Korisnik:   Lozinka:   
Beograd Novi Sad Kragujevac Niš
PC Berza Forum : Ver. 2.35
Najnovije teme Najnoviji odgovori Prikačene teme Najaktivnije teme Najčitanije teme
Pronađi : U : Pretraži :
Forum : Komponente
Grafičke i video karte, monitori, ...
Neposystem (servis EWE-a) BRUKA ZA SRBIJU 2. DEO!
STRANA 1 OD 3  
JE3A Neposystem (servis EWE-a) BRUKA ZA SRBIJU 2. DEO! 24.09.2014. 08:26 T59061

status: user
broj poruka: 913
Pozdrav svima.
Na moju veliku zalost i ja imam `posla` sa ovom firmom.
Pre 45 dana sam odneo u radnju (ne bih jos da je imenujem jer su za sada radnici u radnji bili fer i korektni ali polako gubim strpljenje) graficku karticu GIGABYTE GTX 570.
Graficka nije davala sliku, bila je pod garancijom i odneo sam u radnju gde sam je kupio (graficku, kutiju, garanciju, fiskalni-sve sam im dao).
U radnji su rekli da ce poslati graficku u EWE (koji je uvoznik) ali da je Neposystem servis pa da ce mi javiti u sto kracem roku sta kaze servis. Kad sam cuo Neposystem pomislio sam da li je moglo da bude nesto gore ali sta cu.
Posle nedelju dana me zovu i kazu da su uvazili reklamaciju i da cu dobiti zamensku karticu, reko dobro.
Od tada je proslo 30 dana pa sam ih zvao da pitam sta ce desava (probao sam da dobijem EWE ali su mi rekli da je za servis zaduzen Neposystem i da sa njima mogu da kontaktiram samo preko mail-a. kao da telefon nemaju).
Iz radnje mi kazu da cu dobiti MSI GTX 670 kao zamensku karticu.
Reko dobro, sta je-tu je. serviraju ti na gotovo, nemas sa njima kontakt i cao.
Zovu me pre 7 dana, kazu da je stigla kartica i otisao sam da je preuzmem.
Sta se dalje desava.
Kartica je stigla u nekoj MSI kutiji, nije standardno fabricko pakovanje (samo klot kartica, stiropor i kutija), a nalepnica gde je serijski broj je bila cudna jer se vidi da je taj serijski nalepljen preko drugog broja, druge nalepnice-kako na kartici, tako i na kutiji.
Napomenuo sam to u radnji i rekao sam im za slucaj Neposystem-a, da nemaju OK odnos sto se tice servisa, zamena i sl. ali su mi rekli da ne bi trebalo da su mi poslali neispravnu karticu.
Kazem dobro, uzmem karticu i potpisem da sam preuzeo istu.
Dodjem kuci, ubacim karticu u komp, a ona shiba ventove na 100%, ne cujem svoje misli od buke. Od slike nema nista-ne radi zamenska graficka.
Zovem radnju, kazu da donesem ujutru graficku.
Odneo sam im graficku (to je bilo pre sedam dana)i rekli su mi da ce im ponovo poslati u servis.
Juce sam bio u radnji i pitao ste se desava ali su rekli da cekaju odgovor servisa.
Sta da radim ljudi?
Ne bih da opet dobijem neki (p)reparirani model graficke, ustvari ne bih vise da imam posla sa njima (EWE, Neposystem). Ne verujem im vise, ne zelim sa njima da imam posla. Pogotovo sto sam ih cekao 45 dana i umesto GIGABYTE-a su mi poslali MSI i to jos neispravnu!
Uzeo bih graficku u vrednosti sa fiskalnog racuna i doplatio koliko treba za skuplju (u radnji su mi nudili GTX 760, sto je smesno) ali mi je samo bitno da oni nisu oni uvoznici (EWE) jer uvaljuju neipravne komponente i vidim da se ljudi zale na njih.
Ne znam kako da kontaktiram kancelariju Gigabyte-a?
Da im opisem ovaj slucaj sa grafickom (a znam da nije jedini), jer znam da ako reklamiras Gigabyte onda moras dobiti Gigabyte (oni kao uvoznik salju u Gigabyte, a ne u MSI).
Da li da im saljem inspekciju, da zovem udruzenje potrosaca, sta da radim?
Proslo je vise od 45 dana od kako sam odneo prvu graficku, gde je tu razuman rok za resavanje reklamacije i normalan odnos sa kupcem?
EWE i njihov servis Neposystem-NAJGORI SU!!!

CM HAF 932+Seasonic SS-750 W
INTEL i5 4670k@4.2 GHz+RAIJINTEK Nemesis
Gigabyte Z97X-SLI
Crucial 2x4 GB DDR3 Ballistix LED
Seagate 1TB+Samsung 2 TB F4
Dell U2412M
Logitech G105+MX518
:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
micika988 ... 24.09.2014. 08:48 #564405

status: user
broj poruka: 2061
Ne tako radosna vest po tebe, ali koristi ostalima u svakom slucaju. Nema sumnje da ce doticni videti tvoj komentar, ali vec odavno su oguglali i ide se na kvantitet po ceni kvaliteta.

