Drugaru crkla msi 6790 ostalo jos nekih 3 meseca garancije reklamirao i u zamenu dobio sapphire 7850 u roku od 7 dana i to je sve ok ali je na kutiji od te 7850 postoji nalepnica na kojoj pise REPARIRANI model.Kartica jos uvek nije testirana.
Da li je u redu da dobije reparirani model u zamenu?
Ja to gledam na vise nacina, a oni verovatno biraju sta je `manje` zlo za njih
1.ako je na primer kartica crkla 3 meseca pred istek garancije kao u tvom slucaju trebalo bi da ti daju istu takvu novu karticu 2.ako nemaju takvu istu karticu (slucaj da se ne proizvodi vise) onda neku koja je u rangu sa tom tvojom 3.u slucaju da nije moguce ni jedno ni drugo jedino sto mogu je da ti repariraju tu tvoju karticu ako je to moguce
e sad kod tebe nije ni jedan od navedenih slucajeva, tebi su dali karticu iz novije generacije ali repariranu na sta ja nikada ne bih prostao , ili novo ili prijava inspekciji
:: Drugaru crkla msi 6790 ostalo jos nekih 3 meseca garancije reklamirao i u zamenu dobio sapphire 7850 u roku od 7 dana i to je sve ok ali je na kutiji od te 7850 postoji nalepnica na kojoj pise REPARIRANI model.Kartica jos uvek nije testirana :: :: Da li je u redu da dobije reparirani model u zamenu ::
Jedino se pitam sta je reparirano na toj kartici, ako mozes da saznas.
Fora je u tome ako nije nista ozbiljno onda neka cuti i uziva ako radi bez problema jer je ta kartica kao sto sam rekao novije generacije 28nm procesa naspram 40nm 6xxx ima duplo vise memorije, trosi manje(manje opterecuje napajanje), manje se greje, PCIe 3.0 x16 naspram PCIe 2.1 x16 i poprilicno je brza.
Ako je menjan fan, ili pukla maska ili slicno, pa zamenjeno , skroz nebitno, ali ako je tu nesto lemljeno drljano , rerna, produvavano, kondenzatori, zajebi posao. A to sigurno nece da mu kazu ako ih pita.
pa znam ali ajde cisto da pitam jer sam ja imao srece da takvu jednu zabodem na srecu...naime nekom liku je bila crkla 4850 pre jedno dve, mozda tri godine i dobio je zamenu u vidu 5770 vaporx kojoj je bio odvaljen jedan od dvi izlaza uredno popravljena medjutim lik nije hteo to da prihvati i meni ortak koji je inace u to vreme radio u toj firmi mi javi imam jednu karticu upola cene se daje a nista joj ne fali i kaze mi sta se desilo, ja sam u to vreme imao neku 3870 koja je vec kaskala i uzmem ja ovu 5770 na rec i evo dan danas sljaka da kucnem u drvo...jes da sa njom ne moze nista vise ozbiljnije da se igra ili to je vec drugi problem ne vezan za ovo.
:: Ako je menjan fan, ili pukla maska ili slicno, pa zamenjeno , skroz nebitno :: ali ako je tu nesto lemljeno drljano , rerna, produvavano, kondenzatori, zajebi posao :: A to sigurno nece da mu kazu ako ih pita :: :: Cpu: FX 6300 @4 Ghz :: Cooler:CM v8 GT :: GPU:GTX 670 Gigabyte WF x3 O :: Ram:10 Gb Kingsto :: MBO:Asus M5A9 :: Case:CM Storm Enforce :: PSU:Chieftec 650w a8 :: Keyboard: Logitech iluminate :: Mouse:Mx 51 :: Screen Dell 2 :: ::
Dužni su da ti proizvod zamene istim, odgovarajućim ili boljim. Šta god dobio u zameni garancija se nastavlja do isteka garancije prvobitno kupljene komponente. U ovakvim slučajevima se najčešće izdaje (menja sa) polovna ili reparirana grafika. To što bi svako voleo da dobije novo neotvoreno i još na to par godina garancije, neće da može i prodavci nisu u obavezi da to urade. Ponekom se posreći (kad nemaju ništa polovno ni reparirano), ali generalno to nije praksa. Ako imaju odgovarajuću zamenu, a ti je ne želiš ili insistiraš na novoj ili tražiš pare, možeš samo da ih tužiš i izgubiš spor. Ovo ne važi za kupljenu robu koja u startu ne radi.
