Evo ako nekoga interesuje moje iskustvo sa reklamacijom graficke
STRANA 1 OD 2
bomid
Evo ako nekoga interesuje moje iskustvo sa reklamacijom graficke
29.05.2013. 07:49
T53235
status: user broj poruka: 1563
Nakon nesto vise od mesec dana konacno se zavrsila prica sa reklamacijom graficke karte Sapphire HD7870GE. Prica je isla sledecim redosledom. Kada sam je dao na reklamaciju u Emmi, napisali su i ja potpisao odgovarajucu dokumentaciju. Tom prilikom su mi rekli da ce mi se javiti na kontakt telefon u roku od 15 dana sto je inace i zakonska klauzula i stoji u papirima koje sam tada dobio. Naravno niko mi se nije javio pa sam licno otisao da se raspitam sta se desava. Tada su proverili sa ASBIS-om i utvrdili da se karta jos nalazi kod njih na testiranju. U Emmi-ju su mi rekli da nije do njih i da ce mi se javiti cim dobiju informacije od ASBIS-a. Potom je proslo jos 15 dana i naravno nista. Resio sam da danas odem u Emmi, sto sam i ucinio. Opet ista procedura. Ljudi iz Emmi-ja zovu njihovu servisnu sluzbu, ovi opet zovu ASBIS, ja cekam u radnji da vidim sta ce konacno da se desi. Nakon nesto vise od 45 minuta radnik iz Emmi-ja mi kaze da ce se on `zauzeti` da resi ovaj problem da ja ne bih cekao `bez veze` i da ce mne pozvati cim od ASBIS-a dobiju odgovor. Samo sto sam izasao iz radnje, zovu me da dodjem jer su dobili odgovor od ASBIS-a da graficka nije u redu i da ne moze da se popravi. Kada sam se vratio rekose mi da imam vise opcija. Prva je da mogu da trazim i dobijem novac koji sam dao za karticu odnosno iznos koji je na fiskalnom racunu. Druga je da dobijem potpuno istu kartu koju trenutno nemaju ali mogu da je poruce. Treca je da mogu da dobijem 7870 od nekog drugog proizvodjaca i ako je ista skuplja od ove koju sam reklamirao, doplacujem razliku u ceni a ako je jevtinija oni meni vracaju razliku u ceni. Cetvrta i poslednja opcija je da mogu prakticno da uzmem bilo koju drugu kartu i ako je ista skuplja, ja doplacujem a ako je jevtinija oni meni vracaju novac (razliku). U radnji su trenutno imali sledece karte: http://www.emmi.rs/proizvodi.10.html?go=true&go=true&categoryId=214&brandId=483&productTitle=&price=&specijalna_ponuda=&oznaka_cipa=&slotovi=&memorija=&protok=&offset=2
i jos nesto jevtinijih modela. Nakon kracek premisljanja ja sam se ipak odlucio za 7870, doplatio 1000,00 din i dobio pisanu garanciju na 36 meseci od dana danasanjeg. U razgovoru sa ljudima iz Emmi-ja saznao sam da je ovakva procedura ako se karta reklamira u prvih 6 meseci od momenta kupovine. Nisam pitao za druge komponente ali verovatno je isto.
Stvarno, šta ovde čudi? To što je EMMI uvažio reklamaciju, ili to što se čekalo mesec dana da se reklamacija uvaži, ili to što nije odmah u zamenu ponudjena neka 7970 bez doplate kao vid izvinjenja? Ne shvatam svrhu teme? Mislim, svako je svestan da će mu radnja koja drži do sebe uvažiti reklamaciju tako skupe grafike, koja je još u garantnom roku, i zameniti karticu. To što se čeka izvestan period je boljka svih radnji širom srbije.
P.S. ja stvarno ne bih želeo da doživim sl. iskustvo da mi crkne grafička od 200 i kusr € u roku od 7. meseci. Jedino ako je grafika bila konstantno pod OC i time namerno spržena, ili je napajanje PC-a neadekvatno i nestabilno, ... čudno da tako kvalitetne grafike crkavaju tako brzo ako se koriste po uputstvima proizvodjača, no ... eto, EMMI je i po meni odlična firma. I ja tu kupujem robu i nemam problema sa reklamacijama. Poz!