Ja bih to lepo sve otpisao, skupio kintu, uvezo graficku preko nekog ili kupio na nekom normalnom mestu koje jos uvek ne bije los glas. Sa Srbendama mozes samo buve da dobijes i nista vise, a zastita potrosaca ne funkcionise odavno. E sad, ako se ti bas zainatis i proteras spiku, mozda i dobijes utesnu nagradu - mozes biti siguran da nece biti nista vise od toga.

Ako s vremena na vreme bacis pogled na stvari i mimo pc foruma, videces da je ceo svet u zescoj krizi i da ispadi slicni ovom ce samo ekskalirati. Koga se jos tice sta se mulja u Zemljama treceg sveta, zato i nosimo taj epitet.
:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
Kutalion kako se sve resava. 24.09.2014. 09:19 #564408

status: user
broj poruka: 2480
Odes lepo u Nespobsystem i pretis im prvo na finjaka: inspekcijom, tuzbom itd, pa onda batinama. Ako nasilje ne resava tvoje probleme, jednostavno ga ne koristis u dovoljnoj meri.

Ti fini ljudi iz radnje nece nikad jahati taj servis za tebe. Ako licno to ne uradis nista.

Q6600 @ 3.4Ghz | P5Q3 | Asus 280X DC2T | 2x4gb Crucial Ballistix@1600mhz | Samsung Evo 840 240gb| WD black 1tb| 750W cft-750-14cs | NZXT Tempest Evo

:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
codeus ... 24.09.2014. 09:22 #564410

status: user
broj poruka: 4054

zar nije pre 3 dana stupio na snagu novi zakon o zastiti potrosaca ?! rigorozniji za prodavce povoljniji za srbe


:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
codeus ... 24.09.2014. 09:29 #564411

status: user
broj poruka: 4054

dodatak

trebao si uraditi clear cmosa pod 1 , ako onda ne proradi , morao si ubaciti zadnji bios na plocu ,

stara grafulja ti je pci-e 2.0 standard a ova zamenska pci-e 3.0 i zahteva bios update

jebiga jezo , brzo si se iznervirao i ...


:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
codeus .. 24.09.2014. 09:32 #564413

status: user
broj poruka: 4054

dodatak 2

kad ploca nemoze da procita podatke iz grafike prilikom boot-a , ventovi na grafi rade @ 100% , zato je bilo buke

cim ploca procita koja je grafulja u slotu , grafa pocinje da kontrolise vent(ove) i oni se utisaju , tj opadne na standardnih pocetnih 30% rpm-a

da nepisem dodatak 3
korisnici smatraju da je max vreme za zamenu/slicno - 45 dana

prodavci - 45 RADNIH dana (ima tu jos 10tak vikend dana koji su neradni)
:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
Jamire Re: Neposystem (servis EWE-a) BRUKA ZA SRBIJU 2. DEO! 24.09.2014. 09:37 #564414

status: user
broj poruka: 1097
Gledaj priajteljeu trazi iz radenj gde si uzeo graficku tiket pod kojim je zvedena reklamacija i zovi gamad direktno. telefon ti je 011 381-81-93. Znaci zajebi firmu u kojoj si uzeo graficku idi driektno u servis. Kazi pod kojim je tikeom zavedeno i zapreti im inspekcijom za zastitu potrosaca a ako ti ni tad ne uvaze zahtev zoves 0800-103-104 pa nek se puse. Ja sam imao isti ptoblem pre 2 meseca vidim da si napravio drugi deo teme. Ali ja sam kontaktirao ewe posle ovoga i rekao im sta mi se desilo. Bilo je price pre par dana isto u vezi reklamacije oni lepo kao prvo sami porpavljaju graficke pa porbaju upali im ili ne daju ti porpavljanu ako se pobunis onda ti daju novu. to rade u 90% sluacajeva ako je grancija pri siteku samo da te otarase a ako uspeju onu pravu koju si ti trebao da dobijes prodaju na KP i sebi strapju pare u dzep.

AMD FX-8320, 4300 MHz (21.5 x 200)
Cooler Master 212 EVO
Motherboard ASUS M5A99FX PRO R2.0
Kingston HyperX Blue 2x4 gb 1600
Gigabyte R9 270 OC
SSD OCZ Agility 3 60gb
1.5 WD+500gb WD
Chiftec CX-05B-B
Thermatle Purepower 600 Wati<

