Kolege, jutros mi se pojavilo ovohttp://imageshack.com/a/img924/2351/6aOKCf.jpg Sinoc je radilo sve normalno. Komp je preko hdmi povezan sa tv. Da li je crkla? U pitanju je Gigabyte gtx 650ti wondforce 2gb Graficka je u garanciji do 23.12.2016 Posto je to do petka da li ce mi uvaziti garanciju
Prvo treba eliministati kvar TV-a. dakle proveriti da li je sa TV-om sve ok. Ili jednostavnije proveriti grafiku na drugom monitoru ili TV-u i ako se jave isti simptomi onda je kartica problem. Sto se tice garancije, ako imas pisano sve sa racunom nema nikakav razlog da se gar ne uvazi. Naravno ti ces mozda naleteti na metod zbunjivanja smaranja i umaranja ali nemoj da odustanes, nemoj da te to zbuni to su klasicne metode kojima se prodavci ovde bave. Ti imas garanciju koja vazi, pa sve da vazi jos 15 minuta mora se uvaziti. Sada nekome moze da se svidi ili ne svidi. Sve da se okrenu naopacke moraju da prihvate reklamaciju.
:: Kolege, jutros mi se pojavilo ovohttp://imageshack.com/a/img924/2351/6aOKCf.jp :: Sinoc je radilo sve normalno. Komp je preko hdmi povezan sa tv. Da li je crkla :: U pitanju je Gigabyte gtx 650ti wondforce 2g :: Graficka je u garanciji do 23.12.201 :: Posto je to do petka da li ce mi uvaziti garanciju
Kao sto je vec receno, garancija je vazeca i reklamacija mora biti uvazena.
Ovo je nesto na sta se cesto zaboravlja, ali jos jednu stvar treba imati na umu - to je da se garantni rok produzava za onoliko dana koliko je proizvod bio u servisu! Sto znaci da, ako reklamiras npr. 19-og, i grafika stoji kod njih do 26-og, garancija se produzava do drugog - sve dok sacuvas potrebne papire, naravno (`revers`, `otpremnicu` il` kako se vec sve to zove).
Ovo za produzenje garatnog roka, ako je i servisu nisam znao, a dobro je znati.
E sad da kazem jos i ovo. TV je ok, probao sam da izvadim graficku i koristim intelovu integrusu povezanu isto preko hdmi samo na ploci i radi sve bez problema. Cak sam isao i nov hdmi kabal kupio. Ali hdmi izlaz na grafickoj daje prvih 20 sekundi crveni ekran sa linijama, a nakon toga nema nikakvog signala. Probao sam je na monitor, ali preko vga i tu nema signala.
Jos samo imam nedoumicu gde nosim graficku na reklamaciju. U prodavnicu gde sam kupio, ili u servis gde oni kazu?
Prodavnica bi trebalo da dalje prosledi servisu, a zatim komuniciraju servis - prodavnica, kao i prodavnica - kupac (ti).
Takođe, ako misliš da će to biti igra gluvih telefona možeš grafiku odneti direktno u servis.
Gde god da je odneseš potrudi se da dobiješ potvrdu o prijemu na servis ili revers na kome će biti naveden datum kada si reklamirao / ostavio grafičku kartu.
Kao što su ti i ostali forumaši napomenuli gledaj da to obaviš ŠTO PRE, s obzirom da garantni rok ističe koliko-sutra!
Grafika je neispravna, reklamiraj sutra. Vodi racuna da ti daju papir kao dokaz da su je primili na reklamaciju. Reklamaciju moraju da zavrse u zakonskom roku do 30 dana od dana preuzimanja grafike. Garancija na tu karticu pocinje da miruje onog momenta kada si je predao. Nemoj da pristajes da ti daju slabiju karticu u zamneu za tu. Ako nemaju istu takvu imas pravo da trazis razduzenje u iznosu koji pise na fiskalnom racunu.
:: Ovo za produzenje garatnog roka, ako je i servisu nisam znao, a dobro je znati. :: :: E sad da kazem jos i ovo. TV je ok, probao sam da izvadim graficku i koristim intelovu integrusu povezanu isto preko hdmi samo na ploci i radi sve bez problema. :: Cak sam isao i nov hdmi kabal kupio. Ali hdmi izlaz na grafickoj daje prvih 20 sekundi crveni ekran sa linijama, a nakon toga nema nikakvog signala. Probao sam je na monitor, ali preko vga i tu nema signala :: :: Jos samo imam nedoumicu gde nosim graficku na reklamaciju. U prodavnicu gde sam kupio, ili u servis gde oni kazu :: ::
Grafa je kupljena u jak..si.... kod Arene na Novom Beogradu. Sad vidim na njihovom sajtu da vise ne postoji na tom mestu, vec imaju jedinu prodavnicu u Beogradu u Bulevaru Kralja Aleksandra. Da je nosim tamo? Inace placena je 15000 i ne znam sta bi mi sada ponudili. Vidim da su cene bas otisle gore.
