Dice (ne AMD)objavio svoje BF4 directx vs Mantle perfomanse
STRANA 1 OD 1
obradmi
Dice (ne AMD)objavio svoje BF4 directx vs Mantle perfomanse
30.01.2014. 20:02
T56537
status: user broj poruka: 7723
Dice je objavio razliku u perfomansama izmedju DX 11.1 i Mantle kroz tri scenarija entry-level gaming, mainstream gaming, and enthusiast gaming
entry-level gaming AMD A10-7850K APU GPU (512 stream processors) bez odvojene grafike test BF4 na 1280 x 720 pixels Mantle je brzi za 14 % od DX 11.1
mainstream gaming AMD FX-8350 koji daje iste CPU perfomanse kao Core i5-3570K u BF4 sa Radeon HD 7970 ,1920 x 1080 pixels 1x MSAA,ultra Mantle brzi 26 % od DX 11,1
enthusiast gaming Core i7-3960X CPU,Radeon R9 290X (CrossFire) ,1920 x 1080,`Ultra` preset,4x MSAA Mantle brzi 58 % od DX 11,1 (Ovo je iznenadjenje,jer ovde CPU ne bi trebalo da bude usko grlo,)u svakom slucaju ovo je losa vest za Nvidia ,jer bi oni trebali da ponude dosta u enthusiast segmentu ,a ako budu cene koje su projektovane tesko ce se neko odluciti za njih kao izbor.
Mantle deluje kao bolji API za igrice od DX-a,developerima je laksi za adresiranje memorije ,dosta gamerskih kuca ga prihvata ,tako da ovo deluje kao nesto realno.
To za sada samo deluje kao nesto realno, ali..., dok se to ne spusti u mase i krenu polako da izlaze igre sa tim cudom, nista nam ovo ne znaci, jer nije prvi put da smo imali neke najavljivane nove tehnologije koje su kao trebale da donesu neku `Wow!` novinu, a na kraju nista od toga.
Realno verujem da je MANTLE dobar, jer jednostavno ne bi tek tako jedna kuca poput DICE-a iznosila ovakve cinjenice, ali kao sto rekoh dok ne krenu da se pojavljuju igre nema nista od toga. Ono sto je ovde najveci problem jeste to sto je mantle, ako sam dobro shvatio, AMD only, pa je s toga nerealno ocekivati da ce ovo tako lako da postane svakodnevnica. Svakako je dobro sto predpostavljam da obe nove konzole, zahvaljujuci amd hardware-u unutra, podrzavaju u dobroj meri mantle, i tu ce igraci dosta da dobiju, jer ako je sve to istina sto bi neko onda radio i optimizovao za konzole igre u dx11 kada moze opusteno toliko `olaksan mantle` i cao. Da budem iskren sve mi to izgleda preterano dobro da bi bilo istinito. Ali ako jednog dana stvarno zazivi, i kod nas se u dobroj meri ponovo pojave AMD karte, vrlo radu ce im se vratiti.
Kao što je Intel svojevremeno (pre 8 godina) podmićivao i ucenjivao HP i Dell da kupuju ISKLJUČIVO Intel procesore (ili sledi potpuni prekid saradnje i obustava svih isporuka), isto tako bi sada moglo da padne neko udruživanje da se sjebe Mantle u korenu.
AMD tu nikada nije bio dovoljno `street-smart`, `namazan`, kad su u pitanju podmukle radnje, zato su danas u poziciji u kojoj jesu - iako je svojevremeno Athlon X2 bio daleko superiorniji proizvod u odnosu na Intelove `Smithfield`/`Presler` vurune sa vazdušnim tunelima za kulere. (što je bilo osmišljeno tada za Intel zbog ogromne potrošnje i zagrevanja njihovih dual core Pentiuma D, pogotovo prvih, 130W verzija)
Meni deluje da je AMD dobio drugu cash kravu pored mininga,ovo je cisto softverska stvar, kao sto je svojevremeno malo njih razumelo sta je 64 CPU(vecina njih je govorila da za to nema potrebe ,a danas isti ga koriste) ,tako i ovo ,Mantle je otvoren standard ,ali nije samo to dovoljno ,nego mora i arhiktetura GPU-a da se prilagodi.