:: Pozdrav svima
:: Na moju veliku zalost i ja imam `posla` sa ovom firmom
:: Pre 45 dana sam odneo u radnju (ne bih jos da je imenujem jer su za sada radnici u radnji bili fer i korektni ali polako gubim strpljenje) graficku karticu GIGABYTE GTX 570
:: Graficka nije davala sliku, bila je pod garancijom i odneo sam u radnju gde sam je kupio (graficku, kutiju, garanciju, fiskalni-sve sam im dao)
:: U radnji su rekli da ce poslati graficku u EWE (koji je uvoznik) ali da je Neposystem servis pa da ce mi javiti u sto kracem roku sta kaze servis. Kad sam cuo Neposystem pomislio sam da li je moglo da bude nesto gore ali sta cu
:: Posle nedelju dana me zovu i kazu da su uvazili reklamaciju i da cu dobiti zamensku karticu, reko dobro
:: Od tada je proslo 30 dana pa sam ih zvao da pitam sta ce desava (probao sam da dobijem EWE ali su mi rekli da je za servis zaduzen Neposystem i da sa njima mogu da kontaktiram samo preko mail-a. kao da telefon nemaju)
:: Iz radnje mi kazu da cu dobiti MSI GTX 670 kao zamensku karticu
:: Reko dobro, sta je-tu je. serviraju ti na gotovo, nemas sa njima kontakt i cao
:: Zovu me pre 7 dana, kazu da je stigla kartica i otisao sam da je preuzmem
:: Sta se dalje desava
:: Kartica je stigla u nekoj MSI kutiji, nije standardno fabricko pakovanje (samo klot kartica, stiropor i kutija), a nalepnica gde je serijski broj je bila cudna jer se vidi da je taj serijski nalepljen preko drugog broja, druge nalepnice-kako na kartici, tako i na kutiji
:: Napomenuo sam to u radnji i rekao sam im za slucaj Neposystem-a, da nemaju OK odnos sto se tice servisa, zamena i sl. ali su mi rekli da ne bi trebalo da su mi poslali neispravnu karticu
:: Kazem dobro, uzmem karticu i potpisem da sam preuzeo istu
:: Dodjem kuci, ubacim karticu u komp, a ona shiba ventove na 100%, ne cujem svoje misli od buke. Od slike nema nista-ne radi zamenska graficka
:: Zovem radnju, kazu da donesem ujutru graficku
:: Odneo sam im graficku (to je bilo pre sedam dana)i rekli su mi da ce im ponovo poslati u servis
:: Juce sam bio u radnji i pitao ste se desava ali su rekli da cekaju odgovor servisa
:: Sta da radim ljudi?
:: Ne bih da opet dobijem neki (p)reparirani model graficke, ustvari ne bih vise da imam posla sa njima (EWE, Neposystem). Ne verujem im vise, ne zelim sa njima da imam posla. Pogotovo sto sam ih cekao 45 dana i umesto GIGABYTE-a su mi poslali MSI i to jos neispravnu
:: Uzeo bih graficku u vrednosti sa fiskalnog racuna i doplatio koliko treba za skuplju (u radnji su mi nudili GTX 760, sto je smesno) ali mi je samo bitno da oni nisu oni uvoznici (EWE) jer uvaljuju neipravne komponente i vidim da se ljudi zale na njih
:: Ne znam kako da kontaktiram kancelariju Gigabyte-a
:: Da im opisem ovaj slucaj sa grafickom (a znam da nije jedini), jer znam da ako reklamiras Gigabyte onda moras dobiti Gigabyte (oni kao uvoznik salju u Gigabyte, a ne u MSI)
:: Da li da im saljem inspekciju, da zovem udruzenje potrosaca, sta da radim?
:: Proslo je vise od 45 dana od kako sam odneo prvu graficku, gde je tu razuman rok za resavanje reklamacije i normalan odnos sa kupcem
:: EWE i njihov servis Neposystem-NAJGORI SU!!
::
:: CM HAF 932+Seasonic SS-750
:: INTEL i5 4670k@4.2 GHz+RAIJINTEK Nemesi
:: Gigabyte Z97X-SL
:: Crucial 2x4 GB DDR3 Ballistix LE
:: Seagate 1TB+Samsung 2 TB F
:: Dell U2412
:: Logitech G105+MX518
:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
100tinalog Re: Neposystem (servis EWE-a) BRUKA ZA SRBIJU 2. DEO! 24.09.2014. 09:42 #564415

status: user
broj poruka: 1219
Kartica je stigla u nekoj MSI kutiji, nije standardno fabricko pakovanje (samo klot kartica, stiropor i kutija), a nalepnica gde je serijski broj je bila cudna jer se vidi da je taj serijski nalepljen preko drugog broja, druge nalepnice-kako na kartici, tako i na kutiji.

To je repair karta i vise to ne smeju da daju u zameni.
http://postimg.org/image/q0f1zueff/

