Drugar me je zamolio da pitam na nekom forumu za jedan eventualni problemcic oko reklamiranja TV kartice. Naime, on se i ne seca kada je odneo karticu na reklamiranje (zbog prevelikih obaveza u tom periodu), ali na reklamacionom listu (primerku za kupca) pise kraj novembra prosle godine. On nije siguran koji je rok za reklamaciju, ali kaze da je proslo malo vise od 40 dana od datuma napisanog na rekl listu. Nije zvao prodavnicu, ali sad ima nameru posto je malo tumacio odredbe sa istog lista (i garancije). Pitanje jeste, sta raditi, kako se ponasati u ovom slucaju? Da li je prodavac duzan da vrati novac, ili istu (ali novu) karticu? I da li se iz nekog zakonskog roka za resavanje reklamacije izuzimaju praznicni dani (tj neradni dani oko nove godine i Bozica)?
Izvinjavam se kolegama ako sam promasio podforum, al` drug nije dugme. Unapred zahvalan na brzim odgovorima
40 dana ( kalendarskih ) je rok, nevažno radnih - neradnih. Neka ih poseti i traži karticu, a ako ne daju karticu ispravnu - onda novac. Ako se prave ludi - onda inspekcija, i to odmah.
Zašto grafitnom olovkom ne mogu ponovo da otključavam množioce procesora ??
Oni koji vrse pritisak da im se nesto resi verovatno i dobiju prednost u resavanju problema. Ako se neko ne interesuje, znaci da mu nije hitno i moze da saceka ove kojima gori...
Trebalo bi na garantnom listu da pise rok, rekao bih da je od pre neku godinu svuda skraceno sa 45 na 15 dana. Ako nemaju identican proizvod da mu zamene, moze da kaze da mu vrate novac, u iznosu koji pise na fiskalnom racunu)
ASUS M5A99X EVO Phenom II X4 960T CM Seidon 120V Kingston HyperX 2x4GB @1600MHz MSI TFIII GTX 660 2GB KINGSTON HyperX 3K 120GB ASUS XONAR DG
U roku od 15 dana su duzni da te obaveste o tome da li prihvataju garanciju ili ne, u slucaju da prijvataju moraju da ti predloze nacine resavanja reklamacije. U slucaju da je moguca popravka i ti pristanes na nju rok popravke nije odredjen.
Za normalne.Rok je produzen i firme su vise zastticene, neko ranije.
Edit: admin
Dok god budu lopovi i prevaranti vodili IT sektor u Srbiji, dobijacemo polovnu robu kao novu i necemo imati garanciju na istu. U Srbiji bi te za te pare neko bi trebao da robija, ali dok god Jovana Ljiljak moze da bude pretucena u Zrenjaninu i da niko ne odgovara za to, dotle ce nam tako i biti u svim sverama zivota.
Ne pada mi napamet da skracujem link. Sve sto radimo, radimo za svoju decu, nikada nece biti svjesni. Pocinio sam najveci grijeh od svih. Postao sam civilizovan. Korakira Melaine. Tempest brutos.
Hvala momci na prakticnim savetima, sigurno ce koristiti. Ne znam kako moze zakon da stiti prodavce poluispravne robe ili jos gore neispravne. Kako je dozvoljeno da prodavci prodaju koriscenu robu kao novu. Hvala Bogu pa ne pazarim tako cesto IT opremu. Inace, koliko sam upucen u pravo (iako sam ekonomista) zakoni nisu retroaktivni, pa predpostavljam da mora da vaze odredbe od pre dve godine u drugarovom slucaju, jer je tada i kupljena kartica. Recicu mu da ode u radnju, da pogura to malo, ili ja odem na kraju jer kolega nema pojma o IT-u. Samo zna da mu kartica ne sljaka
Zato je i napravljen, a ne da stiti kupce. Samo polako i ne zuri. Zvati svaki dan uljudno po 5 puta. Dobar dan, ja sam taj i taj. Zelio bih provjeriti sta je sa garancijom. Zvati na fiksni broj, ako nema besplatnih minuta. Kod nas zakona neka, osim ako si u SNS , PUPS, SPS ili Demokratskoj stranci. Ostali mogu da se hebu. h-j Sve sto radimo, radimo za svoju decu, nikada nece biti svjesni. Pocinio sam najveci grijeh od svih. Postao sam civilizovan. Korakira Melaine. Tempest brutos.
Ooooooo pa gde si ti druže moj bolesni, a? Malkice si nam ozdravio u novoj godinici pa si se odma javio, jel? Lepo što si se konačno setio da nešto treba i dokumentovati mada si tu uradio na najgluplji mogući način. Dokumentovao si nešto što može bilo gde da se pročita, umesto da pokažeš kako si saznao šta je prodato u Francuskoj a šta u Austriji. Pošto lažeš kao i obično odgovora neće ni biti, pa te lepo molim da nas u 2014. poštediš svojih proseravanja, jel važi?
:: Zato je i napravljen, a ne da stiti kupce :: Samo polako i ne zuri. Zvati svaki dan uljudno po 5 puta :: Dobar dan, ja sam taj i taj. Zelio bih provjeriti sta je sa garancijom :: Zvati na fiksni broj, ako nema besplatnih minuta :: Kod nas zakona neka, osim ako si u SNS , PUPS, SPS ili Demokratskoj stranci :: Ostali mogu da se hebu :: h- ::
I dalje se lecis bezuspjesno ? Zelim ti brz oporavak u Vrscu. .) Nadam se da ce tretman nakon 20 godina uroditi plodom, u tvom slucaju. A i do tada bi retardirani avatar trebalo da se promjeni u tvom slucaju ili ipak grijesim da mozes da se fizicki i psihicki promjenis tj. ozdravis?
