khm khm u prošloj temi sam spominjao RMA Sapphire 6850 sada, kad je ta kartica vraćena, sa fizičkim oštećenjem i sa katastrofalnim porastom radne temperature, iz jedne oooogromne firme mi nude u zamenu http://www.msi.com/product/vga/R7850-1GD5-OC.html ali da doplatim od 7000RSD! Šta da radim? Nisam u sjajnom položaju... a i Bogovi sa vrha PCBerze nisu na mojoj strani
Pa ako 7850 kosta 17000din onda oni cene da si ti platio 6850 10000din sto zaista ja sumljam. Ako je pod garancijom i u neotklonjivom kvaru oni imaju zakonsku obavezu da ti vrate novac.
Skratim pricu, mozes da im doplatis samo 2000din i cao.
Ocekuljem da me ljudi sad ogovaraju i podsecaju da je ovo Srbija.
plaćena je, gle čuda, baš 17000rsd rekao bih da sam nemoćan, zar ne? i da mi vrate novac, to je 10000rsd više neću dobiti a nude mi repariranu 5850 TFII sa 1 god garancije...
baš to sam i ja hteo da pitam... ali lik još ispada super, jer ja sa oštećenom kartom nemam šanse da zvaničnim putem dobijem bilo šta. jednostavno nemam nikakav dokaz da je karta poslata bez fizičkih oštećenja, a vraćena iskrivljena!!! a sa temperaturom od 92C u load i 47 u idle ne znam koliko će da izdrži ova nesretna 6850
Činjenica da Cokla nema dokaz da nije poslao oštećenu kartu i da garancija ističe za 7 dana ide u prilog servisu... Cokla, ti i kad bi prodavao tvoju grafičku(da je ispravna), ne bi mogao da dobiješ 10 000 bez garancije.Ovako, ispada da je zavaljuješ za 10 000 i doplaćuješ za 7850.E, sad, odluka je na tebi.Da li ćeš da doplatiš za 7850 i uzmeš je za sebe, ili ćeš da je tapneš u oglase pa da kupiš opet nešto jeftinije polovno (sa garancijom) u rangu tvoje 6850 - it`s up to you.
Realno, ako i samo ako tebi daju novu garanciju za tu 7850, mislim da bi trebao da odradiš tu kombinaciju jer inače nikada verovatno ne bi ciljano dao toliko para na upgrade grafičke prvo jer bi naravno uvek nešto bilo preče za decu, a drugo što bi te žena ubila.Tako da ćeš njoj verovatno reći da ti ne nude pare nego samo zamenu uz doplatu.A ako tvoja žena slučajno prati ovaj forum-je*ao sam ježa u leđa. :)
Pozdrav, Na osnovu cega zakljucujes da je 7850 adekvatna zamena? po pitanju performansi ili po pitanju cene koja je placena pre 2 godine a svi znamo da hardveru opada vrednost is meseca u mesec, trziste diktira uslove prodaje a trenutna trzisna cena za koju mozes prodati 6850 je 80eur max! i to full ispravnu sa pismenim garantnim rokom za nju. HD7850 je 25-30% brza (izmedju 6930 i 6950) od 6850.
@Srdjanc cisto za tvoj info druze i u germaniji se tako resava rma, posle prve godine garancije dobijas 60% vrednosti, posle 2g 40%, sapphire, msi i mnoge druge firme rade na istom principu. ok sad ce te reci jeste ali sapphire i slicni ne rade sa krajnjim kupcima tacno ali se isto resava rma. Samo u prvih 6 meseci ide povracaj po racunu posle toga adekvatan zamenski istih/slicnih ili boljih karakteristika. Vi kao kupci ne kupujete artikal kome je zacementirana vrednost, vec kupujete nivo performansi koji doticni uredjaj pruza u trenutku kupovine po odredjenoj trzisnoj vrednosti (prodajnoj ceni) a novi uredjaji potiskuju stare kako cenom tako i performansama time se i trzisna cena starog (reklamiranog uredjaja) smanjuje vremenom. the end
cudan smo mi narod..