:: Pozdrav svima
:: Na moju veliku zalost i ja imam `posla` sa ovom firmom
:: Pre 45 dana sam odneo u radnju (ne bih jos da je imenujem jer su za sada radnici u radnji bili fer i korektni ali polako gubim strpljenje) graficku karticu GIGABYTE GTX 570
:: Graficka nije davala sliku, bila je pod garancijom i odneo sam u radnju gde sam je kupio (graficku, kutiju, garanciju, fiskalni-sve sam im dao)
:: U radnji su rekli da ce poslati graficku u EWE (koji je uvoznik) ali da je Neposystem servis pa da ce mi javiti u sto kracem roku sta kaze servis. Kad sam cuo Neposystem pomislio sam da li je moglo da bude nesto gore ali sta cu
:: Posle nedelju dana me zovu i kazu da su uvazili reklamaciju i da cu dobiti zamensku karticu, reko dobro
:: Od tada je proslo 30 dana pa sam ih zvao da pitam sta ce desava (probao sam da dobijem EWE ali su mi rekli da je za servis zaduzen Neposystem i da sa njima mogu da kontaktiram samo preko mail-a. kao da telefon nemaju)
:: Iz radnje mi kazu da cu dobiti MSI GTX 670 kao zamensku karticu
:: Reko dobro, sta je-tu je. serviraju ti na gotovo, nemas sa njima kontakt i cao
:: Zovu me pre 7 dana, kazu da je stigla kartica i otisao sam da je preuzmem
:: Sta se dalje desava
:: Kartica je stigla u nekoj MSI kutiji, nije standardno fabricko pakovanje (samo klot kartica, stiropor i kutija), a nalepnica gde je serijski broj je bila cudna jer se vidi da je taj serijski nalepljen preko drugog broja, druge nalepnice-kako na kartici, tako i na kutiji
:: Napomenuo sam to u radnji i rekao sam im za slucaj Neposystem-a, da nemaju OK odnos sto se tice servisa, zamena i sl. ali su mi rekli da ne bi trebalo da su mi poslali neispravnu karticu
:: Kazem dobro, uzmem karticu i potpisem da sam preuzeo istu
:: Dodjem kuci, ubacim karticu u komp, a ona shiba ventove na 100%, ne cujem svoje misli od buke. Od slike nema nista-ne radi zamenska graficka
:: Zovem radnju, kazu da donesem ujutru graficku
:: Odneo sam im graficku (to je bilo pre sedam dana)i rekli su mi da ce im ponovo poslati u servis
:: Juce sam bio u radnji i pitao ste se desava ali su rekli da cekaju odgovor servisa
:: Sta da radim ljudi?
:: Ne bih da opet dobijem neki (p)reparirani model graficke, ustvari ne bih vise da imam posla sa njima (EWE, Neposystem). Ne verujem im vise, ne zelim sa njima da imam posla. Pogotovo sto sam ih cekao 45 dana i umesto GIGABYTE-a su mi poslali MSI i to jos neispravnu
:: Uzeo bih graficku u vrednosti sa fiskalnog racuna i doplatio koliko treba za skuplju (u radnji su mi nudili GTX 760, sto je smesno) ali mi je samo bitno da oni nisu oni uvoznici (EWE) jer uvaljuju neipravne komponente i vidim da se ljudi zale na njih
:: Ne znam kako da kontaktiram kancelariju Gigabyte-a
:: Da im opisem ovaj slucaj sa grafickom (a znam da nije jedini), jer znam da ako reklamiras Gigabyte onda moras dobiti Gigabyte (oni kao uvoznik salju u Gigabyte, a ne u MSI)
:: Da li da im saljem inspekciju, da zovem udruzenje potrosaca, sta da radim?
:: Proslo je vise od 45 dana od kako sam odneo prvu graficku, gde je tu razuman rok za resavanje reklamacije i normalan odnos sa kupcem
:: EWE i njihov servis Neposystem-NAJGORI SU!!
::
:: CM HAF 932+Seasonic SS-750
:: INTEL i5 4670k@4.2 GHz+RAIJINTEK Nemesi
:: Gigabyte Z97X-SL
:: Crucial 2x4 GB DDR3 Ballistix LE
:: Seagate 1TB+Samsung 2 TB F
:: Dell U2412
:: Logitech G105+MX518
:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
Jamire Re: Re: Neposystem (servis EWE-a) BRUKA ZA SRBIJU 2. DEO! 24.09.2014. 09:49 #564417

status: user
broj poruka: 1097
Rkoh ti imas gore borjeve neposystema samo trazi borj tiketa od firme u kojoj si kupio graficku. Pozoves lepo nepo ipopricas malo sa njima!

AMD FX-8320, 4300 MHz (21.5 x 200)
Cooler Master 212 EVO
Motherboard ASUS M5A99FX PRO R2.0
Kingston HyperX Blue 2x4 gb 1600
Gigabyte R9 270 OC
SSD OCZ Agility 3 60gb
1.5 WD+500gb WD
Chiftec CX-05B-B
Thermatle Purepower 600 Wati<