:: To za sada samo deluje kao nesto realno, ali..., dok se to ne spusti u mase i krenu polako da izlaze igre sa tim cudom, nista nam ovo ne znaci, jer nije prvi put da smo imali neke najavljivane nove tehnologije koje su kao trebale da donesu neku `Wow!` novinu, a na kraju nista od toga :: :: Realno verujem da je MANTLE dobar, jer jednostavno ne bi tek tako jedna kuca poput DICE-a iznosila ovakve cinjenice, ali kao sto rekoh dok ne krenu da se pojavljuju igre nema nista od toga. :: Ono sto je ovde najveci problem jeste to sto je mantle, ako sam dobro shvatio, AMD only, pa je s toga nerealno ocekivati da ce ovo tako lako da postane svakodnevnica. Svakako je dobro sto predpostavljam da obe nove konzole, zahvaljujuci amd hardware-u unutra, podrzavaju u dobroj meri mantle, i tu ce igraci dosta da dobiju, jer ako je sve to istina sto bi neko onda radio i optimizovao za konzole igre u dx11 kada moze opusteno toliko `olaksan mantle` i cao :: Da budem iskren sve mi to izgleda preterano dobro da bi bilo istinito. Ali ako jednog dana stvarno zazivi, i kod nas se u dobroj meri ponovo pojave AMD karte, vrlo radu ce im se vratiti. ::
Ovo nisu slike od strane AMD-a oni tek treba da izbace 14.1 driver sa kojim ce mozda jos bolje da bude, ovo je samo jedna igra mozda u drugim igrama koje budu koristile Mantle bude jos drasticnija razlika. Jednostavno AMD radi odlicnu stvar ostaje mala mana sto ovo Nv nije podrzala jer bi tada ljudi koji imaju Nv karte mogli da koriste prednosti Mantle API i sigurno da bi to bila ogromna pokretacka snaga da MANtle zazivi onako kako je AMD planirao. DAUM=TRAUM=CRVENO=BIK
:: Meni deluje da je AMD dobio drugu cash kravu pored mininga,ovo je cisto softverska stvar :: kao sto je svojevremeno malo njih razumelo sta je 64 CPU(vecina njih je govorila da za to nema potrebe ,a danas isti ga koriste) ,tako i ovo ,Mantle je otvoren standard ,ali nije samo to dovoljno ,nego mora i arhiktetura GPU-a da se prilagodi :: :: :: :: :: To za sada samo deluje kao nesto realno, ali..., dok se to ne spusti u mase i krenu polako da izlaze igre sa tim cudom, nista nam ovo ne znaci, jer nije prvi put da smo imali neke najavljivane nove tehnologije koje su kao trebale da donesu neku `Wow!` novinu, a na kraju nista od toga :: :: :: :: Realno verujem da je MANTLE dobar, jer jednostavno ne bi tek tako jedna kuca poput DICE-a iznosila ovakve cinjenice, ali kao sto rekoh dok ne krenu da se pojavljuju igre nema nista od toga. :: :: Ono sto je ovde najveci problem jeste to sto je mantle, ako sam dobro shvatio, AMD only, pa je s toga nerealno ocekivati da ce ovo tako lako da postane svakodnevnica. Svakako je dobro sto predpostavljam da obe nove konzole, zahvaljujuci amd hardware-u unutra, podrzavaju u dobroj meri mantle, i tu ce igraci dosta da dobiju, jer ako je sve to istina sto bi neko onda radio i optimizovao za konzole igre u dx11 kada moze opusteno toliko `olaksan mantle` i cao :: :: Da budem iskren sve mi to izgleda preterano dobro da bi bilo istinito. Ali ako jednog dana stvarno zazivi, i kod nas se u dobroj meri ponovo pojave AMD karte, vrlo radu ce im se vratiti. :: ::
Realno, ako ovo zazivi u dovoljnoj meri i sve vise firmi u industriji igara krene ovo da koristi, NV ce morati da odradi podrsku i sa svoje strane, jer ako je ovo otvoreno od strane AMD-a tu onda ne vidim nikakav problem da se krene u tom smeru. Realno i da se placa neka licenca amd-u, ako je ovoliki boljitak to onda svakako nije strasno i moze da bude u potpunosti opravdano. Ovo moze da bude zaista lep korak u napred zahvaljujuci amd-u, a sa druge strane uvek se setim kako je NV pojela go*na sa svojim physix-om, pa danas imamo jako mali broj igara koji ga podrzavaju, a mogli su zaista mnogo da urade sa tom tehnologijom.
