`Den Bejker iz `Oksid Gejmsa` se sav uzbudio u vezi Mentla u njihovoj nadolazećoj igri `Star Swarm`. Mentl nije samo interfejs za programiranje aplikacija (API) koji je `blizu metala` (da što direktnije pristupa grafičkom hardveru, to jest, GPU-u). Mentl i apstrahuje detalje samih šejderskih jezgara, tako da nije jasno da li radi na vektorskoj ili skalarnoj mašini. Ipak, ono što nije apstrahovano je osnovni način na koji GPU radi, rekao je on. GPU je još jedan procesor, kao bilo koji drugi, koji čita i upisuje u memoriju. Jedna stvar koja se desila je da su sada GPU-i u stanju da pišu i čitaju bilo gde u memoriji. Mentl stavlja dosta odgovornosti na one koji razvijaju softver (pišu programski kod igrice). Neki misle da je to previše, ali to se ne razlikuje previše od raspolaganja sa više procesora u jednom sistemu, u čemu su `Oksid gejms` postali dobri.` AMD Mentl je tako ELEGANTAN API, da su u odnosu na njega naše Direct3D performanse patuljasto-malene.`
`Oxide Games gets all excited Oxide Games` Dan Baker is getting all excited about Mantle in the upcoming game Star Swarm. He told Maximum PC that Mantle isn`t just an low-level API that`s close to the metal. But when compared to DirectX, Mantle is lower in the overall software stack.
Baker said that Mantle still abstracts the details of the shader cores themselves, so that it is not clear if it is running on a vector machine or a scalar machine. However, what isn`t abstracted is the basic way a GPU operates, he said. The GPU is another processor, just like any other, that reads and writes memory. One thing that has happened is that GPUs are now general in terms of functionality. They can read memory anywhere. They can write memory anywhere.`
Mantle puts the responsibility onto the developer. Some feel that is too much, but this really is not any different from managing multiple CPUs on a system, which Oxide have gotten good at. Oxide does not program multiple CPUs with an API, it just does it itself. Mantle gives us a similar capability for the GPU, he said. When asked about the performance in Star Swarm, Baker indicated that the performance will depend on how exploitative you are, and the specifics of the engine. In the case of Star Swarm, the team was limited in what they could do by driver overhead problems. There have been decisions made where the team traded GPU performance for CPU.
Baker said that the Direct3D performance for the game absolutely outstanding. We have spent a huge amount of time optimising around D3D, and are biased in D3D`s favor. “Mantle, on the other hand, we`ve spent far less time with and currently have only pretty basic optimizations. But Mantle is such an elegant API that it still dwarfs our D3D performance,` Baker said.`
We have spent a huge amount of time optimising around D3D, and are biased in D3D`s favor.
A zatim
Mantle is such an elegant API that it still dwarfs our D3D performance.
Fin nacin da kaze da nema pojma sta ce biti bolje
Mantle je jos zelen, morace da sazri jos dosta. Ima potencijala, ali da bi zaziveo morace da pokaze zube u mnogo AAA naslova. Svaka inovacija je naravno dobrodosla ali ostaje da se vidi kako ce se prica razvijati. Dopada mi se ideja i mislim da mantle ima potencijala ali nisam siguran da ce taj potencijal i ostvariti.
`When you look at Star Swarm, it`s really a testament to brute force. For us, we can see cases where Mantle is many times faster, with especially big differences as we add more cores and slow down their clock speeds`
`Kad pogledate Star Swarm, zaista svedoči o sirovoj brzini. to se tiče nas, mi možemo da vidimo slučajeve gde je Mantle brži mnogo puta, sa naročito velikim razlikama kada dodamo više procesorskih jezgara i smanjimo radni takt tih jezgara.`
Ljudi koji uzimaju AMD zbog Mantle imaju 10x manje mozga nego oni sto uzimaju NVIDIA samo zbog PhysX. Pa kada bi to bio najveci uspeh mora jos 2 generacije da se promene karti da bi to malo bolje zazivelo. Baciti sada pare na jednu igru ili 5 sa time je jako lose. Pustite vi dogovore sa studijom nekim, oni kako se dogovore danas sutra dogovor otpadne. Znaci dok nemate vec sve spremno i gotovo i da se masovno upotrebljava, da je masovno prihvaceno nema od toga nista. A ko hoce moze da kupi pa da ima 5fps vise od referentne GTX780Ti u BF4 i to je to, nigde vise. Pa nek se naigra i nek ceka Mantle.
Mantle nit radi kako valja nit daje image quality kao DX11 na istim setovanjima, tj, losiji je. Mnogo jos treba da prodje pa da Mantle postane prava alternativa
Znaci upravo ono sto sam sumnjao da ce da se desi desilo se ..
Sad ce ispasti da mracim i trolujem ali kod AMD-a je uvek sve nesto polovicno i nedovrseno!
Iskren da budem ja bih voleo da DirectX nesto zameni sto ce zaista doneti prave i realne pomake ali na svakom polju i sto ce biti podrzano i prilagodjeno za obe strane (nvidia i AMD) Tesko da ce se nesto tako pojaviti u buducnosti , ipak tu MS drzi primat ..