:: Kartica je stigla u nekoj MSI kutiji, nije standardno fabricko pakovanje (samo klot kartica, stiropor i kutija), a nalepnica gde je serijski broj je bila cudna jer se vidi da je taj serijski nalepljen preko drugog broja, druge nalepnice-kako na kartici, tako i na kutiji
::
:: To je repair karta i vise to ne smeju da daju u zameni
:: http://postimg.org/image/q0f1zueff
::
:: :: Pozdrav svima
:: :: Na moju veliku zalost i ja imam `posla` sa ovom firmom
:: :: Pre 45 dana sam odneo u radnju (ne bih jos da je imenujem jer su za sada radnici u radnji bili fer i korektni ali polako gubim strpljenje) graficku karticu GIGABYTE GTX 570
:: :: Graficka nije davala sliku, bila je pod garancijom i odneo sam u radnju gde sam je kupio (graficku, kutiju, garanciju, fiskalni-sve sam im dao)
:: :: U radnji su rekli da ce poslati graficku u EWE (koji je uvoznik) ali da je Neposystem servis pa da ce mi javiti u sto kracem roku sta kaze servis. Kad sam cuo Neposystem pomislio sam da li je moglo da bude nesto gore ali sta cu
:: :: Posle nedelju dana me zovu i kazu da su uvazili reklamaciju i da cu dobiti zamensku karticu, reko dobro
:: :: Od tada je proslo 30 dana pa sam ih zvao da pitam sta ce desava (probao sam da dobijem EWE ali su mi rekli da je za servis zaduzen Neposystem i da sa njima mogu da kontaktiram samo preko mail-a. kao da telefon nemaju)
:: :: Iz radnje mi kazu da cu dobiti MSI GTX 670 kao zamensku karticu
:: :: Reko dobro, sta je-tu je. serviraju ti na gotovo, nemas sa njima kontakt i cao
:: :: Zovu me pre 7 dana, kazu da je stigla kartica i otisao sam da je preuzmem
:: :: Sta se dalje desava
:: :: Kartica je stigla u nekoj MSI kutiji, nije standardno fabricko pakovanje (samo klot kartica, stiropor i kutija), a nalepnica gde je serijski broj je bila cudna jer se vidi da je taj serijski nalepljen preko drugog broja, druge nalepnice-kako na kartici, tako i na kutiji
:: :: Napomenuo sam to u radnji i rekao sam im za slucaj Neposystem-a, da nemaju OK odnos sto se tice servisa, zamena i sl. ali su mi rekli da ne bi trebalo da su mi poslali neispravnu karticu
:: :: Kazem dobro, uzmem karticu i potpisem da sam preuzeo istu
:: :: Dodjem kuci, ubacim karticu u komp, a ona shiba ventove na 100%, ne cujem svoje misli od buke. Od slike nema nista-ne radi zamenska graficka
:: :: Zovem radnju, kazu da donesem ujutru graficku
:: :: Odneo sam im graficku (to je bilo pre sedam dana)i rekli su mi da ce im ponovo poslati u servis
:: :: Juce sam bio u radnji i pitao ste se desava ali su rekli da cekaju odgovor servisa
:: :: Sta da radim ljudi?
:: :: Ne bih da opet dobijem neki (p)reparirani model graficke, ustvari ne bih vise da imam posla sa njima (EWE, Neposystem). Ne verujem im vise, ne zelim sa njima da imam posla. Pogotovo sto sam ih cekao 45 dana i umesto GIGABYTE-a su mi poslali MSI i to jos neispravnu
:: :: Uzeo bih graficku u vrednosti sa fiskalnog racuna i doplatio koliko treba za skuplju (u radnji su mi nudili GTX 760, sto je smesno) ali mi je samo bitno da oni nisu oni uvoznici (EWE) jer uvaljuju neipravne komponente i vidim da se ljudi zale na njih
:: :: Ne znam kako da kontaktiram kancelariju Gigabyte-a
:: :: Da im opisem ovaj slucaj sa grafickom (a znam da nije jedini), jer znam da ako reklamiras Gigabyte onda moras dobiti Gigabyte (oni kao uvoznik salju u Gigabyte, a ne u MSI)
:: :: Da li da im saljem inspekciju, da zovem udruzenje potrosaca, sta da radim?
:: :: Proslo je vise od 45 dana od kako sam odneo prvu graficku, gde je tu razuman rok za resavanje reklamacije i normalan odnos sa kupcem
:: :: EWE i njihov servis Neposystem-NAJGORI SU!!
:: ::
:: :: CM HAF 932+Seasonic SS-750
:: :: INTEL i5 4670k@4.2 GHz+RAIJINTEK Nemesi
:: :: Gigabyte Z97X-SL
:: :: Crucial 2x4 GB DDR3 Ballistix LE
:: :: Seagate 1TB+Samsung 2 TB F
:: :: Dell U2412
:: :: Logitech G105+MX518
:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
micika988 @codeups 24.09.2014. 10:09 #564418

status: user
broj poruka: 2061
Cek, cek, ako sam te dobro razumeo.

1. Postupanje je u potpunosti opravdano i korektno
2. Dobices sta ti dam, a ne sta stoji u garanciji
3. Moras da znas pojedinosti 2.0, 3.0 pci-e, jer se to ocekuje od tebe kao krajnjeg kupca
4. bilo kakva nekompatibilnost hardvera se ne ni u ludilu ne razmatra
5. Flesh-ovanje ploce je normalna stvar, koja nikako ne moze da krene po zlu i koju svaki Srbenda zna ki azbuku

p.s.

sto se zakona tice, jedno pise drugo se sprovodi - nista novo
Mislim da `buve` bolje zvuce, bar imas razloga da se `ceses` :)...
:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
neXus2000 .... 24.09.2014. 10:32 #564420

status: user
broj poruka: 3350
Kutija u kojoj si dobio karticu nije problem. Dobija se i u kesicama (bulk). Nego kada se radi refurbished, isti mora sadrzati nalepnicu o tome (refurbished, reconditioned, remanufactured, recycled, repaired, like new....itd.) i da je prosla test. Serijski broj se ne menja., osim u slucaju kada proizvodjac ima sistem gde belezi reparirane uredjaje, pa lepi druge serijske brojeve, koji pripadaju svim repariranim uredjajima. kao i mogucnost 2 serijska broja, gde je drugi za reparirane uredjaje i sa sobom nosi takvu oznaku, kao i malo drugaciji izgled od originala.
Ono sto je bitno, a to je da fabrika (proizvodjac) vrsi reparaciju, a ne neko odavde koji je popravio karticu i ponudio kao zamensku. Jer postoji mogucnost, da servisi (firme) otkupljuju neispravne uredjaje za dzaba pare, preko oglasa, zamene delove i te koriste kao zamenske uredjaje.