Sve u svemu ostaje nam da cekamo i posmatramo u kom smeru ce ovo da se krece, mozda ce nekome da ide na ruku, a mozda ce nekoga da zulja pa da ne bude nista od ovoga. Uvek imamo i drugu stranu koja ce svakako da se pita, a to je microsoft, nije to tek tako, da se napusti DX i aj cao! Pitaju se i oni, jer na kraju ipak se veliki procenat igara igra na njihovim operativnim sistemima, pa tako oni uvek mogu nesto da useru i prekinu sve ovo.
Upravo to MANTLE je otvorenog tipa nije kao Physix, Nv ovo moze da prihvati i sigurno bi onda Mantle imao jaku osnovu da zazivi, ali kao sto kazes nije samo AMD i Nv tu igraci tu su i drugi kao MS da li ce dozvolit da DX11 ode u drugi plan sve zavisi od veliki igraca... Ovo je dobro zamisljeno samo je pitanje sta ce se desiti u buducnosti sve zavisi od veliki igraca MS, Nvidia ako njima ne bude ovo pozeljno i okrenu se protiv Mantle API onda moze mantle vrlo brzo da ode u zaborav, a moze se desiti i suprotno da bas postane prava revolucija na polju Pc gaminga. Kao sto kazes ostaje nam da vidimo i nadamo se da ce mantle pogurati svi jer najvise koristi bi imali igraci/korisnici. DAUM=TRAUM=CRVENO=BIK
:: Realno, ako ovo zazivi u dovoljnoj meri i sve vise firmi u industriji igara krene ovo da koristi, NV ce morati da odradi podrsku i sa svoje strane, jer ako je ovo otvoreno od strane AMD-a tu onda ne vidim nikakav problem da se krene u tom smeru. Realno i da se placa neka licenca amd-u, ako je ovoliki boljitak to onda svakako nije strasno i moze da bude u potpunosti opravdano. Ovo moze da bude zaista lep korak u napred zahvaljujuci amd-u, a sa druge strane uvek se setim kako je NV pojela go*na sa svojim physix-om, pa danas imamo jako mali broj igara koji ga podrzavaju, a mogli su zaista mnogo da urade sa tom tehnologijom :: :: Sve u svemu ostaje nam da cekamo i posmatramo u kom smeru ce ovo da se krece, mozda ce nekome da ide na ruku, a mozda ce nekoga da zulja pa da ne bude nista od ovoga :: Uvek imamo i drugu stranu koja ce svakako da se pita, a to je microsoft, nije to tek tako, da se napusti DX i aj cao! Pitaju se i oni, jer na kraju ipak se veliki procenat igara igra na njihovim operativnim sistemima, pa tako oni uvek mogu nesto da useru i prekinu sve ovo :: ::
Izgleda je jak CPU i slaba grafika najgora kombinacija za Mantle
30.01.2014. 22:42
#539486
status: user broj poruka: 7723
I7-4960x (6c 12 T)+ R7 260x dobitak u perfomansama je samo 2,7 %. R7 260x ne pumpa dovoljno snage za usko grlo procesora.I bez mantle ovo je najgora kombinacija za gaming.
Re: Izgleda je jak CPU i slaba grafika najgora kombinacija za Mantle
30.01.2014. 23:02
#539487
status: user broj poruka: 3529
Pa po svemu sudeci optimizovan je najvise tako da iskoristi punu snagu GPU-a, pa je samim tim cpu u drugom planu. Svakako bolje iskoriscava snagu gpu-a i to je oicigledno.