:: Ekvivalent bi sada bila upravo ta 7850 ili povracaj para, a pokusace da te zavrnu onoliko koliko im ti budes popustao :: :: :: Vec sam rekao, ako nemate poznanstva u doticnoj firmi (neovisno o njenoj velicini), morate ostro od pocetka :: :: Lala 4ever! :: http://youtu.be/n7hk7-XMXG :: :: `Samo su dve stvari beskonacne - svemir i ljudska glupost, doduse za prvu nisam siguran` :: ::
Nema tu cenkanja, trampe i ko kome uvali. Obaveza je uvoznika ili ovlašćenog servisa da, ukoliko dođe do kvara u garantnom roku, uradi sledeće (u roku od NAJVIŠE 45 dana): 1) Popravi grafičku 2) Ukoliko popravka nije moguća ili se ne isplati, da ti da, BEZ IKAKVE NADOKNADE i sa novim garantnim listom, novi deo koji je svojim karakteristikama isti ili vrlo sličan (odgovarajući) onome koji je predmet reklamacije. 3) Da ti da neku drugu robu u vrednosti iznosa na fiskalnom računu pokvarenog dela. 4) Da ti refundira iznos po fiskalnom računu.
Ma na kraju krajeva ni sam ne znam sto gubim vreme pokusavajuci da pomognem, 5850 je adekvatna (i tacka). Svi misle da znaju zakon (cinjenica je da ga ni zakonodavac ne zna) i svako tumaci kako mu i kad odgovara. Odsad svi koji imate neki problem idite regularnim kanalom, ja ne postojim imam posao kome u opisu ne stoji da resavam probleme forumasa.. Sto se inspekcije tice slobodno to je vase zakonsko pravo. Cokla druze srecno cudan smo mi narod..
he he he .. ala srbi vole `garanciju` .. brate sta napisa !! nova karta sa novom garancijom :)
ovo sto je IT nemanja napisao .. TAKO JE
:: Nema tu cenkanja, trampe i ko kome uvali :: Obaveza je uvoznika ili ovlašćenog servisa da, ukoliko dođe do kvara u garantnom roku, uradi sledeće (u roku od NAJVIŠE 45 dana) :: 1) Popravi grafičk :: 2) Ukoliko popravka nije moguća ili se ne isplati, da ti da, BEZ IKAKVE NADOKNADE i sa novim garantnim listom, novi deo koji je svojim karakteristikama isti ili vrlo sličan (odgovarajući) onome koji je predmet reklamacije :: 3) Da ti da neku drugu robu u vrednosti iznosa na fiskalnom računu pokvarenog dela :: 4) Da ti refundira iznos po fiskalnom računu :: :: Sve ostalo je ilegalno.
Pa ja sam lik koga je kontaktirao oko problemcica i resio najbolje u okviru moji nadleznosti cudan smo mi narod..
:: :: he he he .. ala srbi vole `garanciju` .. brate sta napisa !! nova karta sa novom garancijom : :: :: ovo sto je IT nemanja napisao .. TAKO J :: :: :: :: :: Nema tu cenkanja, trampe i ko kome uvali :: :: Obaveza je uvoznika ili ovlašćenog servisa da, ukoliko dođe do kvara u garantnom roku, uradi sledeće (u roku od NAJVIŠE 45 dana) :: :: 1) Popravi grafičk :: :: 2) Ukoliko popravka nije moguća ili se ne isplati, da ti da, BEZ IKAKVE NADOKNADE i sa novim garantnim listom, novi deo koji je svojim karakteristikama isti ili vrlo sličan (odgovarajući) onome koji je predmet reklamacije :: :: 3) Da ti da neku drugu robu u vrednosti iznosa na fiskalnom računu pokvarenog dela :: :: 4) Da ti refundira iznos po fiskalnom računu :: :: :: :: Sve ostalo je ilegalno.