Re: prodavnica gde je kupljena graficka premestena
19.12.2016. 17:51
#628249
status: user broj poruka: 163
Gde god da je bila prodavnica, neme veze sa garancijom nosi na Bulevar.
:: Grafa je kupljena u jak..si.... kod Arene na Novom Beogradu. Sad vidim na njihovom sajtu da vise ne postoji na tom mestu, vec imaju jedinu prodavnicu u Beogradu u Bulevaru Kralja Aleksandra. Da je nosim tamo :: Inace placena je 15000 i ne znam sta bi mi sada ponudili. Vidim da su cene bas otisle gore.
Objasnio mi covek da je to ista ta prodavnica samo sto su promenili lokaciju. Dobio sam potvrdu o prijemu robe na servis. Kaze zvace me ili obavestiti sms-om za nedelju dana. Videcemo.
(7 ili 10 dana) da te obaveste šta će se dalje raditi - kako će se ta reklamacija rešavati.
Nekada firme daju drugu, NOVU aktuelnu, grafiku sličnih performsansi. Kolege ne formu bi ti mogle reći koja bi to mogla biti. Nekada je bolje uzeti i novac, pa doplatiti za nešto NOVO.
Najgore što možeš da uradiš je da uzmeš polovnu ili lošiju kartu od te. Da ne pominjem manje novca od onog što si platio i slično.
Takođe, ako ti kartu zamene novom dobijaš NOVU garanciju koja teče od datuma preuzimanja te karte.
Danas dobio poruku da je reklamacija prihvacena i da je urdjaj prosledjen u ovlasceni servis, a ocekivano vreme popravke ovlascenog servisa je 30 dana.
To znaci da je tek danas neko proverio kartu i ustanovio da je pokvarena?
:: (7 ili 10 dana) da te obaveste šta će se dalje raditi - kako će se ta reklamacija rešavati. :: :: Nekada firme daju drugu, NOVU aktuelnu, grafiku sličnih performsansi. Kolege ne formu bi ti mogle reći koja bi to mogla biti. Nekada je bolje uzeti i novac, pa doplatiti za nešto NOVO :: :: Najgore što možeš da uradiš je da uzmeš polovnu ili lošiju kartu od te. Da ne pominjem manje novca od onog što si platio i slično. :: :: Takođe, ako ti kartu zamene novom dobijaš NOVU garanciju koja teče od datuma preuzimanja te karte :: :: Pozdrav :: :: Vlada
A sta su rekli, za koliko dana ce te zvati ili obavestiti SMSom?
macOS Sierra What can your Mac do now? Just ask.
:: Danas dobio poruku da je reklamacija prihvacena i da je urdjaj prosledjen u ovlasceni servis, a ocekivano vreme popravke ovlascenog servisa je 30 dana :: :: To znaci da je tek danas neko proverio kartu i ustanovio da je pokvarena? :: :: :: (7 ili 10 dana) da te obaveste šta će se dalje raditi - kako će se ta reklamacija rešavati. :: :: :: :: Nekada firme daju drugu, NOVU aktuelnu, grafiku sličnih performsansi. Kolege ne formu bi ti mogle reći koja bi to mogla biti. Nekada je bolje uzeti i novac, pa doplatiti za nešto NOVO :: :: :: :: Najgore što možeš da uradiš je da uzmeš polovnu ili lošiju kartu od te. Da ne pominjem manje novca od onog što si platio i slično. :: :: :: :: Takođe, ako ti kartu zamene novom dobijaš NOVU garanciju koja teče od datuma preuzimanja te karte :: :: :: :: Pozdrav :: :: :: :: Vlada
:: Danas dobio poruku da je reklamacija prihvacena i da je urdjaj prosledjen u ovlasceni servis, a ocekivano vreme popravke ovlascenog servisa je 30 dana :: :: To znaci da je tek danas neko proverio kartu i ustanovio da je pokvarena? :: :: :: (7 ili 10 dana) da te obaveste šta će se dalje raditi - kako će se ta reklamacija rešavati. :: :: :: :: Nekada firme daju drugu, NOVU aktuelnu, grafiku sličnih performsansi. Kolege ne formu bi ti mogle reći koja bi to mogla biti. Nekada je bolje uzeti i novac, pa doplatiti za nešto NOVO :: :: :: :: Najgore što možeš da uradiš je da uzmeš polovnu ili lošiju kartu od te. Da ne pominjem manje novca od onog što si platio i slično. :: :: :: :: Takođe, ako ti kartu zamene novom dobijaš NOVU garanciju koja teče od datuma preuzimanja te karte :: :: :: :: Pozdrav :: :: :: :: Vlada
Kada sam u radnju odneo graficku to mi je prodavac i rekao, da ce me obavestiti kroz 7 dana sms-om da li je graficka prihvacena u servis.