:: I7-4960x (6c 12 T)+ R7 260x dobitak u perfomansama je samo 2,7 % :: R7 260x ne pumpa dovoljno snage za usko grlo procesora.I bez mantl :: ovo je najgora kombinacija za gaming :: :: AMD A10-7700K APU + Radeon R9 290X dobija 40 % povecanje :: :: Core i7-3960X (6c 12 T) CPU,Radeon R9 290X (CrossFire) 56 % povecanje :: :: :: Ovo ce ipak da promeni neke standarde u PC gamingu zato sto dozvoljava :: kombinacije slabijeg CPU-a i jake grafike :: :: http://www.pcworld.com/article/2092189/amds-performance-boosting-mantle-pc-gaming-tech-launches-with-battlefield-4.htm :: :: ::
Na svu srecu, nije ispao samo marketing hype. Ali bf je dobio podrsku patchom, po meni, pravi test za mantle ce biti u naslovima u kojima je implementiran od samog pocetka kreiranja istih.
po meni, opet, mantle ima mnogo vise sanse da zazivi ukoliko ga i nv podrzi, jer mislim da se developerima ne isplati da trose vreme i novac na implementaciju necega sto ce moci da koristi samo deo kupaca.
Standard je otvoren i za nvidiju, po principu ili moto-u `izađi mi na crtu`.... Ali, kao što je dx bio za amd - može da koristi, ali ne može da menja. A to nvidiji nije cilj, ona bi da i dalje `optimizuje` po cenu da komšiji crkne krava i tele. Ono što je sada očito, ako ovo naravno nije hype ili ograničenje na samo mali deo igara (recimo, 25% i nije nešto, sve preko toga je ipak dobitak) je, koliko su amd-ove karte bile sputane namerno bloatware-ovanim softverom prilagođenim nvidia karticama. (It`s meant to be played...)... i koliko je sasvim umetno i bespotrebno, dosadašni api bio vezan za cpu, forsirajući, gle čuda, najskuplje procesore kao jedine moguće. Došlo je do tolike blesavosti, da flash animacije i filmovi zahtevaju jaku grafiku, mnogo memorije i višejezgarni cpu.... Sada se samo oslobađa snaga koju AMD kartice imaju (ili nemaju).. ništa novo u hardveru, čak i čuveni katalisti koji su se borili protiv ograničenja na koja nisu imali uticaja - nisu menjani a performanse rastu - tj. dobijaš `za sve pare` snagu kartice koju si kupio. Ova prevara, svakako neće lako pasti onima koji su masno platili nvidija kartice - ne zato što će one biti lošije, ne, one su kakve su i bile, ali, ljudi su delom platili i status svoje grafike tj. `kotiranje` a sada će to da izgube, ne svojom krivicom. `Ebiga, u laži su kratke noge. P.S. Ne bi me uopšte iznenadilo, kada bi i nvidija kartice bile u dobitku implementacijom (čistom) mantle-a, jer, garantovano su pravljene bloatware petlje koje su više pogađale amd karte, ali su pogađale i nvidijine. Tako smo, umesto da dobijamo maksimum, uvek zbog nezdrave konkurencije (samo dva igrača), uvek bivali zakinuti jer je nešto bolje radilo na crvenim, nešto na zelenim karticama.
DX je odavno usko grlo za napredak u igricama. Krajnje je vreme da ode u zaborav. Direktna komunikacija GPU-IGRA bez posrednika/DX/,to je prava stvar. Nvidia treba da podrzi ovaj projekat. To je za boljitak i opstanak PC-a u svetu gejminga.
Nadam se da ce Mantle zaziveti i da nece otici u zaborav,
Kad vidimo ledja vec primitivnom directX-u i primitivnim poligonima, sta god bili naslednici, e tad cu napokon da kazem otisli smo korak dalje od proslog bitnog prelaza sa 2d sega mega na 3d igre. Ovo do sad je samo sminkanje i milimetarski napredak.
Johan Anderson iz DICE kaze da je AMD API slican onom koji se moze naci u konzolama gde programeri imaju direktan pristup hardveru radi optimalnih perfomansi. Mantle je takodje kompatibilan sa. DirectX HLSL radi lakseg portovanja.Intel ovime nije pogodjen ,pa cak ni njegov high end ,jer vidimo veliko povecanje perfomansi u kombinaciji sa CF.Ovde bi mogla Nvidia da ostane kratkih rukava.
Broj postavljenih tema: 60373. Broj poslatih odgovora: 647177. Trenutno niste prijavljeni na PC Berzu i zbog toga imate status 'gosta'. Kao gost ne možete da šaljete poruke na Forum. Ako ste registrovani kao član PC Berze, prijavite se. Ako ste novi korisnik, molimo registrujte se da bi dobili mogućnost aktivnog učešća u radu Foruma.