Jel ima neko na ovom forumu da je isprobao na vozilu? Koliko sam video, nije direktno zabranjeno zakonom kod nas. Malo ljudi zna za ovo, tj. jos nije zazivelo... Neko nesto na ovu temu?
:: Jel ima neko na ovom forumu da je isprobao na vozilu? Koliko sam video, nije direktno zabranjeno zakonom kod nas. Malo ljudi zna za ovo, tj. jos nije zazivelo... Neko nesto na ovu temu ::
Haha... Zvuci mi primamljivo, samo sto malo ko zna nesto o tome... PRAKTICNO!
:: :: Znam samo da ne može na Renault .- :: :: poz :: :: toto je piča,ja tam domov.. :: :: :: Jel ima neko na ovom forumu da je isprobao na vozilu? Koliko sam video, nije direktno zabranjeno zakonom kod nas. Malo ljudi zna za ovo, tj. jos nije zazivelo... Neko nesto na ovu temu :: ::
Koliko ja znam da ovi sistemi postoje kao dodatak na postijeći sistem vozila i da tako smanjuješ potrošnju goriva za 40% ali kao nezavisni sistem ne može već samo obogaćuje smešu. Nije to baš ni tako jeftino. U ovlašćenom servisu košta negde oko 500 evrića. Naravno ako ga ugrađuješ sam nije toliko. Nisam još video da neko ima u autu bar od ljudi oko mene. Ali sam čuo da ima servis u BG za to.
Od kucnih varijanti nema nista i zaboravi sve u startu. Zasto ? Zato sto sam generator mora da bude spregnut sa elektronikom koja ce davati instrukcije procesoru u kolima da reducira dovod goriva,zato sto se u usisnu granu ubacuje vodonik koji pravi povecanu kompresiju na klipove jer je eksplozivni gas.Pravljenje u kucnim varijantama bez elektronike moze da dovede do 5-10%,ustede u gorivu ako se koristi elektrolit kausticna soda. Spregnut sa elektronikom,HHo dolazi do izrazaja pa je moguca usteda i do 40 % recimo kod dizel vozila. Veci ucinak daje kod dizela nego kod benzinaca i zbog same smese u motoru.
Da li kupiti originalni uredjaj ?
Sa elektronikom i atestom da,ali nemoj da ocekujes nikakva cuda. Zakoni fizike su surovi,koliko energije das toliko ces i dobiti.Ako hoces vise ,vise moras i da potrosis. Perpetum mobile na zalost nije moguc na Pleneti Zemlji.
Nije 500e. Imas za 300e plafon, a i jeftinije moze da se nadje. Naravno kao dodatak, kod benzinca oko 20%max. usteda, kod dizela plafon 35% u praksi. Sto je opet sasvim dovoljno da se uzme u obzir kao investicija. @vlada, imam 1.9d renaultov, stvoren motor za ovakav sistem... :D Od kucne varijante nista naravno. Kontam da koliko das-toliko dobijas. Ali stvar je u tome sto na taj nacin iskoristis onaj `visak` goriva nazovimo tako, koji ode u vazduh.
:: Koliko ja znam da ovi sistemi postoje kao dodatak na postijeći sistem vozila i da tako smanjuješ potrošnju goriva za 40% ali kao nezavisni sistem ne može već samo obogaćuje smešu. Nije to baš ni tako jeftino. U ovlašćenom servisu košta negde oko 500 evrića. Naravno ako ga ugrađuješ sam nije toliko. Nisam još video da neko ima u autu bar od ljudi oko mene. Ali sam čuo da ima servis u BG za to :: :: ::
Ušteda je zanemarljiva. Plus se mora dosta podešavati ta skalamerija. A ne daj Bože da motor kojim slučajem ne doživi hidro-šok. Tek će onda da te izadje...
Nisi u toku, i verovatno nemas sta da mi kazes iz prve ruke. :) Vozim dizel, kao prvo. Kao drugo, skalamerija se ne podesava, to kad se namontira u servisu, dosipas u rezervoar destilovanu vodu, a svako odrzavanje se radi u servisu. Da se vratim na prvu stvar, kod dizel motora je usteda vise nego zanemarljiva.
:: :: :: :: Ušteda je zanemarljiva. Plus se mora dosta podešavati ta skalamerija. A ne daj Bože da motor kojim slučajem ne doživi hidro-šok. Tek će onda da te izadje.. :: :: Ugradi plin/gas i vozi...
Ko nije video pravi HHo sistem na autu bolje da ne piše ništa...
