Korisnik:   Lozinka:   
Beograd Novi Sad Kragujevac Niš
PC Berza Forum : Ver. 2.35
Najnovije teme Najnoviji odgovori Prikačene teme Najaktivnije teme Najčitanije teme
Pronađi : U : Pretraži :
Forum : Komponente
Grafičke i video karte, monitori, ...
Graficka problem crvem ekran i linije
STRANA 1 OD 1
dasangalo7 Graficka problem crvem ekran i linije 18.12.2016. 11:13 T64327

status: user
broj poruka: 163
Kolege, jutros mi se pojavilo ovohttp://imageshack.com/a/img924/2351/6aOKCf.jpg
Sinoc je radilo sve normalno. Komp je preko hdmi povezan sa tv. Da li je crkla?
U pitanju je Gigabyte gtx 650ti wondforce 2gb
Graficka je u garanciji do 23.12.2016
Posto je to do petka da li ce mi uvaziti garanciju
:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
DrDoca Re: Graficka problem crvem ekran i linije 18.12.2016. 11:35 #628158

status: user
broj poruka: 163
Prvo treba eliministati kvar TV-a. dakle proveriti da li je sa TV-om sve ok. Ili jednostavnije proveriti grafiku na drugom monitoru ili TV-u i ako se jave isti simptomi onda je kartica problem. Sto se tice garancije, ako imas pisano sve sa racunom nema nikakav razlog da se gar ne uvazi. Naravno ti ces mozda naleteti na metod zbunjivanja smaranja i umaranja ali nemoj da odustanes, nemoj da te to zbuni to su klasicne metode kojima se prodavci ovde bave. Ti imas garanciju koja vazi, pa sve da vazi jos 15 minuta mora se uvaziti. Sada nekome moze da se svidi ili ne svidi. Sve da se okrenu naopacke moraju da prihvate reklamaciju.


:: Kolege, jutros mi se pojavilo ovohttp://imageshack.com/a/img924/2351/6aOKCf.jp
:: Sinoc je radilo sve normalno. Komp je preko hdmi povezan sa tv. Da li je crkla
:: U pitanju je Gigabyte gtx 650ti wondforce 2g
:: Graficka je u garanciji do 23.12.201
:: Posto je to do petka da li ce mi uvaziti garanciju
:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
VMARC Nosi je u ponedeljak 18.12.2016. 12:06 #628160

status: user
broj poruka: 9425
Uvazice ti garanciju.

macOS Sierra
What can your Mac do now? Just ask.

:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
luja-88 Re: 18.12.2016. 12:24 #628162

status: user
broj poruka: 1656
Kao sto je vec receno, garancija je vazeca i reklamacija mora biti uvazena.


Ovo je nesto na sta se cesto zaboravlja, ali jos jednu stvar treba imati na umu - to je da se garantni rok produzava za onoliko dana koliko je proizvod bio u servisu! Sto znaci da, ako reklamiras npr. 19-og, i grafika stoji kod njih do 26-og, garancija se produzava do drugog - sve dok sacuvas potrebne papire, naravno (`revers`, `otpremnicu` il` kako se vec sve to zove).
:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
dasangalo7 ... 18.12.2016. 16:59 #628184

status: user
broj poruka: 163
Ovo za produzenje garatnog roka, ako je i servisu nisam znao, a dobro je znati.

E sad da kazem jos i ovo. TV je ok, probao sam da izvadim graficku i koristim intelovu integrusu povezanu isto preko hdmi samo na ploci i radi sve bez problema.
Cak sam isao i nov hdmi kabal kupio. Ali hdmi izlaz na grafickoj daje prvih 20 sekundi crveni ekran sa linijama, a nakon toga nema nikakvog signala. Probao sam je na monitor, ali preko vga i tu nema signala.

Jos samo imam nedoumicu gde nosim graficku na reklamaciju. U prodavnicu gde sam kupio, ili u servis gde oni kazu?

:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
vladarko Mislim da možeš na oba mesta. 18.12.2016. 19:08 #628189

status: user
broj poruka: 4228
Prodavnica bi trebalo da dalje prosledi servisu, a zatim komuniciraju servis - prodavnica, kao i prodavnica - kupac (ti).

Takođe, ako misliš da će to biti igra gluvih telefona možeš grafiku odneti direktno u servis.

Gde god da je odneseš potrudi se da dobiješ potvrdu o prijemu na servis ili revers na kome će biti naveden datum kada si reklamirao / ostavio grafičku kartu.

