Nvidia - smradovsko ponašanje (Nvidija: `Hardver PS4 je low-end`)
STRANA 1 OD 1
PhatPhuck
Nvidia - smradovsko ponašanje (Nvidija: `Hardver PS4 je low-end`)
23.03.2013. 03:13
T52383
status: user broj poruka: 1886
Da se podsetimo istorije:
U vreme kada je AMD/ATI uveliko - GODINAMA UNAZAD - imao DirectX 10.1 akceleratore - nvidija je kenjala kako `DirectX 10.1 nije relevantan` (jer nvidija u to vreme nije imala DX 10.1 GPU) - da bi na kraju I SAMA NVIDIJA, u vreme kada je AMD/ATI već uveliko imao DirectX 11 akceleratore (u testiranju) - konačno usvojila DirectX 10.1 i počela da pravi takve GPU-ove. (inače, tek DX 10.1 je potpuno zaokruženi DX 10 standard - onako kako je zamišljen od početka)
(AMD je lansirao DirectX 11 akceleratore već treće nedelje septembra 2009. - a prvi Nvidija DirectX 11 `paper-launch` test primerci furune zvane GTX480 pojavili su se tek u martu 2010.)
We admit it`s good and crunchy (Priznajemo da je DX 10.1 `dobar i ukusan`) Written by Fuad Abazovic Wednesday, 03 June 2009 09:41 Nvidia will start with mobile chips and afterwards, towards Q3 and later, it will release discrete desktop chips that will support DirectX 10.1 API.
After years of preaching how bad this is, Nvidia finally decided to include this API and this proves the fact which ATI has been stating for a while now - that DirectX 10.1 is actually better than DirectX 10.
This is a transition toward DirectX 11, something that Nvidia and ATI will aim for later this year and it`s quite clear now that at least ATI can manage to launch a DirectX 11 chip before the end of the year, while we are not sure if Nvidia can pull the same feat off.
`Nvidia calls PS4 hardware `low-end` Summary: Nvidia compared Sony`s upcoming PS4 games console to a PC with a low-end CPU and a low- to mid-range GPU. Should consumers be worried, or is Nvidia just smarting from losing the contract to rival AMD?
There are a number of interesting takeaways and questions that arise from how verbal Nvidia is over this matter.
Nvidia is out to trash the PS4. Whether this is because the company is threatened by the console or actually thinks it is a bad buy remains to be seen, but either way, this is odd behavior
Will Nvidia trash (trash: omalovažavati, govoriti da je nešto `nebitno`, `sr*anje`, `loše`, itd) the next-generation Xbox the same way if its hardware isn`t inside the box? Nvidia is heavily reliant on Microsoft, so the company might curb its criticism
Nvidia lost the contract to AMD, presumably based on price. Did Nvidia want to make a better, more expensive console?
Was Nvidia serious about being `inside` the PS4, or was the company more interested in pursuing its Project Shield handheld console?
Given how GPUs have declined in relevance over the past few years, I don`t think consumers care what hardware powers consoles
Nvidia is trying to make consumers worried about the lifespan of the PS4, distracting from the fact that the current generation of consoles have had an excellent run, far longer than a PC would
Nvidia is focusing on the PC GPUs, but consumer shift to mobile devices mush be worrying. Is the company future-proofing itself for the inevitable shift into the post-PC era?
`Those who want respect - give respect.` - Anthony J. Soprano
znaci ovo nije bila prava pozadina cele price http://www.gamespot.com/news/ps4-not-worth-the-cost-says-nvidia-6405300 nego nesto drugo ? Inteli5-3570k@3,4GHzCMStorm EnforcerASUSMaximus V GeneMSIGTX660Ti PE OCPatriotIEM 8GB @2133MHz Limited Edition Cooler MasterM2 Silent Pro 620WIntel
@PhatPhuck Sinko cemu ovo... znaci ti si definitivno druga strana istog onog novcica gde je na jednoj strani smeker u pokusaju koji koristi nick prozdirac torti...
Ne, druže. To je samo tvoj utisak. Ja, kad je nešto sranje, ili kad je u pitanju nekakvo mazanje očiju, uvek ću reći `bullshit` - kao što sam, na primer, juče napisao (loše) mišljenje o, primera radi, AMD 7790 kartici. (pročitaj temu). Da sam fanboj, pisao bih UVEK samo pozitivno.