Meni lično nije ništa crklo u garantnom roku, ali rešavao sam slučaj drugaru, koji nije imao vremena za to, pre par godina. Imao je monitor Samsung 2233 kome je par meseci pre isteka garancije podivljalo pozadinsko i počele su vrlo primetne fleke da se javljaju po monitoru. Poslali smo ga u nov*comp u BG gde je monitor i kupljen. Posle mnogo zivkanja i slanja e-mailova, što njima, što servisu, priča je bila da se monitor ne može popraviti, a za zamenu je bila odgovorna prodavnica. Od njih smo uzeli 3 kom usb flash stika (2x8GB i 1x16GB) i 16GB Kingston HyperX DDR3 memorije. Cena ovih stvari je bila čak i nešto viša od cene novog monitora kad je kupljen, ali bez obzira na to oni su ispunili svoju obavezu bez pogovora. Na sve nove komponente smo dobili pune garancije. Zato me svaki put iznervira kad vidim da se neko bukvalno sprda sa potrošačkim pravima i tumači svoje obaveze kako mu to u datom trenutku odgovara. Hteo bih ovom prilikom i da pohvalim nov*comp za profesionalni odnos i brigu o pravima svojih kupaca. Kakva je sad situacija stvarno ne znam i ne mogu da komentarišem.
Nova karta+nov fiskalni racun + nova garancija. Ni u ludilu ne bi sme da pristane na manje. Ako nemaju kartu tih perfromansi onda se gleda fiskalni racun, a ako nista nemaju ni po tom pitanju onda pare nazad. Pripreti im NOPS-om, inspekcijom pa da vidis kako ce da se dovedu u red. Ovde je uveliko razglabano o tome: http://is.gd/oQwJID
Prvo da se zahvalim svima na odgovorima. Sta je reparinano na kartici pojma nemam jer se nista posebno ne vidi ventilatori i ona plastika su novi sto bi reko nas narod mirise na novo ne vide se lemovi i sl. jedini znak da je kartica reparirana je ta nalepnica na kutiji.Kutija je malo ostecena u kutiji nema onih papira user guide i td. ima kartica disk dvi i kablic.Kao sto rekoh nista nije jos testirano jer covek nema vremena a ima drugu grafiku koju koristi ali ne vezano za to mislim je potpuno neozbiljno da covek dobije repariranu grafiku iako je ona jaca od 6790.Ovo je verovatno jedna on onih stvari `ako prodje proslo je`.
Koliko sam razumeo savet svih vas je da vrati ovo i trazi ili novo ili kes nazad...Hvala svima jos jednom!
Mnogo bolja karta koja je reparirana u fabrici,nije neki suster opravljao sa pistoljem za vruc vazduh,obicno na te reparirane modele daju garanciju 1 godinu,tako da je jos u plusu
Ne reklamiram ni jednu firmu samo kazem realno kako je stanje
@Miskonius za reklamaciju vazi samo do isteka stare garancije,posle ih ne zanima koliko ce da traje
Ne mozes tu nista oni su zakonski cisti, medjutim moraju da ti daju novu garanciju na tu karticu sto su ti dali u zamenu, znaci ne da garancija traje 2-3 mesecea vec 2-3 god. ili koliki je vec sad zakonski minimum.
E sad ako i ta graficka crkne onda opet imas garanciju da je menjas, sto znaci da si opet siguran od bilo kakvog kvara pa cak i da je reparirana, moze onda da radi isto kao i nova ali opet i ne mora :D
Pa jedino ako su serviseri neki idioti pa ne znaju da ustanove zasto je graficka crkla, pise lepo u garanciji sta podleze istoj a sta ne, usustini to nije problem kupca vec prodavca da se obezbedi od zloupotreba, a ako moze ovo sto si napisao i to priznaje proizvodjac, onda nema nikakave stete na racun dobavljaca i prodavca, stetu snosi sam proizvodjac.
Po zakonu moraju da daju garanciju, jer po zaknu mora u garantnom roku da ti :
-popravi pokvarenu ( u slucaju popravke produzava garanciju za vreme koliko je trajala popravka )
-da novu jacu ili iste klase ( cim ti da novu mora i novu garanciju ) ( u ovo spadaju i reparirane graficke kartice od stane proizvodjaca. znaci reparirane u fabrici a ne kod nasih servisera )
-vrati novac na dan kupovine iste.
Problem je u nasim trgovcima i dobavljacima sto ne citaju garanciju a i ne razumeju zakon, ili ga ne ispostuju ili ga se plase pa preteraju.Sve lepo pise ne moraju da se zamuce ni malo, lepo proizvodjac napisao sta podleze garanciji a sta ne, ako se to ispostuje niko nije na gubitku.