Kao što su ti i ostali forumaši napomenuli gledaj da to obaviš ŠTO PRE, s obzirom da garantni rok ističe koliko-sutra!

Pozdrav!

Vlada

:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
DrDoca Re: ... 18.12.2016. 21:38 #628199

status: user
broj poruka: 163
Grafika je neispravna, reklamiraj sutra. Vodi racuna da ti daju papir kao dokaz da su je primili na reklamaciju. Reklamaciju moraju da zavrse u zakonskom roku do 30 dana od dana preuzimanja grafike. Garancija na tu karticu pocinje da miruje onog momenta kada si je predao. Nemoj da pristajes da ti daju slabiju karticu u zamneu za tu. Ako nemaju istu takvu imas pravo da trazis razduzenje u iznosu koji pise na fiskalnom racunu.


:: Ovo za produzenje garatnog roka, ako je i servisu nisam znao, a dobro je znati.
::
:: E sad da kazem jos i ovo. TV je ok, probao sam da izvadim graficku i koristim intelovu integrusu povezanu isto preko hdmi samo na ploci i radi sve bez problema.
:: Cak sam isao i nov hdmi kabal kupio. Ali hdmi izlaz na grafickoj daje prvih 20 sekundi crveni ekran sa linijama, a nakon toga nema nikakvog signala. Probao sam je na monitor, ali preko vga i tu nema signala
::
:: Jos samo imam nedoumicu gde nosim graficku na reklamaciju. U prodavnicu gde sam kupio, ili u servis gde oni kazu
::
::
:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
dasangalo7 prodavnica gde je kupljena graficka premestena 18.12.2016. 22:47 #628207

status: user
broj poruka: 163
Grafa je kupljena u jak..si.... kod Arene na Novom Beogradu. Sad vidim na njihovom sajtu da vise ne postoji na tom mestu, vec imaju jedinu prodavnicu u Beogradu u Bulevaru Kralja Aleksandra. Da je nosim tamo?
Inace placena je 15000 i ne znam sta bi mi sada ponudili. Vidim da su cene bas otisle gore.
:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
DrDoca Re: prodavnica gde je kupljena graficka premestena 19.12.2016. 17:51 #628249

status: user
broj poruka: 163
Gde god da je bila prodavnica, neme veze sa garancijom nosi na Bulevar.

:: Grafa je kupljena u jak..si.... kod Arene na Novom Beogradu. Sad vidim na njihovom sajtu da vise ne postoji na tom mestu, vec imaju jedinu prodavnicu u Beogradu u Bulevaru Kralja Aleksandra. Da je nosim tamo
:: Inace placena je 15000 i ne znam sta bi mi sada ponudili. Vidim da su cene bas otisle gore.
:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
dasangalo7 odneo 19.12.2016. 21:39 #628255

status: user
broj poruka: 163
Objasnio mi covek da je to ista ta prodavnica samo sto su promenili lokaciju.
Dobio sam potvrdu o prijemu robe na servis. Kaze zvace me ili obavestiti sms-om za nedelju dana. Videcemo.

:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
vladarko Da, dužni su u jako kratkom roku 19.12.2016. 22:08 #628256

status: user
broj poruka: 4228
(7 ili 10 dana) da te obaveste šta će se dalje raditi - kako će se ta reklamacija rešavati.

Nekada firme daju drugu, NOVU aktuelnu, grafiku sličnih performsansi. Kolege ne formu bi ti mogle reći koja bi to mogla biti. Nekada je bolje uzeti i novac, pa doplatiti za nešto NOVO.

Najgore što možeš da uradiš je da uzmeš polovnu ili lošiju kartu od te. Da ne pominjem manje novca od onog što si platio i slično.

Takođe, ako ti kartu zamene novom dobijaš NOVU garanciju koja teče od datuma preuzimanja te karte.

Pozdrav!

Vlada
:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
dasangalo7 Re: Da, dužni su u jako kratkom roku 26.12.2016. 18:03 #628538

status: user
broj poruka: 163
Danas dobio poruku da je reklamacija prihvacena i da je urdjaj prosledjen u ovlasceni servis, a ocekivano vreme popravke ovlascenog servisa je 30 dana.

To znaci da je tek danas neko proverio kartu i ustanovio da je pokvarena?

