Monitor uzet u utorak. Ugasio sam ga, vratio sam se kuci da ga upali nista. Odneo sam ga u radnji, on me poslali u servis. U servisu su mi rekli ako ima fizicko ostecenje da ne vazi garancija. Znaci ugasio sam ga, ugasio sam prekidac na kablu, sve sve.. Sta je moglo da se desi? ...
Zar nisu oni mogli da odgovore na osnovu cega je fizicko ostecenje? Zapravo, zar nisu u obavezi, da ne bude `necu da mu dam drugi, lupicu mu da je fizicko ostecenje a on neka gleda`?
Ne brini se, nema fizičkog oštećenja sigurno, jer da ima, kvrcnuo bi ekran i slika bi bila razmrljana, ovako kažeš da se monitor ne pali, ne možeš da oštetiš napajanje ako recimo nezgodno uhvatiš monitor(nagnječiš) ili nekako navodno fizički oštetiš ekran (primera radi). Zameniće ti monitor i ende.
:: Nije davao nikakve znakove zivota, jos uvek je imao fabricke folije na sebi (najlon itd) :: :: Jedan majstor je rekao ako je koristen za kablovsku televiziju preko hdmi i da ga je mozda to spalilo. Da mogu da tuzim njih. (Kablovskog operatera) :: :: Koristio sam ga samo kao monitor :: :: Graficka radi normalno na drugom monitor, proverio sam i hdmi preko tv.. sve je ok :: :: ::
Mene samo cima ako je izgorelo nesto izunutra, sta onda?
Dobro jutro svima.
:: Ne brini se, nema fizičkog oštećenja sigurno, jer da ima, kvrcnuo bi ekran i slika bi bila razmrljana, ovako kažeš da se monitor ne pali, ne možeš da oštetiš napajanje ako recimo nezgodno uhvatiš monitor(nagnječiš) ili nekako navodno fizički oštetiš ekran (primera radi). Zameniće ti monitor i ende :: :: :: :: Nije davao nikakve znakove zivota, jos uvek je imao fabricke folije na sebi (najlon itd) :: :: :: :: Jedan majstor je rekao ako je koristen za kablovsku televiziju preko hdmi i da ga je mozda to spalilo. Da mogu da tuzim njih. (Kablovskog operatera) :: :: :: :: Koristio sam ga samo kao monitor :: :: :: :: Graficka radi normalno na drugom monitor, proverio sam i hdmi preko tv.. sve je ok :: :: :: :: :: ::
i spaljivao nešto upaljačem, onda nema šta da brineš.
i5 2500K/CM Hyper 212+/MSI Z68A-GD65 G3/HyperX Green 2×4GB 1600/Samsung 830 128GB/ASUS R9 280X DCU II TOP/Dell U2412M/Xonar DX/Altec ATP-3/CM 690 III W/SF Golden Green Pro 650W/CM Octane/A4Tech V7
Ugasio sam ga normalno, iskljuci prekidac.. i kasnije nista.. Mrtav... :: i spaljivao nešto upaljačem, onda nema šta da brineš :: :: :: i5 2500K/CM Hyper 212+/MSI Z68A-GD65 G3/HyperX Green 2×4GB 1600/Samsung 830 128GB/ASUS R9 280X DCU II TOP/Dell U2412M/Xonar DX/Altec ATP-3/CM 690 III W/SF Golden Green Pro 650W/CM Octane/A4Tech V :: :: ::
:: A mozda nije ni crko : :: :: Jesi probao da izvuces kabel 220V i sacekas par min i opet ukljucis? Hoce ponekad da se zaglupe ti monitori, tj. pwm kolo :: :: Ako si probao, onda je moguce da je nesto crklo u napajanju i priznace garanciju, naravno :: :: - Majstore, da li će ići ili neće ići :: - Hm, mislim da će biti čupavo. :: ::
Ne brini. Moraju da ti uvaze garanciju ako nema fizickog ostecenja. Bio sam u istoj situaciji samo sto je kablovska `ubila` TV. Isto se ponasao, ili da tako kazem, nije ponasao .) Mrtav skroz... Uvazili su mi garanciju i dali nov jer mu nije bilo spasa. Nisam se raspitivao sta je pregorelo jer sam dobio nov.