Druze verovatno nisi u toku price o ovoj grafickoj karti koja je bila aktuelna pre nesto vise od mesec dana. Za pocetak graficka u startu nije valjala odnosno da kazemo da je bila sa `fabrickom` greskom. Da se ne ponavljam sada ima tema sa naslovom `Sapphire HD7870GE`. Jednostavno ta serija grafickih karti je imala odredjene problem u radu. Dalje, kao sto i sam mozes da vidis u naslovu teme stoji `moje iskustvo sa reklamacijom graficke karte`. Dakle ja nisam imao nameru nikoga ovde da `pljujem` odnosno kritikujem vec da iznesem cinjenicno stanje stvari i kako je tekla ta procedura oko reklamacije. To sam izneo jer mi je nekoliko kolega sa berze reklo da javim sta se na kraju dogodilo po pitanju reklamacije. Naravno da je Emmi odlicna firma. U zadnjih 2-3 godine kod njih sam kupio gomilu komponenti i prezadovoljan sam njihovim radom i poslovnoscu. Za radnike u radnji u ul. Kozjacka br. 4 imam samo reci hvale. Jednostavno bilo kakvo probijanje rokova i `odugovlacenje` nije do njih ali ipak se ne moze prenebregnuti cinjenica da sam trebao biti obavesten u roku od 15 dana (zakonski rok) sta se desava sa grafickom i koja je dalja procedura. Sami radnici u radnji su konstatovali da je vremenski period koji je protekao, predug. Na kraju da jos jednom naglasim da ovim sto sam napisao nisam imao nikakvu losu nameru vec da sam prosto izneo tok dogadjaja i da ljudi mogu da vide sta odprilike ocekuje ako se ne daj boze nadju u slicnoj situaciji.
Čovek je izneo iskustvo jer nažalost neće ovako proći kod svakog prodavca. Neki rastežu i gledaju da te zavrnu kako god mogu. __________________ Scourge of PCBerza
:: Stvarno, šta ovde čudi? To što je EMMI uvažio reklamaciju, ili to što se čekalo mesec dana da se reklamacija uvaži, ili to što nije odmah u zamenu ponudjena neka 7970 bez doplate kao vid izvinjenja? Ne shvatam svrhu teme :: Mislim, svako je svestan da će mu radnja koja drži do sebe uvažiti reklamaciju tako skupe grafike, koja je još u garantnom roku, i zameniti karticu. To što se čeka izvestan period je boljka svih radnji širom srbije. :: :: P.S. ja stvarno ne bih želeo da doživim sl. iskustvo da mi crkne grafička od 200 i kusr € u roku od 7. meseci. Jedino ako je grafika bila konstantno pod OC i time namerno spržena, ili je napajanje PC-a neadekvatno i nestabilno, ... čudno da tako kvalitetne grafike crkavaju tako brzo ako se koriste po uputstvima proizvodjača, no ... eto, EMMI je i po meni odlična firma. I ja tu kupujem robu i nemam problema sa reklamacijama :: Poz :: :: ___________________________________ :: :: :: ::
pa dobro, i ovo je rastegnuto. zar nije trebalo u prvih 15 dana da se resi?
ja sa emmi imam dva losa iskustva reklamacije i jedno dobro. to dobro je bilo zamena 6870 graficke kartice, ali vratio sam je 3 dana nakon kupovine, pa su odmah morali da mi daju drugu jer je takva procedura. za druge dve reklamacije uopste nisu ispali fer, ali su bile resene u roku od 15 dana, tacnije bas 15-og dana.
