Imam problem sa karticom iz naslova, kartica je nova, kupljena pre dve-tri nedelje u BG-u.
Problem se javlja skroz random, samo zasvetli na ploci vga_led koji signalizira problem sa grafikom i kompjuter dalje nastavi da se bootuje normalno ali bez slike na ekranu. Kao sto sam rekao, problem je skroz random, tj kad se komp bootuje normalno sve radi kako treba, graficka radi bez problema, normalan fps itd. Nekad se problem desi na paljenje iz shutdown-a a nekad na budjenje iz sleepa. Sa prethodnom grafickom (gtx650ti boost) sve je radilo bez problema.
Probao sam bukvalno sve, pokusao sa drugim napajanjem, probao na drugoj ploci, menjao PCI sloteve, resetovao cmos, instalirao novi bios, izduvavao itd itd, i problem se uvek vrati i uvek je totalno random, da bi ga se resio samo ugasim komp sa long press power button i upalim ga opet, nekad posle prvog puta se komp bootuje normalno nekad posle treceg.
Izuzetno je iritantno i ne znam da li da graficku reklamiram, jer se plasim da se mozda u servisu nece desiti ovaj skroz random problem.
Konfiguracija je: crosshair V formula-z, fx8350, 2x4gm kingston hyper beast, CM 620w silent pro m2.
Jedino sto mi jos pada na pamet je da mozda MSI graficke imaju problem sa asus plocama jer su obe koje sam dodatno probao isto asus ali to mi nema logike...
To ti je za reklamaciju. Trazi u prodavnici da ti zamene za drugu 960icu, nekog drugog proizvodjaca. Nemoj nositi u ovlasceni servis, vec u prodavnicu i tamo trazi zamenu. Ako treba, doplati.
interesuje me samo da li i kako je to pravno regulisano kod nas? Nisam nikad do sad nista reklamirao, samo odem sa svim papirima i trazim zamenu? Citao sam ovde po forumu dosta neugodna iskustva sa reklamacijama pa cisto da odem pripremljen.
Iskustva su razna. Kada neko ima potrebu da ih iznese, onda je to uglavnom jer su negativna. Kada su pozitivna, onda ih niko ne iznosi :) Nemoj se opterecivati, nego tako, sa svim papirima u prodavnicu, opisi problem i sigurno ce ti ga resiti... Tip: u startu trazi malo skuplju, rec `doplata` cuda pravi, kolika god da je .)
:: interesuje me samo da li i kako je to pravno regulisano kod nas? Nisam nikad do sad nista reklamirao, samo odem sa svim papirima i trazim zamenu? :: Citao sam ovde po forumu dosta neugodna iskustva sa reklamacijama pa cisto da odem pripremljen :: :: ::
sve spakujes,opisi problem, pripremi fiskalni i garantni list i odnesi/posalji na reklamaciju(uradi kopiju papirologije). Zamenu neces odmah dobiti - racunaj do 30 dana.
Iz radnje su me poslali direktno na viline vode da predam sve ovlascenom servisu, oni ce vrv do kraja nedelje dati odgovor a onda kad dobijem odgovor sa radnjom mogu da se dogovorim sta dalje.
Grafika je stigla sa servisa posle jedno 7-8 radnih dana, na servisu su utvrdili da je sa grafikom sve OK i da su svi testovi OK. Kad sam rekao da je to nemoguce oni kao donesi svoj kom pa cemo na njemu sve da testiramo... Pitam ja da li mogu da zamenim za drugu uz doplatu u prodavnici, kazu oni da mogu da se dogovorim, odem do prodavnice, oni potvrde sve sa servisom i naruce drugu, tj istu graficku samo drugog proizvodjaca. Danas je stigla, doplatio i sve radi.
Sve pohvale za maloprodaju ali mi i dalje nije jasan servis, rekao sam lepo da ako graficka startuje radi ok, ali nece uvek da startuje, kad su mi je vratili dok sam cekao novu da stigne isao sam od ortaka do ortaka i na svakom racunaru se posle nekoliko paljenja i gasenja desavao isti problem, jedino da su je oni u servisu samo ubacili, racunar podigao i pustili sve testove bez da su resetovali nekoliko puta.
Anyway, maloprodaja je ispala ekstra, sve zavrseno kako treba, a za servis ne znam...
Bas te briga, dobio si novu kartu koja radi i to je jedino sto te zanima :-) Verovatno ce oni ovu kartu sad nekome drugom da uvale, ali sta ces. Nisi ti kriv za to.
i5-4690k @4.5Ghz on Cryorig R1 ultimate | Z97 Sabertooth mk.2 | Asus 280X DC2T | 8gb Crucial Ballistix@1600mhz CL8 | Samsung Evo 840 240gb | WD black 1tb | 750W cft-750-14cs | Cm Storm Stryker
Broj postavljenih tema: 60373. Broj poslatih odgovora: 647173. Trenutno niste prijavljeni na PC Berzu i zbog toga imate status 'gosta'. Kao gost ne možete da šaljete poruke na Forum. Ako ste registrovani kao član PC Berze, prijavite se. Ako ste novi korisnik, molimo registrujte se da bi dobili mogućnost aktivnog učešća u radu Foruma.