12.06.2013. 19:22
#498195
status: user broj poruka: 3241
Moj burazer je ugradio taj uređaj u fokusa i on je zadovoljan. Kad se vidim sa njim, pitaću ga koji je motor u njegovom fokusu i koliko ima uštede na gorivu sa vodonikom. Pošto firma u kojoj on radi sarađuje sa fimom koja je prva kod nas patentirala vodonik uređaj, postaviću i linkove za one koji žele da se raspitaju. Cena je bila oko 300e... Može na sva kola, a ušteda zavisi od motora do motora. Mnogo je zdraviji za motor i za okolinu. Više informacija kada dobijem od burazera detalje...
http://tiny.cc/msvoj Athlon II x3 455 - MSI 770 C45 - 6 GB DDR3 - Hitachi 500GB+750GB - GRAFIČKA CRKLA-TRENUTNO TRAŽIM DRUGU :) - LC6650GP3 V2.3 - Xigmatek Asgard - Philips 222EL LED - G
Re: Ko nije video pravi HHo sistem na autu bolje da ne piše ništa...
12.06.2013. 19:28
#498205
status: user broj poruka: 4187
Konacno... :) cekam info druze...
:: Moj burazer je ugradio taj uređaj u fokusa i on je zadovoljan. Kad se vidim sa njim, pitaću ga koji je motor u njegovom fokusu i koliko ima uštede na gorivu sa vodonikom. Pošto firma u kojoj on radi sarađuje sa fimom koja je prva kod nas patentirala vodonik uređaj, postaviću i linkove za one koji žele da se raspitaju. Cena je bila oko 300e.. :: Može na sva kola, a ušteda zavisi od motora do motora. Mnogo je zdraviji za motor i za okolinu. Više informacija kada dobijem od burazera detalje.. :: :: http://tiny.cc/msvoj :: Athlon II x3 455 - MSI 770 C45 - 6 GB DDR3 - Hitachi 500GB+750GB - GRAFIČKA CRKLA-TRENUTNO TRAŽIM DRUGU :) - LC6650GP3 V2.3 - Xigmatek Asgard - Philips 222EL LED - :: ::
usteda 20-30 posto...prvi komsija ima ,yugo leti...uredjaj rucno pravljen od strane nekog njegovog prijatelja ,,,inzinjera prepravljao ga do sada jedno 4-5 piuta jer lik jos usavrsava ...nije upitanju cista destilovana voda vec u kombinaciji sa zivom sodom ...mnogo vecia kolicina gasa se dobija ubacivanjem sode ...koliko mogu da primetim problema sa motorom nema vec dve godine...izduvni gasovi kao da ne izlaze iz auspuha a auto leti... neznam detalje al nije lose da se covek malo upusti u googlanje oko toga ...kostalo ga oko 3-4k dinara matrijal
Phenom IIx4 955BE/3.8GHz CM Hyper 612S Asus M5A97 PRO Sapphire HD 6870 Seagate Barracuda® 1TB/SATA3/7200/64MB NZXT Lexa S Exceleram Black Sark 2x4GB/1866MHz Benq G2220HDA LC Powe LC6650GP3 V2.3 http://tinyurl.com/7rgqpg9
U regularne uređaje ide samo destilovana voda, nikakva soda...ni živa soda ni soda-voda... Daj Bože da je taj uređaj dobar i da ga služi dugo, nego se ja bojim da stvarno taj Juguar ne `poleti`...
http://tiny.cc/msvoj Athlon II x3 455 - MSI 770 C45 - 6 GB DDR3 - Hitachi 500GB+750GB - GRAFIČKA CRKLA-TRENUTNO TRAŽIM DRUGU :) - LC6650GP3 V2.3 - Xigmatek Asgard - Philips 222EL LED - G
:: usteda 20-30 posto...prvi komsija ima ,yugo leti...uredjaj rucno pravljen od strane nekog njegovog prijatelja ,,,inzinjera prepravljao ga do sada jedno 4-5 piuta jer lik jos usavrsava ...nije upitanju cista destilovana voda vec u kombinaciji sa zivom sodom ...mnogo vecia kolicina gasa se dobija ubacivanjem sode ...koliko mogu da primetim problema sa motorom nema vec dve godine...izduvni gasovi kao da ne izlaze iz auspuha a auto leti... neznam detalje al nije lose da se covek malo upusti u googlanje oko toga ...kostalo ga oko 3-4k dinara matrija :: :: :: Phenom IIx4 955BE/3.8GH :: CM Hyper 612 :: Asus M5A97 PR :: Sapphire HD 687 :: Seagate Barracuda® 1TB/SATA3/7200/64M :: NZXT Lexa :: Exceleram Black Sark 2x4GB/1866MH :: Benq G2220HD :: LC Powe LC6650GP3 V2. :: http://tinyurl.com/7rgqpg9
Soda ide samo ako radis kucnu varijantu, probao je moj drug, ali mu ne uspeva eksperiment sa sodom. Zna samo da to radi booom! :D... Kod pravog sistema se sipa prvo smesa elektrolita(nisam strucnjak) i posle se samo dosipa destilovana voda. Stvar je u tome sto su neki probali sa generatorom od preko 20A, a to ne sme, jer sve preko 20A pravi paru, a para je kobna za ovaj eksperiment. Potreban je gas.