:: Monitor uzet u utorak :: Ugasio sam ga, vratio sam se kuci da ga upali nista :: Odneo sam ga u radnji, on me poslali u servis. :: U servisu su mi rekli ako ima fizicko ostecenje da ne vazi garancija :: Znaci ugasio sam ga, ugasio sam prekidac na kablu, sve sve.. :: Sta je moglo da se desi? .. ::
Isto kablovska ubila tjuner na tv-u.Dobio nov tv.Posle otisao u kablovsku malo se svadjao i dobio set top box za 0 din.Inace tv je neki kilavi Adler,sad radi sve kako treba vec dva meseca.
M Power-3770k-Beast 16GB-Hyper X 120GB-7970 BE-Nitro 850W-H 100
Cekaj, kupio si monitor, crk`o je u medjuvremenu, odneses lepo i duzni su da ti zamene za novi po zakoni (mislim ako nije proslo vise od 7 dana, nek me ispravi neko ako gresim), ako je proslo vise duzni su da ti ga poprave u zakonskom roku (valjda po novom 15dana tako nesto).
Sta se ti tu kao nesto cimas? Kakva fizicka ostecenja, sta se primas, znas valjda sta znaci ta rec.
Meni je isto tako Toshiba Tv crk`o.
:: Mene samo cima ako je izgorelo nesto izunutra, sta onda :: :: Dobro jutro svima :: :: :: :: Ne brini se, nema fizičkog oštećenja sigurno, jer da ima, kvrcnuo bi ekran i slika bi bila razmrljana, ovako kažeš da se monitor ne pali, ne možeš da oštetiš napajanje ako recimo nezgodno uhvatiš monitor(nagnječiš) ili nekako navodno fizički oštetiš ekran (primera radi). Zameniće ti monitor i ende :: :: :: :: :: :: :: Nije davao nikakve znakove zivota, jos uvek je imao fabricke folije na sebi (najlon itd) :: :: :: :: :: :: Jedan majstor je rekao ako je koristen za kablovsku televiziju preko hdmi i da ga je mozda to spalilo. Da mogu da tuzim njih. (Kablovskog operatera) :: :: :: :: :: :: Koristio sam ga samo kao monitor :: :: :: :: :: :: Graficka radi normalno na drugom monitor, proverio sam i hdmi preko tv.. sve je ok :: :: :: :: :: :: :: :: ::
Mora servis da proveri sta se desilo.. Ne mogu odmah na svoju ruku da mi daju novi.
:: Je l se ti sprdas sa ovim narodom :: :: Pitanja su ti nedovrsena i nelogicna :: :: Cekaj, kupio si monitor, crk`o je u medjuvremenu, odneses lepo i duzni su da ti zamene za novi po zakoni (mislim ako nije proslo vise od 7 dana, nek me ispravi neko ako gresim), ako je proslo vise duzni su da ti ga poprave u zakonskom roku (valjda po novom 15dana tako nesto). :: :: Sta se ti tu kao nesto cimas? Kakva fizicka ostecenja, sta se primas, znas valjda sta znaci ta rec. :: :: Meni je isto tako Toshiba Tv crk`o. :: :: :: :: Mene samo cima ako je izgorelo nesto izunutra, sta onda :: :: :: :: Dobro jutro svima :: :: :: :: :: :: :: Ne brini se, nema fizičkog oštećenja sigurno, jer da ima, kvrcnuo bi ekran i slika bi bila razmrljana, ovako kažeš da se monitor ne pali, ne možeš da oštetiš napajanje ako recimo nezgodno uhvatiš monitor(nagnječiš) ili nekako navodno fizički oštetiš ekran (primera radi). Zameniće ti monitor i ende :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: Nije davao nikakve znakove zivota, jos uvek je imao fabricke folije na sebi (najlon itd) :: :: :: :: :: :: :: :: Jedan majstor je rekao ako je koristen za kablovsku televiziju preko hdmi i da ga je mozda to spalilo. Da mogu da tuzim njih. (Kablovskog operatera) :: :: :: :: :: :: :: :: Koristio sam ga samo kao monitor :: :: :: :: :: :: :: :: Graficka radi normalno na drugom monitor, proverio sam i hdmi preko tv.. sve je ok :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: ::
Naravno da servis mora da proveri sta se desilo,tj sta je crklo. Ali ne vidim razlog cemu ova pitanja:
- Sta je moglo da se desi (gde te briga, kupio si nov monitor imas garanciju)
- Pominjes majstora i HDMI, tuzbe... a posle si napisao da si ga koristio kao monitor - cemu to
- ` Mene samo cima ako je izgorelo nesto izunutra, sta onda? ` - normalno da je izgorelo nesto unutra cim nece da se upali... :D Kako sta onda, napisao sam ti, do 7 dana dobijes novi, ako je proslo vise servisirace ti ga.