:: (7 ili 10 dana) da te obaveste šta će se dalje raditi - kako će se ta reklamacija rešavati.
::
:: Nekada firme daju drugu, NOVU aktuelnu, grafiku sličnih performsansi. Kolege ne formu bi ti mogle reći koja bi to mogla biti. Nekada je bolje uzeti i novac, pa doplatiti za nešto NOVO
::
:: Najgore što možeš da uradiš je da uzmeš polovnu ili lošiju kartu od te. Da ne pominjem manje novca od onog što si platio i slično.
::
:: Takođe, ako ti kartu zamene novom dobijaš NOVU garanciju koja teče od datuma preuzimanja te karte
::
:: Pozdrav
::
:: Vlada
:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
VMARC Re: Re: Da, dužni su u jako kratkom roku 26.12.2016. 18:25 #628539

status: user
broj poruka: 9425
A sta su rekli, za koliko dana ce te zvati ili obavestiti SMSom?

macOS Sierra
What can your Mac do now? Just ask.

:: Danas dobio poruku da je reklamacija prihvacena i da je urdjaj prosledjen u ovlasceni servis, a ocekivano vreme popravke ovlascenog servisa je 30 dana
::
:: To znaci da je tek danas neko proverio kartu i ustanovio da je pokvarena?
::
:: :: (7 ili 10 dana) da te obaveste šta će se dalje raditi - kako će se ta reklamacija rešavati.
:: ::
:: :: Nekada firme daju drugu, NOVU aktuelnu, grafiku sličnih performsansi. Kolege ne formu bi ti mogle reći koja bi to mogla biti. Nekada je bolje uzeti i novac, pa doplatiti za nešto NOVO
:: ::
:: :: Najgore što možeš da uradiš je da uzmeš polovnu ili lošiju kartu od te. Da ne pominjem manje novca od onog što si platio i slično.
:: ::
:: :: Takođe, ako ti kartu zamene novom dobijaš NOVU garanciju koja teče od datuma preuzimanja te karte
:: ::
:: :: Pozdrav
:: ::
:: :: Vlada
:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
100tinalog Re: Re: Da, dužni su u jako kratkom roku 26.12.2016. 19:11 #628544

status: user
broj poruka: 1219
Ako je ewe.

Dobices repariranu kartu sigurno.
http://valid.x86.fr/56cuui

:: Danas dobio poruku da je reklamacija prihvacena i da je urdjaj prosledjen u ovlasceni servis, a ocekivano vreme popravke ovlascenog servisa je 30 dana
::
:: To znaci da je tek danas neko proverio kartu i ustanovio da je pokvarena?
::
:: :: (7 ili 10 dana) da te obaveste šta će se dalje raditi - kako će se ta reklamacija rešavati.
:: ::
:: :: Nekada firme daju drugu, NOVU aktuelnu, grafiku sličnih performsansi. Kolege ne formu bi ti mogle reći koja bi to mogla biti. Nekada je bolje uzeti i novac, pa doplatiti za nešto NOVO
:: ::
:: :: Najgore što možeš da uradiš je da uzmeš polovnu ili lošiju kartu od te. Da ne pominjem manje novca od onog što si platio i slično.
:: ::
:: :: Takođe, ako ti kartu zamene novom dobijaš NOVU garanciju koja teče od datuma preuzimanja te karte
:: ::
:: :: Pozdrav
:: ::
:: :: Vlada
:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
dasangalo7 Re: Re: Re: Da, dužni su u jako kratkom roku 26.12.2016. 19:14 #628545

status: user
broj poruka: 163
Kada sam u radnju odneo graficku to mi je prodavac i rekao, da ce me obavestiti kroz 7 dana sms-om da li je graficka prihvacena u servis.

i danas dobio:

Reklamacija uredjaja po servisnom nalogu XXXXX je prihvacena i uredjaj je prosledjen u ovlasceni servis. Ocekivano vreme popravke ovlascenog servisa je 30 dana

I nista vise. Tako da ja pretpostavljam da u narednih 30 dana moraju ili da poprave ili da ponude zamenu. I da se to sve izdesava u narednih 30 dana?


:: A sta su rekli, za koliko dana ce te zvati ili obavestiti SMSom?
:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
VMARC Re: Re: Re: Re: Da, dužni su u jako kratkom roku 26.12.2016. 19:43 #628548

status: user
broj poruka: 9425
I koliko je dana proslo? Po mojoj racunici 7... :D
Ajde opusti se i uzivaj, bice ti to reseno.

macOS Sierra
What can your Mac do now? Just ask.