Trebao bi ti to lepo da vratis i da trazis nov proizvod. Jer se svi bune `kako je mogla da ti crkne bas pred istek garancije`, a ne bune se kada crkne par dana posle isteka. Jajarski biznis.


_____________________________
P8P67 Pro v.3.1/i7 2600K/16GB RAM/MSI Lightning 770/SSD HyperX 120 3K/ 1TB/3TB SATA/X-Fi xtremeGamer Fatality Pro/CM 690 II Advanced/Toughpower 775W/LG 32LD750/X360 gamepad/Zalman MFC1 Plus/CM TX3 EVO

:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
prashinar izvin`te na kvarenju teme, 24.09.2014. 10:53 #564421

status: user
broj poruka: 517



ali mogli bi pojedinci da klikaju na `odgovori`, a ne `citiraj`. Ovo bespotrebno kilometarsko citiranje bode oci, da ne pominjem koliko ume biti naporno gledati, citati, temu preko mobilnog. Mada, gotovo svaka tema im tog tupavog citiranja bez smisla manje-vise.
:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
KalifNS Sta te briga ko je servis 24.09.2014. 11:26 #564423

status: user
broj poruka: 1017
Ti si kartu kupio u radnji i oni su duzni da taj problem rese.

Ti lepo tamo gazi, a oni neka se cesu, njima si pare dao.

Imas inspekciju, prosetaj se do njih i obrazlozi im problem.

Ako ne ide, onda lepo ostampas na majcu ovi ne resavaju garancije i stanes pred radnju.
Ode promet taj dan.

najidealnije
idealno

:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
miki069 Kartica nije računar 24.09.2014. 11:52 #564424

status: user
broj poruka: 1234
Kod njih je kupio karticu, a ne ceo računar.
Oni će mu demonstrirati ispravnost kartice, normalno na svom računaru, a ne na njegovom.
To što ne zna da namesti ispravnu karticu (ako je ispravna) na svom računaru je njegov problem.



:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
Jamire Re: Sta te briga ko je servis 24.09.2014. 11:53 #564425

status: user
broj poruka: 1097
Vidi se da nisi upoznat o desavanjima u takvim slucajevima. Kao prvo prodavcima su vezane ruke u takvim slucajevima. Sta tu moze prodavac moze samo da place i da iz svog dzepa nadoknadi stetu coveku ali ni to nije duzan na kraju krajeva kada je ovlasceni servis tako reagavao. ja radim u firmi za prodaju racuanra i racuanrske opreme i svakodnevno se srecem sa ovakim problemima. Znaci gluvi su za ovakve slucajeve ako prodavac reaguje. Nemozes bukvalno nista da uradis kao prodavac. Dok kao kupac imas vec mogucnosti mozes da ih tuzis, da ih prijavis inspekciji za zastitu potrosaca. Desavalo se da su coveku popravljali laptop 4 puta i ako je covek zahtevao da mu se vrati novac ili da novi laptop. Zavao pricao sa njima zvao ewe komcerijalistu, ona ih kontaktirala ali sve je uzalud nema pomoci, cak su ga zadnji put izgubili 75 dana je bio kod njih, neznam sta da kazem musteriji.
Prodavac em cekas po 12 meseci novac, em nemas nikakvu zastitu da ces to da naplatis, em deru sa zirlnim kursom da se dobro obezbede tih 30 dana koliko ti daju na odlozeno, ako nedaj boze zakasnih mesec dana odmah sledi blokada, nikakva podrska sto se tice nekih ovlascenih servisa. Jednostavno neznam gde ovo vodi!

Jedni sansa ti je da licno zoves i tako dobijs sto ti po zakonu pripada!

AMD FX-8320, 4300 MHz (21.5 x 200)
Cooler Master 212 EVO
Motherboard ASUS M5A99FX PRO R2.0
Kingston HyperX Blue 2x4 gb 1600
Gigabyte R9 270 OC
SSD OCZ Agility 3 60gb
1.5 WD+500gb WD
Chiftec CX-05B-B
Thermatle Purepower 600 Wati<

:: Ti si kartu kupio u radnji i oni su duzni da taj problem rese
::
:: Ti lepo tamo gazi, a oni neka se cesu, njima si pare dao
::
:: Imas inspekciju, prosetaj se do njih i obrazlozi im problem
::
:: Ako ne ide, onda lepo ostampas na majcu ovi ne resavaju garancije i stanes pred radnju
:: Ode promet taj dan
::
:: najidealnije
:: idealno
::
::
:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
Igor88 BRAVO CARE! 24.09.2014. 12:02 #564426

status: user
broj poruka: 509
Oni su najveca bagra koju sam ikada igde video(EWE) Tolika su govn* da sam zeleo da otvorim temu pre neki dan zbog racunara koji mi je dosao na servis... EWE nije hteo da prizna garanciju na RACUNARU KOJI JE PLACEN 17000 Dinara jer je kuciste bilo blago uluboljeno, ajde da je to kuciste od mentala nego ovo ej papir savijam ga rukom kako dzakam kabal u napajanje... Tuzno zaista tuzno kakva bagra radi..

