Korisnik:   Lozinka:   
Beograd Novi Sad Kragujevac Niš
PC Berza Forum : Ver. 2.35
Najnovije teme Najnoviji odgovori Prikačene teme Najaktivnije teme Najčitanije teme
Pronađi : U : Pretraži :
Forum : Komponente
Grafičke i video karte, monitori, ...
Zamena neispravne grafike u garanciji za drugu popravljanu??
STRANA 1 OD 1
executor Zamena neispravne grafike u garanciji za drugu popravljanu?? 28.05.2012. 15:25 T45928

status: user
broj poruka: 203
Za neispravnu powercolor 5750 nude mi servisiranu sapphire 5750.. garancija za ovu prvu je do pocetka juna pa se bojim da mi ne uvale i ovu drugu da drzi vodu dok ne istekne garancija ..
Nisu me ni pitali da li zelim zamenu i navodno tako su im poslali uvoznici. U principu posto sam nabavio drugu karticu nameravao sam da trazim povracaj novca u slucaju da ne moze da se popravi ali kako kaze u maloprodaji da mora zamena kako su im poslali od uvoznika..
E sad kolko ja znam garanciju daje proizvodjac uvozniku i onda bi trebalo da se dobije kartica istog proizvodjaca ili pun povracaj novca a ne ovako bez veze da posalju sta im je volja.. Postoji li ovde mogucnost da je uvoznik ili maloprodaja dobila pun povracaj novca ili novu grafiku a meni pokusavaju da uvale neku koju su nasli polovnu za sitnu lovu?

Sutra bi trebalo da mi posalje karticu navodno da testira preko noci dal je ispravna. Pa me interesuje i da li je ovo normalno i da li da pristajem na ovakav `dogovor` ??



`Nauka je dosla do zadivljujucih saznanja, ali ja vise volim da sam zadovoljan nego da sam u pravu...`
:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
zvrndov re: 28.05.2012. 15:48 #420256

status: user
broj poruka: 132

Naravno ne pristaj. Ako tvoja kartica ne može da se popravi, MORAJU da ti je zamene novom. U slučaju da se više ne prizvodi taj model, da ti ponude karticu sličnih performansi, ili da ti vrate novac ako ne pristaneš na ponuđenu. Nikako ne pristaj ni na kakvu repariranu. Na zamenjenu NOVU karticu imaš i novu garanciju.

:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
Simon72 ... 28.05.2012. 16:03 #420263

status: user
broj poruka: 2799
Naravno ne pristaj i cak vise prijavi odma inspekciji. Pa neko mora više da im stane na put. Bezobrazluk.Svojevremeno su mi za 4870 bez pitanja poslali 9800 gt.

Edit: admin (zbog nemogućnosti provere, zabranjeno je postavljanje imena firmi ali možete tražiti mišljenje ostalih članova foruma za Vaša prava i savete u vezi konkretnog problema ili davati savete i mišljenja.)
:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
Dexter013 Ok 28.05.2012. 16:11 #420267

status: user
broj poruka: 17093
trazi kintu nazad , ili novu kartu. trece nema.

Cpu:AMD Phenom II x6 1055 T @3.4 Ghz
Ram:10 Gb KingstonHyperXgenesis@1600MHz
GPU:470gtxGigabyte+ProLima Mk-13
MBO:AM3+ Asus M5A97
Case:CoolerMasterElite430
PSU:Chieftec 650w a85
CpuCooler:TitanVanesa
Mis: Mx518
Dell 22


:: icq :: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
neXus2000 .... 28.05.2012. 17:36 #420289

status: user
broj poruka: 3350
Postoji pravilo da mogu da ti zamene za repariranu, tj. refurbished verziju, ali samo istog proizvodjaca. Refurbished je, npr. ta graficka, koja prolazi odredjene testove. Cak vishe nego testove koje prolaze nove graficke. Refurbishing mogu da rade proizvodjac i ako neko ima sertifikat za taj posao. I na nju se lepi posebna etiketa na kojoj stoji refurbished. Nesto kao ovo: http://tinyurl.com/csjzhox

U svakom slucaju ne mogu menjati za repariranu drugog proizvodjaca. Ako nemaju takvu, onda moraju da ti daju novu, a za novu ne mora da znaci da moraju da ti pisu novu garanciju. Taj deo zavisi zbog pravila proizvodjaca. Nikako od pravila prodavca ili uvoznika.
:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
zvrndov Re: .... 28.05.2012. 18:19 #420296

status: user
broj poruka: 132
Ako je karta u garanciji i ne postoji mogućnost da se popravi, MORAJU da ti daju NOVU, nikakve refurbished verzije (osim ako ti ne pristaneš na takvu varijantu). Za novu kartu ponovo dobijaš NOVU garanciju koja ne može da traje kraće od DVE godine. Proizvođač može da produži trajanje garancije, nikako ne može da smanji, sve to lepo piše u zakonu o zaštiti potrošača. Mani se tih PROTEKTIRANIH sranja, pristani samo na novu ili povraćaj novca.