Ako tako stoje stvari, ja bih pristao na ponudu za doplatu, razumecu sve osude berzasa, ali napominjem, to je samo moje misljenje, odnosno ono sta bih ja uradio. Realno, da sad od nekoga kupujem novu 7850, taman bih mu ponudio 6850 i 60 eura doplate, sto je `tu negde`, naravno, ako je full garancija za to novo cudo nakon doplate...
:: baš to sam i ja hteo da pitam.. :: ali lik još ispada super, jer ja sa oštećenom kartom nemam šanse da zvaničnim putem dobijem bilo šta. jednostavno nemam nikakav dokaz da je karta poslata bez fizičkih oštećenja, a vraćena iskrivljena!! :: a sa temperaturom od 92C u load i 47 u idle ne znam koliko će da izdrži ova nesretna 685 :: :: @codeu :: 24 meseca puni 11.12 :: :: Q8300 GA-EP35-DS3 4x1GB Kingston Sapphire 6850 VW221D LCPower550W :: ::
Da li ta 5850 ima garanciju i da li je reparirana?Ne znam zašto toliko misterije oko cele stvari.Ja želim da pomognem kolegi sa foruma da reši problem koji je očigledno nastao u firmi kojoj je reklamacija upućena. Da sam ja na njegovom mestu, verovatno bih uzeo 7850 uz doplatu iz razloga koje sam naveo u prethodnom postu.Da je njegova karta ispravna, vredi realno nekih 80-90e max i uz navedenu doplatu nova (ne reparirana) 7850 bi bila po meni odličan izbor.Ali opet, oppinions are like arseholes...
Kao što sam ranije naveo, ja sa navedenom firmom imam samo pozitivna iskustva i prilikom kupovine i prilikom reklamacija, tako da ne želim da bilo ko od vas bude oštećen, mada Cokla jeste oštećen zbog zajebancije koje je imao oko ove reklamacije. Naravno, ko radi-taj i greši ali treba da nauči da prizna svoje greške i da izađe u susret kupcu, pogotovo u ovakvom slučaju. Kao što je čovek rekao, on samo želi da dobije ispravnu nerepariranu kartu.
Ovo sto je NEBA napisao pod cetiri: `Mora da refundira istu cenu kao sto je na fiskalnom`. Zakonodavac Republike Srbije je u ovom slucaju bio veoma precizan i nema vrdanja po sistemu kretanja evra kao ni kretanja trzisne vrednosti. To sto verovatno svi prisutni u zakonodavnom telu zajedno ne znaju sve zakone napamet, ni u kom slucaju ne znaci da ono sto je podneto na razmatranje, na glasanje, izglasano i objavljeno u Sluzbenom Glasniku Republike Srbije nema nikakvu vrednost. Zakon je napisan i to stoji. Ko ne postuje zakon sledi mu sankcija. Mi zakon u ovom slucaju znamo kako glasi i jer je sigurno i prepisan na papiru koji su potpisali Cokla i prodavnica. A nemci su slobodni na svojoj teritoriji da rade sta hoce, briga me.
Na kraju krajeva ukoliko se odmah u drugom postu cudis zasto si napisao i prvi `Ma na kraju krajeva ni sam ne znam sto gubim vreme pokusavajuci da pomognem` zasto si poceo u opste i sve to da ispadne uvredljivo? Nama na teritoriji Republike Srbije u opste ne znaci zakon Nemacke.
Da ponovim, ni slucajno 7000din doplate. Razliku u vidu kretanja evro dinar od datuma kupovine 6850 i datuma zamene graficke to moze. Naravno najbolje je graficka iste performanse (proizvodjac nebitno).
