Pre izvesnog vremena sam reklamirao graficku u Nepo System-u (brat je imao problem sa slikom), konkretno je bila u pitanju ASUS GTX 760 2GB DDR5. Posto imam iskustva sa servisima kod nas, resio sam da podelim krajnje prijatno i iznenadjujuce lepo iskustvo i odnos sa Nepo Systemom. Elem, posto sam odneo karticu, sutradan mi je stigla poruka (redovno vas obavestavaju o svim `akcijama` vezanim za datu reklamaciju, kako putem SMS-a, tako i putem korisnickog portala) da je reklamacija uvazena. Cetvrti dan posto je kartica bila kod njih, stize mi poruka da mogu da preuzmem zamenski uredjaj! Dakle, za cetiri dana su resili reklamaciju i posto sam otisao po novi uredjaj, dobio sam i novu garanciju. Tako su i naglasili prilikom preuzimanja. Brat je dobio MSI GTX 1060 3GB DDR5 i naravno-zadovoljan je. Znam da se ljudi dosta zale na nase servise, da im komponente budu i po mesec dana i da nece ni da se jave uvek na poziv (cak i da prete, bude svega, koliko sam mogao da procitam po forumima) i sl. ali evo, moje iskustvo je krajnje pozitivno i ovim putem bih zeleo da se zahvalim Nepo Systemu i zaposlenima, kao i menadzmentu na azurnosti i brizi o korisnicima (tu mislim na sebe ). Dodjete u lep i klimatizovan prostor, svi su ljubazni prema vama, sve je papiroloski odlicno ispraceno, a brzina resavanja reklamacije je za primer ostalim servisima u nasoj zemlji! Mislio sam da ce to ici mnogo sporije ali sam krajnje prijatno iznenadjen odnosom i celim procesom (kao i brzinom resavanja reklamacije). Svaka cast za Nepo System, samo tako nastavite ljudi! Nadam se da sam nekome pomogao sa ovom temom i ako ste slucajno imali dilemu oko doticnog servisa (a mislim da je ovde bilo tema) da ste sada makar malo spokojniji. Jao da, umalo da zaboravim-nosio sam i neku komponentu od coveka kome servisiram racunar (vise od 10 godina se bavim servisiranjem i dosta ljudi sa Cukarice zna za mene i imam dosta klijenata i poznanika i prijatelja, kako na Cukarici tako i na NBGD), takodje u Nepo System. Reklamacija je resena za 4-5 dana, coveku su vratili novac jer nije bio zadovoljan zamenskim uredjajem (dobio poruku da dodje po uredjaj. napisao je da mu ne odgovara zamenski i sutradan mu je stigla poruka da se finansijski razduzuje!). Jos jednom da ponovim, nadam se da ce ovaj primer rada i odnosa sa klijentima i brzina usluge resavanja reklamacije/problema sa uredjajima (kao sto radi Nepo System), biti vodic ostalim servisima u nasoj zemlji, da i njihovi klijenti budu zadovoljni uslugama istih.
Nadam se da vas nisam smorio ali sam se osecao duznim da ostavim komentar i svoje iskustvo.
Ja sam imao problem sa kartom uzetom kod Emmija - cim je stigla u servis i ustanovljeno da nije ispravna - odmah mi je refundiran novac na tekuci racun.
A nepo sistem je jedna obicna spamerska firma kojoj ne mozes reci NE na mailing listi, vec konstantno stizu glupavi mejlovi. Srecom pa je moj privatni gmail u pitanju a ne firmin jer bih im u tom slucaju malo...
Elem, jeftina reklama, budi siguran nista tebi oni nisu poklonili i sve je uracunato u njihovu racunicu a ne bi me cudilo da je ovaj post odnosno tema samo jedna placena reklama na ovom propalom forumu koji vise niko normalan ne cita osim nekih, rekao bih, likova sumnjivog psihickog zdravlja sa po 10000+ postova.
Da treba ovakve stvari da se postuju i sire, u ovoj raspaloj anarhiji od drzave su ovakve stvare retkost.
@3277 Upravo je ta bratija (emmi, winwin, alti/jedna ista firma) olicenje prevaranata i hoktstaplera. Sa njima nijednom, ali nijednom u zivotu, sto za sebe sto za prijatelje koji su neobevesteni, nisam reklamacije resio bez pretnji sa inspekcijom. Da ne govorim da nista pre mesec dana posle prijema robe na reklamciju nisu ni pokusali da rese. Olos!
Nepo Sistem jeste cestio bio jako predusretljiv, reicmo DELL laptop, na mesec dana pred istek garancije, ljudi zamenili plocu, ostavili na laptopu cak i podatke testova koji su sve radjeni i u kom trajanju, i produzili garanciju za jos sest meseci. Jos kada sam ih zvao, fina seka na telefonu je izdeklamovala:
1. Sacuvajte podatke na nekom drugom hard disku, ne garantujemo za vase podatke tokom popravke. 2. laptop donesite sa vasim adapterom, da bi se eliminisala mogucnost loseg adaptera. 3. garantni list 4. Ceka se 5 do 7 dana.