:: Kada sam u radnju odneo graficku to mi je prodavac i rekao, da ce me obavestiti kroz 7 dana sms-om da li je graficka prihvacena u servis.
::
:: i danas dobio
::
:: Reklamacija uredjaja po servisnom nalogu XXXXX je prihvacena i uredjaj je prosledjen u ovlasceni servis. Ocekivano vreme popravke ovlascenog servisa je 30 dan
::
:: I nista vise. Tako da ja pretpostavljam da u narednih 30 dana moraju ili da poprave ili da ponude zamenu. I da se to sve izdesava u narednih 30 dana
::
::
:: :: A sta su rekli, za koliko dana ce te zvati ili obavestiti SMSom?
::
:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
dasangalo7 ... 26.12.2016. 21:04 #628551

status: user
broj poruka: 163
Jeste ewe. Repariranu kartu moju, ili repariranu kartu neku random?

:: Ako je ewe
::
:: Dobices repariranu kartu sigurno
:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
vladarko Ja bih sačekao mišljenje merodavnije od ovog: 27.12.2016. 00:39 #628553

status: user
broj poruka: 4228
sačekaj 30 dana. Tada bi trebalo da poprave (ispeku?) tvoju kartu i ponude je kao ispravnu. Trebalo bi je odmah istestirati, tj, na licu mesta da ti pokažu da je u pitanju karta koja ne pravi iste ili druge probleme.

Ne vidim kako mogu da ti daju i zašto bi ti prihvatio drugu, polovnu kartu? Znam zašto mogu i zašto bi hteli, ali nema razloga to da prihvatiš. U tom slučaju, tražio bih novac nazad.

Jedino što možeš da prihvatiš kao ispravnu kompenzaciju je druga, nova karta. Pretpostavljam da bi za bolju kartu trebalo doplatiti.

Pozdrav!

Vlada

:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
dasangalo7 Re: Ja bih sačekao mišljenje merodavnije od ovog: 05.01.2017. 16:43 #629040

status: user
broj poruka: 163
Zvali su me iz radnje gde sam odneo grafku na reklamaciju. Kazu servis je vratio graficku jer je ispravna.
Ja pitam ispravna u smislu da su je poprvili pa je ispravna, oni kazu ne nisu je popravljali vec je ispravna doneta u servis. Ja pitam kako je to moguce kada kod mene nije radila, vec je bio crveni ekran, pa se iskljuci, covek izradnje kaze mozda neki kabal ne radi, ja kazem da preko istog kabla radi tv sa integrusom, on kaze ovako: Da preuzmem graficku, ako ustavnovim da je neispravna, da sa svojim kompom odem direktno u servis demonstriram neispravnost.
Dogvor je da grafu preuzmem u ponedeljak, pa ako ne radi nosim direktno u servis.
Nije mi jasno kako je to moguce. Nije radila kod mene, a oni kazu ispravna?


:: sačekaj 30 dana. Tada bi trebalo da poprave (ispeku?) tvoju kartu i ponude je kao ispravnu. Trebalo bi je odmah istestirati, tj, na licu mesta da ti pokažu da je u pitanju karta koja ne pravi iste ili druge probleme
::
:: Ne vidim kako mogu da ti daju i zašto bi ti prihvatio drugu, polovnu kartu? Znam zašto mogu i zašto bi hteli, ali nema razloga to da prihvatiš. U tom slučaju, tražio bih novac nazad
::
:: Jedino što možeš da prihvatiš kao ispravnu kompenzaciju je druga, nova karta. Pretpostavljam da bi za bolju kartu trebalo doplatiti
::
:: Pozdrav
::
:: Vlad
::
::
:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
STRANA 1 OD 1
Broj postavljenih tema: 60373. Broj poslatih odgovora: 647170.
Trenutno niste prijavljeni na PC Berzu i zbog toga imate status 'gosta'. Kao gost ne možete da šaljete poruke na Forum. Ako ste registrovani kao član PC Berze, prijavite se. Ako ste novi korisnik, molimo registrujte se da bi dobili mogućnost aktivnog učešća u radu Foruma.
- niste prijavljeni - samo za čitanje - zaključano
- nema novih poruka - ima novih poruka - ima novih tema
Slagalica.net
Microsystems d.o.o.
PCB Network: pcberza.rs | lisica.rs