Kao sto rekoh , za godinu-dve Mantle niko nece vise ni pominjati.. Sad je nahajpovano maksimalno , kao i uvek sto biva kada je rec o marketing kampanji a to podize prodaju samog proizvoda!
Superior Technology Intel 3930K@4.8 Ghz/Asus Rampage IV Extreme/Corsair Dominator GT 32GB/Asus GTX 780 DCUII OC/Samsung 830 256GB/Creative Titanium HD/Enermax Revolution 1050w/Dell 2709w/CM Stacker 832 i ostala cuda
Glavni problem Mantle-a je što mora u engine da se implementira a to zahteva dodatni input od AMD-a. Zato je samo Frostbyte implentirao Mantle za sad dok Unreal i Cryengine kao glavni konkurenti ne planiraju Mantle uopšte.
Frostbyte će biti jedan od glavnih engine-a budućih EA igara pa tako trebalo bi dosta igara ove godine da se pojavi sa Mantle podrškom ali opet biće brojanje na prste i dalje. Mirror`s Edge 2, Star Wars Battlefront 3, NFS i za sad nepoznati Battlefield naslov su samo od nekih naslova koje gura Frostbyte... __________________ Scourge of PCBerza
Da ali Daume sve to baci u vodu ako je ovo sto Misko kaze tacno! Nikad kvalitet vizuelnog prikaza ne bi zrtvovao zarad par fps-a! `Ajde da razumem i ove sto se igraju na TN monitorima mada ce i tu biti vidljivo a kamo li nas koje imamo profesionalnije i kvalitetnije monitore!
Pitanje je kako su i dobili sve te performanse pride, na ustrb cega ? Drzali su zvanicnu prezentaciju , napravili od brifinga kao da je to neka revolucija i na kraju opet , ` Tresla se gora rodio se mis ` , kao i uvek!
Ideja je bila dobra ali realizacija definitivno losa! Nema od tog Mantila ama bas nista, zivi bili pa videli!
Superior Technology Intel 3930K@4.8 Ghz/Asus Rampage IV Extreme/Corsair Dominator GT 32GB/Asus GTX 780 DCUII OC/Samsung 830 256GB/Creative Titanium HD/Enermax Revolution 1050w/Dell 2709w/CM Stacker 832 i ostala cuda
Ma gde zna tamo neki developer šta su Mantle frekFencija i percepcija, MaximumPC bolje da pita džipsi harmonikaše i twin-frizere iz srbistanskih vukojebina.
:: `When you look at Star Swarm, it`s really a testament to brute force. For us, we can see cases where Mantle is many times faster, with especially big differences as we add more cores and slow down their clock speeds :: :: `Kad pogledate Star Swarm, zaista svedoči o sirovoj brzini. to se tiče nas, mi možemo da vidimo slučajeve gde je Mantle brži mnogo puta, sa naročito velikim razlikama kada dodamo više procesorskih jezgara i smanjimo radni takt tih jezgara. :: :: http://www.maximumpc.com/AMD_Mantle_Interview_201 ::
Mislim da za BF ne moze da se kaze da radi i na DX a kamoli na Mantle.... Samo koliko je bilo od pocetka problema sa Ultra i Low podesavanjima na Dx...KAd izadje neki normalan naslov onda ce moci da se vidi razlika. Ovo sad je cist promasaj od strane DICEa . Mislim zasto pljuvati nesto za sta jos nismo videli potencijal.
Ovih ~50000 ljudi koji trenutno igraju (samo PC, bez konzola) izgleda još nisu čuli da im igra `ne radi`... Problem je u tome što uzaludno pokušavaš da `misliš`, mani se ćorava posla kad vidiš da ti ne ide. :) OP je citirao developera igre u najavi koja se zove `Star Swarm`, a u vezi s tim na Steamu već postoji ovako nešto:
Ko ima odgovarajuću kartu i instalirane beta mantle drajvere, može i sam da se uveri da li mantle radi, kako radi i da li su najave ispoštovane ili nisu. PastirCi i ostali kojima su na rođenju instalirali mentol drajvere neka nastave da lupetaju na nekim drugim temama, a postavljaču hvala na zanimljivom tekstu.
:: Mislim da za BF ne moze da se kaze da radi i na DX a kamoli na Mantle.... :: Samo koliko je bilo od pocetka problema sa Ultra i Low podesavanjima na Dx...KAd izadje neki normalan naslov onda ce moci da se vidi razlika. Ovo sad je cist promasaj od strane DICEa . :: Mislim zasto pljuvati nesto za sta jos nismo videli potencijal. :: :: ::
Broj postavljenih tema: 60373. Broj poslatih odgovora: 647177. Trenutno niste prijavljeni na PC Berzu i zbog toga imate status 'gosta'. Kao gost ne možete da šaljete poruke na Forum. Ako ste registrovani kao član PC Berze, prijavite se. Ako ste novi korisnik, molimo registrujte se da bi dobili mogućnost aktivnog učešća u radu Foruma.