Kako rekla, tako je i bilo. U dan. zapraov, ja sam bio nestroljiviji pa sam ih zvao, peti dan, laptop resen, otisao, uzeo, potpisali oni produzenje garancije, potpisao ja da sam dobio sve sto sam doneo, hvala najlepse, dovidjenja, maksimalno poslovno .
Momak mi je ` s nogu ` demonstrirao, dok smo pricali kako laptop sada radi, jer je izmedju ostalog, bio i neki fabricki defekt, te se ispostavilo da ploca nije radila kako treba od prvog dana, samo sto ja nisam to primecivao. Naravno, laptop je kasnije, drasticno bolje radio.
U meni se bore budala i genije. Plasim se da pametniji ne popusti!
Ja vec 9 dana cekam od njih odgovor na reklamaciju za ventilator od 400 dindzi. Potrebno je samo da mu daju 12V i ustanove da nenormalno zuji, ali odgovora nema. Inace, vent je bio takav od prvog dana, samo sto nisam imao vremena da ga odmah reklamiram pa su doticni prodavci odlucili da se ciganisu za 400 RSD i to posalju u servis na `proveru` (pritom se vidi da isti nije ni montiran). Prosli put sam ih se jedva otarasio od SPAM-a (i njih, i ostalih servisa i prodavaca), a sada sam to u startu obustavio tako sto sam im dao e-mail adresu tipa: 15641sadghj@gmail.com. SMS-om mi je stigla samo potvrda da je proizvod primljen na reklamaciju i to je to - sledi klasicno visenedeljno cekanje posto nisu ni bolji, a ni losiji od drugih, samo je stvar subjektivnog utiska.
@3277, ma jok, ne verujem da je reklama. Coveku cudno kako pojedini profi obavljaju svoj posao i ne moze da dodje sebi :) A to sto su svi prezupcili koji imaju preko 10k postova, sta da ti kazem, u pravu si - sve bre manito. :D Ja gledam da ne predjem tu granicu...Na 8k sam vec poceo polako da ludim...
- Majstore, da li će ići ili neće ići? - Hm, mislim da će biti čupavo.
alal im cufte za reklamaciju, stvarno savesni ljudi xoxo...
________________________________________________________________________________ +10000, hmmmm., ko bi to mogao biti ?! (predsednik, predsednik i opet predsednik)
p.s.
sta ces, coek vole da se dokazuje, samo napred nego zakazan je novi Bilderberg, a i `summer of rage` je tu, stisnite sphincter jer kome poputi bice shoooou .)
`The aim of public education is not to spread enlightement at all. It is simply to reduce as many individuals as possible to the same safe level, to breed a standard citizenry, to put down dissent and originallity.`
Nije reklama, jednostavno sam napisao sta mi se desilo i bio sam prilicno prijatno iznenadjen.
@Kelt Da, tada su se nalazili u prostorijama ewe-a, u Zemunu. Tamo je bilo sve na vrat-na nos, haos, losa organizacija.. Sta se sad desilo posto su premestili prostorije-ne znam ali znam po mom primeru licno da odlicno funkcionisu i da nisam imao primedbe (za divno cudo).
@tortojed nije druze nepotizam, jednostavno sam prijatno iznenadjen jer znam kakva sam iskustva imao sa pakomom (ko ih se jos seca zna o cemu pricam) i sa altijem, a pisao i pre kakvih sma problema imao sa ewe servisom, koji je saradjivao sa neposystemom.. izgleda da je to bila losa kombinacija (vidim da je ewe i dalje na istoj adresi i rekao nih i dalje u haosu), a neposystem se odvojio i pristojne i lepe prostorije, sa rekao bih, odlicnom organizacijom posla.
:: :: Zar ih nisi ispljuvao najgore pre 3 godine? Nista mi nije jasno :: :: https://goo.gl/3xc82 :: :: Nisam koristio usluge doticnog servisa ali sam na vise foruma citao uglavnom lose stvari o njemu. :: __________________________________ :: ERIN GO BRAGH :: :: ::
Korektniji su nego ranije, ali ništa posebno. Meni i dalje najbrže završi fanta, pa emmi, pa monitor. Svi ostali od 30 do 60 dana se čeka. Inače, ewe su najveći prevaranti i kao takve ih znam. Posebno sa grafičkim karticama i laptopima. Najbolji je bio Pin Computers do prije 3 fodine, ali se i on ofucao. Inače, od Pin, Ewe i Telix ništa ae više ne uzima zbog laganja i nekorektnog odnosa sa nekim sa kime su sarađivali i zarađivali preko 20, 14 i 20 godina. Ako je neko nedovoljno stručan, ne bi trebalo da prodaje hw, nego pljeskavice.
Broj postavljenih tema: 60373. Broj poslatih odgovora: 647170. Trenutno niste prijavljeni na PC Berzu i zbog toga imate status 'gosta'. Kao gost ne možete da šaljete poruke na Forum. Ako ste registrovani kao član PC Berze, prijavite se. Ako ste novi korisnik, molimo registrujte se da bi dobili mogućnost aktivnog učešća u radu Foruma.