj sa 150 FPS-a pre da kokne nekog nego onaj sa 60 FPS-a zato kukanje za FPS.
Ljudsko oko i 1000 FPS? Potkrepi nekim dokazom, gde si te testove gledao/ čitao?
:: :: Ljudsko oko je na testovima moglo da primeti promene u kretanju i na 1000 FPSa tako da si malo promašio sa stavkom :: :: :: Iz ovog razloga citas/cujes ja ne mogu nista da igram sto ne ide preko 100 FPS-a, iako ljudsko oko moze max da vidi 35 FPS-a extremni slucajevi 40. Sada u igrama ne mozes da budes dobar jer na primer detekcija sudara nije optimizovana pa ce onaj sa 150 FPS-a pre da kokne nekog nego onaj sa 60 FPS-a zato kukanje za FPS.
`unless the pandemic evolves in an unforeseen way`, a izucavajuci trenutnu klapu socijalnih inzinjera i humanitarne akcije koje su sprovodili sirom sveta, u jedno se moze biti 120% siguran - ne postoji nista nepredvidljivo za njih, gotovo sve rade `po planu i dogovoru`, npr. ____________________________________________________________
Colbert: Well, Bill, since you tried to warn us about this pandemic and we didn’t listen, what’s the next thing you’re warning us about that’s going to happen five years from now that we’re not listening to at the present?
Gates: Well, the idea of a bioterrorist attack is kind of the nightmare scenario, because it would be a pathogen with a high death rate. The good news is most of the work we’re going to do to be ready for Pandemic Two—I call this Pandemic One—most of the work we’ll do to be ready for that are also the things we need to do to minimize the threat of bioterrorism.
If the Deep State has its way, we would then also see all the other measures Gates and his cronies advocate: forced quarantines mandated by contact tracers. (https://www.youtube.com/watch?v=AzWLlfwfD4Y, https://youtu.be/Pl2q03wTDxg) quantum-dot tattoos serving as vaccination proof. (ima clanaka i patenata na temu sirom internet-a) digital IDs. and (je vec manje vise implementirano, od biometrike, licnih, pasosa itd.) a “global reset” ushering in a cashless society. (zivi bili pa ne videli)
One of the many timely references made in Nation of Islam Minister Louis Farrakhan‘s address on the Fourth of July was about the development of a vaccine for the COVID-19 pandemic that has upended 2020 and threatened more public health havoc moving into the new year.…
“I say to my brothers and sisters in Africa . . . if they come up with a vaccine, be careful,” Farrakhan said before expanding his warning to include Black people in the United States, as well.
“Do not take their medications. We need to call a meeting of our skilled virologists, epidemiologists, and students of biology and chemistry,” Farrakhan implored. “We need to give ourselves something better”.…
“They’re plotting to give 7 billion 500 million people a vaccination,” Farrakhan said incredulously. “Dr. Fauci, Bill Gates and Melinda, you want to depopulate the earth. What the hell gives you that right?” ____________________________________________________________ COVID-19 and the Agendas to Come, Red-Pilled by James Perloff
p.s. nadam se da nasi lokalni strucnjaci vec odavno uvdeli sta se desava, jer ni malo ne zvuci prijatno iznenadjenje tipa COVID-21 u februaru, a kakve posledice po ekonomiju ima i trenutna `bezopasna` verzija vidi se svakodnevno
`The aim of public education is not to spread enlightement at all. It is simply to reduce as many individuals as possible to the same safe level, to breed a standard citizenry, to put down dissent and originallity.`
ljudsko oko ne moze da vidi vise od 45fps? I dalje vidim da ide unaokolo zabluda da mozemo da vidimo samo 24fps. To je fps na kome se snimaju filmovi. blage veze nema sa nasim okom, vec sa kamerom. A filmovi kao takvi nemaju veze sa video igrama i prikazu na monitoru. Osim ako ne gledamo filmove. Mislis da ne mozes da vidis vise od 45? Napravi custor rezoluciju za 45hz, vuci prozor po ekranu. Prebaci na 60. Vuci isti prozor. Vidis razliku? Mit razbijen. Bez ikakvih problema vidimo razliku izmedju 90 i 120-200. To sto ne monitoru od 60hz ne mozemo da vidimo 90 slika u sekundi je druga stvar, nema veze sa nasim ocima.
Ne mozemo da poredimo monitore i vidjenje okoline, nije isto.
Ljudsko oko je jako osetljivo na promene, piloti su recimo vise istrenirani da to primete vise nego obicni ljudi, ali evoluirali smo hiljadama godina da bismo bili sposobni da to primetimo prilicno male promene.
E sada, to sto nekima deluje da ne mogu da na monitorima primene razliku od 90 i 120/240 fps je i do losih panera, motion resolution, i tako jos nekih stvari jedan google search razresava sve dileme, nemojmo da i dalje koristimo znanje koje smo pokupili na raznim forumima pre 20 godina.
Colision detection nema veze sa brojem frejmova. Ali broj frejmova ima veze sa tim sto cemo moci da brze reagujemo. Naravno, tu je i input lag.
