juce sam otkrio da mogu da renderujem preko GPUa i odusevio se. moracu da detaljno uporedim ali mi se cini da sam dobio poboljsanje od bar 10x kraceg vremena. mozda cak i 20x-30x. to cu morati da uporedim kad budem imao dovoljno slobodnog vremena.
Renderovao sam u 3ds max 2012 sa VRay 2 samo slike (nije animacija) u velikoj rezoliciji (9600x5400).
e sad imam pitanje oko daljeg poboljsanja. Imam GTX 560TI i nemam sli maticnu, ali znam za varijante stavljanja druge graficke da na njoj radi PhysX.
Renderujem samo arhitekturu i ne trebaju mi animacije nego samo `fotke`, pa da li bi nesto dobio nekim tim principom. VRay ima opciju da se ukljuce/iskljuce odredjeni GPU ako ih ima vise.
za PhysX znam da mi ne bi pomoglo zato sam i napomenuo da mi ne treba za animaciju. Nisam toliko upucen u informatiku, nije moja struka, zato imam to glupo pitanje, da li bi pored PhysX mogla druga non-SLI kartica da se upotrebi za jos nesto sto bi mi koristilo...
Sto se memorije graficke tice, kao sto rekoh nije moja struka. Mogu samo da ti kazem da ono sto mi je trebalo satima da se izrenderuje preko CPU da je OpenGL izrenderovao za 10ak mina. Procesor (Q6600) je u tom periodu radio:C1 - 100%. C2,3 i 4 ~70%. Ram (8GB) - 7.5 zauzeto i GPU 60-100% (GPU je setao sa iskoristenosti)
:: za PhysX znam da mi ne bi pomoglo zato sam i napomenuo da mi ne treba za animaciju. Nisam toliko upucen u informatiku, nije moja struka, zato imam to glupo pitanje, da li bi pored PhysX mogla druga non-SLI kartica da se upotrebi za jos nesto sto bi mi koristilo.. :: :: Sto se memorije graficke tice, kao sto rekoh nije moja struka. Mogu samo da ti kazem da ono sto mi je trebalo satima da se izrenderuje preko CPU da je OpenGL izrenderovao za 10ak mina. Procesor (Q6600) je u tom periodu radio:C1 - 100%. C2,3 i 4 ~70%. Ram (8GB) - 7.5 zauzeto i GPU 60-100% (GPU je setao sa iskoristenosti :: :: ATARI 1040S :: ::
ja sam cuo da je gpu rendering moguc, ali da puca u trenutku kad se napuni GPU ram jer on ne moze da pozajmljuje memoriju sa harda preko virtualnog rama. Jel to istina? Pitam jer GPU ima prilicno malo rama za ozbiljan rendering, cak i ove nabudzene varijante. A ove rezolucije koje si naveo su babaroga.
ovo je zvanican `help` koji se dobije uz VRay 2 vezan za GPU rendering. Ne spominje se da moze da puca ili slicno, samo da moze da drasticno smanji performanse zbog memorije. Preporuceno min 1GB.
da dodam da sam za vreme renderovanja mogao da blejim na netu najnormalnije i da sredjujem podatke na hardu. A kad je samo CPU render, od pritiska na dugme render dok ne zavrsi ne mogu nista da radim
Neke opcije GPU renderniga su omogucene sa grafickim koje podrzavaju Shader Model 3.0 (Pixel Shader and Vertex Shader 3.0) Quicksilver hardware rendering zahteva dodatne GPU resurse da bi radio efektivno.Minimalno GPu 512 mb .Minimum 1 GB GPU memorije za kompleksnije scene ,shadere.Znaci GPU sa sto vise GPU memorije. Svaka graficka (Nvidia ili Radeon) koja podrzava ovo ,imace ubrzanje.
Podrzani CPU : * Samo oni koji podrzavaju SSE2 instrukcije Intel® Pentium® 4 ili jaci AMD Athlon™ 64, AMD Opteron™, and AMD Phenom™ CPU ili jaci. Nece raditi sa CPU koji ne podrzava SSE2 instrukcije.
Podrzani GPU: Direct3D® 10 technology (DX 10), Direct3D 9 (DX 9),ili preko OpenGL Shader Model 3.0 (Pixel Shader and Vertex Shader 3.0)
Ne dobijas nista sa dodatnom karticom ne podrzava SLI ili CF u bilo kojoj varijanti.Jedino sto Autodesk preporucuje u swap setovanju da Winodows rukovodi virtualnom memorijom ili da dupliras swap file. Za finalnu animaciju i rendering ipak je odlucujuci jos uvek CPU (tipicno 1,000 objekta ili 100,000 poligona): 2 GB RAM (4 GB recommended) 2 GB swap space (4 GB recommended)**
Zavisi od render engine-a. U koliko se koristi VRay RT (VRay za GPU), ima isti kvalitet kao i regularan VRay. A on je tada rekao to za QuickSilver, kao i za josh jedan, ali se ne secam koji.
If wants and needs divide me Then I might as well be gone...
Broj postavljenih tema: 60376. Broj poslatih odgovora: 647193. Trenutno niste prijavljeni na PC Berzu i zbog toga imate status 'gosta'. Kao gost ne možete da šaljete poruke na Forum. Ako ste registrovani kao član PC Berze, prijavite se. Ako ste novi korisnik, molimo registrujte se da bi dobili mogućnost aktivnog učešća u radu Foruma.