i danas dobio:
Reklamacija uredjaja po servisnom nalogu XXXXX je prihvacena i uredjaj je prosledjen u ovlasceni servis. Ocekivano vreme popravke ovlascenog servisa je 30 dana
I nista vise. Tako da ja pretpostavljam da u narednih 30 dana moraju ili da poprave ili da ponude zamenu. I da se to sve izdesava u narednih 30 dana?
:: A sta su rekli, za koliko dana ce te zvati ili obavestiti SMSom?
I koliko je dana proslo? Po mojoj racunici 7... :D Ajde opusti se i uzivaj, bice ti to reseno.
macOS Sierra What can your Mac do now? Just ask.
:: Kada sam u radnju odneo graficku to mi je prodavac i rekao, da ce me obavestiti kroz 7 dana sms-om da li je graficka prihvacena u servis. :: :: i danas dobio :: :: Reklamacija uredjaja po servisnom nalogu XXXXX je prihvacena i uredjaj je prosledjen u ovlasceni servis. Ocekivano vreme popravke ovlascenog servisa je 30 dan :: :: I nista vise. Tako da ja pretpostavljam da u narednih 30 dana moraju ili da poprave ili da ponude zamenu. I da se to sve izdesava u narednih 30 dana :: :: :: :: A sta su rekli, za koliko dana ce te zvati ili obavestiti SMSom? ::
sačekaj 30 dana. Tada bi trebalo da poprave (ispeku?) tvoju kartu i ponude je kao ispravnu. Trebalo bi je odmah istestirati, tj, na licu mesta da ti pokažu da je u pitanju karta koja ne pravi iste ili druge probleme.
Ne vidim kako mogu da ti daju i zašto bi ti prihvatio drugu, polovnu kartu? Znam zašto mogu i zašto bi hteli, ali nema razloga to da prihvatiš. U tom slučaju, tražio bih novac nazad.
Jedino što možeš da prihvatiš kao ispravnu kompenzaciju je druga, nova karta. Pretpostavljam da bi za bolju kartu trebalo doplatiti.
Zvali su me iz radnje gde sam odneo grafku na reklamaciju. Kazu servis je vratio graficku jer je ispravna. Ja pitam ispravna u smislu da su je poprvili pa je ispravna, oni kazu ne nisu je popravljali vec je ispravna doneta u servis. Ja pitam kako je to moguce kada kod mene nije radila, vec je bio crveni ekran, pa se iskljuci, covek izradnje kaze mozda neki kabal ne radi, ja kazem da preko istog kabla radi tv sa integrusom, on kaze ovako: Da preuzmem graficku, ako ustavnovim da je neispravna, da sa svojim kompom odem direktno u servis demonstriram neispravnost. Dogvor je da grafu preuzmem u ponedeljak, pa ako ne radi nosim direktno u servis. Nije mi jasno kako je to moguce. Nije radila kod mene, a oni kazu ispravna?
:: sačekaj 30 dana. Tada bi trebalo da poprave (ispeku?) tvoju kartu i ponude je kao ispravnu. Trebalo bi je odmah istestirati, tj, na licu mesta da ti pokažu da je u pitanju karta koja ne pravi iste ili druge probleme :: :: Ne vidim kako mogu da ti daju i zašto bi ti prihvatio drugu, polovnu kartu? Znam zašto mogu i zašto bi hteli, ali nema razloga to da prihvatiš. U tom slučaju, tražio bih novac nazad :: :: Jedino što možeš da prihvatiš kao ispravnu kompenzaciju je druga, nova karta. Pretpostavljam da bi za bolju kartu trebalo doplatiti :: :: Pozdrav :: :: Vlad :: ::
Broj postavljenih tema: 60373. Broj poslatih odgovora: 647170. Trenutno niste prijavljeni na PC Berzu i zbog toga imate status 'gosta'. Kao gost ne možete da šaljete poruke na Forum. Ako ste registrovani kao član PC Berze, prijavite se. Ako ste novi korisnik, molimo registrujte se da bi dobili mogućnost aktivnog učešća u radu Foruma.