Intel i5 3570k
Intel DZ77BH-55K
16GB Hyperx @1600
120GB SSD


:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
Veljko83 Pusti servis 24.09.2014. 12:31 #564427

status: user
broj poruka: 180
Majstore,

da li si dobio neku potvrdu/priznanicu da si u radnji ostavio artikal, fiskalni i garanciju? U slucaju da je proslo vise od 45 dana, sto je vise nego razuman zakonski rok, traži od prodavca da ti da artikle u protivvrednosti sume koju si dao za graficku karticu. Ako je kartica kostala, lupam, 15 000 dinara, neka ti daju nesto po tvojoj želji u toj vrednosti. Neka se oni kasnije drndaju sa servisom. Kontaktiranje servisa nije tvoja duznost i obaveza. Ako me pamcenje dobro sluzi, EWE je bivsi LIST computers ili njihova cerka-firma. LIST je bio poznat po prodaji polovnih komponenti koje su se prodavale kao nove...


:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
Hyper re 24.09.2014. 12:41 #564428

status: user
broj poruka: 563
Prema novom zakonu prodavac je duzan da primi robu i da je prosledi servisu,ti nemas veze sa servisom,nisi kupio od njih,ako ti prodavac prodaje muda za bubrege pozoves inspekciju!

:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
Jammin Re: Pusti servis 24.09.2014. 12:50 #564431

status: user
broj poruka: 234
Covek je dobro napisao, ne treba zaliti prodavce, oni svjesno posluju sa losim servisima i znaju da ce musterije biti nezadovoljne. Glavni krivac je prodavnica u kojoj si kupio, trebao si njima reklamirati pokvarenu karticu i njima dovesti inspekciju za vrat.
:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
Mirko78 Re: Pusti servis 24.09.2014. 12:54 #564433

status: user
broj poruka: 419
EWE nije bivsi List, nego je EWE kupio firmu List computers. U Listu rade ok ljudi i oni su odvojeni od ewe-a i nisu uslovljeni da prodaju samo ewe-ovu robu nego rade sa svim uvoznicima. Cisto da se List ne ispljuje bez razloga i zbog necije neobavestenosti. Neposystem je u principu najveci krivac za sve probleme jer su dobili licencu da budu ovlasceni serviseri za sve zivo a nisu u stanju da odrade nista, nemaju kvalitene ljude, katastrofalan menadzment itd. Neko je spomenu silu i bio je u pravu, ako odes sa bejzbolkom i crvenim ocima zavrsice ti odmah.

`Never argue with idiots. They`ll drag you down to their level and beat you with experience.`

:: Majstore,
::
:: da li si dobio neku potvrdu/priznanicu da si u radnji ostavio artikal, fiskalni i garanciju? U slucaju da je proslo vise od 45 dana, sto je vise nego razuman zakonski rok, traži od prodavca da ti da artikle u protivvrednosti sume koju si dao za graficku karticu. Ako je kartica kostala, lupam, 15 000 dinara, neka ti daju nesto po tvojoj želji u toj vrednosti. Neka se oni kasnije drndaju sa servisom. Kontaktiranje servisa nije tvoja duznost i obaveza. Ako me pamcenje dobro sluzi, EWE je bivsi LIST computers ili njihova cerka-firma. LIST je bio poznat po prodaji polovnih komponenti koje su se prodavale kao nove..
::
::
::
:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
Daum ... 24.09.2014. 13:30 #564434

status: user
broj poruka: 12796
Sa EWE nisam imao problema generalno ali glavni krivac tu je taj katastrofalni servis...

...a za to što neće da uvaže garanciju na ulubljeno kućište pa jbg, fizičko oštećenje. Šta si očekivao da dobiješ za 17.000, Corsair kućište?


:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
Veljko83 Re:RE pusti servis 24.09.2014. 13:47 #564436

status: user
broj poruka: 180
Ne pljujem nikoga... Za LIST sam sa vise strana cuo navedeno... Sto se tiče EWA, imao sam direktnu saradnju s njima kao predstavnik jednog od vecih trgovinskih lanaca. Po pravilu, upute na servis, koji po pravilu, ne resi nista. To je tzv. ping-pong ili `prebacivanje loptice`. Roba se ne kupuje u servisu nego u radnji. To sto su zaposleni po radnjama primorani da upucuju u servis ili na neko drugo mesto, je direktna krivica vlasnika radnje/radnji. Logika je da se toliko umori kupac da digne ruke i kaže boli me briga, ne mogu da se davim i gubim vreme. Takodje, manje je poznato, u slučaju da se artiklu promeni deo koji je posebno bitan za njegovo funkcionisanje, mora se izdati novi garantni list (primer: ako ti na usisivacu crkne motor, prodavac je duzan da ti izda novu garanciju ako je ugradjen novi motor).


:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
Igor88 @daum 24.09.2014. 14:02 #564438

status: user
broj poruka: 509
Decko em ne citas em nisi u pravu sta je fizicko ostecenje care ??? TO sto se flis papir iskrivio dok se nosilo kuciste natrag u servis ili ne znam kazu da su ga stisli jer je kuciste bezalo dok su udzekivali kabal za napajanje i kuciste se ulubilo odozlo... Po meni je bezobrazno da ne uracunaju garanciju jer je maticna bleblnula i to nema veze sa kucistem, sta bi bilo da smo sklapali komponente??? Molim te nemoj vise takve gluposti da pricas.