:: Čovek je izneo iskustvo jer nažalost neće ovako proći kod svakog prodavca. Neki rastežu i gledaju da te zavrnu kako god mogu :: __________________ :: Scourge of PCBerza :: :: :: Stvarno, šta ovde čudi? To što je EMMI uvažio reklamaciju, ili to što se čekalo mesec dana da se reklamacija uvaži, ili to što nije odmah u zamenu ponudjena neka 7970 bez doplate kao vid izvinjenja? Ne shvatam svrhu teme :: :: Mislim, svako je svestan da će mu radnja koja drži do sebe uvažiti reklamaciju tako skupe grafike, koja je još u garantnom roku, i zameniti karticu. To što se čeka izvestan period je boljka svih radnji širom srbije. :: :: :: :: P.S. ja stvarno ne bih želeo da doživim sl. iskustvo da mi crkne grafička od 200 i kusr € u roku od 7. meseci. Jedino ako je grafika bila konstantno pod OC i time namerno spržena, ili je napajanje PC-a neadekvatno i nestabilno, ... čudno da tako kvalitetne grafike crkavaju tako brzo ako se koriste po uputstvima proizvodjača, no ... eto, EMMI je i po meni odlična firma. I ja tu kupujem robu i nemam problema sa reklamacijama :: :: Poz :: :: :: :: ___________________________________ :: :: :: :: :: :: :: ::
Bas tako. Prvi put mi se ovako nesto dogodilo (da moram da reklamiram neku komponentu) i jednostavno nisam znao sta mogu da ocekujem, a znajuci u `kakvoj drzavi` zivimo, svasta je moguce, zar ne. Prvo mi se 15 dana `niko` ne javlja, i ako je trebalo, i sta covek moze da pomisli. Da ce doziveti `neki zajeb`. Potom prodje jos 15 dana i nista. Na kraju za mene neocekivano dobio sam vise opcija za izbor sto je moram priznati bilo veoma prijatno iznenadjenje nakon vise od mesec dana `cekanja-strepnje`. Za Emmi sve najbolje ali uvoznici i veleprodaje (ASBIS, ALTI i dr.) mozda bi trebali da budu malo azurniji-poslovniji.
Zavrsili bi ti i ranije, samo da si istu stvar uradio posle tih 15 dana
29.05.2013. 10:00
#494975
status: user broj poruka: 9425
Dakle, licno na vrata: `Dobar dan, ja dosao da resimo graficku...` Sam proces resavanja je taj, nista ti tu neuobicajno nisi prosao... Dobio novu, oces doplatis, oces kusur, oces sve pare... To su sve standardne opcije.... Ni ja nisam u toku bas sa tom pricom, ali sve u svemu, nista neuobicajno.... Srecom, u pitanju je Asbis, da je bio Alti,vec bi tu uvaljivali polovnu drugu... :) - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - MacBook Pro 13-inch: 2.5GHz with Retina display 2.5GHz dual-core Intel Core i5 Turbo Boost up to 3.1GHz 8GB 1600MHz memory 128GB flash storage Intel HD Graphics 4000
Drago mi je da si zadovoljan i da si lepo prosao, ja sam imao jednu reklamaciju u Emmiju, gtx 460 OC leadtek pregrevala se, a dobio 6870 msi oc bez doplate.
Zato nije na izmet da se uzme karta sa 3 umesto sa 2 odine garancije, em si miran duze godinu dana ako je bas silujes cele 3 godine, ili ces opet lakse da je prodas nakon dve godine.
Naravno druze, i ja sada vidim da je to `ta procedura`. Kao sto rekoh prvi mi je put pa nisam znao sta je uobicajeno a sta ne. U svakom slucaju `bogatiji` sam za jedno iskustvo vise. Jedino se nadam da mi u buduce nece trebati. @Dexter013 Na kraju stvarno ne mogu da kazem da sam lose prosao. Ponudili su mi vise opcija, ja izabrao onu koja mi se u tom trenutku ucinila najboljom, dali mi garanciju 36 meseci od 28.05.2013. Cuo sam da su ljudi reklamirali odredjenu komponentu. Dobili drugu ali se garancija samo nastavlja na vec postojecu. JBG ne znam u kojim se to situacijama desava.
Trenutno je nabolje da uzmes kintu u punom iznosu sa racuna...buduci da je kurs dinara prema evru u vreme kupovine sigurno bio losiji nego sad... garant si bolji 10-15E...
U celom tvom iskustvu sa ovim sranjem oko reklamacije jedini problem je vreme... sve ostalo je OK...
A vreme je kao i uvek problem zato sto marva nece da radi a razloga ima dosta...
Citat: `Rodbinsko-partijsko-naslednicki odnosi su nam stvorili tragicnu i intelektualno slabo razvijenu klasu ljudi koji vode drzavu, zato smo...` Tomato Republic Of Serbia, BRE !!!
...a na fiskalnom racunu svakako NIJE naznacena cena u E nego
29.05.2013. 11:30
#495014
status: user broj poruka: 10999
u dinarima, tako da bi ti, prilikom obracunavanja poredli DINARSKU cenu karte koju si (bio) platio, sa VAZECOM cenom karte koju odaberes... Dakle, prica o povoljnim/nepovoljnim kursnim razlikama izmedju onda i sad, padaju u vodu.