Stvarno je kompleksna i zanimljiva nauka oko ovoga, ali molim da apelujem da zdrav razum i da izbijemo vec tu zabludu da ne mozemo da vidimo vise od 30fps.
A tu je i frame timing.
Inace, moram da dodam da nije isto gledati sliku na monitoru i u prirodi, recimo u prirodi je detekciju promene prikladnije meriti milisekundama. Osecam da ljudi prilicno mesaju babe i zabe kada pricaju o percepciji.
Ako se ne varam, ljudsko oko moze da detektuje dogadjaje koji traju samo 13 milisekundi, ali ni to mije pravo merilo jer mozemo da prepoznamo koliko glatko nesti ide zak i ako imamo vise od jedne slike na svakih 13 milisekundi. Mozak radi toliko procesinga u pozadini da je to neverovarto, cak i hajde da tako kazem, smanjuje `rezoluciju` slike, ali u isto ima mnogo vecu `detekciju pokreta`, evolucija se postarala da reaguemo na grabljivicu koja nam dolazi sa strane.
Ovo je stvarno divan deep dive. Taman da se zanimate necim tokom pandemije, ali molim vac, nemoje da nastupate sa `LjUdSkO OkO ViDi 24 FrEjMa ZaTo LikOvI u CrTaCimA ImAjU CeTiRi PrsTa Jer KaDa Se PodElI Sa Pet...` :)
Novi Imax format za siroke ekrane ,a koristi se za kamere visoke rezolucije
22.11.2020. 00:03
#666259
status: user broj poruka: 7723
koristi brzinu snimanja 48 fps ,to moze dodatno da se poboljsa sa 3d tehnologijom, programeri za igrice koriste ciklus od 50 fps kako bi se postigao bolji realziam u igricama.Opazaj ljudskog oka je individualan sto znaci zavisi od coveka do coveka .Ne registruje svako oko isto brzinu promena slike u sekundi ,24 fps je zato optimalno za standarni video.
24 nije optimalno, nego je to standard oko kojeg su se ljudi dogovorili. Ovo sto ti kazes bi znacilo da 24fps tebi izgleda sporije a meni brze. Mislim da malo mesas trenutak koji mozemo da registrujemo i nesto sto je u pokretu.
3d tehnologija ne `poboljsava` brzinu, zavisi opet od standarda. FPS se ne percipira isto u filmovima i u 3d aplikacijama, mesas babe i zabe. Na Imax od 48 fps mogu da se odluce reditelji ne zato sto je objektivno bolje vec zato sto njima bolje izgleda. Takodje, kada pricamo o 3d/vr headsetovima (3d slusalice, kako si ti preveo u jednoj temi ako se ne varam :)) bez 90fps ne bih ni pocinjao i da, debelo se oseti razlika kada padne na 60. Ali sada, ovde je to bitno zbog nacina na koji nas mozak procesira stimulus i stvaranje mucnine. Mnogo kompleksna tema a ti ne da si generalizovao, nego si bas preterao.
Ciklus od 50fps? Postoje igre koje su radjene za konzore i imaju animacije koje su zakljucane na 30fps recimo, ne zbog realizma nego sama limitacija konzole. Ako je motion capture dobro odradjen vise fps - veci realizam. Mislim, Death Stranding ima jako dobro odradjene animacije. Ako mozes, odigraj ga na 30 - 50 - 60 i 120 fps naravno, na monitoru koji to podrzava, ako i posle toga kazes da je 50fps najrealisticnije, ne znam sta da kazem.
Neki engine-u su vezani za fps - uzmi skyrim, ako ga teras na vise od fps dobijas bagove. Ne zato sto im je 60 fps bilo idealno, nego zato sto su programirali za konzole. Mesas limitacije sistema i optimum.
Kao i izbor reditelja i ono sto je najbolje - jer pri toliko malim frejmazama, nema najbolje, individualno je i verujem da svako percipira isto, jer su nam oci svima dovoljno istrenirane za tako nesto. I opet to su standardi, a ne ono sto je optimalno. A i sama namena. Mislim, gledaj fudbal u 24 i 60 fps.
Standardi video to je vga rezolucija 640x480 do 1024 x768,u bioskopima koji nisu 3d koriste i dalje 24 fps.Vidis da povecavaju fps kada idu na visoke rezolucije.Ne secam se da sam pisao o 3d slusalicama . Ali ne moze covek preko 40g sa standardnom prezbiopijom da opaza kao neki mladji covek od 18 ,deluje skoro neverovatno ,zato sam napisao to je individualno.