Osim toga, ja se od pomenutog lika razlikujem po tome što mi se postovi sastoje od 90% informacija a 10% ličnog mišljenja (kao što možeš da vidiš, za sve što sam izneo - pružio sam izvore), a ne obrnuto - da 10% informacija zloupotrebim kako bih na to dodao 90% ličnog mišljenja. (kao pomenuti)
To što me ti vidiš kao fanboja ČIM i AKO se usudim da nešto loše napišem o nvidiji (a kao što možeš da vidiš - nisam JA `čačkao mečku`, nego sama nvidija, nekorektnim kenjanjem o pomenutoj konzoli) - to je samo tvoje viđenje, i žao mi je zbog toga.
A još više mi je žao ako ZAISTA misliš da sam TOLIKO neobjektivan i pristrasan kao oni koje si pomenuo. Jer objektivno, i zaista, nisam.
:: @PhatPhuc :: Sinko cemu ovo... znaci ti si definitivno druga strana istog onog novcica gde je na jednoj strani smeker u pokusaju koji koristi nick prozdirac torti.. :: :: Tomato Republic Of Serbia !!! :: ::
Sigurno nemamo nameru da pravimo OAK ridge laboratory u kuci
23.03.2013. 08:04
#483716
status: user broj poruka: 7723
CPU bas i nije slab to je 8 jezgara (nezavisnih) ne u modulima kao kod Vishera,nesto recimo kao Thuban sa 8 x86-64 jezgara na 28 nm sa spustenim klokovima i novijim instrukcijama.Grafika je dovoljne jacine ,a sama cinjenica da su istu grafiku izabrali i MS i Sony govori nesto o tome.Naravno da Nvidia nije drago zbog ovoga zato je i razmuljiva njihova izjava.
Poenta je da ps3 ima The `RSX` GPU in the PS3 is literally a 7900GT at 550MHz with 8 ROPs disabled, and only 256MB of DDR3 1400MHz on a 128-bit memory bus. Nznm za tada kada je izasao ali je to danas slaba konfiguracija a i dalje mnogo ljudi pika ps3 i ja sam se u par navrata pokajao sa gtx560ti kad nmg da igram topspin 4 i jos mnoge igre koje nisu graficki toliko dobre ali su mnogo interesantnije,imaju bolju pricu i gameplay nego pc igre.Toliko.
Pa kaze...Mala ima kasko i zvekece se,ako nastavi ovako pre.ebace sve...jer mala ima kasko...i zvekece se strasno...
Iskreno se najviše nadam da će biti dobre emulacije pošto je to sada faktički PC unutra, a najviše se nadam da će developeri sada mnogo brže i lakše portovati igre na PC pa neće biti tripova kao GTA koji izadje 6 meseci ranije za konzole a PC igrači čekaju. __________________ Scourge of PCBerza
Konzole su motivacija za konačni NAPREDAK i POMAK na multi-threadovan softver
24.03.2013. 04:04
#483890
status: user broj poruka: 1886
Razlog zašto je mene lično iznervirao članak/vest o tome kako nvidia blati PS4 - NIJE TO ŠTO JE U PITANJU HARDVER MADE BY AMD U PS4, nego to što nam je SVIMA (vlasnicima PC-a) KONAČNO POTREBAN POMAK NA ISTINSKI MULTI-THREADOVAN SOFTVER, dobro optimizovan da radi na 4-jezgarnim i višejezgarnim/hyperthreading procesorima, A NE BESKONAČNO VRTENJE U MESTU i `rewind` na početak 21. veka i vreme dual core procesora i DX9 akceleratora, ŠTO BI BIO SLUČAJ I DALJE - da nije usvajanja multi-core procesora u konzolama (bez obzira da li su Intel, nvidija ili AMD), jer igrice se i dalje prevashodno razvijaju za konzole, i zadržavanje na dual core procesorima u konzolama značilo bi da smo svi bacili pare - i da i dalje bacamo pare na brze multi-core procesore, kad igrice nisu u stanju da ih iskoriste propisno (čak ni Crysis 2, koji nije tako stara igra, ne koristi potpuno sva 4 jezgra, nego koristi 2 potpuno - treće jezgro nešto malo - a četvrto i ne koristi - a osim toga - Crysis je inicijalno i izašao kao DX9 igra... A tek je novi Crysis 3 u stanju da potpuno koristi 4,6 i više jezgarne procesore).