Steta je samo u ovome: cetvrta mogucnost je mogla da znaci kupovinu prave graf. karte (pretpostavljam da si mogao da doplatis i za GTX660Ti)...
Meni se nastavila garancija na crknutu gtx 470 (traje mi do oktobra ove godine) ali gde da se bunim i serem, kad sam dobio bez ikakve doplate gtx 670 OC wf x3...
@Dexter013 Dali mi garanciju 36 meseci od 28.05.2013. Cuo sam da su ljudi reklamirali odredjenu komponentu. Dobili drugu ali se garancija samo nastavlja na vec postojecu. JBG ne znam u kojim se to situacijama desava.::
Re: Zavrsili bi ti i ranije, samo da si istu stvar uradio posle tih 15 dana
29.05.2013. 11:36
#495019
status: user broj poruka: 171
U pitanju i jeste Alti, EMMI i WINWIN su jedna te ista firma, pod okriljem Altija naravno.
:: Dakle, licno na vrata: `Dobar dan, ja dosao da resimo graficku... :: Sam proces resavanja je taj, nista ti tu neuobicajno nisi prosao... Dobio novu, oces doplatis, oces kusur, oces sve pare... To su sve standardne opcije.... :: Ni ja nisam u toku bas sa tom pricom, ali sve u svemu, nista neuobicajno.... Srecom, u pitanju je Asbis, da je bio Alti,vec bi tu uvaljivali polovnu drugu... : :: - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - :: MacBook Pro 13-inch: 2.5GH :: with Retina displa :: 2.5GHz dual-core Intel Core i :: Turbo Boost up to 3.1GH :: 8GB 1600MHz memor :: 128GB flash storag :: Intel HD Graphics 400 :: ::
Da znas da sam razmisljao i o toj opciji. Juce u tom momentu sam mogao da doplatim tih 6000,00 din. ali s druge strane to bi mi negativno uticalo na budzet i vec planirana finansijska ulaganja tako da sam ipak odustao. @Dexter013 Znam Dex, secam se da se vec pricao o tome, a i od drugih sam cuo isto. Drugaru crkao HDD i kada je dobio novi samo se nastavila garancija.
Koliko se secam u novom zakonu i dalje stoji da uredjaj se moze ili mora zameniti uredjajem istih ili slicnih performansi. Sto znaci Da ti imas karticu od npr. 100 evra, npr. AMD7650, sa GPU 900MHz, Mem 1100MHz i nekim kulerom. A ovi nemaju to u zamenu nego karticu od 110 evra. sve isto samo drugi proizvodjac. Mozda neki malo bolji kuler. Oni moraju to da ti daju kao zamenu. Cak da postoji karta od 150 evra, koa ima 20 MHz vise na svakom sgmentu i 3 ventilatora, ona je opet slinih performansi. I to moraju da uzmu u obzir da ponude. Sve ostalo je vacarenje.
E nema jebi ga. Ipak je prethodni zakon. Zato lepo dobro je doplatiti ili uzeti pare.
Ali zato ima ovo:
Novčanom kaznom u iznosu od 300.000 do 2.000.000 dinara, kazniće se za prekršaj pravno lice ako:
42) ne odgovori u pisanom obliku, u roku od 15 dana od prijema reklamacije, i ne obavesti potrošača o mogućem rešenju, u skladu sa članom 58. stav 2. ovog zakona.
Motka je carobni stapic za ovakve situacije. KAda god sam nesto rekllamirao morao sam da se natezem, diplomatija zvana motka uvekl da rezultate kod ovakvih I slicnih situacija. Sledecei put ka budes isao da nesto ne daj boze reklamiras ponesi istu sa sobom neverovatno je kako se odnos prodavac musterija drasticno promeni.
