(Kolega SkyFire je prekjuce linkovao clanak koji se bavi ovom tehnologijom.)
``Images are displayed the moment they are rendered, which results in smoother gameplay and sharper images through the elimination of onscreen tearing, stuttering, and latency `` - - - - - - - - - usput: ene gi i novi drajver (WHQL 332.58)
...rec `tehnologija` je ipak prejaka za ovako nesto... U pitanju je cist MARKETING, kako kolega Torta to voli da kaze. Ko iole malo bolje poznaje tematiku oko V-sync i sta je nekada znacilo imati bolji RAMDAC zna da je ovo `sinhronizovanje` zapravo nista drugo do dodavanje jednog procesora koji ce se baviti `brojanjem` FPS-a koji `gura` GPU, a da zatim proizvodjaci monitora ubace modul koji ce ocitavati taj signal (broj FPS-a) sa kartice. Zatim se frejmaza monitora izjednaci sa frejmazom koja stize sa kartice. Korisnici ce na kraju uzivati i u veoma cistoj i jasnoj slici, cak i na 15-20 FPS-a. Kazem, kao ideja je OK.
Zašto grafitnom olovkom ne mogu ponovo da otključavam množioce procesora ??
:: :: :: 331.5 :: - - - - - @Vodos: kada govorim o marketingu, mislim (i veoma brizljivo to isticem) na ``marketinske igre`` kojima je sklon..hmm..hmmm.. Ovo, medjutim, nije nikakav marketinski trik, vec je rec o krupnoj promeni u nacinu na koji funkcionise sistem graficka karta/monitor. Novo tehnicko-tehnolosko resenje funkcionisanja tog ``lanca`` - eto o cemu se ovde radi.
Intel i5-3570k@3,4GHz CM Storm Enforcer ASUS Maximus V Gene MSI GTX660Ti PE OC PATRIOT IEM 8GB @1600MHz COOLER MASTERM2 Silent Pro 620W INTEL SSD 520 Series 120GB
Broj postavljenih tema: 60373. Broj poslatih odgovora: 647177. Trenutno niste prijavljeni na PC Berzu i zbog toga imate status 'gosta'. Kao gost ne možete da šaljete poruke na Forum. Ako ste registrovani kao član PC Berze, prijavite se. Ako ste novi korisnik, molimo registrujte se da bi dobili mogućnost aktivnog učešća u radu Foruma.