:: Ajmo svi na 2 godine i 7 meseci da zaustavljamo fanove na karti da crkne i da nam daju novu pa opet 3 godine garancije oni daju bolju jer nemaju takvu :: :: Kupis jednu high end kartu i miran si dok si ziv :: :: ::
Daje se nova garancija, 17.000 puta prepričano. Ko priča drugačije ili je prodavac (pa ne želi da se ``cima``) ili jednostavno ne poznaje zakon kako treba.
Zakon o obligacionim odnosima: Produženje garantnog roka
Član 503
(1) U slučaju manje opravke, garantni rok se produžava onoliko koliko je kupac bio lišen upotrebe stvari.
(2) Međutim, kad je zbog neispravnog funkcionisanja izvršena zamena stvari ili njena bitna opravka, garantni rok počinje teći ponovo od zamene, odnosno od vraćanja opravljene stvari.
(3) Ako je zamenjen ili bitno opravljen samo neki deo stvari, garantni rok počinje teći ponovo samo za taj deo.
Što znači da na novi proizvod imaš garanciju minimum 24 meseca. Garancija se daje na proizvod a ne na kupovinu, ako dobijem novi proizvod logično da ima punu garanciju.
:: Ajmo svi na 2 godine i 7 meseci da zaustavljamo fanove na karti da crkne i da nam daju novu pa opet 3 godine garancije oni daju bolju jer nemaju takvu :: :: Kupis jednu high end kartu i miran si dok si ziv :: :: ::
Re: Re: Ne daju novu garanciju sta vam je ljudi???
21.08.2014. 11:01
#560438
status: user broj poruka: 1354
Ove navedene stavke baš pokazuju suprotno. Garancija treba da je suspendovana samo za vreme dok je bila na reklamaciji a posle nastavlja da teče od trnutka kada je uređaj vraćen, popravljen ili zamenjen novim. Od tog trenutka se nastavlja originalna garancija do njenog isteka.
:: Daje se nova garancija, 17.000 puta prepričano. Ko priča drugačije ili je prodavac (pa ne želi da se ``cima``) ili jednostavno ne poznaje zakon kako treba :: :: Zakon o obligacionim odnosima: Produženje garantnog rok :: :: Član 50 :: :: (1) U slučaju manje opravke, garantni rok se produžava onoliko koliko je kupac bio lišen upotrebe stvari :: :: (2) Međutim, kad je zbog neispravnog funkcionisanja izvršena zamena stvari ili njena bitna opravka, garantni rok počinje teći ponovo od zamene, odnosno od vraćanja opravljene stvari :: :: (3) Ako je zamenjen ili bitno opravljen samo neki deo stvari, garantni rok počinje teći ponovo samo za taj deo :: :: Što znači da na novi proizvod imaš garanciju minimum 24 meseca. Garancija se daje na proizvod a ne na kupovinu, ako dobijem novi proizvod logično da ima punu garanciju :: :: http://paragraf.rs/propisi/zakon_o_obligacionim_odnosima.htm :: http://forum.benchmark.rs/showthread.php?119544-Zastita-potrosaca-kroz-zakone-i-praksu&p=3577756&viewfull=1#post357775 :: :: https://www.panoramio.com/user/dzonihsv - moja galerij :: :: :: Ajmo svi na 2 godine i 7 meseci da zaustavljamo fanove na karti da crkne i da nam daju novu pa opet 3 godine garancije oni daju bolju jer nemaju takvu :: :: :: :: Kupis jednu high end kartu i miran si dok si ziv :: :: :: :: :: ::
Pa ko ga tumači pogrešno, i treba da ostane bez garancije. :)
Ovo za 24m nove garancije za nov uređaj posle reklamacije postoji godinama i onaj ko ne dozvoli da prave budalu od njega, dobije garanciju. Prodavci neretko igraju na kartu neinformisanosti kupaca, pa kao ``nema nova garancija`` samo da ih skinu sa vrata.
Crkla mu je grafička posle 21 mesec. Dobio je drugu, jaču, ali polovnu. Na nju ima garanciju 3 meseca. Ne mogu mu dati 24 meseca garanciju na polovnu karticu.
