Korisnik:   Lozinka:   
Beograd Novi Sad Kragujevac Niš
PC Berza Forum : Ver. 2.35
Najnovije teme Najnoviji odgovori Prikačene teme Najaktivnije teme Najčitanije teme
Pronađi : U : Pretraži :
Forum : Komponente
Grafičke i video karte, monitori, ...
DirectX 12 povecao broj Draw Calls za 330% na GTX670
STRANA 1 OD 1
Milos1975 DirectX 12 povecao broj Draw Calls za 330% na GTX670 23.05.2015. 22:14 T61333

status: user
broj poruka: 417
http://wccftech.com/directx-12-draw-calls-330-3-year-gtx-670/

The user decided to test the preview build of the API on his more than 3 year old hardware. Nvidia Geforce GTX 670 and Intel Core i7 2600K, and the results were quite amazing.

According to him, the tests he ran show a boost of close to 400% in draw call throughput. As visible in the image below, the draw call count according to the results on DirectX 11 was 1,515,965 whereas on multi-thread, it was 2,532, 181. Although, when the user switched to DirectX 12, the number of draw calls raised to 8,562,158, which is around 330% increase in the total performance.
:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
sweredom Re: DirectX 12 povecao broj Draw Calls za 330% na GTX670 24.05.2015. 03:57 #594726

status: user
broj poruka: 819
a meni vrisnula :(
http://valid.x86.fr/i32js6

:: http://wccftech.com/directx-12-draw-calls-330-3-year-gtx-670
::
:: The user decided to test the preview build of the API on his more than 3 year old hardware. Nvidia Geforce GTX 670 and Intel Core i7 2600K, and the results were quite amazing
::
:: According to him, the tests he ran show a boost of close to 400% in draw call throughput. As visible in the image below, the draw call count according to the results on DirectX 11 was 1,515,965 whereas on multi-thread, it was 2,532, 181. Although, when the user switched to DirectX 12, the number of draw calls raised to 8,562,158, which is around 330% increase in the total performance.
:: www :: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
count Ništa to ne vredi 24.05.2015. 08:40 #594729

status: user
broj poruka: 1354
dok proizvođači HW i MS ne naprave drajvere i neki test za probu kod kuće. Nema ništa za korisnike još. Dx je i na 10ki još uvek 11.1.


:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
Bokisd1 Re 24.05.2015. 13:01 #594735

status: user
broj poruka: 272
Ma, to je neka idealna simulirana situacija, kao imas formulu a ce da je vozis po Srpskim putevima.
U realnom gamingu, ako izvuce i dvadeseti deo toga bice super.

:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
Milunka Re: Re 24.05.2015. 20:29 #594760

status: user
broj poruka: 1624
Naprotiv,totalno suprotno... Naravno za sada zahvaljujuci mantle-u...

Jos uvek je bolje za igrice imati i3 procesor sa 2 jezgra,nego fx8350 sa 8.
BOlje imati jednu grafu,ili maksimum 2,sve preko toga moze doneti i losije rezultate.
A opste poznato da hardver nije pritom iskoriscen kako bi trebalo...

Tako da ako se pametnije uposli hardver,iskoristi pun potencijal grafike, i sva jezgra, mozemo ocekivati solidan boljitak...

Ako nisi gledao grafikone,i objasnjenja,danasnji hardver funkcionise po principu, palis opcije i povecavas detalje,a spisak se samo produzava jedno na drugo,znaci aa,af,teksture,senke,teselacija,sve se dodaje kao u jednom redu, i vremenom toliko stvari ima da nastaje cesto stutering,iako imas visok FPS.
Ono sto dx 12 radi,je sto ne dodaje nasumice,vec gleda da sve obuhvati odjednom sto efikasnije,za sto manje vremena...

Msi Z87 G45 Gaming + 4770k ES /Club 3d r9 280x Royal Queen/2x4gb exeleram black s. 1600 cl9/kingston v100 60 gb,WD blue 500gb + samsung f4 2tb.Samsung F2380.

:: Ma, to je neka idealna simulirana situacija, kao imas formulu a ce da je vozis po Srpskim putevima.
:: U realnom gamingu, ako izvuce i dvadeseti deo toga bice super
::
::
:: www :: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
Bokisd1 Re 24.05.2015. 20:56 #594766

status: user
broj poruka: 272
Okey je sve to, sve te graficke stvari, ali koliko sam nesto malo procito, taj Draw calls se tice odnosa proca i grafe, to jest, koliko je CPU sposoban da posalje tih nekih informacija ka grafi, tj. koliko je sposoban da `na-hrani` grafu, a da ne bude taj neki CPU Overhead.
Ovo je ta neka simualicija koja u nekim programima stvara te neke uslove za idealno sljakanje procesora, sto u kompleksnim uslovima koji postoje u PC gamingu je tesko izvodljivo. Sigurno ce trebati vremena da se to sve optimizuje, ne treba ocekivati neke velike rezultate na pocetku.

:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
Bokisd1 Re 24.05.2015. 23:10 #594785

status: user
broj poruka: 272
Nije mi jasna bas ovakva komunikacija, pa nije ovo fan club, mozda nekog i interesuju ove stvari, ne mora bas svaka tema da izgleda kao decje obdaniste, dajte malo ozbiljnosti.


:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
STRANA 1 OD 1
Broj postavljenih tema: 60373. Broj poslatih odgovora: 647173.
Trenutno niste prijavljeni na PC Berzu i zbog toga imate status 'gosta'. Kao gost ne možete da šaljete poruke na Forum. Ako ste registrovani kao član PC Berze, prijavite se. Ako ste novi korisnik, molimo registrujte se da bi dobili mogućnost aktivnog učešća u radu Foruma.
- niste prijavljeni - samo za čitanje - zaključano
- nema novih poruka - ima novih poruka - ima novih tema
Slagalica.net
Microsystems d.o.o.
PCB Network: pcberza.rs | lisica.rs