:: 24 nije optimalno, nego je to standard oko kojeg su se ljudi dogovorili. Ovo sto ti kazes bi znacilo da 24fps tebi izgleda sporije a meni brze. Mislim da malo mesas trenutak koji mozemo da registrujemo i nesto sto je u pokretu :: :: 3d tehnologija ne `poboljsava` brzinu, zavisi opet od standarda. FPS se ne percipira isto u filmovima i u 3d aplikacijama, mesas babe i zabe. Na Imax od 48 fps mogu da se odluce reditelji ne zato sto je objektivno bolje vec zato sto njima bolje izgleda. Takodje, kada pricamo o 3d/vr headsetovima (3d slusalice, kako si ti preveo u jednoj temi ako se ne varam :)) bez 90fps ne bih ni pocinjao i da, debelo se oseti razlika kada padne na 60. Ali sada, ovde je to bitno zbog nacina na koji nas mozak procesira stimulus i stvaranje mucnine. Mnogo kompleksna tema a ti ne da si generalizovao, nego si bas preterao :: :: Ciklus od 50fps? Postoje igre koje su radjene za konzore i imaju animacije koje su zakljucane na 30fps recimo, ne zbog realizma nego sama limitacija konzole. Ako je motion capture dobro odradjen vise fps - veci realizam. Mislim, Death Stranding ima jako dobro odradjene animacije. Ako mozes, odigraj ga na 30 - 50 - 60 i 120 fps naravno, na monitoru koji to podrzava, ako i posle toga kazes da je 50fps najrealisticnije, ne znam sta da kazem :: :: Neki engine-u su vezani za fps - uzmi skyrim, ako ga teras na vise od fps dobijas bagove. Ne zato sto im je 60 fps bilo idealno, nego zato sto su programirali za konzole. Mesas limitacije sistema i optimum :: :: Kao i izbor reditelja i ono sto je najbolje - jer pri toliko malim frejmazama, nema najbolje, individualno je i verujem da svako percipira isto, jer su nam oci svima dovoljno istrenirane za tako nesto. I opet to su standardi, a ne ono sto je optimalno. A i sama namena. Mislim, gledaj fudbal u 24 i 60 fps :: :: Dakle, generalizacija je majka svih zajeba.
... sa svetskim zaverama. Jedina prava svetska zavera je ljudska glupost. A ta je i u lokalu i individualno jednako pogubna.
LM, grešite jako deco u vašim razmišljanjima o frajmovima, milisekundama i posledicama. Poneko se malo dotakne, ali nikako da se pogodi `u sridu`. Organ čula vida jeste oko, ali, vid nije samo oko. Oko je optičko/hemijsko-električni konvertor, kao što je kamera optičko/električni konvertor. Percepcija ili opažaj, ide u mozak. Definitivno ključni deo (i to deo mozga, da budemo tačniji). Mozak funkcioniše na svesnom i, na nesvesnom nivou. Mozak `vidi` i kada mu se iskopaju oči. Ukratko, odoh u teoriju, ali, čak i kada je oko sposobno da vidi (tu možemo da govorimo o milisekundama nastanka razlika u slici i, količini razlika u slici, koju može da detektuje oko, kao konvertor) pravo pitanje je čega je mozak svestan, šta je, na osnovu ISKUSTVA, svesno i nesvesno, sa naglaskom na nesvesno koje uglavnom ima primat, odnosno nema primat samo onda kada se koncentrišemo baš na to i `naredimo` svesnim nešto drugo od onoga što nam daje instinktivan vid. Tako recimo, možemo da se nateramo da ne saginjemo glavu kada se vozimo u kolima, a nailazimo na granu koja udara u vetrobransko staklo. OSIM, ako se to desi nenadano, i, nenadano brzo. Nisu samo frejmovi bitni, bitan je i nivo stresa i optičko iskustvo, te ukupno stanje mozga (utreniranost, starost, distrakcija - skretanje pažnje, fokus itd.), te da zaključim: ono što `vidimo` je zaključak koji donosi mozak na osnovu elektrohemijskih signala, proračuna kretanja na osnovu optičkog iskustva (uopšte NE MORA da se `vidi` neko kretanje u celini - a to je promena od frejma do frejma - da bi mi `videli` to kretanje u glavi) i samog optičkog iskustva. Dovoljno je da situacija bude imalo stresna pa da gotovo svi prisutni ljudi vide različito istu stvar, bez obzira što realnost ima 299998 frejmova (brzina svetlosti) - npr. saobraćajka i izjave svedoka na sudu.... Dakle, može grafička da daje fps-ove, ali eto ga monitor koji ne može, ili, u najboljem slučaju, može ALI, unosi kašnjenje, lag, vreme od prijema sada digitalnog signala do pretvaranja istog u optički signal koji vidimo.... i onda imamo `igračko iskustvo` da papreno plaćen monitor i grafa ne pobeđuju u igri iako daju 160fpsa na izlazu, iako je internet na desetak milisekundi kašnjenja.... kad ono monitor unosi svoj lag, neki manje neki više. Vid je ono što smo zaključili nesvesno i svesno o viđenom. Tako se krećemo, tako igramo, tako ratujemo, tako se zaljubljujemo i ženimo. Tako se i svađamo nad onim što smo videli ili pročitali... :-)
Broj postavljenih tema: 60372. Broj poslatih odgovora: 647167. Trenutno niste prijavljeni na PC Berzu i zbog toga imate status 'gosta'. Kao gost ne možete da šaljete poruke na Forum. Ako ste registrovani kao član PC Berze, prijavite se. Ako ste novi korisnik, molimo registrujte se da bi dobili mogućnost aktivnog učešća u radu Foruma.