:: Crkla mu je grafička posle 21 mesec :: Dobio je drugu, jaču, ali polovnu :: Na nju ima garanciju 3 meseca :: Ne mogu mu dati 24 meseca garanciju na polovnu karticu :: :: ::
`(1) U slučaju manje opravke, garantni rok se produžava onoliko koliko je kupac bio lišen upotrebe stvari` - A kupac je bio lišen upotrebe dok je bilo na servisu, ni kraće ni duže. `(2) Međutim, kad je zbog neispravnog funkcionisanja izvršena zamena stvari ili njena bitna opravka, garantni rok počinje teći ponovo od zamene, odnosno od vraćanja opravljene stvari.` garantni rok počinje teći ponovo od zamene, PONOVO, to bi značilo da se ne računa samo dok je bio na servisu ili nije izdat novi, posle se nastavlja izuzev za vreme dok je bio kod njih, ne piše nigdeda ide nova garancija. `Ako je zamenjen ili bitno opravljen samo neki deo stvari, garantni rok počinje teći ponovo samo za taj deo.` Što god su promenili, samo na to se nastavlja garancija, ne na celu stvar, Otpao šraf, garancija na šraf, ne na celi auto ili šta već.
:: @coun :: :: Aj mi samo pojasni kako navedene stavke pokazuju suprotno? :: :: Sve lepo piše i ne shvatam kako si uspeo da izrezonuješ da se garancija na novi uređaj ne dobija :: :: :: https://www.panoramio.com/user/dzonihsv - moja galerij :: ::
Proizvodjac ne garantuje na delove graficke kartice, nego garantuje na celu graficku. Cim dobije nov proizvod, mora dobiti i novu garanciju. Jer on nema vise ikakve veze sa starim uredjajem. Nov serijski broj, novo sve. Ko pokusa da zavitlava kupca da se nastavlja stara garancija na nov uredjaj, pravac inspekcija. Cak i sam garantni list, koji je uvek blanko pri kupovini, po PS-u mora biti popunjen podacima sa uredjaja. Ukljucujuci i SN. Ako neko ponudi novu karticu, sa starom garancijom, onda nastaje nepoklapanje garantnog lista i uredjaja, sto moze da steti samom prodavcu i uvozniku. Ali, ovo je Srbija, pa cak i kuce za akreditaciju, poreska i slicni...bas ih zabole za papirologiju, ako uvalis par stotina evrica inspektoru.
U svakom slucaju, ako neko ne izda nov garantni list, prijaviti ih proizvodjacu.
Reparirane kartice mogu biti zamena, ako su slicnih karakteristika. Samo sto reparirane kartice moraju imati novu garanciju, ali koja vazi za reparirane uredjaje, a to je minimum 1 godina. Vodi se kao polovna. Uz to mora imati deklaraciju, sta je reparirano na njoj i ko je reparirao.
_____________________________ P8P67 Pro v.3.1/i7 2600K/16GB RAM/MSI Lightning 770/SSD HyperX 120 3K/ 1TB/3TB SATA/X-Fi xtremeGamer Fatality Pro/CM 690 II Advanced/Toughpower 775W/LG 32LD750/X360 gamepad/Zalman MFC1 Plus/CM TX3 EVO
:: `(1) U slučaju manje opravke, garantni rok se produžava onoliko koliko je kupac bio lišen upotrebe stvari` - A kupac je bio lišen upotrebe dok je bilo na servisu, ni kraće ni duže :: `(2) Međutim, kad je zbog neispravnog funkcionisanja izvršena zamena stvari ili njena bitna opravka, garantni rok počinje teći ponovo od zamene, odnosno od vraćanja opravljene stvari.` garantni rok počinje teći ponovo od zamene, PONOVO, to bi značilo da se ne računa samo dok je bio na servisu ili nije izdat novi, posle se nastavlja izuzev za vreme dok je bio kod njih, ne piše nigdeda ide nova garancija :: `Ako je zamenjen ili bitno opravljen samo neki deo stvari, garantni rok počinje teći ponovo samo za taj deo.` Što god su promenili, samo na to se nastavlja garancija, ne na celu stvar, Otpao šraf, garancija na šraf, ne na celi auto ili šta već :: :: :: :: :: @coun :: :: :: :: Aj mi samo pojasni kako navedene stavke pokazuju suprotno? :: :: :: :: Sve lepo piše i ne shvatam kako si uspeo da izrezonuješ da se garancija na novi uređaj ne dobija :: :: :: :: :: :: https://www.panoramio.com/user/dzonihsv - moja galerij :: :: :: ::
Broj postavljenih tema: 60373. Broj poslatih odgovora: 647173. Trenutno niste prijavljeni na PC Berzu i zbog toga imate status 'gosta'. Kao gost ne možete da šaljete poruke na Forum. Ako ste registrovani kao član PC Berze, prijavite se. Ako ste novi korisnik, molimo registrujte se da bi dobili mogućnost aktivnog učešća u radu Foruma.