Stoga, BEZ OBZIRA što AMD-ov Jaguar procesor u PS4 nije `flagship` i `top of the line`, `munja` - ipak je u pitanju osmojezgarni/8-threadovani procesor - što znači motivaciju developerima da konačno počnu da prelaze na programiranje koje ISTINSKI favorizuje i koristi multi-core procesore na koje smo svi bacali (i bacamo) pare.
Sada je developerima igara NIKAD LAKŠE da ZAISTA `otvore slavinu` kad je u pitanju grafika u igrama (pogotovo geometrija - detaljnost objekata/lica/okruženja/terena - broj poligona, teselacija) i fizika - jer uvek mogu jednostavno i prosto samo da smanje broj poligona i da smanje detaljnost teselacije i fizike - i da ista igra radi odličnom brzinom i na PS4/XBOX720, jer hardver PS4 podržava iste tehnologije i softverske tehnike koje mi imamo na x86/Windows/DX11 platformama - a koje nisu strogo licencirane ili strogo vezane samo za jednog proizvođača i hardver tog proizvođača.
`Those who want respect - give respect.` - Anthony J. Soprano
Re: Konzole su motivacija za konačni NAPREDAK i POMAK na multi-threadovan softver
24.03.2013. 04:50
#483892
status: user broj poruka: 7769
Pa CELL koji se nalazi u PS3 je visejezgarni CPU... Izvedba je davno zamisljena te ne tako uspesno izvedena od strane SUN-a, tj, izvedena kako valja tek od strane IBM-a...
Tomato Republic Of Serbia !!!
:: Razlog zašto je mene lično iznervirao članak/vest o tome kako nvidia blati PS4 - NIJE TO ŠTO JE U PITANJU HARDVER MADE BY AMD U PS4, nego to što nam je SVIMA (vlasnicima PC-a) KONAČNO POTREBAN POMAK NA ISTINSKI MULTI-THREADOVAN SOFTVER, dobro optimizovan da radi na 4-jezgarnim i višejezgarnim/hyperthreading procesorima, A NE BESKONAČNO VRTENJE U MESTU i `rewind` na početak 21. veka i vreme dual core procesora i DX9 akceleratora, ŠTO BI BIO SLUČAJ I DALJE - da nije usvajanja multi-core procesora u konzolama (bez obzira da li su Intel, nvidija ili AMD), jer igrice se i dalje prevashodno razvijaju za konzole, i zadržavanje na dual core procesorima u konzolama značilo bi da smo svi bacili pare - i da i dalje bacamo pare na brze multi-core procesore, kad igrice nisu u stanju da ih iskoriste propisno (čak ni Crysis 2, koji nije tako stara igra, ne koristi potpuno sva 4 jezgra, nego koristi 2 potpuno - treće jezgro nešto malo - a četvrto i ne koristi - a osim toga - Crysis je inicijalno i izašao kao DX9 igra... A tek je novi Crysis 3 u stanju da potpuno koristi 4,6 i više jezgarne procesore) :: :: Stoga, BEZ OBZIRA što AMD-ov Jaguar procesor u PS4 nije `flagship` i `top of the line`, `munja` - ipak je u pitanju osmojezgarni/8-threadovani procesor - što znači motivaciju developerima da konačno počnu da prelaze na programiranje koje ISTINSKI favorizuje i koristi multi-core procesore na koje smo svi bacali (i bacamo) pare :: :: Sada je developerima igara NIKAD LAKŠE da ZAISTA `otvore slavinu` kad je u pitanju grafika u igrama (pogotovo geometrija - detaljnost objekata/lica/okruženja/terena - broj poligona, teselacija) i fizika - jer uvek mogu jednostavno i prosto samo da smanje broj poligona i da smanje detaljnost teselacije i fizike - i da ista igra radi odličnom brzinom i na PS4/XBOX720, jer hardver PS4 podržava iste tehnologije i softverske tehnike koje mi imamo na x86/Windows/DX11 platformama - a koje nisu strogo licencirane ili strogo vezane samo za jednog proizvođača i hardver tog proizvođača. :: :: `Those who want respect - give respect.` - Anthony J. Soprano
Re: Re: Konzole su motivacija za konačni NAPREDAK i POMAK na multi-threadovan softver
24.03.2013. 05:21
#483894
status: user broj poruka: 1886
:: Pa CELL koji se nalazi u PS3 je visejezgarni CPU.. To je dual core, sa 6 specifičnih FPU/SIMD threadova koje dual core kontroliše (ako se ne varam), koji su raspoloživi programerima. Ali - naravno - arhitektura je DALEKO različitija od arhitekture x86 procesora koje mi imamo, i PROGRAMIRANJE TE ARHITEKTURE JE DALEKO RAZLIČITIJE - i ne može se ni porediti sa onim što mi imam zadnjih 20 i kusur godina u PC mašinama.