:: Mora servis da proveri sta se desilo.. Ne mogu odmah na svoju ruku da mi daju novi :: :: :: :: Je l se ti sprdas sa ovim narodom :: :: :: :: Pitanja su ti nedovrsena i nelogicna :: :: :: :: Cekaj, kupio si monitor, crk`o je u medjuvremenu, odneses lepo i duzni su da ti zamene za novi po zakoni (mislim ako nije proslo vise od 7 dana, nek me ispravi neko ako gresim), ako je proslo vise duzni su da ti ga poprave u zakonskom roku (valjda po novom 15dana tako nesto). :: :: :: :: Sta se ti tu kao nesto cimas? Kakva fizicka ostecenja, sta se primas, znas valjda sta znaci ta rec. :: :: :: :: Meni je isto tako Toshiba Tv crk`o. :: :: :: :: :: :: :: Mene samo cima ako je izgorelo nesto izunutra, sta onda :: :: :: :: :: :: Dobro jutro svima :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: Ne brini se, nema fizičkog oštećenja sigurno, jer da ima, kvrcnuo bi ekran i slika bi bila razmrljana, ovako kažeš da se monitor ne pali, ne možeš da oštetiš napajanje ako recimo nezgodno uhvatiš monitor(nagnječiš) ili nekako navodno fizički oštetiš ekran (primera radi). Zameniće ti monitor i ende :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: Nije davao nikakve znakove zivota, jos uvek je imao fabricke folije na sebi (najlon itd) :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: Jedan majstor je rekao ako je koristen za kablovsku televiziju preko hdmi i da ga je mozda to spalilo. Da mogu da tuzim njih. (Kablovskog operatera) :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: Koristio sam ga samo kao monitor :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: Graficka radi normalno na drugom monitor, proverio sam i hdmi preko tv.. sve je ok :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: ::
Daj bre, bre... Servis moze samo da proveri da nije doslo do fizickog ostecenja. Ne moze i da hoce da zna ako ga je spalio staticki elektricitet, peek napona i sl. Sve to moze da ode i u normalnom koriscenju ili da ga sam ti spalis, nece i ne mogu da znaju....Elektronika i naponi su cudo....
Dobices ispravan monitor nazad i to je to..
- Majstore, da li će ići ili neće ići? - Hm, mislim da će biti čupavo.
Obavestavamo vas da cekamo isporuku rezervnog dela neophodnog za popravku vaseg aparata.Info na 2086666.servis@bgelektronik.com.live chat na bgelektronik.com
Kakav live chat, kakvi bakrači.... Zovi inspekciju vidiš da te vortaju....? Čitaj zakon, do 7 dana moraju odmah da zamene, i tačka. Nakon 7 dana čekaš da poprave. Ja tebe stvarno ne razumem....
Zašto grafitnom olovkom ne mogu ponovo da otključavam množioce procesora ??
Kakva popravka novog uređaja par dana posle kupovine? Jesi ti dao pristanak da išta popravljaju?
I zašto se uopšte zamlaćuješ sa servisom?
Servis samo potvrđuje da je uređaj neispravan, a ti posle od prodavca možeš da uzmeš novac nazad ili da tražiš nov uređaj.
Šta oni rade sa starim uređajem nije više tvoj problem.
:: Obavestavamo vas da cekamo isporuku rezervnog dela neophodnog za popravku vaseg aparata.Info na 2086666.servis@bgelektronik.com.live chat na bgelektronik.co :: :: ::
Nema u zakonu da li se menja roba koja je crkla u roku od 7 dana. Bar nisam nasao.