:: Čovek je izneo iskustvo jer nažalost neće ovako proći kod svakog prodavca. Neki rastežu i gledaju da te zavrnu kako god mogu :: __________________ :: Scourge of PCBerza :: :: :: Stvarno, šta ovde čudi? To što je EMMI uvažio reklamaciju, ili to što se čekalo mesec dana da se reklamacija uvaži, ili to što nije odmah u zamenu ponudjena neka 7970 bez doplate kao vid izvinjenja? Ne shvatam svrhu teme :: :: Mislim, svako je svestan da će mu radnja koja drži do sebe uvažiti reklamaciju tako skupe grafike, koja je još u garantnom roku, i zameniti karticu. To što se čeka izvestan period je boljka svih radnji širom srbije. :: :: :: :: P.S. ja stvarno ne bih želeo da doživim sl. iskustvo da mi crkne grafička od 200 i kusr € u roku od 7. meseci. Jedino ako je grafika bila konstantno pod OC i time namerno spržena, ili je napajanje PC-a neadekvatno i nestabilno, ... čudno da tako kvalitetne grafike crkavaju tako brzo ako se koriste po uputstvima proizvodjača, no ... eto, EMMI je i po meni odlična firma. I ja tu kupujem robu i nemam problema sa reklamacijama :: :: Poz :: :: :: :: ___________________________________ :: :: :: :: :: :: :: ::
Ima tema je bila pre mzoda 15 dana. Za 4870 koja je ksotala 220e sam dobio 6770 koja ksota 90e. I za 6700 sam dobio 7750. Ni jedna nije u istom rangu sa grafickom koju sam imao. Super si prosao.Sve je uzeto u ALTI. A da ne rpicma sa firmom iz NP kod koje sam uzeo pre 7-8 godina 6 stavki Procesror, maticnu plocu, HDD, kuciste,memoriju i monitor sve to kostalo oko 1600e. Nakon 6 meseci mucenja sa raucnaraom i mnogobrojnih serivsa to jest vise je racunar bio kod njega nego kod mene ja mu kaze : ` ako ne moze da se to sredi posalji racnar ceo na reklamaciju pa reko nek vide oni sta ce dalje da rade` i dobijem odgovor : ` ma boli me kurac za tebe i tovj racunar.` > Lepo prevucem stoku preko tezge da se razjasnimo dok nije poceo drugacije da prica.Pa dobro napravicemo nije problem. Reko cekam te do sutra da mi javis. Sutra gospodin doticni javlja da je crko HDD i da nece da mi uvazi garanciju za njega i da ga bas birga .Reko hocu pare da mi vratis ne znima me. Kaze mogu da ti vratim k.... Nakon malog ficikog ubedjivanja pristane da vrati pare ali ne odmah vec sutra. Pristanem i zove me doticni gospodin i daje mi pare i kaze tu je sve. Umesto 1600e daje mi 1050e. Supruga me tu spreci da ne nastanu ooet problemi. Ja je poslusam pozovem drugu frimu i naurcim sve to sto je bilo i u prethodnom kompu bilo je preko znam nekih 50e zbog ploce jer je prethdna bila asusova a ova msi.
Zanci ti si super prosao. Daj boze da svi tako prodju. A cekanje nemoze bez toga. Jer emmi nije uvoznik sve to mora prvo da ide kod dobavlajca, pa od dobavlajca u servis, pa dok se serviseri potrude da to odrade, pa dok odluce glavni za odobravanje reklamcija prodje jedno 10 dana. I jos ako nemaju nesto slicno da ti daju oni ce se potruditi da nadju bas isto ali ako nema onda ce to potrajati jo min 4-5 dana.
Super si prosao samo si po meni trebao da uzmes ili 7950 ili 660ti. Sad to je tvoj izbor.
:: Nije mogao da UZME, mogao je da doplati i to posteno, ne malo :: :: Cpu:AMD FX 6300 @ 4Ghz :: Cooler:TitanVanesa- :: GPU:GTX 670 Gigabyte Windforc :: Ram:10 Gb KingstonHyperX@1600MH :: MBO:Asus M5A9 :: Case:CM Storm Enforce :: PSU:Chieftec 650w a8 :: Mouse:Mx 51 :: Screen: Dell :: ::
Vec sam @tortojed-u odgovorio za 660Ti. U tom momentu sam `mogao` da doplatim ali bih time ugrozio budzet jer sam vec imao neke finansijske planove a nije mi potrebno da se sada natezem ili ulazim u neka dugovanja. Dobro je i ovako. Jedna crvena i nije tako puno a ostajem na istom uz prakticno duzi period garancije.
Broj postavljenih tema: 60373. Broj poslatih odgovora: 647179. Trenutno niste prijavljeni na PC Berzu i zbog toga imate status 'gosta'. Kao gost ne možete da šaljete poruke na Forum. Ako ste registrovani kao član PC Berze, prijavite se. Ako ste novi korisnik, molimo registrujte se da bi dobili mogućnost aktivnog učešća u radu Foruma.