Sve sto radimo, radimo za svoju decu, nikada nece biti svjesni. Pocinio sam najveci grijeh od svih. Postao sam civilizovan. Korakira Melaine. Tempest brutos.
Onda mi je lakse da idem ja umesto njega da ih priupitam za zdravlje, jer mi je doticna radnja u komsiluku .) Iskreno, licno nikada nisam koristio granciju jer mi nije ni trebala, a sa ove perspektive i ne vidim njenu svrhu.
Takodje ako bi uzimali zakon doslovno, ove reparirane kartice imaju 2 god garancije bez obzira sta pise na garantnom listu jer je kao takav nistav pa se podrazumeva minimalna zakonska garancija. Po mom misljenju jos gora situacija je na trzistu mobilnih telefona, sto ti garanciju pisu bukvalno rukom. Mada to je vise za vukajliju
Hehhhee, svaki pokušaj mentolčića poput tebe da me isprovocira završi se slatkim osmehom. :) Taktika ti je potpuno pogrešna pošto si jedini bolesnik ovde TI, što si svojim divnim postovima pokazao i velikodušno podelio sa nama. Hvala ti na tome! :) Deder objasni ljudima kakvim si to čudom onomad prešao sa ekavice na ijekavicu! Takođe si izbegao odgovor kako si sazno da su komponente kupljene u Francuskoj i Austiji, dokumentuj to ako možeš! (opet tvrdim da ne možeš jer lažeš i izmišljaš kao i uvek)
:: I dalje se lecis bezuspjesno :: Zelim ti brz oporavak u Vrscu. . :: Nadam se da ce tretman nakon 20 godina uroditi plodom, u tvom slucaju :: A i do tada bi retardirani avatar trebalo da se promjeni u tvom slucaju ili ipak grijesim da mozes da se fizicki i psihicki promjenis tj. ozdravis ::
A je`l mozete preko privatnih poruka, e-maila, skype-a, nove teme isl da se lepo ispricate, posto je tema malo drugacija. Msm bez uvrede cenjenih clanova PC berze
Kritika prihvaćena kolega. Evo ja ti se lično izvinjavam u moje pa čak i u njegovo ime, ali obećao sam mu odavno da ću ga urnisati gde god se pojavi tako da bi bilo krajnje neprimereno s moje strane da to obećanje i ne ispunim. :) Hteo sam ja i lično s njim da se ispričam ali lik nema kesu za to! .)
Još jednom izvini što ti je bolid upropastio temu. :D Živ bio!
:: A je`l mozete preko privatnih poruka, e-maila, skype-a, nove teme isl da se lepo ispricate, posto je tema malo drugacija. Msm bez uvrede cenjenih clanova PC berz ::
Ovako ljudi, isao sam vec dva puta u servis, da ih priupitam za zdravlje, zasto mi niko nije odgovorio u tom roku od 15 dana. Oni se prave blesavi, nije poruka stigla, server ih zeza i dva puta mi obecavaju da ce me zvati do kraja te nedelje. Naravno niko mi nista nije javio, a za par dana ce da istekne rok od 40 dana od kada su preuzeli uredjaj na reklamaciju. Sada sta mi je ciniti? Do sada sam isao na fino, jer sam po prirodi takav, da nesto pretim inspekcijama nije bas moj fah, ali ako je to jedino preostalo onda da dejstvujem.
I jedna sitnica vezana za ovu reklamaciju. Drugar je odneo karticu krajem decembra, a oni su upisali umesto 12, 11 mesec, tj novembar. Da li to moze da bude problem? U svakom slucaju racunam realan datum, a ne formalan prilikom odbrojavanja tih 40 dana. Dajte, ko ima iskustva sa ovim, predlozite nesto, strategiju, taktiku, jer sam preuzeo ovo da resim za kolegu.
Pa druze, najprakticnije je da povedes komsiju bildera i sve ce se razresiti veoma brzo, u tvoju korist naravno.. Jednostavno, nekad ne postoji drugi nacin, nazalost.
- Majstore, da li će ići ili neće ići? - Hm, mislim da će biti čupavo.
Koliki kompleks li ti je on nabio, kada si mu to obecao :) Ja citam i ne verujem koliko vas covek j@be u zdrav mozak i vi se primate... :) Pritom, mislim da se silno zabavlja :)
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - MacBook Pro 13-inch: 2.5GHz with Retina display 2.5GHz dual-core Intel Core i5 Turbo Boost up to 3.1GHz 8GB 1600MHz memory 128GB flash storage Intel HD Graphics 4000
:: Evo ja ti se lično izvinjavam u moje pa čak i u njegovo ime, ali obećao sam mu odavno da ću ga urnisati gde god se pojavi tako da bi bilo krajnje neprimereno s moje strane da to obećanje i ne ispunim. : ::
Broj postavljenih tema: 60373. Broj poslatih odgovora: 647177. Trenutno niste prijavljeni na PC Berzu i zbog toga imate status 'gosta'. Kao gost ne možete da šaljete poruke na Forum. Ako ste registrovani kao član PC Berze, prijavite se. Ako ste novi korisnik, molimo registrujte se da bi dobili mogućnost aktivnog učešća u radu Foruma.