Intel i5 3570k
Intel DZ77BH-55K
16GB Hyperx @1600
120GB SSD


:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
Daum Re: @daum 24.09.2014. 14:08 #564441

status: user
broj poruka: 12796
Pa jeste glupost što je kućište iskrivljeno pa neće da uvaže reklamaciju ali činjenice stoje: dat im je razlog da se ograde i okrive korisnika zbog fizičkog oštećenja, a drugo za 17.000 je očekivano da se dobije kinesko djubre od kućišta. Trebalo je više računa da se vodi ne zbog njih, nego da smisleno ne bi došao u situaciju sa njima u kojoj si sad.

Oni sad mogu i pred inspekcijom ili bilo kim drugim da se izvlače na to ulubljenje, jbg, takva nam je država...


:: Decko em ne citas em nisi u pravu sta je fizicko ostecenje care ??? TO sto se flis papir iskrivio dok se nosilo kuciste natrag u servis ili ne znam kazu da su ga stisli jer je kuciste bezalo dok su udzekivali kabal za napajanje i kuciste se ulubilo odozlo... Po meni je bezobrazno da ne uracunaju garanciju jer je maticna bleblnula i to nema veze sa kucistem, sta bi bilo da smo sklapali komponente??? Molim te nemoj vise takve gluposti da pricas
::
::
:: Intel i5 3570
:: Intel DZ77BH-55
:: 16GB Hyperx @160
:: 120GB SS
::
::
::
:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
Kutalion ... 24.09.2014. 14:11 #564442

status: user
broj poruka: 2480
Igrom slucaja sam bio do Asbis servisa pre 15 min i oni su mi rekli da je prodavac duzan po novom zakonu da u roku od 8 dana predlozi resenje(novo/popravku itd..) i da to mora odmah da se zavrsi. Vise nema to kao ``razuman rok``.

Mada ja iskreno kad me vozaju ne volim da pustim da se neko drugi zalaze za mene (prodavac) nego odem licno u servis pa njima objasnim situaciju...

Q6600 @ 3.4Ghz | P5Q3 | Asus 280X DC2T | 2x4gb Crucial Ballistix@1600mhz | Samsung Evo 840 240gb| WD black 1tb| 750W cft-750-14cs | NZXT Tempest Evo

:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
Jamire Re: Pusti servis 24.09.2014. 14:19 #564444

status: user
broj poruka: 1097
Da je to sve tako jednostavno kao sto ti milis bilio bi super i jako jednostavno. Ceo sitem prevare se zasniva na tome ovalscenom servisu bez kojeg prodavci nemogu da mrdnu nista niti bilo sta da urade sem da daju pare iz svoga dzepa. A prodavac nece moci nsita da uradi kasnije sa tim delom koji stigne moci da se sleka. Garancija ce vaziti od dana kad si dobio graficku sa rekjlamaicje do isteka stare garancije. Tako da je prodavac jebena strana za tih 1-2 dainra koje je uzeo za karticu od 30000 dinaras ta moze samo da izvadi pare da kupcu zbog tude zajebancije a on te pare nemoze da naplati nazad sem da dobije taj prozivod kakav mu iz servisa posalju! To je jedna banda nevidjena (konkretno mislim na neposystem).

AMD FX-8320, 4300 MHz (21.5 x 200)
Cooler Master 212 EVO
Motherboard ASUS M5A99FX PRO R2.0
Kingston HyperX Blue 2x4 gb 1600
Gigabyte R9 270 OC
SSD OCZ Agility 3 60gb
1.5 WD+500gb WD
Chiftec CX-05B-B
Thermatle Purepower 600 Wati<

:: Majstore,
::
:: da li si dobio neku potvrdu/priznanicu da si u radnji ostavio artikal, fiskalni i garanciju? U slucaju da je proslo vise od 45 dana, sto je vise nego razuman zakonski rok, traži od prodavca da ti da artikle u protivvrednosti sume koju si dao za graficku karticu. Ako je kartica kostala, lupam, 15 000 dinara, neka ti daju nesto po tvojoj želji u toj vrednosti. Neka se oni kasnije drndaju sa servisom. Kontaktiranje servisa nije tvoja duznost i obaveza. Ako me pamcenje dobro sluzi, EWE je bivsi LIST computers ili njihova cerka-firma. LIST je bio poznat po prodaji polovnih komponenti koje su se prodavale kao nove..
::
::
::
:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
STRANA 1 OD 3  
Broj postavljenih tema: 60373. Broj poslatih odgovora: 647176.
Trenutno niste prijavljeni na PC Berzu i zbog toga imate status 'gosta'. Kao gost ne možete da šaljete poruke na Forum. Ako ste registrovani kao član PC Berze, prijavite se. Ako ste novi korisnik, molimo registrujte se da bi dobili mogućnost aktivnog učešća u radu Foruma.
- niste prijavljeni - samo za čitanje - zaključano
- nema novih poruka - ima novih poruka - ima novih tema
Slagalica.net
Microsystems d.o.o.
PCB Network: pcberza.rs | lisica.rs