Ima još 7 dana do isteka garancije, plus je karta fizički oštećena, ali ljudi ipak žele da uvaže to iako kupac ne može da dokaže da je nije on oštetio(mada mi znamo da nije, ali to ne vredi mnogo)... U prevodu: Ili da uzme 5850 verovatno repariranu ili da doplati 7000 dinara za novu MSI 7850, ili da dobije nazad svoju pokvarenu kartu sa kojom ne može ni zadnjicu da obriše...
Lako je tuđim K****M gloginje mlatiti, treba da savetujemo čoveka šta mu je raditi u datoj situaciji! Dok mi merimočiji je veći, on može da dobije svoju pokvarenu grafičku nazad i da umesto 7000 pukne 17000 na novu 7850. Od dva zla ja bih ipak izabrao ono manje. Iz istog razloga ne želim da ulazim u pravna pitanja inspekcija, centara za zaštitu potrošača i slično, jer nema vremena za to. Nemojte da savetujete čoveka da uradi nešto što vi prvi ne bi uradili da vaše pare vise u vazduhu, kao što je ovde slučaj.
Realno ako nemas novca za bacanje uzmi 5850 super je to karta jos imas i godinu dana garancije,mozes da je porodas pa da uzmes 6850 ako hoces oticice to nisu to neke ogromne pare.Korektno je sto ti nude 5850 i produzena garnicja jos 1 god extra je to.Mislim da su ti dali prilicno fer ponudu...Moje misljenje
Zubo, izvini jesi u pravu, ali me decko poremetio sa iskazom da treba da radimo mimo zakona zato sto je tako u Nemackoj.
Elem, ovo je zaista bedno sa njihove strane. U ponudi bi trebalo da ima po ugovoru da uzme pare nazad zato sto je roba pokvarena i po meni bi to trebalo da odabere. Medjutim posto ga sad zajebavaju i daju mu opcije 5850 ili 7850, mislim da bi trebalo da uzme 5850. A i takodje ako je u mogucnosti da je proda pre isteka garancije. Naravno ukoliko misli da ima smisla raditi sa tim ljudima opet, neka im doda tih 7000din za 7850 ukoliko je u mogucnosti. Ja sa njima ne bih radio opet.
to sa 6870 je i meni palo na pamet ponudili su mi 6870 Powercolor uz doplatu od 3000rsd
@Toothless da, da...isao sam sinoc do grada, ostavio otvoren Waterfox i PCBerza tab. Zamisli ciji joj je post bio najinteresantniji :)
@svi hvala na pracenju teme i razumevanju osobi koja mi je iskrivila kartu u servisu ove oooogromne firme zelim da zivi zauvek
na kraju, za sve sam ja kriv... trebalo je da se kao najveci paranoik osiguram sa svih strana: da fotografisem kartu uz prisustvo dva svedoka iz svih uglova, da proucim zakon i nabavim advokata i da zaboravim na licni zivot u roku od najvise 45 dana jer je RMA u Srbiji (kao i sve sto se tice birokratije) nesto cemu treba da da usmeris svu zivotnu energiju da bi ostvario svoja prava.
na mogu da budem 100% siguran, ali mislim da mi je Nemanja ucinio uslugu i za novcanu nadoknadu od 3000rsd (koju treba da uplatim Velikoj firmi, a ne njemu, naravno) me spasio od terora birokratije u zemlji Stradiji. hvala, Nemanja!
u cetvrtak, ukoliko se ne desi nesto sto ce da me spreci, odlazim za Bg (ne zbog RMA, primarno) i menjam moju za Powercolor 6870 uz 3000rsd doplate. a kad zavrsim sve zbog cega dolazim u Najvazniji grad idem sa qmom da se negde upropastim.
Broj postavljenih tema: 60373. Broj poslatih odgovora: 647179. Trenutno niste prijavljeni na PC Berzu i zbog toga imate status 'gosta'. Kao gost ne možete da šaljete poruke na Forum. Ako ste registrovani kao član PC Berze, prijavite se. Ako ste novi korisnik, molimo registrujte se da bi dobili mogućnost aktivnog učešća u radu Foruma.