Korisnik:   Lozinka:   
Beograd Novi Sad Kragujevac Niš
PC Berza Forum : Ver. 2.35
Najnovije teme Najnoviji odgovori Prikačene teme Najaktivnije teme Najčitanije teme
Pronađi : U : Pretraži :
Forum : Komponente
Grafičke i video karte, monitori, ...
NEPO SYSTEM pohvala!
STRANA 1 OD 1
JE3A NEPO SYSTEM pohvala! 02.06.2017. 00:37 T64946

status: user
broj poruka: 913
Pozdrav svima.

Pre izvesnog vremena sam reklamirao graficku u Nepo System-u (brat je imao problem sa slikom), konkretno je bila u pitanju ASUS GTX 760 2GB DDR5.
Posto imam iskustva sa servisima kod nas, resio sam da podelim krajnje prijatno i iznenadjujuce lepo iskustvo i odnos sa Nepo Systemom.
Elem, posto sam odneo karticu, sutradan mi je stigla poruka (redovno vas obavestavaju o svim `akcijama` vezanim za datu reklamaciju, kako putem SMS-a, tako i putem korisnickog portala) da je reklamacija uvazena.
Cetvrti dan posto je kartica bila kod njih, stize mi poruka da mogu da preuzmem zamenski uredjaj!
Dakle, za cetiri dana su resili reklamaciju i posto sam otisao po novi uredjaj, dobio sam i novu garanciju. Tako su i naglasili prilikom preuzimanja.
Brat je dobio MSI GTX 1060 3GB DDR5 i naravno-zadovoljan je.
Znam da se ljudi dosta zale na nase servise, da im komponente budu i po mesec dana i da nece ni da se jave uvek na poziv (cak i da prete, bude svega, koliko sam mogao da procitam po forumima) i sl. ali evo, moje iskustvo je krajnje pozitivno i ovim putem bih zeleo da se zahvalim Nepo Systemu i zaposlenima, kao i menadzmentu na azurnosti i brizi o korisnicima (tu mislim na sebe ).
Dodjete u lep i klimatizovan prostor, svi su ljubazni prema vama, sve je papiroloski odlicno ispraceno, a brzina resavanja reklamacije je za primer ostalim servisima u nasoj zemlji!
Mislio sam da ce to ici mnogo sporije ali sam krajnje prijatno iznenadjen odnosom i celim procesom (kao i brzinom resavanja reklamacije).
Svaka cast za Nepo System, samo tako nastavite ljudi!
Nadam se da sam nekome pomogao sa ovom temom i ako ste slucajno imali dilemu oko doticnog servisa (a mislim da je ovde bilo tema) da ste sada makar malo spokojniji.
Jao da, umalo da zaboravim-nosio sam i neku komponentu od coveka kome servisiram racunar (vise od 10 godina se bavim servisiranjem i dosta ljudi sa Cukarice zna za mene i imam dosta klijenata i poznanika i prijatelja, kako na Cukarici tako i na NBGD), takodje u Nepo System.
Reklamacija je resena za 4-5 dana, coveku su vratili novac jer nije bio zadovoljan zamenskim uredjajem (dobio poruku da dodje po uredjaj. napisao je da mu ne odgovara zamenski i sutradan mu je stigla poruka da se finansijski razduzuje!).
Jos jednom da ponovim, nadam se da ce ovaj primer rada i odnosa sa klijentima i brzina usluge resavanja reklamacije/problema sa uredjajima (kao sto radi Nepo System), biti vodic ostalim servisima u nasoj zemlji, da i njihovi klijenti budu zadovoljni uslugama istih.

Nadam se da vas nisam smorio ali sam se osecao duznim da ostavim komentar i svoje iskustvo.

Pozdrav i hvala
:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
JovanZ re 02.06.2017. 01:30 #636028

status: user
broj poruka: 3008
Zaista lepo. Ovako i treba da bude. :)

Takodje mislim da je dobro poslovanje najbolja moguca reklama.

Jedino mi bude zao sto zivimo u zemlji gde se odusevimo normalnim stvarima. Ne mislim na servis, nego generalno. :)
:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
3277 Sta je tu za pohvalu? 02.06.2017. 05:40 #636029

status: user
broj poruka: 90
Ja sam imao problem sa kartom uzetom kod Emmija - cim je stigla u servis i ustanovljeno da nije ispravna - odmah mi je refundiran novac na tekuci racun.

A nepo sistem je jedna obicna spamerska firma kojoj ne mozes reci NE na mailing listi, vec konstantno stizu glupavi mejlovi. Srecom pa je moj privatni gmail u pitanju a ne firmin jer bih im u tom slucaju malo...