Ono sto sam nasao:
Član 52. Ako isporučena roba nije saobrazna ugovoru, potrošač koji je obavestio prodavca o nesaobraznosti, ima pravo da zahteva od prodavca da otkloni nesaobraznost, bez naknade, opravkom ili zamenom, odnosno da zahteva odgovarajuće umanjenje cene ili da raskine ugovor u pogledu te robe.
Potrošač ima pravo da bira da nesaobraznost robe trgovac otkloni opravkom ili zamenom.
Ako se nesaobraznost pojavi u roku od šest meseci od dana prelaska rizika na potrošača, potrošač ima pravo da bira između zahteva da se nesaobraznost otkloni zamenom, odgovarajućim umanjenjem cene ili da izjavi da raskida ugovor.
Ako se nesaobraznost pojavi u roku od šest meseci od dana prelaska rizika na potrošača, otklanjanje nesaobraznosti moguće je opravkom uz izričitu saglasnost potrošača.
Član 56.
`Prodavac je dužan da bez odlaganja, a najkasnije u roku od osam dana od dana prijema reklamacije, pisanim ili elektronskim putem odgovori potrošaču na izjavljenu reklamaciju. Odgovor prodavca na reklamaciju potrošača mora da sadrži odluku da li prihvata reklamaciju, izjašnjenje o zahtevu potrošača i konkretan predlog i rok za rešavanje reklamacije. Rok ne može da bude duži od 15 dana, odnosno 30 dana za tehničku robu i nameštaj, od dana podnošenja reklamacije. Prodavac je dužan da postupi u skladu sa odlukom, predlogom i rokom za rešavanje reklamacije, ukoliko je dobio prethodnu saglasnost potrošača. Ukoliko prodavac iz objektivnih razloga nije u mogućnosti da udovolji zahtevu potrošača u roku koji je dogovoren, dužan je da o produžavanju roka za rešavanje reklamacije obavesti potrošača i navede rok u kome će je rešiti, kao i da dobije njegovu saglasnost, što je u obavezi da evidentira u evidenciji primljenih reklamacija. Produžavanje roka za rešavanje reklamacija moguće je samo jednom. Nemogućnost potrošača da dostavi prodavcu ambalažu robe ne može biti uslov za rešavanje reklamacije niti razlog za odbijanje otklanjanja nesaobraznosti.`
`Coveku u servisu`....e on bi trabao procitati Zakon bolje. Nesaobraznost se pojavila u roku od 6 meseci i ti imas pravo na zamenu. A on mora u roku od 8 dana da ti odgovori da li je za servisiranje, zamenu ili povracaj novca. Na tebi je da odlucis sta ces. Posto se desilo u roku od 6 meseci, tebi ostaje opcija zamene ili umanjenje cene. Umanjenje cene, ako dobro gadjam, monitor se ne servisira, ali vrse povracaj dela novca koji si uplatio. Monitor ostaje kod tebe. Ili mozda, vracaju deo novca i servisiraju deo. E sad taj deo mi nikako nije jasan.
U svakom slucaju, ti trazis da ti zamene uredjaj. Posto je proslo vise od 8 dana, a nisu te obavestili pismenim putem (mora zbog dokaza, usmeno se ne vazi) SMS, email ili posta, inspekcija ima pravo da im dodje na adresu i da pokupi kajmak. Tog dana, 8-mog, su trebali da obaveste da li zelis servis, zamenu ili umanjenje. Ako nisu, to je njihov problem.
_____________________________ P8P67 Pro v.3.1/i7 2600K/16GB RAM/MSI Lightning 770/SSD HyperX 120 3K/ 1TB/3TB SATA/X-Fi xtremeGamer Fatality Pro/CM 690 II Advanced/Toughpower 775W/LG 32LD750/X360 WiFi gamepad/Zalman MFC1 Plus/CM TX3 EVO
Broj postavljenih tema: 60373. Broj poslatih odgovora: 647173. Trenutno niste prijavljeni na PC Berzu i zbog toga imate status 'gosta'. Kao gost ne možete da šaljete poruke na Forum. Ako ste registrovani kao član PC Berze, prijavite se. Ako ste novi korisnik, molimo registrujte se da bi dobili mogućnost aktivnog učešća u radu Foruma.