:: Postoji pravilo da mogu da ti zamene za repariranu, tj. refurbished verziju, ali samo istog proizvodjaca. Refurbished je, npr. ta graficka, koja prolazi odredjene testove. Cak vishe nego testove koje prolaze nove graficke. Refurbishing mogu da rade proizvodjac i ako neko ima sertifikat za taj posao. I na nju se lepi posebna etiketa na kojoj stoji refurbished. Nesto kao ovo: http://tinyurl.com/csjzho
::
:: U svakom slucaju ne mogu menjati za repariranu drugog proizvodjaca. Ako nemaju takvu, onda moraju da ti daju novu, a za novu ne mora da znaci da moraju da ti pisu novu garanciju. Taj deo zavisi zbog pravila proizvodjaca. Nikako od pravila prodavca ili uvoznika
::
:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
neXus2000 Re: Re: .... 28.05.2012. 18:28 #420304

status: user
broj poruka: 3350
Heh, da, da. S` obzirom da smo mi u mojoj bivsoj firmi dobili refurbished stampac i to od HP-a, isti model isto sve. (Informatika)
Sve je to validno. Pogledaj malo po netu kako se radi u svetu.Nije su samo u pitanju kompjuterske komponente, nego ima i mobilnih i televizora...itd. Refurbished komponente sluze kao zamenske stvari u garantnom roku, pa cak se mogu i kupiti za duplo manju cenu, mozda cak i vise od duplo manje.
Kao sto sam naveo, sertifikat o refurbishnosti a.k.a. nalepnica, isti proizvodjac.

Kod nas toga retko ima, pa ce u svakom slucaju dobiti novu karticu. A ta firma ne sme da nudi refurbished drugog proizvodjaca, kao zamensku. Mora istu.

Posto smo veoma malo trziste, HP, DELL i ko je vec oficijalni ovde sa obucenim serviserima od strane istih, imaju pravo da rade refurbished modele. ASUS, Gigabyte, XFX, Sapphire i ostali mogu imati servise kod nas koji mogu da promene jedan deo toga, za sve ostale probleme salje se to the place of origin, a zauzvrat se dobija novo.

I garancija moze da se dobije nova, a i ne mora (produzenje), to zavisi od pravila proizvodjaca.

:: Ako je karta u garanciji i ne postoji mogućnost da se popravi, MORAJU da ti daju NOVU, nikakve refurbished verzije (osim ako ti ne pristaneš na takvu varijantu). Za novu kartu ponovo dobijaš NOVU garanciju koja ne može da traje kraće od DVE godine. Proizvođač može da produži trajanje garancije, nikako ne može da smanji, sve to lepo piše u zakonu o zaštiti potrošača. Mani se tih PROTEKTIRANIH sranja, pristani samo na novu ili povraćaj novca
::
:: :: Postoji pravilo da mogu da ti zamene za repariranu, tj. refurbished verziju, ali samo istog proizvodjaca. Refurbished je, npr. ta graficka, koja prolazi odredjene testove. Cak vishe nego testove koje prolaze nove graficke. Refurbishing mogu da rade proizvodjac i ako neko ima sertifikat za taj posao. I na nju se lepi posebna etiketa na kojoj stoji refurbished. Nesto kao ovo: http://tinyurl.com/csjzho
:: ::
:: :: U svakom slucaju ne mogu menjati za repariranu drugog proizvodjaca. Ako nemaju takvu, onda moraju da ti daju novu, a za novu ne mora da znaci da moraju da ti pisu novu garanciju. Taj deo zavisi zbog pravila proizvodjaca. Nikako od pravila prodavca ili uvoznika
:: ::
:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
Stripy Re 28.05.2012. 20:31 #420334

status: user
broj poruka: 4163
Nisu u obavezi da ti daju novu kartu već da ti grafiku (proizvod) zamene adekvatnom ispravnom što je u tom slučaju potpuno normalno. A i ispoštovali su zakonsku normu. Kada ne bi imali adekvatnu zamenu morali bi da ti daju keš, što nije u tvom slučaju.


:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
Neba Re: Zamena neispravne grafike u garanciji za drugu popravljanu?? 28.05.2012. 21:25 #420346

status: user
broj poruka: 1197
Onako kako piše u garanciji - garancijskoj izjavi, tako ti je. Obično piše da su (uvoznici) obavezni da ti poprave proizvod. Ako ne mogu da poprave, onda ga zamene adekvatnim proizvodom, što će reći istih ili sličnih karakteristika. Tek ako nisu u mogućnosti i da ti zamene proizvod, onda ti vraćaju novac. To sve važi za uvoznika. Lično kad kupim nešto smatram da sam sa maloprodajom završio, i za svaki kvar, zamenu, nadoknadu prvo kontaktiram uvoznika. U tom slučaju maloprodaja ima manje prostora za farbanje.

Trebalo bi da pročitaš garanciju detaljno. Sve će ti biti jasno posle toga. Mislim da su u ovom slučaju prodavac i uvoznik postupili prema obavezama koje su sami prihvatili.


:: Za neispravnu powercolor 5750 nude mi servisiranu sapphire 5750.. garancija za ovu prvu je do pocetka juna pa se bojim da mi ne uvale i ovu drugu da drzi vodu dok ne istekne garancija ..
:: Nisu me ni pitali da li zelim zamenu i navodno tako su im poslali uvoznici. U principu posto sam nabavio drugu karticu nameravao sam da trazim povracaj novca u slucaju da ne moze da se popravi ali kako kaze u maloprodaji da mora zamena kako su im poslali od uvoznika.
:: E sad kolko ja znam garanciju daje proizvodjac uvozniku i onda bi trebalo da se dobije kartica istog proizvodjaca ili pun povracaj novca a ne ovako bez veze da posalju sta im je volja.. Postoji li ovde mogucnost da je uvoznik ili maloprodaja dobila pun povracaj novca ili novu grafiku a meni pokusavaju da uvale neku koju su nasli polovnu za sitnu lovu
::
:: Sutra bi trebalo da mi posalje karticu navodno da testira preko noci dal je ispravna. Pa me interesuje i da li je ovo normalno i da li da pristajem na ovakav `dogovor` ?
::
::
::
:: `Nauka je dosla do zadivljujucih saznanja, ali ja vise volim da sam zadovoljan nego da sam u pravu...`
:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
zvrndov re: 28.05.2012. 21:53 #420353

status: user
broj poruka: 132


Ako ti menjaju proizvod u garanciji onda dobijaš isključivo NOV proizvod, istih ili sličnih karakteristika. Zakon ne poznaje zamenu neispravnog ispravnim polovnim proizvodom, to ti je samo muljanje domaćih prevaranata.
:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
executor Bitno 28.05.2012. 23:07 #420373

status: user
broj poruka: 203
Sto se tice zamene recimo da je adekvatna po kvalitetu ali ne mogu da prihvatim da dobijem drugu popravljanu karticu bez dodatne garancije.

Zakon o obligacionim odnosima

Clan 503

(1) U slucaju manje opravke, garantni rok se produžava onoliko koliko je kupac bio lišen
upotrebe stvari.

(2) Medjutim, kad je zbog neispravnog funkcionisanja izvršena zamena stvari ili njena
bitna opravka, garantni rok pocinje teći ponovo od zamene, odnosno od vraćanja
opravljene stvari.


Hvala kolegi berzasu koji mi je poslao linkove


`Nauka je dosla do zadivljujucih saznanja, ali ja vise volim da sam zadovoljan nego da sam u pravu...`
:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
STRANA 1 OD 1
Broj postavljenih tema: 60375. Broj poslatih odgovora: 647182.
Trenutno niste prijavljeni na PC Berzu i zbog toga imate status 'gosta'. Kao gost ne možete da šaljete poruke na Forum. Ako ste registrovani kao član PC Berze, prijavite se. Ako ste novi korisnik, molimo registrujte se da bi dobili mogućnost aktivnog učešća u radu Foruma.
- niste prijavljeni - samo za čitanje - zaključano
- nema novih poruka - ima novih poruka - ima novih tema
Slagalica.net
Microsystems d.o.o.
PCB Network: pcberza.rs | lisica.rs