Ovde bi neki da voze na vodu. Ljudi nemojte se zamlacivati. Ako nesto ne znate nemojte da lupate. Da bi se proizveo vodonik iz vode potreban je elektrolit i struja. Najbolje rezultate na testiranju je dala kausticna soda. Elektrolit je u sistemu i on reaguje sa prohromskim listicima u saradnji sa strujom te oslobadja vodonik.
Niko ne bi da vozi na vodu. Ipak ima pameti u nama, iako ti hoces da ispadnes pametan sa ovim komentarom. Ja sam rekao da nisam strucnjak. I opet kazem, poenta je da se koliko toliko iskoristi gorivo koje odlazi u vazduh. Samim tim se stedi, i ne zagadjuje okolina toliko.
:: Ovde bi neki da voze na vodu :: Ljudi nemojte se zamlacivati :: Ako nesto ne znate nemojte da lupate :: Da bi se proizveo vodonik iz vode potreban je elektrolit i struja :: Najbolje rezultate na testiranju je dala kausticna soda :: Elektrolit je u sistemu i on reaguje sa prohromskim listicima u saradnji sa strujom te oslobadja vodonik :: :: nema voznje na vodu :: :: ________________ :: CPU-Z Validator :http://goo.gl/AS5c :: ::
Tebi post nije bio ni upucen. .D Sa druge strane gledano,ljudi uvek vise veruju u ` Google ` i ljude koji su nesto ` culi ` nego od nekog ko je konstruisao nesto ,pravio,testirao ... itd.
Vodu vari, vodu hladi... Isplativo jedino onima koji vrse ugradnju tog cuda. No, ako ovi kazu da se voze skoro samo na vodu, to je ok. Ako su oni zadovoljni i mi smo. :)
:: Ovde bi neki da voze na vodu :: Ljudi nemojte se zamlacivati :: Ako nesto ne znate nemojte da lupate :: Da bi se proizveo vodonik iz vode potreban je elektrolit i struja :: Najbolje rezultate na testiranju je dala kausticna soda :: Elektrolit je u sistemu i on reaguje sa prohromskim listicima u saradnji sa strujom te oslobadja vodonik :: :: nema voznje na vodu :: :: ________________ :: CPU-Z Validator :http://goo.gl/AS5c :: ::
I kiseonik. Mešavina kiseonika i vodonika (praskavi gas ) kada se upali rekonstituiše vodu i pri tome oslobađa energiju upotrebljenu za razdvajanje vode u kiseonik i vodonik. To može da se dobije samo elektrolizom a destilovana voda nije dovoljno dobar provodnik za to. Mora da ima elektrolit (kiselinu ili bazu) da bi mogla da radi elektroliza. Pošto se u tom procesu troši samo voda (elektrolit ostaje) onda nije čudno što se dodaje samo voda. Problem nastaje u tome što struja za tu elektrolizu mora odnekle da dođe, u kolima je to alternator koji dobija energiju od motora i može da potroši i 2-3 Ks na 2000 RPM tako da uz neke gubitke do kojih uvek dolazi pri pretvaranju jedne vrste energije u drugu i obično se manifestuje kao toplota. Tako na ovaj način može samo da se izgubi nešto a ne dobije. Sa druge strane para koja se dobije kada se voda rekonstituiše u cilindru može da itekako doprinese širenju gasova u cilindru i onda poboljša rad motora i doprinese ekonomičnijim radom i štednji goriva. Samo vodonik može da se dobije i hemijskim putem tako što kiselina ili baza (npr. kaustična soda) rastvorena voda stvara vodonik kada reaguje sa recimo metalom i stvara so te baze ili kiseline. Vodonik ubačen u cilindar reaguje sa ekstra kiseonikom koji nije sagoreo sa gorivom i opest stvara vodu koja isto tako deluje na klip i poboljšava rad motora. Sve bi to bilo lepo kada nebi morali da se dodaju i menjaju sastojci za tu hemijsku reakciju ali mora a ni ti sastojci ni destilovana voda ( a mora destilovana da nebi sastojcu u česmovači kvarili hemijsku reakcju) koštalo verovatno više nego benzin. To je možda sve lepo za ekologiju ali ne i za novčanik. Naravno da struja može da se dobije i na druge načine koji ne oduzimaju snagu motoru ali i za sve to dolazi u obračun ona stara narodna o mostu i ćupriji.
Ponovo vi sraćkate u teoriji a niste videli praksu...