`The PlayStation 3 uses the Cell microprocessor, designed by Sony, Toshiba and IBM, as its CPU, which is made up of one 3.2 GHz PowerPC-based `Power Processing Element` (PPE) and eight Synergistic Processing Elements (SPEs).[49] The eighth SPE is disabled to improve chip yields.[50][51] Only six of the seven SPEs are accessible to developers as the seventh SPE is reserved by the console`s operating system.[51]`
`Cell is a microprocessor architecture that combines a general-purpose Power Architecture core of modest performance with streamlined coprocessing elements[1] which greatly accelerate multimedia and vector processing applications, as well as many other forms of dedicated computation.[1]`
`Note that the relationship between cores and threads is a common source of confusion. The PPE core is dual threaded and manifests in software as two independent threads of execution while each active SPE manifests as a single thread. In the PlayStation 3 configuration as described by Sony, the Cell processor provides nine independent threads of execution.`
`The PPE is the Power Architecture based, two-way multithreaded core acting as the controller for the eight SPEs, which handle most of the computational workload. The PPE will work with conventional operating systems due to its similarity to other 64-bit PowerPC processors, while the SPEs are designed for vectorized floating point code execution.`
`Each SPE is composed of a `Synergistic Processing Unit`, SPU, and a `Memory Flow Controller`, MFC (DMA, MMU, and bus interface).[31] The SPU runs a specially developed instruction set (ISA) with 128-bit SIMD organization[27][32][33] for single and double precision instructions. With the current generation of the Cell, each SPE contains a 256 KiB embedded SRAM for instruction and data, called `Local Storage` (not to be mistaken for `Local Memory` in Sony`s documents that refer to the VRAM) which is visible to the PPE and can be addressed directly by software. Each SPE can support up to 4 GiB of local store memory. The local store does not operate like a conventional CPU cache since it is neither transparent to software nor does it contain hardware structures that predict which data to load.`
`In one typical usage scenario, the system will load the SPEs with small programs (similar to threads), chaining the SPEs together to handle each step in a complex operation. For instance, a set-top box might load programs for reading a DVD, video and audio decoding, and display, and the data would be passed off from SPE to SPE until finally ending up on the TV. Another possibility is to partition the input data set and have several SPEs performing the same kind of operation in parallel. At 3.2 GHz, each SPE gives a theoretical 25.6 GFLOPS of single precision performance.
`Compared to its personal computer contemporaries, the relatively high overall floating point performance of a Cell processor seemingly dwarfs the abilities of the SIMD unit in CPUs like the Pentium 4 and the Athlon 64. However, comparing only floating point abilities of a system is a one-dimensional and application-specific metric. Unlike a Cell processor, such desktop CPUs are more suited to the general purpose software usually run on personal computers. In addition to executing multiple instructions per clock, processors from Intel and AMD feature branch predictors. The Cell is designed to compensate for this with compiler assistance, in which prepare-to-branch instructions are created. For double-precision floating point operations, as sometimes used in personal computers and often used in scientific computing, Cell performance drops by an order of magnitude, but still reaches 20.8 GFLOPS (1.8 GFLOPS per SPE, 6.4 GFLOPS per PPE). The PowerXCell 8i variant, which was specifically designed for double-precision, reaches 102.4 GFLOPS in double-precision calculations.[34]
Tests by IBM show that the SPEs can reach 98% of their theoretical peak performance running optimized parallel Matrix Multiplication.[28]
Toshiba has developed a co-processor powered by four SPEs, but no PPE, called the SpursEngine designed to accelerate 3D and movie effects in consumer electronics.`
Broj postavljenih tema: 60373. Broj poslatih odgovora: 647179. Trenutno niste prijavljeni na PC Berzu i zbog toga imate status 'gosta'. Kao gost ne možete da šaljete poruke na Forum. Ako ste registrovani kao član PC Berze, prijavite se. Ako ste novi korisnik, molimo registrujte se da bi dobili mogućnost aktivnog učešća u radu Foruma.