Elem, jeftina reklama, budi siguran nista tebi oni nisu poklonili i sve je uracunato u njihovu racunicu a ne bi me cudilo da je ovaj post odnosno tema samo jedna placena reklama na ovom propalom forumu koji vise niko normalan ne cita osim nekih, rekao bih, likova sumnjivog psihickog zdravlja sa po 10000+ postova.


:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
xenox @3277 02.06.2017. 07:51 #636031

status: user
broj poruka: 1403
Pa koji andrak ulazis ovde? Raspadnut ti mozak.

Gigabyte Z77M-D3H, i5 3570k
3x8GB ddr3 1333, SanDisk SSD 64GB, Win XP
Frontier DIVA


:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
Srdjanc Re: @3277 02.06.2017. 09:33 #636032

status: user
broj poruka: 3106

+1

:: Pa koji andrak ulazis ovde? Raspadnut ti mozak.
:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
djokosrb Naravno 02.06.2017. 12:00 #636034

status: user
broj poruka: 6876
Da treba ovakve stvari da se postuju i sire, u ovoj raspaloj anarhiji od drzave su ovakve stvare retkost.

@3277
Upravo je ta bratija (emmi, winwin, alti/jedna ista firma) olicenje prevaranata i hoktstaplera. Sa njima nijednom, ali nijednom u zivotu, sto za sebe sto za prijatelje koji su neobevesteni, nisam reklamacije resio bez pretnji sa inspekcijom. Da ne govorim da nista pre mesec dana posle prijema robe na reklamciju nisu ni pokusali da rese. Olos!



Dete Partizana


:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
MilosNBG ... 02.06.2017. 13:25 #636035

status: user
broj poruka: 1586
Nepo Sistem jeste cestio bio jako predusretljiv, reicmo DELL laptop, na mesec dana pred istek garancije, ljudi zamenili plocu, ostavili na laptopu cak i podatke testova koji su sve radjeni i u kom trajanju, i produzili garanciju za jos sest meseci. Jos kada sam ih zvao, fina seka na telefonu je izdeklamovala:

1. Sacuvajte podatke na nekom drugom hard disku, ne garantujemo za vase podatke
tokom popravke.
2. laptop donesite sa vasim adapterom, da bi se eliminisala mogucnost loseg adaptera.
3. garantni list
4. Ceka se 5 do 7 dana.

Kako rekla, tako je i bilo. U dan. zapraov, ja sam bio nestroljiviji pa sam ih zvao, peti dan, laptop resen, otisao, uzeo, potpisali oni produzenje garancije, potpisao ja da sam dobio sve sto sam doneo, hvala najlepse, dovidjenja, maksimalno poslovno .

Momak mi je ` s nogu ` demonstrirao, dok smo pricali kako laptop sada radi, jer je izmedju ostalog, bio i neki fabricki defekt, te se ispostavilo da ploca nije radila kako treba od prvog dana, samo sto ja nisam to primecivao. Naravno, laptop je kasnije, drasticno bolje radio.

U meni se bore budala i genije. Plasim se da pametniji ne popusti!


:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
luja-88 Re: 02.06.2017. 13:43 #636036

status: user
broj poruka: 1656
Ja vec 9 dana cekam od njih odgovor na reklamaciju za ventilator od 400 dindzi. Potrebno je samo da mu daju 12V i ustanove da nenormalno zuji, ali odgovora nema.
Inace, vent je bio takav od prvog dana, samo sto nisam imao vremena da ga odmah reklamiram pa su doticni prodavci odlucili da se ciganisu za 400 RSD i to posalju u servis na `proveru` (pritom se vidi da isti nije ni montiran).
Prosli put sam ih se jedva otarasio od SPAM-a (i njih, i ostalih servisa i prodavaca), a sada sam to u startu obustavio tako sto sam im dao e-mail adresu tipa: 15641sadghj@gmail.com. SMS-om mi je stigla samo potvrda da je proizvod primljen na reklamaciju i to je to - sledi klasicno visenedeljno cekanje posto nisu ni bolji, a ni losiji od drugih, samo je stvar subjektivnog utiska.
:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
gilopile ... 02.06.2017. 18:31 #636041

status: user
broj poruka: 9459
@3277, ma jok, ne verujem da je reklama. Coveku cudno kako pojedini profi obavljaju svoj posao i ne moze da dodje sebi :)
A to sto su svi prezupcili koji imaju preko 10k postova, sta da ti kazem, u pravu si - sve bre manito. :D Ja gledam da ne predjem tu granicu...Na 8k sam vec poceo polako da ludim...

- Majstore, da li će ići ili neće ići?
- Hm, mislim da će biti čupavo.


:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
micika988 ... 02.06.2017. 19:57 #636043

status: user
broj poruka: 2061
alal im cufte za reklamaciju, stvarno savesni ljudi xoxo...

________________________________________________________________________________
+10000, hmmmm., ko bi to mogao biti ?! (predsednik, predsednik i opet predsednik)

p.s.

sta ces, coek vole da se dokazuje, samo napred
nego zakazan je novi Bilderberg, a i `summer of rage` je tu, stisnite sphincter jer kome poputi
bice shoooou .)

`The aim of public education is not to spread enlightement at all. It is
simply to reduce as many individuals as possible to the same safe level,
to breed a standard citizenry, to put down dissent and originallity.`


:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
Kelt ... 02.06.2017. 22:21 #636047

status: user
broj poruka: 394

Zar ih nisi ispljuvao najgore pre 3 godine? Nista mi nije jasno.

https://goo.gl/3xc826

Nisam koristio usluge doticnog servisa ali sam na vise foruma citao uglavnom lose stvari o njemu.
___________________________________
ERIN GO BRAGH


:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
tortojed Nepotizam... 02.06.2017. 23:20 #636050

status: user
broj poruka: 10999
....


:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
JE3A re@all 02.06.2017. 23:35 #636051

status: user
broj poruka: 913
Nije reklama, jednostavno sam napisao sta mi se desilo i bio sam prilicno prijatno iznenadjen.

@Kelt
Da, tada su se nalazili u prostorijama ewe-a, u Zemunu.
Tamo je bilo sve na vrat-na nos, haos, losa organizacija..
Sta se sad desilo posto su premestili prostorije-ne znam ali znam po mom primeru licno da odlicno funkcionisu i da nisam imao primedbe (za divno cudo).

@tortojed
nije druze nepotizam, jednostavno sam prijatno iznenadjen jer znam kakva sam iskustva imao sa pakomom (ko ih se jos seca zna o cemu pricam) i sa altijem, a pisao i pre kakvih sma problema imao sa ewe servisom, koji je saradjivao sa neposystemom.. izgleda da je to bila losa kombinacija (vidim da je ewe i dalje na istoj adresi i rekao nih i dalje u haosu), a neposystem se odvojio i pristojne i lepe prostorije, sa rekao bih, odlicnom organizacijom posla.

Pozdrav i svako dobro zelim forumasima

Cooltek U3
Intel i5 4670k@4GHz + Thermalright Silver Arrow
ASUS Z97 GRYPHON
Crucial 2x4 GB DDR3 Ballistix LED
Gigabyte GTX 960 mini
SSD Kingston 240GB+Samsung 2 TB F4
Dell U2412M
Logitech MX518+Gamdias Hermes

:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
100tinalog Re: ... 03.06.2017. 01:10 #636053

status: user
broj poruka: 1219
Castili ga ljudi 5000 din, da nahvali :P.
Salim se.
http://valid.x86.fr/lm9ydn
https://valid.x86.fr/a/s0pb9u

::
:: Zar ih nisi ispljuvao najgore pre 3 godine? Nista mi nije jasno
::
:: https://goo.gl/3xc82
::
:: Nisam koristio usluge doticnog servisa ali sam na vise foruma citao uglavnom lose stvari o njemu.
:: __________________________________
:: ERIN GO BRAGH
::
::
::
:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
operator Re 03.06.2017. 23:20 #636073

status: user
broj poruka: 4266
Korektniji su nego ranije, ali ništa posebno. Meni i dalje najbrže završi fanta, pa emmi, pa monitor. Svi ostali od 30 do 60 dana se čeka. Inače, ewe su najveći prevaranti i kao takve ih znam. Posebno sa grafičkim karticama i laptopima. Najbolji je bio Pin Computers do prije 3 fodine, ali se i on ofucao. Inače, od Pin, Ewe i Telix ništa ae više ne uzima zbog laganja i nekorektnog odnosa sa nekim sa kime su sarađivali i zarađivali preko 20, 14 i 20 godina.
Ako je neko nedovoljno stručan, ne bi trebalo da prodaje hw, nego pljeskavice.

:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
STRANA 1 OD 1
Broj postavljenih tema: 60373. Broj poslatih odgovora: 647170.
Trenutno niste prijavljeni na PC Berzu i zbog toga imate status 'gosta'. Kao gost ne možete da šaljete poruke na Forum. Ako ste registrovani kao član PC Berze, prijavite se. Ako ste novi korisnik, molimo registrujte se da bi dobili mogućnost aktivnog učešća u radu Foruma.
- niste prijavljeni - samo za čitanje - zaključano
- nema novih poruka - ima novih poruka - ima novih tema
Slagalica.net
Microsystems d.o.o.
PCB Network: pcberza.rs | lisica.rs