13.06.2013. 15:52
#498424
status: user broj poruka: 3241
Evo, da prenesem burazerove rezultate: Snaga motora osetno povećana, potrošnja goriva smanjena sa 7,4 l na nekih 6-6,5 l . Znači, to je oko 15% uštede goriva uz POVEĆANjE performansi tj veću snagu motora, uz mirniji rad i čistiji motor. Na nekom motoru smanjuje potrošnju za 10, na nekom 15, a nekom 20-25%, zavisi do tipa, stanja i kubikaže motora. Snaga se kod svih motora povećava jer se višestruko povećava iskorišćenost goriva tj sagorevanje goriva u cilindrima je maksimalno iskorišćeno... Naravno da motor pravi više struje zbog elektrolize, ali je to nadoknađeno boljim sagorevanjem goriva i manjem ubruzgavanjem goriva zbog dodatka vodonika. Dodaje se samo destilovana voda, a delovi koji se menjaju su predviđeni za zamenu tek posle 10 i više godina, tako da je računica jasna = 15% ušteda goriva uz veću snagu motora. Ako vama to nije isplativo i ako to nije ušteda, onda je moja baba peder...
EDIT: Na stranu to što moja baba inače faktički jeste peder(voli muškarce), pročitajte ceo tekst sa linka koji je ostavio Zfun, pogotovo onaj deo sa principom rada HHO sistema... Stvarno ovde ima većih stručnjaka od inženjera koji su konstruisali HHO sisteme i dokazali sve ovo u praksi...samo što su ovde na berzi stručnjaci samo u teoriji...
http://tiny.cc/msvoj Athlon II x3 455 - MSI 770 C45 - 6 GB DDR3 - Hitachi 500GB+750GB - GRAFIČKA CRKLA-TRENUTNO TRAŽIM DRUGU :) - LC6650GP3 V2.3 - Xigmatek Asgard - Philips 222EL LED - G
Niko ovde nije osporio efikasnost HHO generatora. Samo mi je juce bilo smesno da jedan Jugo moze da dobije nekakav drastican ucinak na vodoniku. Generatori moraju da rade sa elektronikom da bi se dobio maksimalni ucinak u radu. Voda se trosi u sistemu i ona se doliva a elektrolit ostaje. Dobici su proizvoljni od auta do auta,nema nikakve formule oko toga.
A sto se tice prozivke o znanju,ja se nikada ne javljam na teme za koje nisam kompetentan. Ja sam moju skolu ucio na fakultetu a ne na guglu. Kad sam rekao nema voznje na vodu,mislio sam da ne ocekujete nesto neverovatno.
Da ne čitam sada ponovo celu temu ko je šta pisao, ali niko nije rekao da se može voziti na vodu. Pmfrulez je napisao da njegov komšija ima neku budževinu HHo generatora koji je pravio i prepravljao neki inženjer ali i dalje funkcioniše. Jedino ja i Mixer smo pisali činjenice vezane za HHo sistem koji ugrađuju ovlašćene firme. Niko nije napisao da očekuje čuda, sam mixer je napisao oko 20% ušteda, iz servisa kažu da ide od 10% pa na gore, uz povećanje performansi motora, što znači da je odgovor: DA, isplati se ugraditi taj uređaj, ali se treba u servisu raspitati koliko bi otprilike uštede bilo na vašem tipu motora, čisto da se preračunate posle koliko kilometara se uređaj isplati sam od sebe. Cena uređaja sa ugradnjom je oko 300e.
A što se tiče juguara, malo li je bar 15% više snage na onako laganu konzervu, ovaj karoseriju? :)
http://tiny.cc/msvoj Athlon II x3 455 - MSI 770 C45 - 6 GB DDR3 - Hitachi 500GB+750GB - GRAFIČKA CRKLA-TRENUTNO TRAŽIM DRUGU :) - LC6650GP3 V2.3 - Xigmatek Asgard - Philips 222EL LED - G
Druze,ja sam to i rekao. Nisi detaljno procitao moje postove. Moram da dodam i jos nesto,ucinak vodonika je u sprezi sa samim motorom. Ako postoje zazori izmedju karika i klipova,te sam motor ima manju kompresiju,ako se sipa lose ulje itd..\ ucinak vodonika je mnogo na manjem nivou,sve je ovo eksperimentalno i zavisi od auta do auta.
Nikada nisam podcenjivao nikog na forumu,postujem sve clanove samo sam hteo da kazem da ako neko vozi auto koji nema mogucnost da dozira gorivo u motor preko elektronike da je ucinak mizeran.
Broj postavljenih tema: 60373. Broj poslatih odgovora: 647179. Trenutno niste prijavljeni na PC Berzu i zbog toga imate status 'gosta'. Kao gost ne možete da šaljete poruke na Forum. Ako ste registrovani kao član PC Berze, prijavite se. Ako ste novi korisnik, molimo registrujte se da bi dobili mogućnost aktivnog učešća u radu Foruma.